Anunțuri
Casieri si lucratori comerciali doar cu poze Companii Disponibil din: 2020-12-11 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Gheorgheni, Bd. Frăției, nr. 44 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4200 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Viitorul coleg va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de retail, pentru a face produsele clienților noștri remarcabile pe rafturile magazinelor de tip hypermarket , Cash&Carry, în locații fixe sau posturi de tip rute mobile. Te invităm să te alături unei echipe care îți va acorda suport și te va ajuta să evoluezi profesional, dacă: Ești o persoană dinamică, responsabilă și cu foarte bune abilități de comunicare; Ai experiență pe o poziție similară minimum 6 luni; Ai abilități de planificare, organizarea și stabilire a priorităților; Ai bune abilități de analiză și atenție la detalii. Program: Luni-Sambata; Interval orar: 07:00-15:00 Locatii disponibile: - Sector 1; - Sector 2; - Sector 3; - Sector 6. Salarizare și beneficii: Pachet salarial NET 3000 LEI (salariu fix, tichete de masa, decont transport) Echipament de muncă; Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; Plan de dezvoltare profesională în cadrul companiei Responsabilități: Vei aranja produsele la raft în scopul unei bune vizibilități; Vei asigura și verifica prezența permanentă la raft a produselor companiei; Vei implementa standardele de mercandizare; Vei implementa planogramele în conformitate cu obiectivele comunicate.
-
Promovat
Lucrator Comercial - Oiejdea, Alba Iulia Căutăm persoane care sunt în căutarea unui loc de muncă, pentru a se alătura echipei noastre ca Lucrator Comercial! Activitatea se desfășoară în Oiejdea, Alba Iulia. Program de lucru: LUNI-VINERI Interval orar: 07:00 16:00; Ofertă: Pachet salarial NET 2700 LEI (salariu fix + tichete de masa) ; Decont transport; Contract de munca pe perioada nederminata. Cerințe: Experiență in manipularea produselor, reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie; Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și în continuă schimbare; Atent la detalii și capabil să respecte termenele limită; Abilități de comunicare și colaborare eficientă în echipă Responsabilități: Ambalare produse; Etichetare produse;
-
Promovat
În cadrul magazinui Kaufland din București, B-dul Basarabiei, nr. 250, Sector 3 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland. Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4800 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Salutare tuturor! Echipa Wavecrest este în căutarea de merchandiseri dedicati : Auchan Militari Carrefour Baneasa Ruta mobila proximity sect 2 Cora Pantelimon Ruta mobila 2 Ice Kaufland Kaufland Sisesti Kaufland Straulesti Selgros Baneasa+Proximity Ce vei face? - Aprovizionarea rafturilor cu produse și aranjarea la raft a acestora - Verificarea termenelor de valabilitate - Anunțarea situațiilor OOS Programul tău? Luni până vineri, între 7:00 și 15:30. Ce câștigi? Pachet salarial 2836 lei compus din: - Parte fixa - Bonuri de masă - Decont transport - Bonus lunar Sună și fă parte din echipa Wavecrest 731330198!
-
Angajam vânzător, vanzatoare pentru târguri și expoziții. Salariul este 150 zi plus bonusuri. Tel:
-
Oportunitate de angajare! Produse curatenie Suntem în căutarea de persoane entuziaste pentru a se alătura echipei noastre în ambalarea produselor de curățenie, chiar în apropierea rezidențialului Militari Residence. Experiența anterioară este un plus, dar nu este necesară. Oferim un salariu competitiv și beneficii excelente! Dacă ești interesat, sună la pentru mai multe detalii Alătură-te echipei noastre și fii parte din procesul nostru de ambalare a produselor de curățenie de înaltă calitate!
-
În cadrul noului magazinului Kaufland din Salonta, Str. Piața Democrației nr. 6 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Parfums de Sofia Suceava angajează pentru magazinul situat in Complexul Comercial Bucovina consilier vânzări (fete si baieti) cu experiență minima de 10 ani. Salarizare peste 4000 ron net, program flexibil, posibilitate de avansare în carieră. Relatii la .
-
Compania noastra angajeaza vanzator la sediul din Targoviste. Se cere seriozitate, cunostint minime PC. Se ofera: - seriozitate - salariu motivant - tichete de masa - prime de sarbatori (Paste, Craciun, Anul Nou, 8 Martie) Doritorii pot trimite un CV la adresa de email sau apela la numarul sau
-
Candidatul ideal: Candidatul ideal este o persoana comunicativa, placuta, muncitoare, serioasa si proactiva. Descrierea jobului: Atributiile dumneavoastra vor consta in: - derularea activitatilor de vanzare de presa si produse din magazin si oferirea de servicii clientilor. - derularea activitatilor de gestionare a magazinului ( verificare preturi si termene de valabilitate, inventariere). - intocmirea documentelor fiscale,rapoarte de gestiune, efectuarea monetarului. - respectarea standardelor de curatenie. Pentru a aplica va rugam sa ne trimiteti cv-ul dumneavoastra. Aplicantii care corespund criteriilor de selectie vor fi contactati pe adresa e-mail din CV sau telefonic pentru programarea la un interviu. Descrierea companiei Firma noastra detine franciza Inmedio din Electroputere Parc Mall. Inmedio este o retea internationala de magazine de presa, prezenta in Romania dar si in tari precum Polonia, Ungaria, Bulgaria, Serbia sau China.
