Vei face parte din cea mai mare companie IT independentă din Europa, un jucător de top în furnizarea de soluții și servicii IT, cu o experiență de peste 48 de ani. Rolul tău va fi esențial în oferirea de suport tehnic intern pentru utilizatorii din companii internaționale, contribuind la buna funcționare a infrastructurii IT a partenerilor noștri.
Despre rolul tău: o Vei fi primul punct de contact pentru solicitările tehnice ale angajaților partenerilor noștri (nu este un rol clasic de Customer Support) o Oferi suport de bază și direcționezi solicitările către echipele tehnice potrivite o Monitorizezi tichetele în sistem și te asiguri că problemele sunt rezolvate în timp util
Cerințe: o Limba franceză nivel avansat (minim B2-C1) o Limba engleză nivel mediu avansat
Ce îți oferim: o Tichete de masă o Training personalizat o Asigurare medicală privată
Sună interesant? Hai să discutăm!
ID anunț: 1764684134
Raportează
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!