Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Casieri si lucratori comerciali Timis Companii Disponibil din: 2020-12-02 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 15

    Angajam reprezentant vanzari

    Arman Sport Timisoara angajeaza reprezentant/a vanzari, magazin de articole sportive.Candidatul ideal trebuie sa aiba minim studii medii, bune abilitati de comunicare, putere de convingere, pasionat de domeniul vanzarilor.Atributiile acestuia fiind de a aborda/intampina clientii, informare/consiliere in privinta produselor, promovarea si vanzarea produselor. Pentru mai mult detalii contactati-ne sau trimiteti-ne un CV pe adresa de mail.

  • Consilier vânzări magazin papetărie în Iulius Town Mall

    Magazin - AUTOGRAF - Iulius Town Mall Candidatul ideal - amabilitate, comunicativitate, persuasiune, empatie - persoana de incredere, responsabila si organizata, ambitioasa - minim studii medii - cunostinte de operare PC - limba engleza nivel conversational - experienta in domeniu constituie un avantaj - la angajare se vor solicita recomandari si cazier Descrierea jobului - vanzarea produselor catre clienti, in magazin - cunoasterea produselor si promovarea acestora - consilierea clientilor, intuind nevoile acestora; oferirea de informatii cu profesionalism si amabilitate - lucrul cu casa de marcat, POS - emiterea facturilor si a altor documente contabile - intretinerea ordinii, a curateniei in magazin - participare la aranjarea marfii in magazin - participare la inventarele lunare - programul de lucru va fi in ture, in weekend, conform programului centrului comercial Oferta salarială: venit net 3300 lei( include tichete de masă)

  • 1

    Se cauta casier pentru Shop&Go

    Cautam coleg a pe Dragalina 47, zona Gara de Nord, pentru postul de casier. Program: de luni pana vineri de la 8 la 16:30 (tura 8h cu 30 min pauza. (Programul poate varia dupa caz, in situatii exceptionale) Salariu 3800 Brut, cu posibilitate de crestere in functie de aptitudinile candidatului.

  • 1

    Lucrator univeral Carrefour Market Timisoara

    - Asigurarea prezenței și vânzarea produselor la raft, atât din punct de vedere calitativ cât și cantitativ; - Respectarea regulilor de poziționare a mărfii în scopul prezenței la raft a întregii game de produse; - Asigurarea fiecărui produs o etichetă de preț corectă; - Amabilitate, pentru că zâmbetul are puterea de a le face ziua mai frumoasă tuturor celor din jur.

  • 1

    Casier comercial Carrefour Market Timisoara

    -Îndrumă clienții si le crează o experiență unică la cumpărături; -Servește clienții rapid si cu amabilitate; -Asigură prezența produselor la raft -Scanează produsele și încasează contravaloarea acestora.

  • 3

    SC Pink Tulips SRL angajeaza lucrator comercial

    Cautam coleg a pentru magazinul Shop&Go Dragalina 47. (Zona Gara de Nrod) 

 Oferim: 
Program flexibil full-time 
Salariu atractiv
 Bonusuri de performanta

 Se cere: experienta in domeniu, flexibilitate, seriozitate, dorinta de a munci si invata!

  • 2

    SC Pink Tulips SRL angajeaza sef de magazin cu experienta

    Cautam sef de magazin cu experienta pentru magazinul Shop&Go Dragalina 47. (Zona Gara de Nrod) Oferim: Program flexibil full-time Salariu atractiv Bonusuri de performanta Se cere: experienta in domeniu minim 1 an, seriozitate, dorinta de a munci si invata!

  • 9

    Casier magazin PPT Sannicolau Mare

    Candidatul ideal Daca esti o persoana sociabila, deschisa si ambitioasa, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi! *Experienta de lucru in calitate de casier sau intr-un magazin de haine poate reprezenta un avantaj. Ce oferim: Salariu fix si bonusuri in functie de performanta magazinului; Tichete de masa in functie de vechime (15 lei 20 lei); Zile de concediu in functie de vechimea in companie (21 23 25 zile); Bonus de recomandare pentru fiecare coleg recomandat; Oportunitati de dezvoltare si de promovare; Training de specialitate pentru perioada de inceput; Program de lucru cu o ora pauza de masa, o singura tura de zi : 8-17 9-18 ; 5 zile saptamana, cu 2 zile libere consecutive; Spor de weekend: 10% sambata, 15% duminica. Descrierea jobului: Indrumi politicos si oferi ajutor clientilor in achizitionarea de produse; Inr gistrezi si incasezi corect contravaloarea produs lor v ndut ; Participi la activitatile de sortare si aranjare marfa in magazin; Colaborezi cu ceilalti colegi din cadrul magazinului; Participi l invent rul periodic din m g zin. Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2022 este de aprox 31 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.

