Anunțuri
Casieri si lucratori comerciali Timis Disponibil din: 2020-06-02-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Sustinem oamenii pusi pe treaba si te invitam sa faci o oprire in echipa noastra, in rolul de Lucrator Comercial, pentru Timisoara, in cadrul companiei SOCAR Petroleum. Misiunea ta: sa contribuie la buna desfasurare a activitatilor in cadrul retelei de distributie carburant SOCAR. Activitati care te vor ajuta sa iti indeplinesti misiunea: Program 12/24, 12/48 Vanzare de combustibili din stati de distribuție carburanti si vanzare produselor din m gazinul st ti i Comunicare si relationare cu clientii intr-o maniera amabila, calda si prietenoasa Informare si consiliere clienti in legatura cu produsele din magazine si promotiile active Lucrul pe casa de marcat, incasare numerar/alte forme de plata, efectuare monetar Gestiunea magazinului (recepție marfa, etichetare, termene de valabilitate, inventariere) Mentinerea standardelor de curatenie din statia de distribuție carburanți Ca si tine, suntem mereu in miscare si iti propunem sa ne cunoastem daca bifezi: Studii medii Experienta similara constituie avantaj Cunostintele de operare calculator - de dorit (nu reprezinta criteriu eliminatoriu) Persoana comunicativa, pozitiva, deschisa Atitudine orientata catre client Disponibilitate de lucru in ture, inclusiv ture de noapte Integritate și corectitudine Spirit de echipa Te alimentam cu: pachet financiar competitiv, tichete de masa, spor de noapte, spor de weekend, posibilitati de promovare si multe altele. Daca ti-am starnit interesul pentru acest rol, acceseaza aplica pentru a ne trimite CV-ul tau. Ne dorim sa fim motorul in noile tale proiecte profesionale! Fa o oprire la noi! Echipa de recrutare SOCAR DESPRE NOI, SOCAR Petroleum: SOCAR a intrat pe piata din România prin subsidiara SOCAR Petroleum S.A. in 2011 si a devenit unul dintre jucatorii importanti pe piata distributiei de carburanti din România. Pâna in prezent, investitiile companiei SOCAR in economia româneasca au creat aproximativ 800 de locuri de munca, fiind de altfel in continua crestere. SOCAR motorul proiectelor tale, este brandul care sprijina oamenii si afacerile implicate in proiecte mari si mici care au nevoie de un suport real in munca lor, oferindu-le carburant si servicii de calitate. Oferim o gama extinsa de produse si servicii in domeniul comertului de carburanti, lubrifianti, produse petrochimice si bitum, devenind unul dintre jucatorii importanti pe piata de distributie de carburanti si comercializare produse petroliere din România. Pâna in prezent detinem un numar de 69 de statii proprii si operam 3 depozite: Teius, Onesti si Constanta. Fiecare coleg al echipei SOCAR este un ambasador al brandului si ne dorim sa facem plinul cu energie astfel incât sa devii ce iti doresti la nivel uman si profesional! Poti gasi multe detalii despre noi accesând website-ul nostru: https://www.socar.ro/
-
Promovat
Angajăm personal pentru bufet în incinta Flex cantina Programul de lucru este 12 24-12 48(include tură de noapte),transport gratuit, salarizare 3300 net Relații la telefon.:
-
Promovat
Suntem în căutarea unuor operatori entuziasti și energici pentru a se alătura echipei noastre dinamice la noua noastră sală de jocuri care include VR sau Laser Tag. Dacă ai o pasiune pentru jocuri, tehnologie și îți place să interacționezi cu oamenii, creând experiențe memorabile, acesta este locul perfect pentru tine! Ce căutăm: Persoane tinere, cu abilități excelente de comunicare și o atitudine pozitivă. Disponibilitatea de a lucra în ture flexibile, inclusiv în weekenduri și sărbători. Capacitatea de a gestiona multiple sarcini simultan într-un mediu rapid. Experiența într-un rol similar este un avantaj, dar nu este esențială. Ce oferim: O oportunitate unică de a lucra într-un mediu plin de distracție și tehnologie de ultimă oră. Un mediu de lucru dinamic într-o locație de ultimă oră. Programe de lucru full-time, part-time și weekenduri. Responsabilități principale: Supravegherea siguranței și bunei desfășurări a activităților din sala de jocuri. Oferirea de instrucțiuni clare și suport participanților, asigurându-te că toată lumea se bucură de o experiență plăcută și sigură. Întreținerea echipamentelor și asigurarea că toate dispozitivele de joc funcționează corect. Dacă te vezi contribuind la succesul noului pol de entertainment regional și vrei să fii parte dintr-o echipă care pune valoare pe bucuria și siguranța copiilor, trimite-ne CV-ul pe adresa de email: sau contacteazăne la numarul de telefon: . Abia așteptăm să te cunoaștem!
