Anunțuri
Casieri si lucratori comerciali Companii Doar munca in strainatate Disponibil din: Nan-nan-nan-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul magazinului din Oradea, Str. Seleușului, nr. 22-24 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3500 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri - Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți - Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate - Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Cerinte: - Studii medii - Experienta intr-o pozitie similara de minim 3 ani; - Experienta in contabilitate primara; - Persoana proactiva, responsabila si ambitioasa; - Spirit de observatie dezvoltat. Oferim: Pachet salarial atractiv ; Tichete de masa . Locatia : - Carrefour din ARGES MALL PITESTI Persoana de contact: e-mail: Tel:O751 3O3 41O
-
Promovat
Te asteptam sa faci parte din Echipa Hamangiu in libraria noastra din Cluj (in incinta Curtii de Apel Cluj-Napoca Piata Stefan cel Mare, nr. 1, Parter). Profilul tău Ai studiile medii finalizate si cunostinte minime de folosire a calculatorului; Esti o persoană energică, responsabilă și organizată; Poti fi pensionar activ, student sau doar pasionat de carti, de interactiunea cu oamenii si cu timp liber, disponibil in prima jumatate a zilei; Experiența pe un rol asemănător reprezintă avantaj. Descrierea jobului Ce trebuie sa faci: Interactionezi intr-un mod prietenos si amabil cu toti vizitatorii din Librarie; Afli dorintele si nevoile lor, le oferi informatiile necesare si le prezinti oferta noastra de carte; Emiti documentele fiscale (bon fiscal, factura) si operezi documentele de contabilitate primara; Receptionezi cartile trimise de la centru pe baza documentelor fiscale si le asezi in rafturile librariei, conform tematicii si domeniului; Ne ajuti la inventarele periodice; Pastrezi curatenia din incinta librariei. Ce iti oferim: Program lejer de lucru, de luni pana vineri intre orele 09.00 14.00; Venit net de 2000-2200 lei luna, + bonusuri de performanta, conform criteriilor de acordare; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Numar zile concediu de odihna: 21; Prime cu ocazia sarbatorilor de Paste si Craciun; Zile libere in perioada sarbatorilor legale si in perioada sarbatorilor de iarna (20 decembrie 5 ianuarie); Program de instruire si dezvoltare profesionala; Siguranta unui loc de munca stabil si corect, pe termen lung. Descrierea companiei Suntem o companie romaneasca, specializata in vanzarea de carte juridica, infiintata la inceputul anului 2006 la Bucuresti. Ne adresam studentilor, profesionistilor dreptului si tuturor celor interesati de starea legilor din Romania. Ne-am dorit inca de la inceput sa aducem cartea juridica mai aproape de cititori de accea am pus bazele primei retele de librarii, specializata exclusiv in promovarea si comercializarea cartilor si periodicelor din domeniul juridic. Astfel, din 2006 am adus cartea juridica mai aproape de cititorii din Iasi, Sibiu, Bistrita, Deva, Cluj, Bucuresti, Craiova, Targu Jiu, Alba-Iulia si Oradea. In prezent, Librariile Hamangiu sunt deschise in: Curtea de Apel Alba Curtea de Apel Cluj Curtea de Apel Iasi Facultatea de Drept Babes Bolyai Cluj-Napoca Facultatea de Drept Mihail Kogalniceanu Bucuresti Facultatea de Drept Titu Maiorescu Bucuresti Tot din dorinta de a face cartea juridica mai accesibila tuturor celor interesati, in 2008 am lansat si libraria online , unde titlurile dorite pot fi comandate foarte usor. Acestea pot fi apoi livrate acasa, prin curier, sau ridicate gratuit din Librariile Hamangiu. Daca te-am facut curios si vrei sa afli mai multe detalii, trimite-ne un CV pe adresa de mail distributie@ hamangiu. ro si hai sa ne cunoastem mai bine!
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Timișoara, Calea Martirilor 1989 nr. 98. Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc. - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Caut vânzătoare pe perinda de vara la magazin de legume fructe. Mai multe detalii in privat
-
În cadrul magazinului Kaufland din Urziceni, Calea Bucuresti, nr. 93-97 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3300 lei brut (pentru un program de lucru de 6 ore zi) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
Angajăm VÂNZĂTORI VÂNZĂTOARE cu atribuții de gestionar în domeniul alimentar Locatii: Piața Astra și Piața Tractorul Cerințe: - diplomă de lucrător comercial sau vechime de minim 3 ani pe un post similar ; - disponibilitatea de muncă în ture; - atitudine pozitiva si orientare către client; - abilități de lucru în echipă; Oferim: - contract de munca pe perioadă nedeterminată; - Salariul de 2 700 NET + tichete de masă în valoare de 300 de ron; - Transport decontat pentru persoanele din afara orașului; Persoanele interesate sunt rugate să ne contacteze la numarul de telefon din anunt.