  • 12

    Operatore sală jocuri

    Candidatul Ideal Te asteaptam intr-un cuib vesel din care zilnic zambetele si buna dispozitie nu lipsesc! Suntem o echipa tanara, ambitioasa, dinamica si cautam pe altii asemenea noua, care sa ni se alature! Daca esti o fire entuziasta si iti face placere sa socializezi, esti persoana potrivita pentru a face parte din echipa noasta! Te vrem in echipa noastra daca: - esti o persoana perseverenta, ambitioasa si atenta la detalii; - ai abilitati de comunicare, spontaneitate, atentie distributiva; - ai aspect placut, ingrijit; - disponibilitate pentru program in ture, inclusiv de noapte (12 24,12 48); se lucreaza 15-16 zile pe luna. Descrierea jobului Responsabilitatile tale vor fi : - intampinarea clientilor in sala de joc si servirea cu bauturi din produsele de protocol; - oferirea de informatii despre regulile de joc si modul de functionare a aparatelor; - realizarea platilor corespunzatoare castigurilor obtinute de participantii la joc si intocmirea raportului asupra platilor efectuate. Noi iti oferim: - perioada de formare platita (nu cerem experienta in domeniu); - contract de munca pe perioada nedeterminata cu norma intreaga; - salariu fix + tichete de masa +posibilitate de bacsis-uri substantiale; - posibilitate reala de a fi promovat in cadrul companiei; - un mediu de lucru placut intr-o echipa tanara; - posibilitatea sa contribui cu idei la dezvoltarea companiei, iar pentru asta te vom rasplati dupa masura implicarii; Descrierea companiei Ne aflam in topul firmelor din domeniul jocurilor de noroc la nivel de tara si detinem o experienta de 10 ani pe piata. Suntem intr-o continua dezvoltare si cautam tineri entuziasti, sociabili, responsabili si dornici sa invete lucruri noi atat din punct de vedere profesional, cat si personal.

  • 80

    Căutăm colegi cu chef de joacă!

    Căutăm colegi cu spirit ludic  si poftă de muncă pentru a face parte din echipa magazinului Happy Color din lulius Mall Timisoara. Pasiunea pentru jocurile de societate  si/sau afinitate pentru domeniul art&hobby constituie un avantaj. Jobul necesita interacțiune mare cu clienții, deschidere  si dorința de a învăța permanent lucruri noi. Cunoașterea produselor  si recomandarea lor cu zambetul pe buze e la ordinea zilei. Responsabilităti  si atribuții: - Consilierea clienților în alegerea jocurilor  si a celorlalte produse, vanzarea acestora; - Participarea activa la evenimentele din cadrul magazinului, sesiuni de boardgames  si jocuri pentru copii, ateliere tematice creative; - Recepția cantitativă  si calitativă a mărfurilor, gestionarea stocurilor de marfă  si pregătirea marfurilor pentru livrare; - Atitudine pozitiva; - Persoană sociabilă; - Imaginație, creativitate, inițiativă  si spirit ludic; - Pasiune pentru domeniul creativ, art&hobby, boardgames; - Cunostinte de operare calculator; - Experienta in activitățile cu copiii este un atu. Oferim: - Pachet salarial atractiv (salariu fix plus bonuri de masă plus bonus lunar); - Mediu de lucru incitant  si în continuă evoluție; - Participarea la festivaluri  si diferite târguri de profil. Tipul postului: -angajam atât în sistem full time cât  si part time Asteptăm CV-urile voastre pe adresa de email:

  • 6

    Angajez vanzatoare

    Angajez vanzatoare pt magazin cadouri in Auchan Aradului,program flexibil,comision din vanzari!Varsta nu este importanta,experienta in vanzari reprezinta un avantaj!

