Anunțuri
Locuri de munca Cluj doar cu poze Companii Disponibil din: 2020-06-05 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cautam persoane care sunt in cautarea unui loc de munca stabil, pentru a se alatura echipei noastre ca lucratori universali. Oferta: Salariu lunar net 3200 lei ( salariu fix + tichete de masa); Program de lucru: Luni-vineri - 8 ore zi, intre orele 08:00 16:30; Miercuri - duminica - 8 ore zi, intre orele 12:30 20:00 Contract individual de munca pe durata nedeterminata. Sau Plata: 150-180 lei zi Program de lucru: luni-vineri sambata - duminica - 8 ore zi, intre orele 12:30 20:00. Activitatea se desfasoara in magazine fixe, unde vei avea oportunitatea de a lucra intr-un mediu stabil si colaborativ. Locatii disponibile: - Cluj Napoca: Herculane; Responsabilitati: - Aprovizionarea si aranjarea rafturilor cu marfa; - Pregatirea comenzilor conform specificatiilor si cerintelor clientilor - Colaborarea cu echipa pentru a mentine un flux de lucru optim - Verificare preturi; - Implementare planograma; - Verificarea termenelor de valabilitate; Cerinte: - Experienta in pregatirea comenzilor si manipularea produselor reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie - Capacitatea de a lucra intr-un mediu rapid si in continua schimbare - Atent la detalii si capabil sa respecte termenele limita
-
Promovat
Compania Meda Prod 98 isi mareste echipa si cauta colegi ! Daca iti suna cunoscut numele nostru dar nu stii de unde sa ne iei, atunci probabil ne stii direct de la raftul de mezeluri. Sau pentru crenvurstii nostri din piept de pui, cei mai vanduti din piata si galaxie. E bine si asa. Pe scurt: radem, glumim, dar chiar suntem un angajator de incredere. Ce ne-ar placea să găsim la tine? - Comunicare, coerență în exprimare; - Capacitate de planificare și organizare a activităților ; - Spirit de echipă; - Echilibru emoțional, autocontrol; - Respectarea instrucțiunilor verbale și scrise; - Punctualitate; - Asumarea responsabilităților; - Planificarea și organizarea activităților. Descrierea jobului Care ar fi sarcinile tale? - Promovarea activă a produselor (sampling) si informarea potențialilor clienți despre beneficiile produselor promovate; - Adaptarea etichetelor si afiselor în functie de cerintele curente; - Înlocuirea afiselor din promo cu afisele din noua promotie; - Oferirea sprijinului față de clienti; - Oferirea informatiilor necesare despre marfa expusă; - Răspunderea solicitărilor clientilor; - Informarea clienților de schimbările care au avut loc în privinta produselor. Daca iti suna interesant, trimite-ne CV-ul tau sau contacteaza-ne la numarul de mobil.
-
Promovat
Vrei sa faci parte din cel mai avantajos serviciu de livrari din Cluj? Aplica la acest anunt, te sunam si ne intalnim sa povestim si sa iti aratam cum merg lucrurile. Cum functioneaza? Pentru tine, ca livrator, procedura e simpla. Prin intermediul unei aplicatii pe telefon vei putea prelua comenzile clientilor. Ti se vor grupa mai multe comenzi in aceasi zona a orasului si dupa ce produsele sunt gata de preluare contactezi clientul, scanezi produsele si pornesti la livrare De unde se livreaza? Peste 80% din comenzile Bringo vin din Hypermarketul Carrefour din Vivo. Restul comenzilor vin de la ceilalti parteneri precum Peny, Cora, Decathlon, DM, Dr. Max, Sensiblu etc. Cine plateste produsele? La angajare vei primi un card de firma cu care vei achita cumparaturile catre toti partenerii Bringo. Se livreaza cu masina personala sau cu masina firmei? Livrarile se fac cu masina personala si noi va decontam 10% combustibil, mentenanta, reparatii, piese etc. Ce ai nevoie pentru angajare? Procesul de angajare este unul destul de simplu. Ne intalnim sa iti aratam cum functioneaza aplicatia si cum merg lucrurile in magazin si la livrare, dupa care iti vom raspunde tuturor intrebarilor pe care le ai. Daca iti place si esti pregatit de lucru semnam contractul de munca (sau contractul de colaborare daca ai PFA sau SRL) si esti gata de lucru! Se lucreaza cu masina personala, decontare service, piese si combustibil 10% Te asteptam in echipa!