-
Vrei un loc de munca aproape de casa? Daca locuiesti in sectorul 4 sau 5 esti o persoana norocoasa! . Cerinte: - Studii medii finalizate; - Cunostinte operare PC; - Foarte bune abilitati de comunicare si relationare; - Persoana prietenoasa si dornica de a veni in intampinarea clientilor; - Atitudine pozitiva; - Profesionalism in indeplinirea sarcinilor de serviciu. Responsabilitati: - Efectueaza operatiuni de schimb valutar; - Verifica autenticitatea tuturor bancnotelor; - Tine evidenta primara a documentelor din punctul de lucru; - Verifica monetarul; Daca aveti experienta in casierie, constituie un avantaj. Conditii de munca foarte bune; Siguranta locului de munca; Program: Luni - Vineri: 09:00 - 18:00;
-
Grupul LIBRARIUM angajeaza LIBRARI, pentru librariile din Mega Mall si Sun Plaza Bucuresti. Canditatul ideal - Se simte cel mai bine printre cărți, îi plac filmele, muzica și vrea să fie mereu la curent cu noile trenduri şi evenimente culturale; - Cunoaște limba engleză; - Comunicativ, pozitiv, energic, empatic, zâmbitor și orientat să ofere servicii excelente clienților; - Este creativ și cu iniţiativă; - Este student sau absolvent de facultate; - Ideal (dar nu obligatoriu) cu experienţă de lucru în librărie sau activități cultural-educative; Descrierea Jobului - Interacționează cu toţi clienții în mod direct, telefonic sau prin e-mail, oferindu-le informaţii, recomandă titlurile potrivite sau identifică soluţii alternative la cerinţele acestora într-o manieră prietenoasă şi profesionistă; - Duce spre îndeplinire planogramele de aranjare a cărţilor, creează rafturi pe diferite domenii şi subdomenii conform standardelor de prezentare; - Asimilează în mod permanent informaţii despre titluri, edituri și autori; - Oferă informaţii despre programele de fidelizare, promoţii, discounturi; Pachet salarizare: - Salariu fix + bonuri de masă + bonusuri de performanta; - Discount-uri considerabile la cărţile din librărie; - Libertatea de a se implica şi propune proiecte noi;
-
-
Angajam operator pentru spalare piese auto second hand si impachetare colete
-
Angajam vânzător piese auto second hand Salar net 2500 lei Premiu de producție 500 lei Ramburs combustibil 200 lei Abilitati necesare: Cunoaștere piese si mecanica auto Suport achiziții si sfatuirea in alegerea piesei Abilitați in utilizare pc Program de lucru: luni-vineri 08:
-
-
Angajare vanzator operator calculator Marlorex,Brazdă. Tel.