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Timișoara, Calea Martirilor 1989 nr. 98. Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc. - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Partener OMV Petrom Marketing angajeaza casieri si personal curatenie pentru statia de distributie carburanti OMV Margina. Se ofera contract pe perioada nedeterminata, pachet salarial atractiv, lucrul in ture, bonusuri de performanta, prime de sarbatori, posibilitate de dezvoltare profesionala. Mai multe detalii puteti obtine la numarul de telefon
-
Bună ziua , persoana fizică caut urgent o fată pentru a lucra part time ( discuții )! Pentru detalii exacte vă rog lăsați mesaj în privat Menționez ca nu este SX Salariul atractiv 300 450 lei la zi Se lucrează 3 ore pe zi 3 zile pe săptămână Îți dorești un venit în plus, îți place să stai să vb deschis ? at aplică acest job Vârstă 17 38 Multumesc
-
-
Bună ziua, angajez o fată part time pentru discuții . (admirat) Menționez ca nu este SX Cei interesați vă rog să lăsați mesaj în privat pt a putea fi contactate . Salariul este atractiv 300 450 lei la zi Se lucrează 2 3 ore pe zi 3 zile pe săptămână Programul este flexibil și se poate adapta după nevoile dvs Ești stundenta, elevă și îți dorești un venit în plus ? Ai vârsta între 18 38 de ani, ești o fată OPEN și îți plac discuțiile ? atunci aplică acest job . Rog persoane serioase . Mulțumesc ! Mai multe informații în privat
-
Promovat
Angajam vanzatoare pentru magazin romanesc de brutarie & patiserie. Pentru mai multe detalii de program sunati la .
-
Salariul net: 2200 lei + 600 lei bonuri de masă + target din vânzare Ne mărim echipa! Insula de ceramică in Iulius Mall Timisoara. Căutăm o persoană dornică de muncă, dispusă să învețe, să vorbească și să prezinte produsele clienților, dar și de a aranja și scoate marfa. Experiența nu este neaparat obligatorie, dar poate constitui un plus. Ne dorim profesionalism, determinare și seriozitate din partea celor interesați. Garantăm seriozitate și condiții bune de muncă. Contract de muncă legal pe perioadă nedeterminată. Potențial de dezvoltare financiară in cadrul firmei și un loc de muncă stabil.
-
Candidatul ideal: Esti iubitor de animale, ești o persoană responsabilă, comunicativă, orientată spre clienți și ești dornic să înveți lucruri noi? Vino in echipa noastra! Constituie avantaj dacă ai : Cunostiinte in domeniul acvaristicii; Experien ă în domeniul vânzărilor; Cunoștințe medii operare PC; Descrierea jobului Responsabilitatile postului: Vanzarea animalelor de companie; Vanzarea hranei si accesorilor destinate animalelor de companie; Mentinerea relatiilor directe cu clientii in cadrul magazinului; Rezolvarea cerintelor clientilor si dezvoltarea unor relatii personalizate cu acestia; Asigură disponibilitatea produselor în raion prin aprovizionarea permanentă, în func ie de necesită i, i aranjarea produselor la raft; Incasarea contravalorii produselor vandute si gestiunea casieriei. Mentinerea curateniei la locul de munca. Vino în echipa noastră și îți oferim : Un mediu de lucru plăcut; Un loc de muncă stabil, în cadrul unei firme de încredere i în plină expansiune; Posibilitatea unei evoluții profesionale; Salariu motivant și bonusuri în funcție de realizări si perfomanțe; Salariu NET: 3000-3500 RON Program Lucru: Luni-Vineri 9-19, sambata 9-17 Mai multe informatii la numarul de tel: sau poti trimite CV-ul direct la adresa:
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Timișoara, Str. Kogălniceanu nr. 11-13-15 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc. - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor. P
-
OMV SAGULUI STATIE NOUA DUPA PODUL DIN CALEA SAGULUI LANGA CITROEN angajeaza personal cu si fara experienta pentru: - CASERIE incepand cu suma de 3500 lei pe luna, cu bonuri de masa de 700 lei incluse in salariu. . Se acorda sporuri, bonusuri, zile sarbatoare platite 100%, ore suplimentare platite 200% etc, astfel salariile ajung 3700 -4000. -SPALATORIE AUTO AUTOMATA SI DESERVIRE PLATFORMA AUTO. incepand cu 3200 lei pe luna, cu bonuri de masa in valoare de 700 lei incluse in salariu.,Se acorda sporuri, bonusuri, zile sarbatoare platite 100%, orele suplimentare platite 200% etc. Se ofera pregatire la locul de munca,echipamenet de lucru, program de lucru in ture, flexibil,bonusuri. Informatii la telefon si sau cu C.V. la adresa de mail si la sediul firmei, OMV CALEA SAGULUI NR 203,
-