  • 15

    Angajez vanzatoare magazin alimentar

    Pizzeria Celentano angajeaza vanzatoare magazin alimentar Experienta pe un post similar este necesara Asteptam CV-ul dumneavoastra la adresa de mail : Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon : 0723512811

  • 1

    Angajare lucrator comercial

    Statie distributie carburanti, angajam LUCRATOR COMERCIAL CERINTE Studii medii (domeniul tehnic economic reprezinta avantaj) - Experienta in comert (retail), 1-3 ani - Experienta pe post similar reprezinta avantaj - Experienta dovedita in livrarea de rezultate la nivel de coordonator al unei echipe de - Tehnici si metode de vanzare (retail) gestiune. - Cunostinte despre produsele petroliere si piata de combustibili (reprezinta avantaj). - Cunostinte privind diverse instrumente si tehnici de plata. - Limbi straine: Engleza minim nivel mediu (orice alta limba straina cunoscuta constituie un avantaj) - Operare calculator: Pachet MS Office cunostinte medii (Outlook, Word), cunostinte Excel (reprezinta avantaj). - Atitudine proactiva - Persoana analitica - Abilitati de organizare, planificare si control - Abilitati de prezentare, comunicare si relationare RESPONSABILITATI - Ofera servicii excelente, constand in coordonarea activitatii si personalului din subordine si adoptarea celor mai potrivite masuri de crestere continua a vanzarilor - Supervizeaza si efectueaza operatiuni financiare specifice statiei distributie carburanti, conform prevederilor procedurilor interne - Dezvolta, promoveaza si monitorizeaza imaginea companiei pe piata, in relatie cu clientii statiei distributie carburanti - Identifica noi oportunitati de crestere a volumului de vanzari in scopul dezvoltarii activitatii statiei distributie carburanti si cresterii rentabilitatii acesteia - Cunoaste, comunica si implementeaza noile politici in statie, conform politicilor si procedurilor interne ale companiei - Verifica stocurile, datele de valabilitate, supervizeaza intocmirea comenzilor si receptionarea marfii, cu scopul de a asigura o functionare eficienta a statiei - Comunica si implementeaza procedurile interne de functionare a statiei distributie carburanti in vederea servirii in conditii optime a produselor comercializate

  • 2

    Mp riverside group s.r.l.

    MP RIVERSIDE GROUP S.R.L. angajeaza la punctul de lucru al societatii din Mun. Timisoara, Parcul Justitiei, Nr. 1, Judet Timis, 3 posturi lucrator comercial Cod COR 522303. Relatii pentru depunerea CV-urilor la tel.

  • 1

    Angajam casiera OMV

    Partener OMV Petrom Marketing, angajeaza in conditii avantajoase casiera (cu si fara experienta) pentru statia OMV Calea Sever Bocu, Timisoara. Se ofera pregatire la locul de munca, echipament de lucru, conditii de lucru la cele mai inalte standarde. Program 12 24, 12 48. Pachet salarial atractiv, spor de weekend, spor de noapte, sarbatori legale, bonusuri. Tichete de masa(700 lei). Va asteptam sa va alaturati unui colectiv tanar unde puteti sa va completati si consolidati cunostintele si experienta profesionala. Informatii la telefon sau la sediul firmei, OMV Calea Lipovei Sever Bocu 2-4.

  • 3

    Glissando angajeaza: vânzător fitofarmacie Izvin - TM

    Vânzător fitofarmacie Glissando Izvin TM Locație: Izvin Departament: Vânzări Tipul job-ului: Full Time CERINȚE: - Studii AGRICOLE sau BIOLOGICE, minim studii liceale - Experiența vânzării într-un magazin agricol este un avantaj - Abilităti de bază calculator si de utilizare aplicatii MS Office (Word, Excel) RESPONSABILITĂȚI PRINCIPALE: - Vânzarea produselor din portofoliul Glissando - Aprovizionarea cu marfă și gestionarea ei - Prezentarea, promovarea produselor în conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei - Recomandă clienților soluția adecvată BENEFICII - Salariu motivant - Bonusuri pentru performanta - Munca într-un colectiv dinamic și comunicativ Dacă dorești să faci parte din echipa noastră și îndeplinești criteriile pentru această poziție, trimite CV-ul, prin e-mail, la adresa: office(at)glissando(punct)ro Te vom contacta pentru a stabili o primă întâlnire și pentru a ne cunoaște.

  • 25

    Angajam casiera pentru minimarket - 3500 lei NET

    Angajam casiera cu sau fara experienta pentru minimarket, cu domiciliul in Timisoara. Programul nostru este de 8 ore zi, in doua schimburi. Activitatea consta in scanarea produselor, incasarea contravalorii si aranjarea produselor la raft. Salariul net oferit pentru inceput este 3500 lei, prima de vacanta si sarbatori + cheltuieli de transport decontate ! Detalii la telefon 07705518zero7