-
Angajam noi colegi pe postul de lucrator comercial, full-time in magazinul K-Food TITAN Punct de lucru: Magazin K-Food(Bulevardul 1 Decembrie 1918 33A,Centrul Comercial Auchan Titan) Program de lucru: 09:00 - 21:00(masa de pauza) astfel: prin rotație * Fisa postului in mare: - Consiliere clienti - Receptie marfa; - Vanzare marfa cu casa de marcat; - Aranjare marfa la raft - Mentinerea ordinii si a curateniei in magazin - Preluare comenzi; - Urmarirea termenelor de valabilitate; - Inventariere (numarare, cantarire produse) Dacă ești fan al mancarii asiatice, acesta este locul perfect pentru tine!! :) Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul de telefon sau ne puteti trimite CV-ul direct pe e-mail-ul Va asteptam!
-
Angajam vanzatoare si responsabil la Simigeriei Matei Program de lucru in ture de 1zi 1zi (16 ore), 12 ore L-V sau 9 ore L-S. Salariu in functie de programul de lucru si post intre 2400 si 3250. Ne dorim de la tine responsabilitate, organizare, atentie si seriozitate. Oferim un job stabil pentru oricine isi doreste acest lucru. Contacteaza-ne acum.
-
În cadrul magazinului Kaufland din București, Șos. Orhideelor nr. 46A, Sector 1 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4000 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc. - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri - Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți - Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate - Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Peste 6 luni de experiență în Vânzări Candidatul Ideal Experienta nu este obligatorie, dar au prioritate persoanele cu experienta in domeniul comercial. Descrierea jobului Aptitudini: persoana de incredere, dorinta de a munci, implicare in activitate, abilitati de comunicare, atentie: concentrare, mobilitate, selectivitate. Program de lucru: 40 ore pe săptămână. Descrierea companiei Companie romaneasca, care importa doar produse alimentare si nealimentare din Italia. Salariu 2500-2800 net
-
Poziția de asistent de vânzări (vânzător vânzătoare) este una dintre cele mai importante pozitii din compania noastră. Dacă decideți să deveniți un membru al echipei noastre, este necesar să fiți preocupat preocupată de domeniul modei, să vă placă să interacționați cu oamenii și să vă încânte modul unui magazin de a funcționa rapid. Cu noi sunteți în mișcare cât e ziua de lungă, lucrând cu haine care au călătorit distanțe impresionante, din diferite țări de pe glob, pentru a ajunge la noi în magazine. Veți inspira clienții nostri, ajutându-i în incursiunea de a descopri lumea brandurilor și ajutand-i să găsească cele mai interesante și unice articole. Candidatul Ideal Cerintele postului: - spirit de echipa si adaptabilitate - flexibilitate si perseverenta - responsabilitate si implicare - orientare catre clienti - seriozitate, corectitudine, punctualitate Descrierea jobului Responsabilitati: - Realizarea activitatii de vanzare - Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne - Mentinerea si dezvoltarea unei relatii pozitive cu clientul - Consilierea clientilor si informarea acestora asupra produselor - Operatiuni pe casa de marcat - Pastrarea magazinului in perfecta stare de curatenie - Pregatirea magazinului pentru activitatea de vanzare Oferte(bonusuri,beneficii) - Salariu brut peste 4350 lei(compus din salariu de baza si bonusuri ) + bonuri de masa (30Lei zi lucrata) Descrierea companiei Textile House este prezenta pe piata hainelor second-hand incepand cu anul 1996. Compania si-a inceput activitatea in Slovacia si a ajuns sa fie prezenta si in Croatia, Slovenia, Serbia, Bosnia, Polonia, Cehia si din 2012 in Romania (unde momentan avem 25 de magazine in Timisoara, Lugoj, Resita, Drobeta, Oradea, Marghita, Arad, Sighet, Baia Sprie, Baia Mare, Satu Mare, Zalau, Tg. Mures, Sibiu, Medias, Alba Iulia. Din 2012, an de an, compania noastra este numarul 1 in Top Afaceri Romania pe domeniul nostru de activitate.
-
Angajăm lucrător comercial, in domeniul de copiere chei. Ne ocupăm cu prelucrarea tuturor tipurilor de chei ,casă și programarea cheilor auto . -Salariu atractiv. -Mediu de lucru plăcut. -Punctele noastre sunt situate în mai multe zone ale Bucureștiului -Se oferă bonusuri din vânzări. -Experiența în domeniu nu este necesară, se oferă training de specialitate la punctul de lucru. Nu ezitați să ne trimiteți CV Mai multe detalii la telefon.
