Anunțuri
Casieri si lucratori comerciali Timis Timisoara Disponibil din: 2020-11-29-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajez vanzatoare pentru magazin de brutarie pentru mai multe detalii despre un program flexibil si despre un salar sunati la .
-
Promovat
Angajez lucrator comercial sociabil si cu spirit de echipa. Pentru mai multe detalii in functie de zona si salar va rugam sa sunati la .
-
Promovat
Oprrator comercial Pulcinella cauta o persoana serioasa care isi doreste un loc de munca stabil, linistit, alaturi de o echipa tanara si ambitioasa. Locatie: Martirilor, Dumbravita, Mosnita Veche Descrierea postului: Preluarea comenzilor clientilor sau a comenzilor online si trimiterea lor in productie Incasarea comenzilor, inchiderea de zi Managementul comenzilor (prioritizare, alocarea resurselor de distributie) Cerinte: abilităţi de planificare şi organizare spirit de observaţie dezvoltat, atenţie la detalii, atenţie concentrată şi distributivă foarte bune abilitati de comunicare şi relaţionare interumană Capacitate de reactie rapida Sa fii o persoana amabilita, placuta, orientata spre client Capacitate de analiza in ansamblu si de adaptare la situatii neprevazute Abilități de comunicare, abilități de relaționare cu clienții, abilități de supervizare, capacitate de decizie, capacitate de planificare și organizare, capacitate de a utiliza rațional resursele limitate, delegare de sarcini Program: 2 zile cu 2 libere Conditii salariale: 3000 lei net + 1 masa pe zi Se asigura transport Pentru mai multe informatii, ne auzim la telefon sau pe email
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Timișoara, Str. Kogălniceanu nr. 11-13-15 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4800 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc. - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam lucrători comerciali pentru servire gyros ! Timisoara , str. Calea Torontalului 25, Stavros Gyros. Program 2 cu 2, orar 10-22.
-
Magazinul Ximena din Piata Dacia angajeaza vanzatoare cu experienta in vanzari cu servire la vitrina asistata cu carne si produse din carne. Salar incepand de la 3.000 lei, functie de experienta. Diverse bonusuri si prime,program fix in 2 schimburi. Atmosfera de lucru placuta, empatica, cu atentie si respect la nevoile angajatilor.
-
Profi Musicescu angajează Magazinul Profi Musicescu ( Musicescu Gavril 159 ) angajează: casieri lucrători comerciali (si fara experienta) Sef Tura - doar cu experiența . Pentru mai multe detalii.
-
Bunaziua, persoana fizica angaje i fată part time pentru companie ( discuții OPEN) Atenie : Nu e SX Salariul este atractiv 350 450 lei la zi Se lucrează 3 zile pe sapt 3 ore pe zi Pentru detalii exacte vă rog lăsați mesaj pe aplicație ( nu este bun nr din anunț, nu primesc mesaje sau apeluri ) Vârstă 18 40 Îți dorești un job part time și cu un program flexibil ? Atunci aplică acest job dacă ești o fire OPEN
-
Promovat
Angajez lucrator comercial sociabil si cu spirit de echipa. Pentru mai multe detalii in functie de zona si salar va rugam sa sunati la .
-
Promovat
Angajez vanzatoare pentru magazin de brutarie pentru mai multe detalii despre un program flexibil si despre un salar sunati la .
-
DescriereShop&Go (Mega Image) angajeaza LUCRATOR COMERCIAL CASIER in zona Circumvalatiunii Dacia sau zona Modern Simion Banutiu Se ofera 2700 mii de lei, in functie de experienta si performanțe (cu posibilitatea de crestere chiar dupa o luna) Programul de lucru este flexibil, in ture ( de dimineata sau dupa masa) iar activitatea se desfasoara intr-un mediu de lucru placut si sigur Posibilitate de dezvoltare a carierei - sanse reale de promovare pentru cei care isi doresc un loc de munca stabil si bine platit Angajatii noi beneficiaza de training si suport, in vederea insusirii procedurilor interne Experienta in domeniu constituie un avantaj Pentru detalii ne puteți contacta la nr de telefon
-
Profi Dorobanților și Profi Simion Bărnuțiu ambele situate în zona Modern , Timișoara angajează următoarele posturi : Profi Dorobanților - 1 șef tura 8 ore - 1 casier 8 ore - 1 casier 4 ore Profi Simion Bărnuțiu - 1 șef tura 8 ore - 1 casier 4 ore Zile de concediu 21 pe an Tichete de 20 de lei per zi lucrătoare Prima de sărbători ( Crăciun și Paste ) Se lucrează în 2 schimburi Pentru mai multe detalii puteți suna la numărul din anunț ( salariu se discuta doar in momentul in interviului )
-
Promovat
Angajam vanzatoare , magazin alimentar, programul este prin rotatie : o zi de dimineata(6:30-14:30) , urmatoarea zi de dupa amiaza (14:30-23 vara si 14:30- 22 iarna), urmatoare zi este libera.(dimineata, dupa amiaza, liber). Locatiile sunt: 1. str 16 Decembrie colt cu str Vacarescu( langa pompieri) 2 . str Banatul colt cu B-dul Dambovita Relatii la tel
-
OMV angajeaza personal cu si fara experienta pentru: - CASERIE incepand cu suma de 3500 lei pe luna, cu bonuri de masa de 700 lei incluse in salariu. . Se acorda sporuri, bonusuri, zile sarbatoare platite 100%, ore suplimentare platite 200% etc, astfel salariile ajung 3700 -4000. -SPALATORIE AUTO AUTOMATA SI DESERVIRE PLATFORMA AUTO. incepand cu 3200 lei pe luna, cu bonuri de masa in valoare de 700 lei incluse in salariu.,Se acorda sporuri, bonusuri, zile sarbatoare platite 100%, orele suplimentare platite 200% etc. Se ofera pregatire la locul de munca,echipamenet de lucru, program de lucru in ture, flexibil,bonusuri. Informatii la telefon si sau cu C.V. la adresa de mail si la sediul firmei, OMV CALEA SAGULUI NR 203,
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Timișoara, Str. Kogălniceanu nr. 11-13-15 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4800 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc. - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Angajam vânzător vânzătoare magazin vinuri. Căutam o persoana serioasă , amabila și muncitoare care își dorește un loc de munca stabil pentru o perioada îndelungată . Cunoștințele despre vin nu sunt necesare, in schimb amabilitatea fata de client și dorința de a învață sunt necesare. Locație: Piața Sinaia - program 8 ore și Gh. Lazăr - program 4 ore. Relații doar la tel: ( luni-sâmbătă între 9 și 18) NU RASPUND LA MESAJE !
