Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 6 doar cu poze Disponibil din: 2021-05-03-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei noastre care lucrează cu hainele Tommy Hilfiger și Calvin Klein! Vorbiți limba engleză și căutați un loc de muncă stabil și de încredere în străinătate? La OTTO, avem o ofertă excelentă! Cu noi, nu trebuie să vă faceți griji pentru transport, cazare sau asigurare oferim un pachet complet de servicii și asistență în organizarea călătoriei dvs. în Olanda. Ce veți face? Doar sarcini simple precum: Colectarea și ambalarea comenzilor Controlul calității produselor haine și accesorii de marcă Pregătirea mărfurilor pentru expediere și încărcarea descărcarea coletelor Ce așteptăm de la dvs.: Cunoașterea limbii engleze - obligatoriu (nivel mediu) Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă de timp (cel puțin șase luni) Permis de conducere - este de apreciat În plus, NU AVEȚI NEVOIE DE EXPERIENȚĂ!! Super, nu? Nu așteptați prea mult ofertele sunt limitate! Descrierea jobului Iată ce avantaje puteți avea daca începeți un nou loc de muncă alături noi: Tarif super: 14.65 EURO oră (13.52 EURO + 8.33% indemnizație de vacanță) Bonusuri de weekend (50-100%), pentru că apreciem dedicarea dvs.! Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Puteți începe imediat Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Un singur schimb, ore convenabile: 8:00-17:00 Contract de muncă temporară sub condițiile olandeze minim 40 ore de muncă săptămânal Șanse de promovare și trecere la un contract direct! Aplicația MyOTTO cu programul de muncă, fluturași de salariu și FAQ Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Beneficiați de cazare si asigurare medicală Suport telefonic 24 7 - Centrul de Servicii Operaționale Acces la cantina de la locul de muncă și nu este tot! De două ori pe an, vă puteți bucura de articole vestimentare la prețuri avantajoase! Vă încântă acestă ofertă? Tot ce trebuie să faceți este să aplicați aici iar recrutorul nostru va intra în contact cu dvs. și vă va răspunde la toate întrebările! Descrierea companiei Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsiți la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Promovat
Descrierea postului : Ca angajat în vânzare aveţi responsabilitatea ca suprafaţa de vânzare din raionul dumneavoastră să facă o impresie bună şi atractivă asupra clienţilor noştri. Pentru aceasta este nevoie în primul rând de o aranjare atentă a produselor, având în vedere profilul magazinului. Electrostivuitoarele şi alte mijloace de transport uşurează deplasarea unor cantităţi mari de marfă. În cadrul raionului sunteţi, împreună cu ceilalţi colegi, parteneri de discuţie pentru clienţii noştri. Oferiţi informaţii despre sortimentuI de care vă ocupaţi, având la dispoziţie un sistem informatic performant. Cerințe: Lucraţi cu plăcere în colectiv şi impresia pe care o lăsaţi în relaţiile cu clienţii noştri este de amabilitate şi competenţă. Puteţi să lucraţi rapid şi conştiincios şi sunteţi oricând gata să vă oferiţi ajutorul. Oferta: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Mentiuni suplimentare Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
Civitas angajeaza agenti de securitate cu experienta in retail (magazine), pentru magazin de parfumuri. Tarif: 16 lei net ora Program de lucru: Luni-Vineri interval 13:30-22:00 Vineri, Sambata, Duminica: interval 10:00- 22:00 Responsabilitati: -Asigurarea securitatii bunurilor si persoanelor din obiectiv -Informarea operativa privind ordinea si securitatea in obiectiv -Observarea din timp a suspectilor si interceptarea acestora -Completarea documentelor specifice serviciului de securitate Cerinte: -studii medii -fara antecedente penale -Caracter sociabil, responsabil, cu foarte bune abilitati de comunicare Prezinta avantaje urmatoarele: **experienta in asigurarea securitatii spatiilor comerciale ***capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte, atentie distributiva Beneficii: -salariu competitiv -echipament de lucru comod si elegant -loc de munca stabil, cu oportunitati de promovare -performanta este recunoscuta si recompensata La CIVITAS, ne bazăm pe oameni bine pregati i, având în comun ambi ia pentru performan ă i pasiunea pentru lucrul bine făcut. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Promovat
