Anunțuri
Locuri de munca Buzau Disponibil din: 2021-12-23-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
De ce sa lucrezi la Gral? Activitatea noastra imbunatateste experienta pacientului; Beneficiezi de training si sustinere privind activitatea profesionala; Te vei dezvolta profesional; Cultura organizationala stabila cu plan de cariera pe termen indelungat; Iti poti aduce contributia la dezvoltarea companiei; Te vei simti bine alaturi de colegi si vei avea parte de sustinere; Salarizare si bonusare conform unui sistem competitiv; Tichete de masa; Decont transport; Zile concediu de odihna suplimentar; CARD FAVOR reduceri la serviciile medicale GRAL MEDICAL; Ne dorim sa te alaturi echipei noastre daca ai: Studii superioare d specialitate absolvite cu diploma d master institutie d învatamant superior d profil biochimie, chimie sau biologie, recunoscuta d OBBCSSR; Drept d libera practica certificat d membru OBBCSSR; asigurare d raspundere civila profesionala (malpraxis); Experienta într-un un post similar d minimum 1 an, în cadrul unui laborator d analize medicale; Cunostinte generale d biologie, biochimie, hematologie, metode analitice si corelatii tehnice si cunostinte referitoare la functionarea unui laborator d analize medicale; Cunostinte d operare PC; Capacitate analitica stapanirea metodelor d lucru, urmarirea si respectarea unor proceduri si instructiuni complexe d lucru; Precizie, timp d reactie, orientare catre rezolvarea problemelor; Disponibilitate pentru program d lucru în ture 12 24, 12 48. Ne dorim sa te alaturi echipei noastre daca ai: Studii superioare d specialitate absolvite cu diploma d master institutie d învatamant superior d profil biochimie, chimie sau biologie, recunoscuta d OBBCSSR; Drept de libera practica certificat de membru OBBCSSR; asigurare de raspundere civila profesionala (malpraxis); Experienta într-un un post similar d minimum 1 an, în cadrul unui laborator d analize medicale; Cunostinte generale d biologie, biochimie, hematologie, metode analitice si corelatii tehnice si cunostinte referitoare la functionarea unui laborator d analize medicale; Cunostinte d operare PC; Capacitate analitica stapanirea metodelor d lucru, urmarirea si respectarea unor proceduri si instructiuni complexe d lucru; Precizie, timp d reactie, orientare catre rezolvarea problemelor; Disponibilitate pentru program d lucru în ture 12 24, 12 48. Ne dorim sa te alaturi echipei noastre daca ai: Studii superioare de specialitate absolvite cu diploma de master institutie de învatamant superior de profil biochimie, chimie sau biologie, recunoscuta de OBBCSSR; Drept d libera practica certificat de membru OBBCSSR; asigurare de raspundere civila profesionala (malpraxis); Experienta într-un un post similar de minimum 1 an, în cadrul unui laborator de analize medicale; Cunostinte generale de biologie, biochimie, hematologie, metode analitice si corelatii tehnice si cunostinte referitoare la functionarea unui laborator de analize medicale; Cunostinte de operare PC; Capacitate analitica stapanirea metodelor de lucru, urmarirea si respectarea unor proceduri si instructiuni complexe de lucru; Precizie, timp de reactie, orientare catre rezolvarea problemelor; Disponibilitate pentru program de lucru în ture 12 24, 12 48. Te asteptam alaturi de noi!