-
Descrierea postului: - efectueaza tranzactiile de vanzare (bilete si produse din bar) - informeaza clientii asupra spectacolelor si orelor de difuzare a acestora precum si a campaniilor din cinematograf Cerințele postului: - studii medii; - prezenta agreabila; - capacitatea de a lucra cu publicul;
-
Suntem un magazin universal (magazin chinezesc) Avem nevoie de angajați pentru casier, lucrători comercial și pază( paza au nevoie de certificate de securitate) Adresa de lucru: Strada Severinului 1(lângă supeco) Numărul de contact:
-
Angajam casier lucrator comercial cu experienta în domeniu, in cadrul unui magazin Shop&Go, din Bulevardul 1 Mai,, nr. 15 fost Compozitorilor, sector 6.(intersectie cu strada Sibiu). Cerintele posturilor: - Candidatii trebuie sa dea dovada de seriozitate si punctualitate la locul de munca, de buna organizare si de atentie; - Disponibilitate pentru program în weekend. Se ofera: - Training; - Contract de munca si concediu legal; - Salariu fix si bonus de performanta; Magazinul este deschis zilnic intre orele 7-22. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numărul de telefon . VA ASTEPTAM IN ECHIPA NOASTRA!
-
Compania Meda Prod 98 isi mareste echipa si cauta colegi ! Daca iti suna cunoscut numele nostru dar nu stii de unde sa ne iei, atunci probabil ne stii direct de la raftul de mezeluri. Sau pentru crenvurstii nostri din piept de pui, cei mai vanduti din piata si galaxie. E bine si asa. Pe scurt: radem, glumim, dar chiar suntem un angajator de incredere. Ce ne-ar placea să găsim la tine? - Comunicare, coerență în exprimare; - Capacitate de planificare și organizare a activităților ; - Spirit de echipă; - Echilibru emoțional, autocontrol; - Respectarea instrucțiunilor verbale și scrise; - Punctualitate; - Asumarea responsabilităților; - Planificarea și organizarea activităților. Descrierea jobului Care ar fi sarcinile tale? - Promovarea activă a produselor (sampling) si informarea potențialilor clienți despre beneficiile produselor promovate; - Adaptarea etichetelor si afiselor în functie de cerintele curente; - Înlocuirea afiselor din promo cu afisele din noua promotie; - Oferirea sprijinului față de clienti; - Oferirea informatiilor necesare despre marfa expusă; - Răspunderea solicitărilor clientilor; - Informarea clienților de schimbările care au avut loc în privinta produselor. Daca iti suna interesant, trimite-ne CV-ul tau sau contacteaza-ne la numarul de mobil.
-
Angajăm VÂNZĂTORI VÂNZĂTOARE cu atribuții de gestionar în domeniul alimentar Locatii: Piața Astra și Piața Tractorul Cerințe: - diplomă de lucrător comercial sau vechime de minim 3 ani pe un post similar ; - disponibilitatea de muncă în ture; - atitudine pozitiva si orientare către client; - abilități de lucru în echipă; Oferim: - contract de munca pe perioadă nedeterminată; - Salariul de 2 700 NET + tichete de masă în valoare de 300 de ron; - Transport decontat pentru persoanele din afara orașului; Persoanele interesate sunt rugate să ne contacteze la numarul de telefon din anunt.
-
Grupul LIBRARIUM angajeaza LIBRARI, pentru librariile din Mega Mall si Sun Plaza Bucuresti. Canditatul ideal - Se simte cel mai bine printre cărți, îi plac filmele, muzica și vrea să fie mereu la curent cu noile trenduri şi evenimente culturale; - Cunoaște limba engleză; - Comunicativ, pozitiv, energic, empatic, zâmbitor și orientat să ofere servicii excelente clienților; - Este creativ și cu iniţiativă; - Este student sau absolvent de facultate; - Ideal (dar nu obligatoriu) cu experienţă de lucru în librărie sau activități cultural-educative; Descrierea Jobului - Interacționează cu toţi clienții în mod direct, telefonic sau prin e-mail, oferindu-le informaţii, recomandă titlurile potrivite sau identifică soluţii alternative la cerinţele acestora într-o manieră prietenoasă şi profesionistă; - Duce spre îndeplinire planogramele de aranjare a cărţilor, creează rafturi pe diferite domenii şi subdomenii conform standardelor de prezentare; - Asimilează în mod permanent informaţii despre titluri, edituri și autori; - Oferă informaţii despre programele de fidelizare, promoţii, discounturi; Pachet salarizare: - Salariu fix + bonuri de masă + bonusuri de performanta; - Discount-uri considerabile la cărţile din librărie; - Libertatea de a se implica şi propune proiecte noi;
-