-
Promovat
Căutăm colegi harnici și pricepuți pentru postul de Manipulant Operator mașini mobile de interior pentru Edenia Distribution Center din Câmpia Turzii. Vino în echipa Macromex și alătură-te celor care pregătesc comenzile pentru livrarea a peste 1000 de clienți zilnic. VENIT NET GARANTAT: Manipulant Operator mașini mobile de interior - 2820 lei Net Pozițiile au bonus de performanță neplafonat, în funcție de productivitatea fiecărui angajat + sporuri de ore suplimentare, de noapte sau de week-end. Beneficii: Abonament la rețeaua Medlife, tichete masă în valoare de 35 lei zi lucrată, valoare totală 735 lei lună + pachete cu produse și tichete cadou de 300 lei cu ocazia Sărbătorilor, transport asigurat decont combustibil, bonus recomandare 150 Eur pentru poziții similare, Bookster. Ce trebuie să știi? - Depozitele sunt cu temperatura controlată (-24 C) echipamentele de lucru asigura protectie termica pana la -49 C, activitatea in depozit nu presupune efort fizic intens. - Utilajele si echipamentele de lucru sunt de ultima generatie (stivuitoare cu cabina incalzita, lize, transpalete electrice). - Se lucrează în schimburi, program flexibil și inegal. Dacă vrei să afli mai multe informații despre posturi, nu ezita să ne contactezi la numărul de telefon din profil, în intervalul L-V: 09:00 16:00 Așteptăm cu mare interes CV-ul tău la adresa de mail din contact. Alege să faci parte din echipa noastră unde lucrăm în siguranță și livrăm doar performanță! MACROMEX Oameni mari, Ambiții mari, Branduri mari!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Companie din Turda, jud Cluj, cauta colaborare angajare pe partea de design grafic si iconografic si operare tipar digital si printer-cutter digital de 1,37 m latime - cunostiinte Adobe Illustrator - abilitati invatare operare printer-cutter 1,37 m si tipar digital - constituie avantaj experienta pe un post similar Asteptam CV-uri la adresa Tel. Doamne ajuta!
-
Avem personal asiatic ,calificat si necalificat in cautarea unui loc de munca pe urmatoarele domenii: - constructii - finisori constructii - sudori - gradinarit - curatenie - productie - horeca - croitorie
-
Căutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Telefon contact: 0754 216 120 Bogdan Cleja Publi24
-
Descriere post: Suntem un magazin de mobila din Cluj-Napoca, ce importa mobilier la comanda din Italia. Mobilierul ajunge la noi dezasamblat si avem nevoie de persoane care sa transporte, asambleze si sa monteze mobilierul la domiciliul clientului. Avand un numar mare de comenzi ne dorim sa ne marim echipa. Locatie : EXPO TRANSILVANIA Responsabilitati: -debitare PAL, MDF -asamblare mobilier -transport mobilier, elemente decorative -montaj mobilier atat la showroom cat si la domiciliul clientilor Cerinte: -permis de conducere -punctual -dorinta de a invata si a evolua profesional
-
Promovat
Cautam persoane care sunt in cautarea unui loc de munca stabil, pentru a se alatura echipei noastre ca lucratori universali. Oferta: Salariu lunar net 3200 lei ( salariu fix + tichete de masa); Program de lucru: Luni-vineri - 8 ore zi, intre orele 08:00 16:30; Miercuri - duminica - 8 ore zi, intre orele 12:30 20:00 Contract individual de munca pe durata nedeterminata. Sau Plata: 150-180 lei zi Program de lucru: luni-vineri sambata - duminica - 8 ore zi, intre orele 12:30 20:00. Activitatea se desfasoara in magazine fixe, unde vei avea oportunitatea de a lucra intr-un mediu stabil si colaborativ. Locatii disponibile: - Cluj Napoca: Herculane; Responsabilitati: - Aprovizionarea si aranjarea rafturilor cu marfa; - Pregatirea comenzilor conform specificatiilor si cerintelor clientilor - Colaborarea cu echipa pentru a mentine un flux de lucru optim - Verificare preturi; - Implementare planograma; - Verificarea termenelor de valabilitate; Cerinte: - Experienta in pregatirea comenzilor si manipularea produselor reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie - Capacitatea de a lucra intr-un mediu rapid si in continua schimbare - Atent la detalii si capabil sa respecte termenele limita
-
