Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Cereri locuri de munca Bihor

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • sunt student si caut un job part-time

  • Caut meseriași pt interioare și exterioare se asigura salarii motivante in funcție de ce ați sa lucrezi

  • Experienta pe comunitate 15 ani,caut de lucru pe tara posesor cat b din anul 2000.De preferat din judetul Bihor.tel,0753948917

  • Lucrez in ture , si caut un job partime in zilele libere.

  • Caut un loc de munca în oradea sau în santandrei am 29 de ani nr de tel 0748857528

  • Clientul nostru este in cautarea unor IT Helpdesk Technicians. Experienta nu este necesara, dar e nevoie de afinitate/pasiune fata de domeniul IT. Cerințe: • Cunoașterea limbii franceze la un nivel mediu spre avansat; • Minim diplomă Bacalaureat; • Abilități de comunicare; • Afinitate față de domeniul IT. Responsabilități, atribuții și sarcini: Suport tehnic: • Înregistrarea solicitărilor utilizatorilor; • Oferirea de asistență și informații utilizatorilor aplicațiilor comerciale de tip ERP: Oracle CRM on Demand; • Preluarea și rezolvarea problemelor/incidențelor tehnice; • Controlarea și menținerea la zi a fișierelor din cadrul bazei de date; • Instruirea și formarea utilizatorilor aplicațiilor; • Redactarea de rapoarte și statistici privind solicitările utilizatorilor; • Redactarea procedurilor de suport și utilizare a aplicațiilor; • Participarea la diferite etape de implementare a unui nou proiect; • Activități de furnizare a expertizei de specialitate și a asistenței practice în managementul sistemelor de baze de date și în utilizarea datelor indormatice pentru a răspunde cerințelor sistemului informatic în orice moment al ciclului de viață, în conformitate cu criteriile de calitate definite; • Se asigură că toate problemele semnalate sunt gestionate prompt și într-o manieră profesională. Documentație: • Identifică nevoile de creare documente (proceduri tehnice, documentație, rapoarte privind solicitările utilizatorilor etc.) și le întocmește; • Se asigură că documentația tehnică respectă standardele agreate; • Se asigură că toată documentația tehnică este actualizată pe parcursul ciclului de viață al produselor, pe masură ce sunt implementate modificări la nivelul aplicațiilor IT; • Crearea de documente ad hoc pentru auditul business-ului. Program de lucru: Flexibil: 08:00 / 08:30 – 16:30 / 17:00 Excepții: 07:30 – 15:30 Pachet salarial: • Salariul se poate negocia direct cu angajatorul. Experiența este un avantaj și în salariu; • Bonuri de masă; • Transport decontat (abonament, toate liniile) sau voucher; • Consultații gratuite Pelican în număr nelimitat la orice specializare, plus diverse analize incluse; • (Dacă persoana are studii superioare) Încadrare cod COR unde există deducere impozit (în funcție de lege: dacă legea se schimbă, se schimbă și codul COR) - poate fi un beneficiu de câteva sute de lei. Datele noastre de contact: E-mail: Nr de telefon: 0748 286 699

  • Salveaza cautarea