Angajam fulltime personal pentru prelucrare marmura si ceramica. Experienta reprezinta un avatantaj dar nu este obligatorie. Oferim salariu atractiv si posibilitatea calificarii la locul de munca. Pentru informatii va rugam sa ne contactati la ferim un loc de munca intr-o companie lider de piata in domeniul pietrei naturale care pretuieste dezvoltarea competentelor, recunoastere si aprecierea performantelor Sarcini care vor fi indeplinite: -prelucrare marmură - slefuit canturi si bizotare muchii -rasinare si lustruire pardoseala -ansamblare jolly ( la 45 de grade) pentru blaturi -manipulare marfa în sectie -premontaj medalioane de marmura -training asigurat -echipament de lucru asigurat -salariu functie de experienta 4400-7000lei -program de lucru L-V 7.30-17.00 -punct de lucru Sema Parc Splaiul Independentei 319, sect 6 Bucuresti -pentru interviu sunati la
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Echipa muncitoare, cautam colegi muncitori si seriosi! FIRMA PARTENERA Tazz By Emag Suntem o echipa de oameni seriosi, cu chef de viata, cu multa experienta in domeniul FoodDelivery. Suntem perfectionisti, avem nevoie de oameni pe care sa ne putem baza. Iti oferim suport 24 7 NON-STOP, asa ca nu ezita sa ne contactezi. Castiguri de 30+ RON ora. In jur de 250+ RON 8 ore + Bacsis. Suna bine? Castiguri LUNARE intre 3000-9000+ RON, în funcție de implicare COMISION VARIABIL ÎN FUNCȚIE DE CÂȘTIGURI: - 1200-1799 RON săptămână - 10% - 1800-2199 RON săptămână - 9% - 2200-2499 RON săptămână - 8% - >2500 RON săptămână - 7% Bonusuri Saptamanale intre 200-1450 RON in funcție de numărul de comenzi livrate Bonusuri vreme rea. ( Tazz By Emag - BUCURESTI, CONSTANTA, TIMISOARA, PITEȘTI SI CLUJ-NAPOCA) Program flexibil ( poti sa lucrezi cat vrei, alegand orele de lucru din aplicatie ). Plata se efectueaza saptamanal, in cont bancar ( revolut sau orice alta instituție bancară ) Fara CV Fara experienta Inscrierea se face INSTANT, nu trebuie sa astepti saptamani intregi pentru a te angaja. Conditii : Minim 16 ani, un telefon de tip smartphone, vehicul propriu inchiriat ( bicicleta, trotineta, scuter, masina ) Suntem dornici sa ne marim echipa! La nevoie, avem parteneriat cu o firma de închiriat scutere ( cu preturi preferențiale ), ce poate emite și factura lunara. In cazul unui cont existent dar blocat sau închis, se poate debloca redeschide. Programator deschis pentru toată ziua. Contacteaza-ne doar pe WhatsApp, la numărul din aplicația OLX. Răspund doar la mesaje scrise. Mulțumesc.
-
Buna tuturor! Eu sunt Alina. Sunt o persoana calma, comunicativa, intelegatoare. Sunt mama la randul meu, am o fata care este deja mare. Experienta mea cu copiii, din postura de bona, a inceput acum 7 ani, cand am preluat ingrijirea unei fetite de 1 an si 8 luni. Am colaborat cu aceasta familie pana ce a inceput clasa 0. A fost o colaborare indelungata si minunata. Apoi au urmat gemeni, baiat si fetita, pe care i-am preluat de la 1 an si 5 luni. Copiii au fost dusi la gradinita,le-am fost alaturi o perioada si pentru acomodare, dar acum nu mai au nevoie. Am recomandari de la ambele familii cu care am colaborat si am ramas in relatii bune. Am analizele la zi si le pot oferi familiei in cazul unei colaborari. Caut o colaborare full-time, preferabil in sector 6 sau undeva unde pot ajunge cu usurinta. Atasez o portiune din recomandarea de la utima familie cu care am colaborat: În exercitarea activității de bonă, Alina a dovedit că este profesionistă, punctuală, implicată, energică, serioasă și riguroasă. Pe noi ne-a ajutat foarte mult în stabilirea limitelor și regulilor precum și în efectuarea anumitor activități didactice specifice vârstei lor. Știe cum să vorbească și să se poarte astfel încât copiii să o asculte. Îi suntem recunoscători pentru dragostea și grija deosebită arătate copiilor pe toată perioada în care s-a integrat în familia noastră.
-
Kungfu Pizza mărește echipa cu următoarele posturi: Șoferi livratori, Bucătari, Ajutor bucătari, Vânzătoare linie calda, Grataragiu, dacă vrei să muncești, cu siguranță găsim ceva. Zona Crângași Giulești. Detalii telefonic Zona Crangasi, Str Ceahlaul 17 B. Tel.