Candidatul Ideal: Studii medii de specialitate sau studii superioare tehnice (electrica, mecanica, electro-mecanica); Experienta minim 5 ani in domeniul electric, mecanic sau electro-mecanic; Experienta in coordonarea unei echipe; Cunostiinte solide in: operare calculator (MS Office, ERP), scheme si simboluri electrice, desen tehnic; ISO 9001:2008; Experienta in lucrarile de santier pentru punere in functiune ansamble subansamble. Responsabilitati: Îndrumă, coordonează, organizează şi răspunde de buna desfăşurare a activităţii de producţie; Asigurarea, urmărirea mentenanţei echipamentelor din santier potrivit planificarii (intern sau extern); Stabileşte programul de intrare în procesul de fabricaţie a comenzilor noi în funcţie de gradul de aprovizionare cu materialele necesare şi de personalul disponibil; Răspunde de încadrarea în norma de ore stabilită prin fişa de manopera; Efectuează instructajul periodic de SSM şi PSI pe santier pe baza planificarii si a tematicii puse la dispozitie de catre consultantul extern. Beneficii: Salariu atractiv; Tichete de masa, in valoare de 30 lei zi; Decontare transport; Abonament medical; Prima de performanta pana la 1 salar net, la final de an. Descrierea companiei: Companie 100% franceză, parte a grupului Gonzales, înființată în anul 2002, Energom are peste 22 ani de experiență în integrarea de tablouri electrice și echipamente electromecanice: conveioare, bancuri de test, mașini speciale.
-
Candidatul Ideal: Studii medii de specialitate studii superioare (inginerie, economice, de gestiune); Experienta pe o pozitie similara; Capacitate de analiza si sinteza; Spirit de observatie si organizatoric; Capacitate de lucru in echipa; Spontaneitate, operativitate si flexibilitate. Responsabilitati: Pregatirea documentatiei tehnice si a materialor (piese, componente, etc.) in vederea prelucrarii; Alocarea documentatie tehnice aferente materialelor de prelucrat; Gestionearea materialelor care i se încredinţează; Distribuirea in atelier si informarea operatorilor privind existenta documentatiei si a materialelor de prelucrat, in zonele aferente procesului tehnologic; Colectarea si completarea informatiilor privind stadiul de executie al pieselor in tabelul de urmarire piese; Completarea documentatie tehnice aferenta pieselor masurate de catra ctc. Beneficii: Salariu atractiv; Tichete de masa, in valoare de 30 lei zi; Decontare transport; Abonament medical; Prima de performanta pana la 1 salar net, la final de an. Descrierea companiei: Companie 100% franceză, parte a grupului Gonzales, înființată în anul 2002, Energom peste 22 ani de experiență în integrarea de tablouri electrice și echipamente electromecanice: conveioare, bancuri de test, mașini speciale.
-
Candidatul Ideal: Persoana dinamica, indemanatica, atenta la detalii; Orientare catre calitate in executie; Productivitate (incadrarea in normele de timp); Capacitate de lucru în echipă; Constituie avantaj experienta in montare si cablare de dulapuri electrice; citirea de scheme si simboluri electrice. Beneficii: Salariu atractiv; Tichete de masa, in valoare de 30 lei/zi; Decontare transport; Abonament medical; Prime periodice si al 13-lea salariu la final de an; Posibilitati reale de avansare si dezvoltare; Mediu de lucru placut si curat. Responsabilitati: Executa montajul echipamentelor conform dosarului de executie; Executa lucrarile de trasee si cablare ale instalatiilor electrice conform proiectului; Executa lucrări de instalații electrice de joasă tensiune; Punct de lucru fix in Cluj-Napoca; Munca intr-un singur schimb, fara deplasari, se lucreaza in interior.
-
Angajam agenti de securitate pentru o clădire de birouri din Cluj-Napoca: Cerinte: -atestat agent securitate -seriozitate, punctualitate -experienta in securitatea incintelor, constituie un avantaj Salariul net începând cu 2.800 lei, și este transferat direct în contul bancar al angajatului.
-
Echipa se mărește! Suntem în căutarea unor persoane ambițioase și dedicate, care să se alăture misiunii noastre de a demonstra seniorior din România că viața este frumoasă, indiferent de vârstă! Oferim un mediu de lucru cald și prietenos, în care munca ta este cu adevărat valorizată, oportunități de dezvoltare profesională și salarii competitive. Vrei să ni te alături? Sună la pentru a programa un interviu sau accesează site-ul nostru pentru a afla mai multe detalii: https: valeaizvoarelor.com lucrul... posturi-disponibile .
