Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Cereri locuri de munca Ialomita Slobozia

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Recrutam agenti / consultanti asigurari CANDIDATUL IDEAL: - Studii medii/ studiile superioare constituie un avantaj; - Cunostinte medii de utilizare PC; - Atitudine proactiva, persuasiv si perseverent; - Bune abilitati de comunicare, negociere si orientare spre rezultat; - Experienta anterioara in vanzari constituie un avantaj; - Spirit de initiativa si capacitate de a lucra in echipa. RESPONSABILITATI: - Mentinerea si imbunatatirea relatiei cu clientii; - Promovarea, prezentarea si vanzarea produselor companiei; - Efectuarea analizei de risc pentru client, construirea de oferte si finalizarea vanzarilor; - Prospectarea permanenta a pietei si promovarea serviciilor financiare; - Oferirea de servicii post vanzare clientilor pe durata derularii contractului. BENEFICII: - Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (cod RAF); - Finantare 24 luni de activitate, in functie de rezultate; - Grile de comisioane progresive; - Traininguri gratuite; - Posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipa in functie de performantele inregistrate si de interesul manifestat pentru activitatea desfasurata. DESCRIEREA COMPANIEI: Generali in lume Generali este unul dintre principalii jucatori in asigurari la nivel global, cu active gestionate de peste 400 mld. de euro. Are 85.000 de angajati si o forta de vanzari de peste 100.000 de persoane, ce deserveste peste 70 milioane de clienti. Generali isi desfasoara activitatea in 60 de tari de pe 5 continente. 90% din activitatea Generali este concentrata in Europa. Este cel mai mare mare asigurator de viata din Europa si se situeaza printre primii trei asiguratori europeni, fiind lider de piata in Italia si ocupand pozitii cheie in Germania, Franta, Austria, Spania si Elvetia. Generali Romania Asigurare Reasigurare SA Generali Romania Asigurare Reasigurare SA este in top 10 jucatori de pe piata romaneasca de asigurari oferind toata gama de produse de asigurare viata si non viata. Valorile pe care ne bazam sunt: orientare catre client, integritate, munca in echipa, inovatie si profesionalism.

  • Icredit angajează agent vânzări in Slobozia și Amara Jud ialomita. 3 posturi disponibile

  • ANGAJAM REPREZENTANT VANZARI! Se ofera: salariu fix+bonus din vanzari! Relatii la telefon

  • Cautam o colega dinamica, inteligenta pentru postul de Office Manager. Cerinte: Cunostinte Pc (Microsoft word, excel,powerpoint etc.) Spirit de echipa, Responsabilitate, Seriozitate si deschidere, Punctuala, independentă şi cu spirit de iniţiativa, Abilitati de vorbire. Office Manager, despre motivatia de a fi parte din echipa. Asa ca, daca si tu vrei sa faci parte din echipa noastra trimite-ne un mesaj/CV-ul tau chiar acum!

  • Caut de munca part-time sau full time ! Mesaj privat sau Email !!

  • Fabrica tamplarie aluminiu in Slobozia . Angajam proiectant tamplarie Experienta in domeniu si cunoasterea unui program de proiectare tamplarie pvc sau aluminiu sunt obligatorii. Cunoasterea unei limbi straine de circulatie internationala constituie avantaj. Salariu motivant.

  • Echipa Urgent Cargus este in cautarea unui supervisor operational Slobozia. Candidatul ideal: Experienta in coordonarea unei echipe de minim 2 ani; Experienta in curierat sau logistica - avantaj; Abilitati de organizare si coordonare; Orientare catre rezolvarea problemelor; Persoana entuziasta cu o capacitate de invatare rapida; Cunostinte PC; Carnet de conducere cat B si disponibilitate de deplasare; Responsabilitati: Planifica activitatile operationale zilnice, asigurandu-se ca standardele companiei sunt mentinute; Controleaza activitatea departamentului si o optimizeaza, colaborand in mod constructiv cu angajatii. Asigura ca activitatea angajatilor este alocata eficient. Intocmirea si trimiterea raportarilor catre analiza superiorilor; Contribuie cu initiative pentru imbunatatirea calitatii serviciilor si oportunitatilor de business; Planificarea si monitorizarea bugetelor de cheltuieli pe furnizori, echipamente pentru a reduce costurile; Verificarea si aprobarea documentelor cerute pentru plata salariilor angajatilor. Va rugam sa atasati CV-ul dumneavoastra sau sa-l trimiteti la adresa de e-mail:

  • Caut loc de munca in Slobozia

  • Salveaza cautarea