Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 6 Disponibil din: 2022-04-26-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
RPG Security angajeaza Agenti Securitate program 24 48 Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Aspect fizic ingrijit; VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Program 24 48; Pentru programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon 0728.683.074
-
Promovat
Firma de curierat angajeaza curieri cu experienta pe autoutilitara 3,5 tone pentru livrari in Bucuresti si Judetul Ilfov, cazier judiciar fara inregistrari. Nu se lucreaza sambata si duminica.
-
Promovat
Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei noastre care lucrează cu hainele Tommy Hilfiger și Calvin Klein! Vorbiți limba engleză și căutați un loc de muncă stabil și de încredere în străinătate? La OTTO, avem o ofertă excelentă! Cu noi, nu trebuie să vă faceți griji pentru transport, cazare sau asigurare oferim un pachet complet de servicii și asistență în organizarea călătoriei dvs. în Olanda. Ce veți face? Doar sarcini simple precum: Colectarea și ambalarea comenzilor Controlul calității produselor haine și accesorii de marcă Pregătirea mărfurilor pentru expediere și încărcarea descărcarea coletelor Ce așteptăm de la dvs.: Cunoașterea limbii engleze - obligatoriu (nivel mediu) Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă de timp (cel puțin șase luni) Permis de conducere - este de apreciat În plus, NU AVEȚI NEVOIE DE EXPERIENȚĂ!! Super, nu? Nu așteptați prea mult ofertele sunt limitate! Descrierea jobului Iată ce avantaje puteți avea daca începeți un nou loc de muncă alături noi: Tarif super: 14.65 EURO oră (13.52 EURO + 8.33% indemnizație de vacanță) Bonusuri de weekend (50-100%), pentru că apreciem dedicarea dvs.! Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Puteți începe imediat Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Un singur schimb, ore convenabile: 8:00-17:00 Contract de muncă temporară sub condițiile olandeze minim 40 ore de muncă săptămânal Șanse de promovare și trecere la un contract direct! Aplicația MyOTTO cu programul de muncă, fluturași de salariu și FAQ Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Beneficiați de cazare si asigurare medicală Suport telefonic 24 7 - Centrul de Servicii Operaționale Acces la cantina de la locul de muncă și nu este tot! De două ori pe an, vă puteți bucura de articole vestimentare la prețuri avantajoase! Vă încântă acestă ofertă? Tot ce trebuie să faceți este să aplicați aici iar recrutorul nostru va intra în contact cu dvs. și vă va răspunde la toate întrebările! Descrierea companiei Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsiți la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Promovat
Candidatul Ideal: Serios, onest, dispus la efort fizic moderat; Atitudine pozitiva in relatiile de munca; Organizat si responsabil; Studii medii finalizate; Dispus sa lucreze in weekend; Persoană dinamică, perseverentă, cu spirit de iniţiativă; Descrierea jobului: Recepţia, verificarea cantitativă şi calitativă a mărfurilor; Depozitarea adecvată a mărfurilor si eliberarea articolelor către client; Participarea la inventarele periodice; Întreţinerea ordinii şi curăţeniei la locul de muncă. Oferta: Oportunitatea de a te alătura unei companii multinaţionale în expansiune; Contract de munca perioada nedeterminata; Salariu motivant; Tichete de masă 30 lei; Prime de sarbatori; Abonament clinică medicală privată; Transport asigurat de la statia de metrou Păcii la magazin şi retur;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei noastre care lucrează cu hainele Tommy Hilfiger și Calvin Klein! Vorbiți limba engleză și căutați un loc de muncă stabil și de încredere în străinătate? La OTTO, avem o ofertă excelentă! Cu noi, nu trebuie să vă faceți griji pentru transport, cazare sau asigurare oferim un pachet complet de servicii și asistență în organizarea călătoriei dvs. în Olanda. Ce veți face? Doar sarcini simple precum: Colectarea și ambalarea comenzilor Controlul calității produselor haine și accesorii de marcă Pregătirea mărfurilor pentru expediere și încărcarea descărcarea coletelor Ce așteptăm de la dvs.: Cunoașterea limbii engleze - obligatoriu (nivel mediu) Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă de timp (cel puțin șase luni) Permis de conducere - este de apreciat În plus, NU AVEȚI NEVOIE DE EXPERIENȚĂ!! Super, nu? Nu așteptați prea mult ofertele sunt limitate! Descrierea jobului Iată ce avantaje puteți avea daca începeți un nou loc de muncă alături noi: Tarif super: 14.65 EURO oră (13.52 EURO + 8.33% indemnizație de vacanță) Bonusuri de weekend (50-100%), pentru că apreciem dedicarea dvs.! Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Puteți începe imediat Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Un singur schimb, ore convenabile: 8:00-17:00 Contract de muncă temporară sub condițiile olandeze minim 40 ore de muncă săptămânal Șanse de promovare și trecere la un contract direct! Aplicația MyOTTO cu programul de muncă, fluturași de salariu și FAQ Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Beneficiați de cazare si asigurare medicală Suport telefonic 24 7 - Centrul de Servicii Operaționale Acces la cantina de la locul de muncă și nu este tot! De două ori pe an, vă puteți bucura de articole vestimentare la prețuri avantajoase! Vă încântă acestă ofertă? Tot ce trebuie să faceți este să aplicați aici iar recrutorul nostru va intra în contact cu dvs. și vă va răspunde la toate întrebările! Descrierea companiei Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsiți la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Gradinita sector 6, zona Gorjului-Militari, angajeaza bucatar calificat, cu experienta de minim 2 ani in gradinita. Cv la sau tel
-
-
Angajam alpinisti utilitari muncitori calificati necalificati SC Vertical Solutions Concept, societate cu experienta in lucrul la inaltime, angajeaza alpinisti utilitari cu experienta. Ne dorim de la angajati seriozitate, spirit de echipa si responsabilitate. Atentie sporita la detalii si indicatii, comunicare eficienta si coordonare cu ceilalti colegi pentru a gasi solutii eficiente in orice situatie. Asiguram diurna, transport si cazare pentru proiectele care necesita deplasari in afara orasului. Oferim mediu de lucru placut; Salariu atractiv; Echipament; Bonusuri in functie de performante;
-
Care vor fi responsabilitatile tale? Supraveghere permanenta a modului de desfasurare a acitivitatii in sala de joc; Informarea clientilor referitor la modul de functionare al aparatelor de joc; Servirea clientilor cu produse din protocol; Intocmirea incasarilor zilnice si predarea gestiunii; Alte atributii specifice jobului. Cerinte: CV cu poza; Studii medii (12 clase finalizate); Cazier curat. Oferim: Salariu atractiv si competitiv pe piata; Sistem de bonusare in functie de performante; Tichete de masa; Perioada de training si acomodare; Echipa tanara si dinamica; Oportunitati de dezvoltare profesionala; Companie in plina dezvoltare.
-
Caut Doamna pentru menaj la Vila zona Gorjului, part time, cu fara experienta. mai multe detalii la tel .
-
Angajez finisori în construcții cu toate formele legale cer și ofer seriozitate
-
-
Croitoreasa cu experienta pentru atelier de retus. Salariu si program atractiv si motivant!
-
Suntem o agentie cu vechime de peste 13 ani pe piata care oferim servicii rapide, eficiente in cel mai scurt timp de la soliocitarea dvs, servicii de recrutare si plasare personal cu experienta in domeniu de ingrijire varstnici bolnavi la domiciliu pentru orice tip de program de lucru cautat : - INTERN unde se ofera obligatoriu ( Cazare + Masa + Salariu + 2 Weekend-url libere luna ) - Clientii interesati sa acopere si cele 2 weekend-uri trebuie sa ne anunte de la inceput . Salariul oferit variaza de la caz la caz si variaza intre 4200 - 4500 Lei luna . - INTERN 2 sapt luna se lucreaza si 2 sapt luna liber . Salariu oferit este de 2600 Lei luna. - FULL-TIME ( 8 ore zi, Luni- Vineri ) Salariul variaza intre 3000 - 3200 lei luna. - PART-TIME ( 2-3 zile sapt ) - WEEKEND ( Vineri dimineata - Duminica seara ) - Ajutam si persoanele care au nevoie cateva ore zi - Ajutam si persoanele care sunt in spital ! Acte obligatorii pentru ingrijitoarele care doresc colaborare rapida : ( Copie act de identitate + Cazier judiciar + Adeverinta medic de familie ca sunteti clinic sanatoasa + copie diploma de studii ( Minim 8 clase ! ) Oferim mai multe informatii si detalii zilnic pana in ora 20: 00 si sambata pana in ora 14:00 la telefon : , sau puteti vizita site-ul nostru : www.bonesimenaj.ro unde aveti posibiltatea sa completati formularul online !