-
ANGAJAM STRAINI CARE SANT IN ROMANIA,OFERIM CAZARE,1 MASA PE ZI,SALAR 2.400 LEI LUNA,ABONAMENT PENTRU TRANSPORT IN ORAS, -MUNCITORI IN SECTIA DE FABRICAT BISCUITI SI PATISERIE, -INFORMATII LA TELEFON SAU MESAJ.
-
Looking for romanian citizen that want to work from home through internet making phone calls to companies. highly meritorious if you also master the Swedish language. Also meritorius if you have worked in a callcenter before. * Your duties are to call companies by phone and conduct personal interviews * You work online and call and fill in the answers directly in our interview program * Working hours are office hours Monday to Friday **Requirements** * Must have own computer, headset and good internet connection * Speak fluent english
-
Societate angajeaza cu norma intreaga muncitor in constructii, permisului auto, cat. B este OBLIGATORIE, pentru echipa tehnica ce se ocupa cu activitati de aprovizionare materiale, intretinere, reparatii, mentenanta cladiri, in Cluj Napoca. Activitati: renovari, reparatii interioare, gleturi, zugraveli, montaj parchet, pereti rigips, reparatii instalatii. Programul de lucru este de luni - vineri 8-18 si o sambata pe luna 8-14.
-
Candidatul ideal: -Se îngrijeşte de starea tehnică a autovehiculului şi răspunde de integritatea acestuia; -Ţine evidenţa valabilităţii tuturor documentelor şi verificărilor autovehiculului; -Ţine legătura cu dispecerul de transport care il coordonează direct, transmiţând informaţii despre desfăşurarea cursei; -Are obligaţia de a încărca şi descărca autovehiculul şi remorca; -Experienţă pe camion cu remorca dotat cu macara. -Permis de conducere categ. C+E; -Atestat de şofer profesionist transport marfă; -Cunoştinţe tehnice auto necesare în vederea remedierii unor defecţiuni ivite cazional; -Autorizatie ISCIR Magaragiu clasa A. Locul de munca este in Bucuresti. Asteptam CV-urile la adresa:
-
Est Company Rom Impex srl, cu o istorie de peste 28 de ani in industria textila, cu o echipă stabila si profesionista, spatii renovate si curate, CAUTAM: OPERATOR CURATENIE cu norma 8 ore zi cu disponibilitate de lucru la sediul companiei noastre pe Bdul Muncii program de lucru Luni - Vineri (in intervalul 06:00 - 14:30) inclinat spre curatenie, ordine și detalii cu experienta, harnic, disciplinat, corect cu atitudine pozitiva Oferim: contract de muncă pe durată nedeterminată program de lucru intr-un singur schimb salarizare avantajoasa și la timp decontare abonament CTP transport abonament medical clinica privata dupa primele 3 luni salariul include bonuri de masa se acorda premii, prime de sarbatori va asteptam sa faceti parte din echipa noastra pentru a asigura un mediu de lucru curat si placut pentru angajatii nostri.
-
Magazin Alimentar angajează Lucrător Comercial. Ne dorim o colega implicată în desfășurarea activității de vanzare, o persoana sociabila și de încredere, care sa completeze echipa. Salariu atractiv,tichete de masa, bonusuri din vanzari, premii de sărbători. Programul de lucrator Luni-Vineri doua schimburi Sambata Duminica Inchis Angajările se fac în orasele: GILAU Pentru informații la numărul de telefon: Sau CV la adresa de e-mail:
-
Detalii la numarul de telefon: 0729 800 086 Ne puteti transmite CV-ul dumneavoastra pe WhatsApp la nr. 0729 800 086 sau pe e-mail la adresa: BENEFICII: Salariu atractiv; Tichete de masă in valoare de 25 RON zi; Transport asigurat din localitatile: Sandulesti, Copaceni, Turda, Campia-Turzii, Moldovenesti, Badeni, Cornesti, Cheia, Mihai-Viteazu, Bogata; Ore suplimentare platite dublu; Bonus anual de prezenta de 700 RON Brut; Prima anuala de 1900 RON Brut (300 RON Net de Pasti, 300 RON Net de Craciun, 1300 RON Brut in data de 10 Decembrie). CERINTE: Minim 10 clase, de preferat studii medii scoala profesionala; Persoana responsabila, atenta la detalii, organizata, cu dexteritate manuala si care-si doreste sa invete la fata locului; Cunostinte minime de utilizarea a instrumentelor de masura si control (ruleta, subler) constituite avantaj; Disponibilitate de a lucra in 3 schimburi.