-
Ambalator colete magazin online Descrierea jobului: Administrarea comenzilor plasate in cadrul magazinelor online. Gestionarea retururilor, (refuz sau primire in funcție de starea returului, in baza unui proces verbal). Creare procese verbale pentru produsele ne conforme, sau lipsa acestora pe factura. Pregătirea coletelor corespunzător pentru expediere. Ambalarea coletelor fără erori livrate către clienții societății. Comunicarea cu colegele de birou pentru diverse inadvertente. Preluare marfa furnizori, conform factura, si aranjarea ei la raft. Pregătire si predare marfa conform factura, pentru clienții finali. Inventarierea marfa o dată / luna, la sfârșitul ultimei săptămâni din luna (Sâmbăta) Verificarea termenelor de garanție (la intrare marfa in depozit cat si la ieșire marfa din depozit). Creare necesare marfa de la furnizorii companiei, si informarea colegelor de birou. Păstrarea curățenie la rafturile de marfa cat si in depozit. Alte sarcini legate de vânzările online. Cerințe: Atenție la detalii. Persoana organizata si responsabila. Abilitați de comunicare. Bine organizat si bine structurat. Rezistent / rezistenta la stres. Ce oferim: program de lucru: L- V: 9.00- 17.30 salariu atractiv 1900 net. Carte de munca Protectia muncii Medicina muncii mediu de lucru dinamic, competitiv, tânăr si plin de viata. Studii studii medii Detalii suplimentare la CV-urile se depun la: Prime de sărbători Disconturi la produsele comercializate de societate. Cafea/ceai/snacks la birou. Program de interviuri L-V intervalul orar 16.00 17.30 Adresa unde se desfasoara interviul este: Bulevardul Ghencea nr. 126-132, in incinta Home Desing Mall, etajul 1. La receptie intrebati de Firma Intercom Serv Srl
-
Căutăm lucrător lucratori in bucatarie/casieri pentru cel mai mare lanț de restaurante de tip fast-food din lume Împreună cu colegii tăi, prin rotație, te vei ocupa de: clienți; casa de marcat; prepararea sandwich-urilor; buna funcționare a restaurantului. Stai liniștit, nu ai nevoie de experiență. Ne dorim de la tine seriozitate și determinare Ce primești în schimb 2300 - 2600 lei NET/lună + tichete de masa 630 de lei/luna. bonus de performanta, uniformă de lucru; instruire. Program full-time, 8 ore/zi, 5 zile/saptamana cu 2 zile libere. Daca ești interesat sau ai întrebări, mă poți contacta pe WhatsApp sau ma poti suna la numărul sau in privat pe facebook si la adresa https://www.bcrecrutare.com/
-
Cautam coleg pentru intocmire oferte instalatii, cu sau fara experienta. ( Candidatul ideal: ) Cerinte Limba engleza si sau franceza nivel conversational; Permis de conducere, categoria B; Cunostinte operare PC- MS Office Excel obligatoriu; Persoana organizata, motivata si orientata catre client; Orientat catre gasirea de solutii si obtinerea de rezultate ; Cu initiativa si asumarea responsabilitatii pentru proiectele in care este implicat; (Descrierea jobului ) - Responsabilitatrea postului Intocmirea de oferte tehnico-comerciale pentru executie sau reparatii de instalatii de limitare si stingere a incendiului, instalatii sanitare, instalatii HVAC, instalatii electrice; Realizarea de oferte in conformitate cu necesitatile si cerintele specifice ale clientilor; Consilierea clientilor in alegerea celor mai potrivite solutii; Propunerea de noi solutii si imbunatatiri ale sistemelor existente; Raspunde solicitarilor problemelor venite din partea clientilor; Urmarirea ofertelor intocmite in vederea contractarii; Urmarirea derularii contractelor; Gestionarea portofoliului de clienti alocati; Prezentarea de rapoarte de activitate catre superiorul direct; Oferim : Condiţii optime de muncă; Program de lucru fix: 8 ore zi , 5 zile saptamana; Posibilitatea de dezvoltare profesională; Salariu motivant; Asigurare medicală privata. Decontare RATB si Metrorex. Prima de sarbatori. În urma selecţiei, candidaţii cu CV-urile cele mai relevante vor fi contactaţi. Condiţiile contractuale și salarizarea vor fi discutate și eventual negociate la interviu. Puteti trimite CV-ul la adresa Descrierea companiei: SIVE PROPERTY MANAGEMENT este o societate infiintata in anul 2007. Principala activitate a societatii este executia si mentenanta instalatiilor pentru constructii (electrice, termice, sanitare, HVAC, incendiu)
-