-
Oferim servicii de recrutare si plasare personal ingrijire varstnici bolnavi la domiciliu in orice zona din Bucuresti sau in zonele limitrofe : Ilfov, Baneasa, Pipera, Pantelimon, etc.. pentru orice Tip de program de lucru cautat de Dvs: Program de lucru INTERN ( Permanent ) unde se va oferii obligatoriu : Cazare + masa + salariu 4000 Lei + 2 Weekend-uri libere luna . - Program de lucru FULL-TIME ( 8 ore ZI, Luni-Vineri ) - Salariu oferit va fi 3200 Lei luna . - Program de lucru PART-TIME ( 2 sau mai multe ore zi ) - Salariu variaza in functie de orele lucrate zi. - Program de lucru in Weekend ( Vineri seara - Duminica seara ) - Se ofera 400 Lei . - Program 1 ora dimineata si 1 ora seara + 2 Weekend-uri - Se ofera 2200 Lei luna . Batrani sau persoanele bolnave pot sa fie mobilizate sau neimobilizate la pat ! Toate femeile cu care colaboram aduc un dosar cu urmatoarele acte obligatorii : Copie Act de identitate + Cazier Judiciar + Adeverinta medic de familie ca sunt clinic sanatoase + Copie dupa ultimele studii efectuate ( Minim 8 clase ). Daca au obtinut referinte de la locul anterior de munca sunt binevenite . Oferim mai multe detalii si informatii suplimentare la numarul de telefon :
-
Oferim servicii de recrutare si plasare ingrijitoare batrani bolnav la domiciliu pentru programul de lucru 1 ora dimineata + 1 ora seara inclus 2 weekend-uri acoperite unde se ofera 2200 Lei luna, iar cu toate weekend-urile lucrate se ofera 2500 Lei luna ! Toate candidatele cu care colagoram aduc la dosar actele obligatorii : Copie Act de identitate + Cazier + Adev medic familie ca este clinic santoasa + Diploma dupa ultimele studii efectuate ( Minim 8 clase ) + Recomandare ( Daca au obtinut ! ) + Testarea psihologica care se face la firma. Ajutam pe zona Bucurestiului, sectorul 1,2,3,4,5,6 si in zonele limitrofe : Ilfov, Baneasa, Pipera, Volutari, Buftea, Bragadiru . Mai multe informatii si detalii la numarul de telefon : , sau puteti vizita site-ul nostru www.bonesimenaj.ro si completati o cerere de personal sau daca cautati un loc de munca cerere de angajare !
-
Caut urgent ingrijitoare batran la domiciliu pentru o femeie invarsta imobilizata la pat care are nevoie de ingrijire permanenta palat, schimbat, toaletat, pregatirea hranei, hranit, administrat tratament medicamentuos, curatenie in camera bolnavului, cumparaturi daca este necesar ! Pentru programul de lucri INTERN se va oferi : ( Cazare + Masa + Salariu 4200 Lei luna + 2 Weekend-uri libere luna ) Ne puteti suna zilnic pentru informatii si detalii suplimentare pana in ora 20 :00 .