  • Lucrator Depozit- Timisoara Calea Lugojului

    Candidatul Ideal studii medii; dispus să învețe să lucreze cu scanner-ul; atenție distributivă, responsabilitate, seriozitate; disciplină, corectitudine, atenție la detalii; cooperare și spirit de echipă; experiență în manipularea mărfii avantaj; disponibilitate pentru program de lucru în schimburi de zi. Descrierea jobului recepţionează marfa conform procedurii; tratează diferențele numerice din recepție conform cu procedura în vigoare; depozitează marfa pe polițele rafturilor în concordanță cu criteriile de depozitare; comisionează marfa respectând procedura de comisionare în vigoare aplicabilă zonei de depozit în care activează; împachetează marfa în funcţie de natura şi gabaritul reperelor conform regulilor în vigoare; inscripţionează marfa împachetată cu etichetele de pachet printate pe imprimantele aflate pe mesele de împachetare; depune marfa împachetată în zona de distribuție națională, zonală, locală, zona de predare, zona de facturare și curierate prin scanarea pachetelor conform procedurii. Beneficii oferite pachet salarial atractiv; bonuri de masă; bonus de performanţă; abonament medical la clinică privată de sănătate; posibilitatea dezvoltării personale și profesionale (+ traininguri) în cadrul unei companii în plină dezvoltare; Bookster; 7card. Descrierea companiei Autonet Import România este unul dintre liderii de piață în ceea ce privește produsele și serviciile destinate profesioniștilor din domeniul auto. Echipa este cheia succesului companiei, iar dezvoltarea profesională și personală este o prioritate pentru noi. De aceea, compania fondată acum 27 de ani, înregistrează o cifră de afaceri de peste 300 de milioane de euro, cu o echipă de 1300 de angajați și un portofoliu care include peste 200 de mărci.

  • 5

    Texile House angajeaza vanzatoare in Drobeta Tr. Severin si Lugoj

    Poziția de asistent de vânzări (vânzător vânzătoare) este una dintre cele mai importante pozitii din compania noastră. Dacă decideți să deveniți un membru al echipei noastre, este necesar să fiți preocupat preocupată de domeniul modei, să vă placă să interacționați cu oamenii și să vă încânte modul unui magazin de a funcționa rapid. Cu noi sunteți în mișcare cât e ziua de lungă, lucrând cu haine care au călătorit distanțe impresionante, din diferite țări de pe glob, pentru a ajunge la noi în magazine. Veți inspira clienții nostri, ajutându-i în incursiunea de a descopri lumea brandurilor și ajutand-i să găsească cele mai interesante și unice articole. Candidatul Ideal Cerintele postului: - spirit de echipa si adaptabilitate - flexibilitate si perseverenta - responsabilitate si implicare - orientare catre clienti - seriozitate, corectitudine, punctualitate Descrierea jobului Responsabilitati: - Realizarea activitatii de vanzare - Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne - Mentinerea si dezvoltarea unei relatii pozitive cu clientul - Consilierea clientilor si informarea acestora asupra produselor - Operatiuni pe casa de marcat - Pastrarea magazinului in perfecta stare de curatenie - Pregatirea magazinului pentru activitatea de vanzare Oferte(bonusuri,beneficii) - Salariu brut peste 4050 lei(compus din salariu de baza si bonusuri ) + bonuri de masa (30Lei zi lucrata) Descrierea companiei Textile House este prezenta pe piata hainelor second-hand incepand cu anul 1996. Compania si-a inceput activitatea in Slovacia si a ajuns sa fie prezenta si in Croatia, Slovenia, Serbia, Bosnia, Polonia, Cehia si din 2012 in Romania (unde momentan avem 25 de magazine in Timisoara, Lugoj, Resita, Drobeta, Oradea, Marghita, Arad, Sighet, Baia Sprie, Baia Mare, Satu Mare, Zalau, Tg. Mures, Sibiu, Medias, Alba Iulia. Din 2012, an de an, compania noastra este numarul 1 in Top Afaceri Romania pe domeniul nostru de activitate.

  • 12

    Angajăm designer floral,florist.

    Avenue Des Roses își mărești echipa! Pentru locația din Iulius Mall Timișoara, angajăm decorator floral full time, part-time. Candidatul ideal trebuie, în primul rând, să își dorească foarte mult să lucreze în domeniul acesta, să îi placă și să facă față muncii în echipă, să fie ambiționat de provocări, punctual, serios, responsabil, flexibil. Totodata el trebuie să acumuleze cu ușurință informațiile și să le pună în practică Experiența în domeniu ca și designer, designer floral șiîn vânzări reprezintă un avantaj Angajăm persoane fără experiență în domeniu cu asigurare de training. Vă oferim salariu fix + bonusuri, orar fix ! Astept m cv-uri pe adresa de mail:

Categorii

Locuri de munca

Subcategorii

Județe

Timis
Salvează căutarea