Candidatul Ideal Cautam sa recrutam in echipa noastra o persoana care da dovada de: - bune abilitati de comunicare (usurinta, claritate, coerenta in exprimare); - seriozitate, responsabilitate, initiativa, loialitate, spirit de echipa, orientare catre sarcini, rezistenta la stres si oboseala, incadrarea in termene si prioritizarea actiunilor; - atentie distributiva, capacitate de sinteza ridicata, viteza de reactie, promptitudine. Sunt necesare: - Minim studii medii; - Cunostinte bune operare PC suita Microsoft; - Reprezinta un avantaj calificarea in functia de Dispecer. Descrierea jobului -Program de lucru in ture, de zi si de noapte; -Utilizeaza si monitorizeaza aparatura din dotare; -Mentine legatura telefonic cu personalul din teren si din baza, coordoneaza echipajele; -Sesizeaza seful de dispecerat si consemneaza diverse evenimente (defectiuni tehnice aparatura, calamitati, situatia echipajelor din teren etc.); -Informeaza beneficiarii cu privire la motivele declansarii sistemelor de alarma; -Verifica zilnic starea sistemelor de monitorizate si sesizeaza beneficiarul cu privire la orice disfunctionalitate; VA OFERIM: Salariu atractiv cu plata la timp; Bonuri de masa; Contract de munca integral; Calificarile necesare postului traininguri. Pentru a programa un interviu sunati la nurmarul : Avem nevoie de dispeceri pentru sediul firmei Sediu firma : Strada General George V. Macarovici 23, etaj 2, sector 6, Bucuresti
-
Spalatorie auto si vulcanizare angajeaza personal cu experienta si vulcanizator. Contract de munca Salariu 2000-2500 RON. Comision!
-
Descrierea jobului: Viitorul membru al echipei noastre trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: Absolvent studii superioare INGINERIE CIVILA, INGINERIE ECONOMICA. Cunoastere a pachetului MS MICROSOFT OFFICE windev AutoCAD Participare la licitatii SEAP SICAP(optional) Propunere Tehnica, Ofertare decontare. Foarte bune competente de comunicare, negociere si persuasiune. Capacitate de a lucra cu mai multe sarcini, simultan Abilitati de comunicare, interactionare, lucru in echipa. Candidatul trebui sa fie organizat, serios, responsabil si atent la detalii
-
-
Angajam personal pentru supravegherea copiilor in spatiul de joaca din Plaza Romania Mall . Colectiv tanar Program flexibil full time part time
-
Magazin mixt cu parfumuri arabesti si dulciuri orientale angajeaza 2 fete femei cu experienta in vanzari. Salariul este de 3400 de lei dintre care(2400 de lei fix+700 de lei bonuri+300 de lei 2 sambate lucratoare) + target din vanzari. Program de 8h pe zi de luni pana vineri, 2 sambete lucratoare, 2 libere. Duminica este inchis. De asemenea puteti beneficia de 40% discount la parfumuri (in valoare de maxim 300 de lei pe luna). Rugam seriozitate.adresa iuliu maniu 65 (gorgului)
-
Angajam Tehnician Reclame (cu sau fara experienta) CANDIDATUL IDEAL: Excelente abilitati de comunicare, interrelationare si lucru in echipa; Harnic, perseverent, onest, cu simt al responsabilitatii; Orientat spre invatare, cu initiativa si capacitate de analiza; Indemanare si atentie la detalii; Permis de conducere cat. B; Disponibilitate de a merge la montaje. Activitati: - asamblare (mecanic sau cu adezivi) reclame luminoase si neluminoase din materiale plastice aluminiu alama inox dibond sau alte materiale compozite - montaj led-uri in reclmae - debavurare si finisare - aplicare folii autoadezive pe placi, autoturisme, vitrine magazine - operare programare diferite utilaje - montaje reclame luminoase - alte sarcini in functie de aptitudini BENEFICII: Vei lucra alături de o echipă tânără, cu oameni faini; Posibilitate aprofundare cunoștințe dezvoltare personală; Job perioadă nedeterminată; Ore suplimentare platite; Transport decontat Salariu in functie de experienta Program de lucru: Luni - Vineri 09:00- 18.00 CV-urile se trimit prin email la: Telefon programare interviu:
-
Cerinte: Experienta de minimum 2 ani pe un post similar (obligatoriu); Permis conducere categoria B; Buna capacitate de organizare si atentie sporita asupra detaliilor; Atitudine proactiva si bune abilitati de lucru in echipa; Cunostinte tehnice auto; Capacitate de a invata proceduri noi pentru intretinere si mentananta Responsabilitati: Diagnosticarea si identificarea problemelor mecanice a autovehiculelor aflate in service; Efectuarea lucrarilor de reparatii auto repartizate de catre Responsabilul de Atelier stabilite conform comenzilor deschise; Stabilirea necesarului de piese de schimb; Responsabilitatea controlului calitativ al lucrarilor executate Beneficii: Salariu atractiv corespunzator cu performantele individuale; Conditii optime de lucru; Loc de munca stabil intr-o companie consacrata in domeniul auto Program de lucru: luni-vineri de la 08: ră pauză de masă) Locatie: Calea Giulesti 121 (Service Kia&Suzuki)
-
Angajam personal cu sau fara experienta pentru pregatire comenzi in depozit situat pe soseua de centura a Bucuresti ( Rudeni ). Comenzile se pregatesc cu scanner ( nu necesita experienta ,se invata in timpul programului de lucru ). Asiguram transport din Bucuresti ( statia de metrou Pacii ) sau din satele limitrofe ( Bolintin,Dragomiresti,Joita ). Program de lucru in doua schimburi de Luni pana Vineri. Salarizare incepand de la 2.700 Ron + 300 ron tichete de masa. Contract de munca pe perioada nedeterminata.