Candidatul ideal Daca esti o persoana sociabila, deschisa si ambitioasa, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi! *Experienta d lucru in calitate d casier sau intr-un magazin d haine poate reprezenta un avantaj. Ce oferim: Salariu fix si bonusuri in functie de performanta magazinului; Tichete de masa in functie de vechime (15 lei 20 lei); Zile de concediu in functie de vechimea in companie (21 23 25 zile); Bonus de recomandare pentru fiecare coleg recomandat; Oportunitati de dezvoltare si de promovare; Training de specialitate pentru perioada de inceput; Program de lucru cu o ora pauza de masa, o singura tura de zi : 8-17 9-18 ; 5 zile saptamana, cu 2 zile libere consecutive; Spor de weekend: 10% sambata, 15% duminica. Descrierea jobului: Indrumi politicos si oferi ajutor clientilor in achizitionarea de produse; Inr gistrezi si incasezi corect contravaloarea produs lor v ndut ; Participi la activitatile de sortare si aranjare marfa in magazin; Colaborezi cu ceilalti colegi din cadrul magazinului; Participi l invent rul periodic din m g zin. Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2022 este de aprox 31 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Timișoara, Calea Martirilor 1989 nr. 98 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3500 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri - Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți - Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate - Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Timișoara, Calea Martirilor 1989 nr. 98. Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc. - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Cautam casieri si lucratori comerciali pentru magazinul nostru LADOIPASI din Calea Lipovei. Daca esti o persoana dinamica si cu chef de lucru esti persoana potrivita pentru echipa noastra. Responsabilitatile postului: -interactiunea cu clientii -asigurarea satisfactiei clientilor -aprovizionare magazin -gestionarea eficienta a stocului de marfa -realizarea rapoartelor de vanzari -relationare cu furnizorii -asigurarea indeplinirii targetului de vanzari LADOIPASI este o retea de magazine 100% romaneasca cu peste 2000 de magazine in toata tara si cu multe oportunitati de dezvoltare. Persoanei care se alatura echipei noastre ii oferim: -pachet salarial atractiv -bonuri de masa -carduri cadou -bonusuri de performanta -program flexibil -mediu placut de lucru -oportunitati de dezvoltare -sef bun si intelegator -distractie si multe surprize placute Persoanele interesate pot depune un CV pe adresa de mail sau pe whatts up la tel nr. . pentru a usura procesul de recrutare va oferim un mic ajutor accesand link-ul de mai jos: https: marketmanager.ro cum-sa-faci-corect-un-cv
-
-
Cautam colegi pentru postul de Casier la Benzinaria OMV din Calea Aradului. Programul de lucru este in ture, 12 24 12 48. Dacă ești interesat a te rugam sa ne contactezi la numărul de telefon
-
Promovat
Candidatul Ideal Alatura-te echipei noastre! Cautam o persoana serioasa si responsabila dar in acelasi timp cu o fire dinamica si ambitioasa. Experienta pe o pozitie similara este obligatorie, cu bune abilitati de comunicare si relationare. Descrierea jobului Responsabilitati: -Participare activa la procesul de vanzare -Evidenta produselor, a stocului si comunicarea activa cu depozitul central -Receptionarea, depozitarea si eliberarea cu documente legale a produselor -Gasire de solutii pentru cerintele clientilor -Dorinta de crestere constanta a vanzarilor -Promovarea corespunzatoare a produselor
-
Angajez operator casa de amanet: Cerinte: Caut o persoana atenta la detalii, fire comunicativa si orientata spre relatia cu clientii, sa detina bune cunostinte de utilizare a calculatorului. De preferat o persoana de sex feminin, pentru o mai buna empatie in relatia cu clientii. Atribuții: Evaluarea obiectelor Intocmirea contractelor Vânzare aur/argint Diverse rapoarte necesare Curățenia și îngrijirea spațiului de lucru cât și a vitrinelor de prezentare Va oferim un mediu de lucru sigur, respectând standardele de securitate a angajaților. Pachet salarial atractiv + bonus din vanzari. Programul de lucru :luni - vineri: 09-17; două sambete pe luna: 10:00 - 14:00. Pentru mai multe detalii va stau la dispozitie.
-
Prohuman APT angajeaza casieri si lucratori bucatarie pentru un restaurant tip fast food din Timisoara Programul de lucru este în 2 schimburi, 5 zile cu 2 zile libere. Oferim: -Salariu pornind de la 2350 NET -Tichete de masa 30 ron per zi lucratoare -Bonusuri conform grilei -Bonus de recomandare 600 ron net -Discounturi la produsele magazinului -Spor ore suplimentare -Spor pentru orele lucrate in sarbatori legale -Decontare transport la finalul programului -Contract pe perioada nedeterminată -Nu este necesara experiența Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul de telefon: 0720 059 322
-
Promovat
Vrei să faci reprezinți un brand internațional, care se extinde în orașul nostru ? Prohuman recrutează casieri și lucrători în bucătărie pentru un mare lanț de restaurante fast food, în noua locație din Timisoara. Programul de lucru este în 2 schimburi, 5 zile cu 2 zile libere. Oferim: -Salariu pornind de la 2350 NET -Tichete de masa 30 ron per zi lucratoare -Bonusuri conform grilei -Bonus de recomandare 600 ron net -Discounturi la produsele magazinului -Spor ore suplimentare -Spor pentru orele lucrate in sarbatori legale -Decontare transport la finalul programului -Contract pe perioada nedeterminată -Nu este necesara experiența
-
- Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 30 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Tichete cadou acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau!