Anunțuri
Casieri si lucratori comerciali Companii Disponibil din: 2022-05-30-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Brașov, str. Avram Iancu, nr. 62 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Asiguri o atmosferă placută, orientată spre client Gestionezi cu amabilitate reclamaţiile și întrebările clienţilor, conform regulilor şi procedurilor interne Kaufland Gestionezi produsele returnate de clienți, respectând procedurile interne Efectuezi plata garanțiilor Kaufland către clienți
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Brașov, Calea București, nr. 112 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
Promovat
Compania Meda Prod 98 isi mareste echipa si cauta colegi ! Daca iti suna cunoscut numele nostru dar nu stii de unde sa ne iei, atunci probabil ne stii direct de la raftul de mezeluri. Sau pentru crenvurstii nostri din piept de pui, cei mai vanduti din piata si galaxie. E bine si asa. Pe scurt: radem, glumim, dar chiar suntem un angajator de incredere. Ce ne-ar placea să găsim la tine? - Comunicare, coerență în exprimare; - Capacitate de planificare și organizare a activităților ; - Spirit de echipă; - Echilibru emoțional, autocontrol; - Respectarea instrucțiunilor verbale și scrise; - Punctualitate; - Asumarea responsabilităților; - Planificarea și organizarea activităților. Descrierea jobului Care ar fi sarcinile tale? - Promovarea activă a produselor (sampling) si informarea potențialilor clienți despre beneficiile produselor promovate; - Adaptarea etichetelor si afiselor în functie de cerintele curente; - Înlocuirea afiselor din promo cu afisele din noua promotie; - Oferirea sprijinului față de clienti; - Oferirea informatiilor necesare despre marfa expusă; - Răspunderea solicitărilor clientilor; - Informarea clienților de schimbările care au avut loc în privinta produselor. Daca iti suna interesant, trimite-ne CV-ul tau sau contacteaza-ne la numarul de mobil.
-
Promovat
Sustinem oamenii pusi pe treaba si te invitam sa faci o oprire in echipa noastra, in rolul de Lucrator Comercial, pentru Bors/Oradea, in cadrul companiei SOCAR Petroleum. Misiunea ta: sa contribuie la buna desfasurare a activitatilor in cadrul retelei de distributie carburant SOCAR. Activitati care te vor ajuta sa iti indeplinesti misiunea: Program 12/24, 12/48 Vanzare de combustibili din stati de distribuție carburanti si vanzare produselor din m gazinul st ti i Comunicare si relationare cu clientii intr-o maniera amabila, calda si prietenoasa Informare si consiliere clienti in legatura cu produsele din magazine si promotiile active Lucrul pe casa de marcat, incasare numerar/alte forme de plata, efectuare monetar Gestiunea magazinului (recepție marfa, etichetare, termene de valabilitate, inventariere) Mentinerea standardelor de curatenie din statia de distribuție carburanți Ca si tine, suntem mereu in miscare si iti propunem sa ne cunoastem daca bifezi: Studii medii Experienta similara constituie avantaj Cunostintele de operare calculator - de dorit (nu reprezinta criteriu eliminatoriu) Persoana comunicativa, pozitiva, deschisa Atitudine orientata catre client Disponibilitate de lucru in ture, inclusiv ture de noapte Integritate și corectitudine Spirit de echipa Te alimentam cu: pachet financiar competitiv, tichete de masa, spor de noapte, spor de weekend, posibilitati de promovare si multe altele. Daca ti-am starnit interesul pentru acest rol, acceseaza aplica pentru a ne trimite CV-ul tau. Ne dorim sa fim motorul in noile tale proiecte profesionale! Fa o oprire la noi! Echipa de recrutare SOCAR DESPRE NOI, SOCAR Petroleum: SOCAR a intrat pe piata din România prin subsidiara SOCAR Petroleum S.A. in 2011 si a devenit unul dintre jucatorii importanti pe piata distributiei de carburanti din România. Pâna in prezent, investitiile companiei SOCAR in economia româneasca au creat aproximativ 800 de locuri de munca, fiind de altfel in continua crestere. SOCAR motorul proiectelor tale, este brandul care sprijina oamenii si afacerile implicate in proiecte mari si mici care au nevoie de un suport real in munca lor, oferindu-le carburant si servicii de calitate. Oferim o gama extinsa de produse si servicii in domeniul comertului de carburanti, lubrifianti, produse petrochimice si bitum, devenind unul dintre jucatorii importanti pe piata de distributie de carburanti si comercializare produse petroliere din România. Pâna in prezent detinem un numar de 69 de statii proprii si operam 3 depozite: Teius, Onesti si Constanta. Fiecare coleg al echipei SOCAR este un ambasador al brandului si ne dorim sa facem plinul cu energie astfel incât sa devii ce iti doresti la nivel uman si profesional! Poti gasi multe detalii despre noi accesând website-ul nostru: https://www.socar.ro/
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Compania Meda Prod 98 isi mareste echipa si cauta colegi ! Daca iti suna cunoscut numele nostru dar nu stii de unde sa ne iei, atunci probabil ne stii direct de la raftul de mezeluri. Sau pentru crenvurstii nostri din piept de pui, cei mai vanduti din piata si galaxie. E bine si asa. Pe scurt: radem, glumim, dar chiar suntem un angajator de incredere. Ce ne-ar placea să găsim la tine? - Comunicare, coerență în exprimare; - Capacitate de planificare și organizare a activităților ; - Spirit de echipă; - Echilibru emoțional, autocontrol; - Respectarea instrucțiunilor verbale și scrise; - Punctualitate; - Asumarea responsabilităților; - Planificarea și organizarea activităților. Descrierea jobului Care ar fi sarcinile tale? - Promovarea activă a produselor (sampling) si informarea potențialilor clienți despre beneficiile produselor promovate; - Adaptarea etichetelor si afiselor în functie de cerintele curente; - Înlocuirea afiselor din promo cu afisele din noua promotie; - Oferirea sprijinului față de clienti; - Oferirea informatiilor necesare despre marfa expusă; - Răspunderea solicitărilor clientilor; - Informarea clienților de schimbările care au avut loc în privinta produselor. Daca iti suna interesant, trimite-ne CV-ul tau sau contacteaza-ne la numarul de mobil.
-
Brink's Cash Solutions (RO) SRL, furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a Brink s Company, liderul global in gestionarea numerarului - cauta persoane integre, responsabile si dinamice pentru pozitii in departamentul Procesare numerar. Locatia postului: Str. Europei, Nr. 19. Sat Drambar (Zona Industriala), Com. Ciugud. Cerintele postului: studii medii, experienta in gestionarea numerarului (casierie, trezorerie) constituie avantaj, capacitate de mentinere a atentiei, spirit de observatie, indemanare si rapiditate, responsabilitate si integritate, disponibilitate de lucru in ture, program de noapte. Descriere activitate: Verificator bani: - ste responsabil cu num rarea (pe echipamente), verific r a integrit tii, cap citatii de circul ti si autencitatii bancnotelor; - execut si certific banderolarea pachetelor de bancnote; - executa incarcarea si descarcarea cu valori a casetelor ATM. Verificator valori: - prei sacii cu v lori (bancnote) si documentele ferente pe c r le verific si c rtifica; - sc neaza s cii de valori primiti de l clienti, pentru conformit te; - introduc date in sistemul informatic; - depoziteaza sacii de valori in spatiile special amenajate; - participa la procesarea numerarului si incarcarea descarcarea cu valori a casetelor ATM, atunci cand este cazul. Casier tezaur: - preia din sala de procesare pachetele cu bancnote si documentele care le insotesc, le verifica si certifica preluarea; - depoziteaza pachetele cu bancnote in tezaur - fizic si prin operare in sistemul informatic; - controleaza periodic stocul din tezaur; - gestioneaza comenzile de numerar pentru remitere. Oferta (bonusuri, beneficii): tichete de masa in valoare neta de approx. 600 lei (30 ron tichet); pachet gratuit servicii medicale; spor de noapte (25%), spor de week-end (15%), posibilitate ore suplimentare (200%); spor lunar de fidelitate; 22 zile concediu de odihna platit an la angajare, creste in raport cu vechimea in companie; zile libere si ajutoare pentru evenimente deosebite, in baza Contractului Colectiv de Munca la nivel de companie; contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp; tinuta de lucru oferita de companie, dotare corespunzatoare in raport cu activitatea desfasurata; training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; posibilitate de promovare in cadrul echipei; posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare. Descrierea companiei Brink's Cash Solutions (RO) SRL este parte a Brink s Company, lider global in gestionarea numerarului si valorilor, prin servicii integrate de logistica securizata, procesare numerar, solutii de plata, servicii ATM. Printre clientii nostri se numara institutii financiare, retaileri, agentii guvernamentale (inclusiv bancile centrale), monetarii, magazine de bijuterii si alti operatori comerciali din intreaga lume. Reteaua noastra globala de operatiuni din 52 de tari deserveste clienti din peste 100 de tari. Cu o echipa de peste 1.800 de angajati in Romania, Brink s ofera o cultura organizationala bazata pe integritate, responsabilitate si diversitate. Avem colegi de toate varstele si cu interese diferite, pe care ii sustinem în dezvoltarea lor profesionala in cadrul unui mediu de imbunatatire continua si excelenta operationala.
-
Caut vânzătoare pe perinda de vara la magazin de legume fructe. Mai multe detalii in privat
-
Angajăm VÂNZĂTORI VÂNZĂTOARE cu atribuții de gestionar în domeniul alimentar Locatii: Piața Astra și Piața Tractorul Cerințe: - diplomă de lucrător comercial sau vechime de minim 3 ani pe un post similar ; - disponibilitatea de muncă în ture; - atitudine pozitiva si orientare către client; - abilități de lucru în echipă; Oferim: - contract de munca pe perioadă nedeterminată; - Salariul de 2 700 NET + tichete de masă în valoare de 300 de ron; - Transport decontat pentru persoanele din afara orașului; Persoanele interesate sunt rugate să ne contacteze la numarul de telefon din anunt.
-
Vrei un loc de munca aproape de casa? Daca locuiesti in sectorul 4 sau 5 esti o persoana norocoasa! . Cerinte: - Studii medii finalizate; - Cunostinte operare PC; - Foarte bune abilitati de comunicare si relationare; - Persoana prietenoasa si dornica de a veni in intampinarea clientilor; - Atitudine pozitiva; - Profesionalism in indeplinirea sarcinilor de serviciu. Responsabilitati: - Efectueaza operatiuni de schimb valutar; - Verifica autenticitatea tuturor bancnotelor; - Tine evidenta primara a documentelor din punctul de lucru; - Verifica monetarul; Daca aveti experienta in casierie, constituie un avantaj. Conditii de munca foarte bune; Siguranta locului de munca; Program: Luni - Vineri: 09:00 - 18:00;
-
Grupul LIBRARIUM angajeaza LIBRARI, pentru librariile din Mega Mall si Sun Plaza Bucuresti. Canditatul ideal - Se simte cel mai bine printre cărți, îi plac filmele, muzica și vrea să fie mereu la curent cu noile trenduri şi evenimente culturale; - Cunoaște limba engleză; - Comunicativ, pozitiv, energic, empatic, zâmbitor și orientat să ofere servicii excelente clienților; - Este creativ și cu iniţiativă; - Este student sau absolvent de facultate; - Ideal (dar nu obligatoriu) cu experienţă de lucru în librărie sau activități cultural-educative; Descrierea Jobului - Interacționează cu toţi clienții în mod direct, telefonic sau prin e-mail, oferindu-le informaţii, recomandă titlurile potrivite sau identifică soluţii alternative la cerinţele acestora într-o manieră prietenoasă şi profesionistă; - Duce spre îndeplinire planogramele de aranjare a cărţilor, creează rafturi pe diferite domenii şi subdomenii conform standardelor de prezentare; - Asimilează în mod permanent informaţii despre titluri, edituri și autori; - Oferă informaţii despre programele de fidelizare, promoţii, discounturi; Pachet salarizare: - Salariu fix + bonuri de masă + bonusuri de performanta; - Discount-uri considerabile la cărţile din librărie; - Libertatea de a se implica şi propune proiecte noi;
-
-
Angajam operator pentru spalare piese auto second hand si impachetare colete
-
Angajam vânzător piese auto second hand Salar net 2500 lei Premiu de producție 500 lei Ramburs combustibil 200 lei Abilitati necesare: Cunoaștere piese si mecanica auto Suport achiziții si sfatuirea in alegerea piesei Abilitați in utilizare pc Program de lucru: luni-vineri 08:
-
-
Angajare vanzator operator calculator Marlorex,Brazdă. Tel.
-
în cadrul magazinului Kaufland din Sibiu, Calea Șurii Mari, nr. 37 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
angajam lucrator comercial magazin shop&go zona piata sudului. lucru in schimburi bonuri de masa salariu motivant
-
Angajam vanzator vanzatoare la cofetarie. Locatie : centru Program de lucru * intr-o saptamana , joi si vineri 11-20 * intr-o saptamana marti - miercuri, respectiv sambata- duminica 11-20 Cerinte * punctuala, serviabila si politicoasa. * organizata, cu abilitati de comunicare * sa cunosti si sa lucrezi in programul excel Daca doresti sa lucrezi intr-um mediu placut , trimite un CV la adresa de mail sau suna la .
-
Angajam lucrator comercial pentru complex John EN-GROSS. Program 8ore zi 2 sambete pe luna Salariu brut 3750 +tichete de masa 30lei zi
-
Angajam LUCRATOR COMERCIAL pentru magazin BRUTARIE, in Sector 2 Bucuresti, Str. Popa Nan, nr.3A (IN zona Foisor de Foc). Detalii la tel.:
-
Spalatorie si curatatorie haine din zona Piata Delfinului si Palady, angajeaza personal pentru receptie la punctul de colctare din Pallady. Veti gasi un mediu de lucru in care puteti invata si va puteti dezvolta, si un colectiv dornic sa primeasca noi colegi, si pe al carui sprijin va puteti baza. Cautam persoana serioasa, muncitoare, cu spirit de atentie si dispusa sa invete.Angajam si persoane iesite la pensie. Programul este de L-V : 9:00-19:00 S: 9:00 14:00 Salariu este de 3.200 ron daca se lucreaza 4 sambete pe luna sau 3.000 ron daca se lucreaza 2 sambete pe luna.
-
Societate schimb valutar, angajam casier, operator valutar in conditii avantajoase, perioada nedeterminata. Sunati la nr. de telefon , intre orele 9,30-17,00
-
Aplica sa devii noua noastra colega in Magazinul din CRAIOVA. Cerinte: - Persoana dinamica, responsabila, agreabila, orientata catre client - Abilitati de comunicare, motivata de dezvoltare profesionala Descrierea jobului Atributii: - Ofera consultanta clientilor pentru a face alegerea potrivita - Va avea in vedere fidelizarea clientilor - Va fi activ in buna gestionare a echipei si a magazinului - Gestioneaza incasarile si comenzile clientilor Beneficii: - Training si oportunitate dezvoltare profesionala - Echipa de succes - Program de lucru in ture - Salariu fix + bonus motivant Descrierea companiei IdealBebe - Magazinul ideal pentru bebelusi IdealBebe - comercializeaza o gama diversa de articole pentru copii, de la accesorii pentru bebelusi, jocuri si jucarii pana la carucioare, balansoare, produse de igiena si sanatate - toate pentru copilul tau ideal.
-
Cozac Group angajeaza asistent vanzari full-time in magazin de confectii si incaltaminte. Cei interesati sa depuna CV-uri pe adresa de mail : ,