-
SC VECTOR SYSTEMS SRL avizata IGPR si IGSU angajeaza pentru departamentul tehnic din Bucuresti personal pentru service si instalare sisteme de alarma, supraveghere video, detectie incendiu, control acces, retele de date-voce etc. Este necesara experienta in domeniu, permis conducere cat.B si disponibilitate la deplasari. Salariu 4000-4500 lei in functie de experienta in domeniu. Pentru deplasari se asigura cazare si diurna 100 lei zi Ore suplimentare platite sau recuperate cu libere Program de lucru L-V 9-17, Punct de lucru Bucuresti sector 6. Detalii telefonic si pe e-mail.
-
Broker de asigurare isi mareste echipa in permanenta. Recrutam in sistem part time, in baza unui contract de colaborare, persoane din toata tara dornice sa faca parte din echipa noastra si sa isi construiasca o cariera in domeniul vanzarilor. Alatura-te membrilor echipei noastre si ai sansa sa lucrezi intr-un mediu profesionist, transparent si flexibil. Cariera ta incepe cu noi. Descriere job: Incheiere contracte de credit, nevoi personale, ipotecare,etc.; Incheiere contracte asigurari tip Non Life (RCA, Casco, Case facultative si obligatorii, IMM, Travel, etc.), Life (de Viata, Sanatate, Componente investitionale, etc.), Pensii Private (Pilon II si III). Detinem un portofoliu extins de asigurari datorita parteneriatelor de succes incheiate cu asiguratori de renume de pe piata romaneasca si internationala; Vanzare pachete turistice de la cei mai mari tour operatori oriunde in lume Oportunitatea de a-ti manageria singur vanzarile/incasarile si chiar de a-ti forma o echipa competitiva in domeniu; Posibilitatea de a aloca job-ului atat timp cat este nevoie, neavand un program strict; Posibilitate de a lucra in zonele de domiciliu (familie, cunostinte, prieteni); Beneficii: Suport si consiliere profesionista in dezvoltarea propriei afaceri; Avantaje financiare (comisioane atractive, bonusuri), veniturile cresc cu cat implicarea este mai mare (nu exista salariu fix) Program de lucru flexibil; Suport logistic si operational (platforma vanzari); Cerinte; Diploma de 12 clase in vederea certificarii Cunostiinte operare PC Experienta in domenii similare constituie un avantaj Abilitati de comunicare si lucru in echipa Asteptam cu interes mesajul tau. Vrem sa te cunoastem !
-
În cadrul noului magazin din București Drumul Osiei, nr. 18-28, Sector 6 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Scoala de Soferi Almi isi mareste echipa! Cautam instructori auto cu atestat si cu/fara experienta. Persoane absolvente de liceu, posesoare de permis categoria B (de minim 5 ani), varsta minima 25 de ani. Se ofera: -conditii de lucru avantajoase -salariu atractiv -program flexibil Pentru mai multe detalii contactati-ne telefonic.
-
Se cauta urgent manichiurista in zona Militari. Oferim diferite forme de colaborare flexibile: - full time cu contract de munca -part time cu contract de munca -colaborare in baza programărilor - contrat de colaborare -închiriere scaun, etc. Postul de lucru se afla într-un salon-frizerie cu vad stradal, cu trafic, și clientela formată. Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactați la ( Adrian