-
în cadrul magazinului Kaufland din Sibiu, Calea Șurii Mari, nr. 37 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
angajam lucrator comercial magazin shop&go zona piata sudului. lucru in schimburi bonuri de masa salariu motivant
-
Candidatul Ideal : Poate fi si pensionar civil sau subofiter MAPN, Jandarmerie, MAI, SPP, etc. (lacatus, instalator, zugrav, etc) Persoana harnica, serioasa, dornica de munca Abilitate in rezolvarea problemelor in mod rapid si eficient Permis de Conducere Cat. B Descrierea jobului : - Activitati specifice de reparatii, intretinere agentie - puncte de lucru in Bucuresti - Program de lucru : Luni - Vineri 9.00 - 17.30 Noi iti oferim : Contract de munca din prima zi de lucru, concediu de odihna platit. Venit salarial lunar : 2.800 lei - 3.000 lei net pentru perioada de proba de o luna de zile. Posibilitate de castiguri suplimentare. Oferim : masina, telefon, echipament de lucru
-
Statie distributie carburanti, angajam LUCRATOR COMERCIAL CERINTE Studii medii (domeniul tehnic economic reprezinta avantaj) - Experienta in comert (retail), 1-3 ani - Experienta pe post similar reprezinta avantaj - Experienta dovedita in livrarea de rezultate la nivel de coordonator al unei echipe de - Tehnici si metode de vanzare (retail) gestiune. - Cunostinte despre produsele petroliere si piata de combustibili (reprezinta avantaj). - Cunostinte privind diverse instrumente si tehnici de plata. - Limbi straine: Engleza minim nivel mediu (orice alta limba straina cunoscuta constituie un avantaj) - Operare calculator: Pachet MS Office cunostinte medii (Outlook, Word), cunostinte Excel (reprezinta avantaj). - Atitudine proactiva - Persoana analitica - Abilitati de organizare, planificare si control - Abilitati de prezentare, comunicare si relationare RESPONSABILITATI - Ofera servicii excelente, constand in coordonarea activitatii si personalului din subordine si adoptarea celor mai potrivite masuri de crestere continua a vanzarilor - Supervizeaza si efectueaza operatiuni financiare specifice statiei distributie carburanti, conform prevederilor procedurilor interne - Dezvolta, promoveaza si monitorizeaza imaginea companiei pe piata, in relatie cu clientii statiei distributie carburanti - Identifica noi oportunitati de crestere a volumului de vanzari in scopul dezvoltarii activitatii statiei distributie carburanti si cresterii rentabilitatii acesteia - Cunoaste, comunica si implementeaza noile politici in statie, conform politicilor si procedurilor interne ale companiei - Verifica stocurile, datele de valabilitate, supervizeaza intocmirea comenzilor si receptionarea marfii, cu scopul de a asigura o functionare eficienta a statiei - Comunica si implementeaza procedurile interne de functionare a statiei distributie carburanti in vederea servirii in conditii optime a produselor comercializate
-
Angajam vanzator vanzatoare la cofetarie. Locatie : centru Program de lucru * intr-o saptamana , joi si vineri 11-20 * intr-o saptamana marti - miercuri, respectiv sambata- duminica 11-20 Cerinte * punctuala, serviabila si politicoasa. * organizata, cu abilitati de comunicare * sa cunosti si sa lucrezi in programul excel Daca doresti sa lucrezi intr-um mediu placut , trimite un CV la adresa de mail sau suna la .
-
Angajam lucrator comercial pentru complex John EN-GROSS. Program 8ore zi 2 sambete pe luna Salariu brut 3750 +tichete de masa 30lei zi
-
Angajam LUCRATOR COMERCIAL pentru magazin BRUTARIE, in Sector 2 Bucuresti, Str. Popa Nan, nr.3A (IN zona Foisor de Foc). Detalii la tel.:
-
Lucrator comercial / Casier Cautam colegi pe postul de Lucrator comercial in depozitul din Or.Pantelimon / Casier in magazinele din Bucuresti! Descrierea postului de munca : Care vor fi responsabilitatile tale ? Sa mentii o buna relatie cu clientii bazata pe amabilitate si promptitudine Ghidarea clientilor in alegerea cumparaturilor si emiterea de recomandari pe baza sortimentatiei din magazin Informarea clientilor cu privire la campaniile promotionale Solutionarea reclamatiilor clientilor Sa aprovizionezi rafturile cu produse si sa verifici termenul de valabilitate al acestora Sa te asiguri de corectitudinea preturilor si afisarea promotiilor Vei scana produsele la casa de marcat si incasa contravaloarea lor Sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar. Toate acestea se vor face in echipa cu ceilalti colegi !!! Noi i-ti garantam salariu stabil , cu crestere pe plan profesional si financiar !!! Succes !!!
-
Spalatorie si curatatorie haine din zona Piata Delfinului si Palady, angajeaza personal pentru receptie la punctul de colctare din Pallady. Veti gasi un mediu de lucru in care puteti invata si va puteti dezvolta, si un colectiv dornic sa primeasca noi colegi, si pe al carui sprijin va puteti baza. Cautam persoana serioasa, muncitoare, cu spirit de atentie si dispusa sa invete.Angajam si persoane iesite la pensie. Programul este de L-V : 9:00-19:00 S: 9:00 14:00 Salariu este de 3.200 ron daca se lucreaza 4 sambete pe luna sau 3.000 ron daca se lucreaza 2 sambete pe luna.
-
Societate schimb valutar, angajam casier, operator valutar in conditii avantajoase, perioada nedeterminata. Sunati la nr. de telefon , intre orele 9,30-17,00