-
Detalii la numarul de telefon: 0729 800 086 Ne puteti transmite CV-ul dumneavoastra pe WhatsApp la nr. 0729 800 086 sau pe e-mail la adresa: BENEFICII: Salariu motivant; Tichete de masă - 40 RON zi; Prima de vacanta de 1.450 RON brut Prime in bani de Craciun si Pasti sau alte ocazii; Concediu de odihnă de minim 21 de zile; Plata orelor suplimentare; Bonus pentru recomandare colegi; Pachete de analize gratuite prin colaborarea cu Clinica privata Regina Maria; Decontarea transportului; Discounturi de 55% la achizitia produselor companiei; Se lucreaza in 3 schimburi. in Cluj in centru ca locatie CERINTE: Responsabilitate, seriozitate și eficiență în realizarea sarcinilor de serviciu; Experiența anterioară într-un mediu de producție reprezintă un avantaj.
-
Manpower recruteaza Stivuitorist pentru clientul sau, o fabrica de schele si cofraje metalice din Capusu Mare. Cerinte: Studii medii. Atestat ISCIR valabil Experiența anterioară in pozitie similara Responsabilitati: asigura gestiunea fizica a stocului de marfa; participa activ la operatiunile specifice depozitului (incarcari, descarcari de materiale); Oferta: - Salariu 5900 brut - Decont de combustibil - Tichete de masa 40 lei - Spor ore suplimentare 175% - Prime de sarbatori - Program de lucru intr-un singur schimb, de dimineata. Pentru mai multe detalii, apelati numarul de telefon.
-
Descriere generală a postului: Casierul trebuie să asigure un serviciu clienți excelent, să gestioneze cu exactitate tranzacțiile financiare și să păstreze un mediu de lucru ordonat și curat. Responsabilități: - procesarea tranzacțiilor de vânzare cu amănuntul utilizând sisteme de casă (POS) sau alte metode de plată; - încasarea banilor, cardurilor de credit debit sau altor forme de plată și eliberarea de bonuri fiscale sau chitanțe corespunzătoare; - verificarea autenticității banilor și a altor forme de plată și raportarea oricăror probleme sau fraude potențiale; - oferirea unui serviciu clienți prietenos și eficient, răspunzând întrebărilor și oferind asistență la finalizarea tranzacțiilor; - reconcilierea încasărilor cu înregistrările zilnice și raportarea oricăror discrepanțe către management; - întreținerea curățeniei și ordinei în zona de casă, inclusiv curățarea și organizarea spațiului de lucru; - îndeplinirea altor sarcini administrative asociate cu funcția de casier, cum ar fi depozitarea încasărilor în siguranță și gestionarea stocului de monedă și de alte forme de plată; - respectarea standardelor de securitate și de confidențialitate a datelor clienților. Cerințe: - abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții; - capacitatea de a lucra eficient sub presiune și într-un mediu rapid și aglomerat; - precizie și atenție la detalii în gestionarea tranzacțiilor financiare; - abilitatea de a lucra în echipă și de a colabora cu colegii și managementul; - experiență anterioară în vânzări sau în lucrul cu sisteme de casă (POS) poate fi un avantaj, dar nu este întotdeauna necesară; - fiabilitate și punctualitate în îndeplinirea sarcinilor; - disponibilitatea pentru a lucra în schimburi variabile, inclusiv în weekenduri; - respectarea standardelor de securitate și de confidențialitate a datelor clienților. Beneficii: -salariu competititv; -contract pe o perioada nedeterminata; -spor de frig pentru anumite categorii de angajați; -tichete de masa de 40 de lei; -discount-uri la achiziția de produse din magazin; -cadouri de Crăciun si Paști; -vouchere de vacanță; -asigurare privată voluntară de sănătate pentru angajat și un dependent; -contribuție la un fond de pensii private pilon III; -beneficii de loialitate (spor de vechime, zile în plus de concediu, alte bonusuri); -acces activități sportive prin 7Card; -traininguri de specialitate; -sistem informatic performant și logistică modernă. Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 !