-
angajam vinzatore magazin haine program lejer și salariu atractiv plus comisioane din vinzari
-
-
-
Angajam consilier vanazari cu experiență în domeniu pentru magazin de îmbrăcăminte situat în zona Traian. *Program: Luni-Vineri: 09:00-17:00 *Pentru informații suplimentare și programarea unui interviu, va rugam sa ne contactati telefonic.
-
Angajam consilier vanzari cu experiență în domeniu pentru magazin de îmbrăcăminte situat în zona Traian. *Program: Luni-Vineri: 09:00-17:00 *Pentru informații suplimentare și programarea unui interviu, va rugam sa ne contactati telefonic.
-
Echipa Senneville caută colegi! Îți dorești să faci bani alături de noi și să fii răsplătit pe măsura muncii tale? Dacă ești harnic(ă), sociabil(ă), organizat(ă) , îți dorești să fii răsplătit pe măsura eforturilor tale, și nu te mulțumești cu puțin, te așteptăm în echipa noastră! Ce trebuie să faci? Recepționezi marfa și o aranjezi în mod atractiv pentru clienți; Te asiguri că toate produsele sunt expuse la vânzare conform cerințelor; Ai grijă ca doar produsele proaspete să ajungă la clienți; Ești draguț(ă) cu toți clienții și le faci recomandări pe măsura cerințelor lor; Menții standardul de curățenie în intervalul în care îți desfășori activitatea; Ce oferim noi? Corectitudine și transparență; Ești plătit conform normei de lucru și orice oră suplimentară îți e plătită conform contractului; Bonuri de masă; Bonusuri de performanță; Prime pentru ocazii speciale ( Crăciun, Paște, ziua Femeii); Mediu de lucru plăcut; Colegi pe măsură gata să îți ofere suport la orice pas; Posibilități multiple de promovare: poți deveni trainer, să dai mai departe ce ai invățat de la noi, store manager sau chiar mai mult de atât! Suntem o echipă în plină dezvoltare, ne desfășurăm activitatea în mai multe orașe și plănuim să ne extindem în continuare! Nr contact: (
-
- Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 30 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Tichete cadou acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau!
-
Hai in echipa ARTOIL , impreuna revolutionam industria energiei din Romania. Despre noi Suntem un grup de oameni care pun suflet in ceea ce fac. Suntem o companie romaneasca, cu sediul in Timisoara, cu o retea nationala, care de peste 10 ani ofera servicii de furnizare de combustibil pentru companii, inclusiv companii din sectorul agricol. Suntem si cel mai dinamic furnizor de combustibili din Romania, cu cea mai mare crestere a cifrei de afaceri in ultimii 10 ani. Am ajuns la aceasta performanta datorita crezului nostru, acela de a face tot ce ne sta in putinta pentru a oferi servicii impecabile clientilor nostri. Credem in tranzitia catre un viitor sustenabil, in consecinta, suntem in proces continuu de adaptare si inovare a activitatii noastre. Cum am vrea sa fii Ne dorim sa fii o persoana atenta la detalii si sa fii setata pe indeplinirea sarcinilor. De asemenea, ne dorim sa ai bune abilitati de comunicare si de coordonare a activitatii. Ne-am bucura tare mult daca ai spirit civic si daca iti pasa de tot ceea ce te inconjoara. Rolul tau in organizatie va fi acela de a te asigura de buna desfasurare a activitatii juridice si administrative. Vei efectua diferite operatiuni precum intocmirea si verificarea contractelor, emiterea adreselor, urmarirea termenelor pentru infatisare in instanta, intocmirea documentatiei necesare obtinerii si reinnoirii diferitelor avize de functionare, reprezentarea companiei in relatia cu institutiile publice, etc. Motive ca sa vii in echipa Ai sansa sa intri intr-o super echipa (si asta nu este o lipsa de modestie) cu oportunitati foarte mari de crestere si cu o atmosfera de lucru placuta; Nu exista ierarhie, avem incredere in capacitatea ta de organizare; Formare continua (training + resurse); Vei avea suport din partea colegilor; Salariu atractiv, corelat cu sarcinile alocate, plus bonuri de masa. Cum facem selectia In realizarea selectiei candidatilor urmarim cateva elemente, insa, dincolo de ele, cel mai mult vor conta determinarea si dorinta de a fi parte din echipa. Ai finalizat studiile superioare in domeniul juridic (de preferat specializarea drept); Ai minim 1 an de experienta in activitati similare; Ai abilitati de planificare si organizare; Ai capacitatea de a lucra in echipa, dar si individual; Ai cunostinte foarte bune de utilizare a calculatorului (cunoasterea programului Dynamics NAV, MS Office constituie un avantaj); Ai cunostinte foarte bune de legislatie.