-
Promovat
-
Promovat
Am nevoie sa detii: -permis de conducere cat. C+E; -cartela de tacograf -atestat de transport marfa -aviz medical -aviz psihologic -fisa de aptitudine -adeverinta medic de familie apt de munca Camioane : Renault T EURO 6 ( cutii automate, dotate cu frigidere și tot ceea ce este necesar pentru buna desfășurare a activității ) Pachet salarial: 2700E ( salariu pe România Inclus ) Descrierea jobului : Baza se afla in Spania Se lucrează doar singur pe cabină Cursele sunt din Spania catre Franta ,Benelux, Germania, Italia cu retur către Spania Cursele 80 % sunt fixe Camioanele sunt dotate cu aparat de taxare pentru toate tarile tranzitate Card pentru alimentare cu motorina si ADblue Se face doar o incarcare si o descarcare Transportul din Romania si catre Romania asigurat ( AVION sau AUTOCAR ) Angajarea se face pe Romania Mai multe informații la telefon sau whatsapp
-
Promovat
Descriere Firma romaneasca cu experienta din anul 2008 in activitati de montaj/demontaj schele industriale si izolatii industriale in rafinarii, combinate petrochimice, otelarii ofera locuri de munca in Belgia si Olanda pentru: - schelari/muncitori necalificatipentru activitatea de montaj/demontaj schele industriale; - izolatori (vata+tabla) pentru activitatea de izolatii industriale. Beneficii: - perioada de invatare/pregatire practica cu instructori autorizati; - posibilitati de perfectionare si avansare; - contracte de munca pe termen lung; - echipamente profesionale de munca, verificate si certificate; - transport gratuit Romania - Belgia si retur cu autovehiculele firmei; - transport zilnic gratuit de la cazare la locul de munca cu masinile firmei; - siguranta in munca; - salarizare in functie de experienta, performanta; Dorim seriozitate! Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne apelati la numar de telefon: 0731.043.257 sau 0725.546.400.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez deserventi utilaje și muncitori necalificati în zona Râmnicu Sărat. Pentru detalii ma puteți contacta la numărul
-
Anunț de Angajare: Consilier Vânzări Băuturi Alcoolice Premium** Suntem în căutarea unei persoane pasionate de lumea băuturilor alcoolice premium pentru a se alătura echipei noastre ca **Consilier de Vânzări**. Dacă ai o atitudine prietenoasă, cunoștințe despre diferite tipuri de băuturi alcoolice și ești dornic(ă) să oferi clienților o experiență memorabilă, te vrem în echipa noastră! **Responsabilități:** - Să oferi consultanță clienților privind selecția de băuturi alcoolice premium. - Să menții o cunoaștere profundă a produselor din magazin. - Să gestionezi și să organizezi stocul de băuturi. - Să asiguri respectarea normelor de vânzare responsabilă a alcoolului. **Cerințe:** - Experiență în vânzări sau în domeniul băuturilor alcoolice este un plus. - Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții. - Atitudine pozitivă și capacitatea de a învăța rapid. - Disponibilitatea de a lucra în ture, inclusiv în weekenduri. **Oferim:** - Un mediu de lucru plăcut și dinamic. - Oportunități de dezvoltare profesională și instruire în domeniu. - Salariu competitiv și bonusuri de performanță. Dacă ești interesat(ă) să te alături echipei noastre, trimite-ne CV-ul și o scrisoare de intenție la adresa email :
-
Suntem Simple Smile clinica stomatologica din Buzau. Cautam un Coordonator de Clinica care sa sustina activitatea medicala cu eficienta, flexibilitate, siguranta si integritate. Care este profilul tau: Experienta in coordonare de echipe (indiferent de domeniu) Experienta in gestionarea relatiilor cu clientii Experienta in gestionarea fluxului operational din cadrul unei companii Cunostinte financiare Capacitatea de solutionare a situatiilor complexe Inteligenta emotionala si relationala Gandire critica si gandire strategica Grad ridicat de autonomie profesionala, proactivitate, initiativa Disponibilitate de invatare continua Excelente abilitati administrative, de organizare, prioritizare si planificare Care sunt responsabilitatile tale: Comunica si implementeaza la nivelul echipei sale obiectivele strategice si operationale stabilite de conducerea companiei; Monitorizeaza gradul de realizare a obiectivelor dupa indicatori specifici stabiliti Raspunde de utilizarea optima a resurselor financiare, logistice si tehnice Raspunde de organizarea generala a activitatilor si se asigura ca fluxul operational este respectat si are rezultate optime Propune si implementeaza masuri de imbunatatire a procedurilor si fluxurilor de lucru Intocmeste rapoarte de activitate si diferite situatii solicitate de management, propunand planuri de actiune si strategii de dezvoltare Realizeaza rapoartele financiare periodice, incaseaza contravaloarea serviciilor oferite, intocmeste registrul de casa , indicatori de performanta Se ocupă de administrarea activitatilor: planificarea programarilor, planificarea concediilor, completarea anumitor documente legale, preluarea comenzilor Desfasoara actiunile necesare pentru sustinerea strategiilor de marketing intern si extern Se implica in consilierea clientilor Centralizeaza comenzile lunare, monitorizand consumurile si participand la autorizarea cheltuielilor si incadrarea lor in bugetele estimate Supervizeaza utilizarea si intretinerea consumabilelor, obiectelor de inventar si echipamentelor Asigura respectarea normelor si procedurilor interne de functionare a echipei, a legislatiei in vigoare Participa la procesul de recrutare si selectie a personalului Monitorizeaza modul de indeplinire a responsabilitatilor ce revin fiecarui angajat si intervine atunci, cand este cazul si se asigura ca indicatorii de performanta sunt indepliniti Colecteaza feedback-ul de la clienti si colaboratori pentru insertia lui in dezvoltarea organizatiei Asigura buna comunicare in cadrul clinicii si un cadru optim colaborativ propice dezvoltarii personale si profesionale Mediaza situatiile conflictuale aparute in relatie interpersonale si identifica solutii de gestionare a crizelor; Asigura respectarea valorilor companiei la nivel de comportamente si atitudini
-
Caut o doamnă serioasă, harnică pentru menaj în casă, ce include: servicii de curățenie, spălat călcat haine și ajutor in bucătarie. Experiența nu este necesră, dar constituie un avntaj. Se oferă salariu extrem de avantajos. Program de lucru: 8 ore de luni până vineri. Alte beneficii și bonusuri le veți afla in cadrul interviului.
-
Angajam psihopedagogi, psihologi inscrisi în Colegiul Psihologilor din România, specializare în psihopedagogie speciala sau psihoterapie sau psihologie clinica. Activitatea prestata va lucrul cu copiii cu dizabilități, în special copii cu TSA. Program flexibil.
-
Angajez operator agricol(tractorist) cu experienta sau fără in vederea calificării, căruia i se asigura un salariu atractiv, cazare , masa calda, în zona comunei Vadu-Pașii, județ Buzău! Detalii la : !!
-
Sala de jocuri Las Vegas caută personal (fete și baieti) pentru locația din Ramnicu Sărat Dacă ești o persoană sociabilă , organizată și serioasă te așteptăm în echipa noastră. Experiența nu este necesară, te vom învăta noi tot ce trebuie să știi. Activitatea nu presupune gestiune la aparate ! Ce beneficii ai? - se oferă un pachet salarial motivant, însotit de multe alte beneficii (prime de performanță, prime de vechime - incepand cu primele 6 luni in firma,etc); - program de lucru 12h lucrate 24h libere, 12h lucrate 48h libere(2 zile) - posibilitatea de a promova ca responsabil sau manager - prime de vechime - decont transport - integrarea imediată într-o echipă tânără, dinamică; - contract de muncă full-time, încheiat pe perioadă nederminată; - siguranta locului de muncă; - mediu de lucru plăcut; Profilul candidatului candidatei: - dinamic a, deschis a, comunicativ a; - serios, spirit de echipă; - aspect fizic plăcut; - atentie distributivă, atentie la detalii; - disponibilitate pentru program în două ture; - conduită ireprosabilă fata de clienti Vrei sa faci parte din echipa LAS VEGAS? Trimite ACUM un CV insotit de poza sau sunati la numarul de telefon
-
Ofer serviciu de îngrijire batrani la domiciliul lor Administrare tratament, schimbat pemparsi Prepararea mâncări și servirea mesei..piață.. facturi.. Menaj ușor. programul de 2 ori zi Experienta 20 ani și Recomandari foarte bune...peste 40 persoane pana în prezent.
-
Căutăm o persoana profesionista dedicata și organizata pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Asistenta manager. Responsabilități: Pregătirea documentelor lunare Respectarea strictă a procedurilor interne ale companiei. Menținerea unei relații profesionale cu clienții și furnizorii. Administrarea eficientă a tuturor documentelor și corespondenței firmei. Monitorizarea și asigurarea conformității cu normele și reglementările relevante. Rezolvarea proactivă a problemelor administrative și logistice. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul administrativ birou. LIMBA ENGLEZA LA NIVEL CONVERSATIONAL - OBLIGATORIU Abilități excelente de organizare și atenție la detalii. Capacitatea de a respecta termenele limită strânse. Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală. Cunoștințe solide de utilizare a pachetului Microsoft Office. Cunostinte de contabilitate primara Beneficii: Pachet salarial competitiv. Mediu de lucru profesional și susținător. Oportunități de dezvoltare profesională. Dacă vă încadrați în această descriere și sunteți pregătit să vă alăturați unei echipe dinamice, vă rugăm să trimiteți CV-ul pe e-mail la
-
Hotel Avenue Buzau cauta un nou coleg pentru departamentul de receptie. Program 12 24 - 12 48 in ture de zi si de noapte. Vorbesti limba engleza, ai cunostinte PC si stii sa trimiti un email? Poate ca esti fix ceea ce cautam! Aplica daca si tu esti dornic de o cariera in turism. Ne plac persoanele serioase si istete, dar si sociabile. Daca esti dispus sa inveti, te formam noi sa fii un viitor lider in echipa Avenue Hotels. In functie de competentele tale poti avea parte de multe beneficii in colaborarea cu noi. Nu ezita sa ne trimiti un mesaj sau sa ne contactezi la numarul de telefon.
-
Hotel Avenue Buzau angajeaza ospatar pentru restaurantul a la carte si evenimente: Candidatul Ideal - Responsabil - Harnic - Serios - Aspect fizic placut, atitudine pozitiva - Amabil - Integrare usoara intr-un colectiv Descrierea jobului Responsabilitati: - Preluarea comenzilor de mancare si bautura intr-o maniera eficienta si profesionista - Acordarea atentiei cuvenite si asigurarea unor servicii ireprosabile clientilor - Servirea exemplara a clientilor - Mentinerea curateniei in restaurant - Incasarea notei de plata Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Program flexibil - Salariu fix (se negociaza la interviu in functie de experienta) - Posibilitate de avansare Cautam doar persoane serioase si implicate, interesate sa ofere cele mai bune servicii turistilor nostri. In schimb, oferim un mediu placut, bonusari si cresteri salariale pentru loialitate si performanta. Doar colaborari pe termen lung. Ne puteti suna pentru mai multe detalii sau va asteptam in locatia noastra din Buzau, Lt. Col. Gheorghe Iacob nr. 2
-
Angajez muncitori necalificati în constructii pentru Buzau salariu 3500 lei
-
Buna ziua! Angajez sudor argon preferabil lacatus mecanic specialist in tabla si instalatii teava. Efectuam prelucrari tabla de 0.5-1 mm Confectii metalice. Detalii: Program de munca 7:30-16:00 Sambata, duminica - liber. In rarele cazuri in care este nevoie, zielele de sambata si duminica lucrate vor fi platite. Concediu de odihna 21 de zile Prime de Paste si Craciun. Angajare cu carte de munca. Salariu motivant. Rog Seriozitate
-
Caut urgent doamna domnișoară cu experiență pentru curățenie.experienta că babysitter sau gătit reprezintă un avantaj.salariu și program negociabil.
-
Angajam polizatori pentru munca in hala in Italia. Firma serioasa, rugam seriozitate. Relatii la telefon: , dupa ora 18 , ora Romaniei, cat si in weekend.
-
DescriereCandidatul Ideal: - Inginer Cai Ferate Drumuri Si Poduri - Inginer Instalatii electrice - Inginer Automatica - Electromecanic - Electrotehnic Pregatire profesionala, Cunostinte in utilizarea programelor de proiectare specializate, Domiciliu in Buzau sau posibilitate si disponibilitate pt. relocare, Sociabil, Disponibilitate pt. perfectionare. Descrierea jobului Elaborare proiecte in domeniul constructiilor si instalatiilor. Salariu motivant, tichete de masa, program de lucru luni-vineri 8-16, conditii si mediu de lucru excelente Descrierea companiei Firma de top in domeniul proiectare constructii. Asteptam CV-urile dumneavoastra la adresa de e-mail Publi24
-
Pentru o companie din nordul Olandei, recrutăm și selectăm personal pe postul de muncitor în sere depozite de flori. Activitățile se desfășoară în interior, la temperaturi normale, în depozitul serei sau efectiv în seră. Se lucrează 5 zile pe săptămână. Se cere: - vorbirea limbii engleze - permisul de conducere reprezintă un avantaj - posibilitatea de a munci zilnic în picioare Se oferă: - loc de muncă într-un colectiv plăcut - cazare în case, cu toate utilitățile incluse (electricitate, internet, apă curentă, televiziune) 100 euro săptămână persoană - asigurare de sănătate 33,51 euro săptămână - transport gratuit de la cazare la locul de muncă - identitate olandeză - contract flexibil de muncă, se asigură 40 ore pe săptămână (full-time) și ore suplimentare - salarizare săptămânală direct în contul bancar FĂRĂ TAXE SAU COMISIOANE! Detalii suplimentare la numărul de telefon.
-
Buna ziua! Angajez sudor argon preferabil lacatus mecanic specialist in tabla si instalatii teava. Efectuam prelucrari tabla de 0.5-1 mm Confectii metalice. Detalii: Program de munca 7:30-16:00 Sambata, duminica - liber. In rarele cazuri in care este nevoie, zielele de sambata si duminica lucrate vor fi platite. Concediu de odihna 21 de zile Prime de Paste si Craciun. Angajare cu carte de munca. Salariu motivant. Rog Seriozitate!
-
De ce sa ne alegi pe noi? Comision mic. Bonusuri avantajoase. Lucrezi cat vrei si cum vrei. Salariu saptamanal. Vei face parte din una dintre cele mai serioase firme de curierat din Romania, ne putem mandri prin profesionalism, salarii neintarziate si faptul ca suntem top 1 in Romania. Penrtru orice informatii contactati-ne la numarul de telefon:
-
Candidatul Ideal -Persoana ambitioasa, motivata -Inclinatie spre domeniul tehnic. -Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta -Experienta in domeniul vanzarilor constituie avantaj -Aptitudini de comunicare relationare cu clientii -Cunostinte operare PC -Orientarea catre rezultate si solutii -Initiativa si atitudine pozitiva -Flexibilitate si spirit de echipa Descrierea jobului Titularul jobului va promova si vinde produsele companiei noastre Ce trebuie sa faci ? - Prezinta, promoveaza si vinde produsele in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei; - Administreaza si dezvolta portofoliul de clienti; - Stabileste si participa la intalnirile cu clientii; - Raspunde pentru calitatea aprovizionarii clientilor; - Participa activ la planificarea si implementarea strategiei de vanzari; - Urmareste atingerea targetului lunar de vanzari si a obiectivelor individuale stabilite; - Urmareste derularea si finalizarea contractelor. - Participa la actiunile comerciale din magazin; - Raspunde solicitărilor clientilor cu privire la informatii despre produse, preturi; - Asigura curatenia magazinului (inclusiv echipamente si utilaje) si a anexelor. - Urmarire competitie (promotii, preturi concurenta, estimari vanzari). Oferim un salariu fix, bonuri de masa si comision din vanzari. Se asigura scolarizari locale, cat si la furnizorii nostri. Descrierea companiei CINE SUNTEM? Compania Tehno, cu showroom in Buzau, a fost infiintata in anul 1994 ca raspuns la cerinta tot mai mare a pietii in domeniul sculelor electrice, ajungand in prezent unul din cei mai mari distribuitori autorizati ai unor producatori de renume din tara. Suntem o echipa de profesionisti, care punem pe primul loc satisfacerea clientilor, iar milioanele de comenzi si de clienti multumiti din toata tara sunt cartea noastra de vizita. CE OFERIM? La momentul actual oferim o gama foarte larga de produse de calitate superioara, pentru care oferim acoperire la nivel national, asigurand totodata livrarea in siguranta a produselor noastre, intr-un timp foarte scurt. Producatorii de renume comercializati de noi sunt: Bosch, Makita, Stihl, Ruris, Metabo, AGT, Media Line, Skill, Unior-Tepid, Dremel, Drager, Telewin, Pro Weld, Airmaster, Imer Group, Bisonte, Hawera, Karcher, Masalta, Pentax. DE CE NOI? Daca ai nevoie de seriozitate si vrei sa stii ca orice situatie s-ar ivi, rezolvarea acesteia va fi in favoarea ta, magazinul nostru este exact ceea ce cauti! Experienta de peste 25 de ani si sutele de clienti care ne ofera zilnic increderea lor, ne recomanda. Ne diferentiem prin seriozitate, flexibilitate si prin faptul ne contactam toti clientii si ne mulam pe necesitatile fiecaruia dintre ei. La noi orice tranzactie inseamna un client multumit!