-
Cautam urgent ingrijitoare varstnic pentru o domana de 72 de ani din Bucuresti care are nevoie de ingrijire, spalat, schimbat, toaletat, pregatirea hranei, hranit, administrat tratament medicamentuos, curatenie in camera bolnavului, cumparaturi daca este necesar . Program de lucru Luni - Vineri cu Weekend liber iar salariu oferit va fi 3200 Lei luna . Oferim zilnic pana in ora 20: 00, mai multe informatii si detalii suplimentare la telefon !
-
Cautam 2 femei cu experienta in domeniu pentru ingrijirea persoanelor invarsta si bolnave la domiciliu in regim de lucru permanent ( INTERN ), unde se va oferi : ( Cazare + Masa + Salariu motivant 4200 Lei luna + 2 Weekend-uri libere luna ). Sarcini obligatorii : Ingrijit, spalat, schimbat, toaletat, pregatirea hranei, hranit, administrat tratament medicamentuos, curatenie in camera bolnavului, cumparaturi daca este necesar ! Acte necesare : ( Cazier + Adev medic de familie + Copie act de identitate + Copie diploma dupa ultimele studii efectuate + refeinte daca aveti ! ) Ne puteti suna zilnic pana in ora 20: 00 la telefon pentru detalii si informatii suplimentare !
-
Societate comerciala angajeaza secretar/a, Contabila primara cu varsta cuprinsa intre 35-55 ani. Descrierea postului: -Introducerea documentelor in calculator; -Cunostinte de operare in pachetul Microsoft Office; - Asigura activitatea de birou a societății; - Preia și gestionează apeluri telefonice, corespondenta pe mailuri; - Pregatirea si transmiterea actelor către contabilitate; - Primire/pregatire/trimitere contracte, operare calculator; -Evidentă stocuri / raportări; -Alte rapoarte si situatii solicitate de firma. Conditii: -Program de lucru de luni-vineri 08:30-16:30 sau 09:00-17:00. -Pachet salarial atractiv in functie de experienta, performante, implicare, motivatie; -Un loc de munca stabil si pe termen lung. Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati la urmatorul numar de telefon: .
-
Prepararea mancarii cu pasiune; Raporteaza bucatarului Chef si stabileste impreuna cu el sarcinile zilnice; Curatenia in bucatarie este una dintre sarcinile de serviciu; Alăturarea cu compania Accor, lider mondial în domeniul ospitalității. Card de beneficii pentru angajați: tarife reduse în hotelurile Accor din întreaga lume. Dezvoltați-vă talentul: programe de învățare de la Accor Academy. Oportunitate de a crește în proprietatea dumneavoastră și în întreaga lume! O echipa grozava! Climat de lucru foarte placut. Trimiti un CV la adresa sau ne contactezi la numarul de telefon .
-
Angajam gestionar depozit: - verifica intrarile si iesirile de marfa si le proceseaza in baza de date si pe terminalul mobil -aseaza marfa receptionata in depozit folosind echipamente de manipulare marfa -intocmeste avize de iesire marfa -realizeaza inventare periodice -pregateste marfa necesara activitatii zilnice de productie -coordoneaza activitatea personalului din subordine Cerinte: -abilitati de comunicare si coordonare personal -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania -operare calculator, Excell, outlook - experinta in domeniu - minim 10 clase - apt munca fizica -permis de conducere categoria B -permis stivuitorist -cunostiinte minime limba engleza Trimiteti CV cu datele de contact
-
Angajam lacatus mecanic, rectificator, prelucrator aschiere, ajustori, slefuitori: -cunostiinte desen tehnic -acuitate vizuala buna - stie sa realizeze masuratori cu micrometru, subler -ajustare piese metalice Acceptam si din imprejurimi Bucuresti. Daca sunteti interesati va rugam sa lasati CV si date de contact la
-
Companie cu experienta si stabilitate angajam sef de echipa in Bucuresti Sector 6. Cunostiinte operare calculator, excell, tehnice (mecanica, prelucrari prin aschiere), spirit de leadership si organizatoric, limba engleza. Permis categoria B si de stivuitorist reprezinta un atu. Va rugam trimiteti cv sau o scurta prezentare si date de contact.