Anunțuri
Locuri de munca Cluj Companii Disponibil din: 2021-03-07-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cautam sofer profesionist posesor permis categ C, E , certificat de pregatire profesionala (atestat) pentru tractari auto utilaje si transport autovehicule intern, pentru camion 6,5t 7.5t cu sau fara remorca 3,5 t Cerinte atestat profesional, analize medicale valabile, aviz psihologic valabil, cazier, permis categ C, E , domiciliul pe raza localitatii Cluj-Napoca sau imprejurimi, experienta constituie avantaj Contract de munca cu salar fix + diurna + procent
-
Promovat
Ne cautam un coleg in cadrul departamentului de Vopsitorie, care sa pregateasca piesele care trebuie vopsite in camp electrostatic. Ne dorim sa colaboram cu o persoana onesta si harnica. Program de lucru 5.45 - 14.15 - primul schimb si 13.45 - 22.00 - al doilea schimb, de luni pana vineri. Tichete de masa - 30 lei/zi Asigurare medicala privata, pensie privata Decont transport Bonus de performanta si marire anuala
-
Promovat
Candidatul Ideal Daca esti o persoana responsabila, proactiva, implicata in munca, pasionata de domeniul automatizarilor si te recunosti in descrierea de mai sus nu ezita sa aplici la acest job iar noi ne vom asigura ca vei avea parte de: - perspectiva unei cariere în cadrul unei companii aflata in plina dezvoltare; - desfasurarea activitatii intr-un mediu de lucru profesionist; - participarea la traininguri de formare organizate in cadrul companiei; - pachet salarial atractiv corelat direct cu nivelul de calificare, abilitatile individuale si experienta profesionala in domeniul vizat. Descrierea jobului RESPONSABILITATI: - intocmirea de oferte si acordarea de consultanta pentru alegerea echipamentelor; - mentinerea relatiilor cu clientii existenti si extinderea portofoliului de clienti; - realizeaza activitati de programare echipamente PLC si dezvoltarea proiectelor de tip SCADA - realizeaza solutii si oferte tehnice comerciale - realizeaza integrarea gestionarea portofoliului in cadrul platformei proprii CRM E-mail Hubspot CUNOSTINTE NECESARE: Cunostinte de programare PLC (Beckhoff Siemens Schneider, etc) Cunostinte de programare aplicatii SCADA HMI (Copa-Data Siemens Schneider, etc) Software si hardware, sisteme de operare, retele de calculatoare, Office 2010, etc Abilitati de comunicare si prezentare scris si verbal (fluenta, exprimare clara si concisa) Abilitati de rezolvare a problemelor, implicare si dorinta de dezvoltare personala, capacitatea de a lucra in echipa Cunostinte avansate limba engleza Disponibilitate la deplasari Carnet de conducere: cat. B Descrierea companiei KREATRON AUTOMATION SRL este o companie infiintata in 2005 care activeaza in domeniul automatizarilor industriale. Avem calitatea de unic distribuitor national pentru companii de renume si extindere globala precum: - Beckhoff Automation GmbH (Germania) - producator de hardware si software pentru automatizare industriala - COPA-DATA (Austria) - dezvoltatorul platformei de software industrial, zenon - PULS (Germania) - producator surse de alimentare de inalta calitate - Beijer Electronics (Suedia) - producator panouri operator si HMI industrial CV-urile se vor trimite la office.at.kreatron.ro
-
Promovat
Vrei sa faci parte din cel mai avantajos serviciu de livrari din Cluj? Aplica la acest anunt, te sunam si ne intalnim sa povestim si sa iti aratam cum merg lucrurile. Cum functioneaza? Pentru tine, ca livrator, procedura e simpla. Prin intermediul unei aplicatii pe telefon vei putea prelua comenzile clientilor. Ti se vor grupa mai multe comenzi in aceasi zona a orasului si dupa ce produsele sunt gata de preluare contactezi clientul, scanezi produsele si pornesti la livrare De unde se livreaza? Peste 80% din comenzile Bringo vin din Hypermarketul Carrefour din Vivo. Restul comenzilor vin de la ceilalti parteneri precum Peny, Cora, Decathlon, DM, Dr. Max, Sensiblu etc. Cine plateste produsele? La angajare vei primi un card de firma cu care vei achita cumparaturile catre toti partenerii Bringo. Se livreaza cu masina personala sau cu masina firmei? Livrarile se fac cu masina personala si noi va decontam 10% combustibil, mentenanta, reparatii, piese etc. Ce ai nevoie pentru angajare? Procesul de angajare este unul destul de simplu. Ne intalnim sa iti aratam cum functioneaza aplicatia si cum merg lucrurile in magazin si la livrare, dupa care iti vom raspunde tuturor intrebarilor pe care le ai. Daca iti place si esti pregatit de lucru semnam contractul de munca (sau contractul de colaborare daca ai PFA sau SRL) si esti gata de lucru! Se lucreaza cu masina personala, decontare service, piese si combustibil 10% Te asteptam in echipa!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Thessaly Greek Taverna din Cluj își mărește echipa. Avem 2 locuri disponibile pe următorul post: -preparator grill Programul de muncă este de 2 zile la muncă cu 2 zile libere, de la 10:00 la 22:00. Contract de muncă pe perioada nedeterminată, mâncarea asigurată în timpul programului plus alte beneficii. Salariile pleacă de la 4000 lei net. Salariile sunt negociabile și există posibilatea de creștere în funcție de implicare. Locația este pe bulevardul 21 Decembrie 1989 numărul 120 Mărăști, Cluj. Contact: Cosmin.
-
-
SC FOOD BNK DELIV SRL ANGAJEAZA AJUTOR BUCATAR - Salariu fix. - Program 8 ore. - Rugam seriozitate.
-
Angajăm gestionar la un magazin de mobilă din Gherla, județul Cluj. Salariu atractiv. Info la tel
-
SC GDI ELECTRIC CAB SRL, cu sediul in Com. Babeni, Sat Ciocmani, Nr. 324, Judet Salaj, angajeaza 8 lucratori sortatori deseuri reciclabile, cod COR 932907, la punctul de lucru din Com. Baciu, Strada Nadasului, Nr. 16, Jud. Cluj. Salariul oferit 3300 RON brut.
-
Dorim să ne extintem atât echipa de producție tablouri cât și echipa de execuție lucrări electrice. * Oferim contract de muncă de 8 ore zi pe termen nedeterminat pentru: ELECTRICIAN TABLOTIER: - echiparea tablourilor electrice ELECTRICIAN ÎN CONSTRUCȚII: - execuție lucrări de instalații electrice de joasă tensiune MANAGER ȘANTIER: - coordonarea activităților de pe șantier Cerințe: Studii tehnice sau școala profesională cu profil electric Cunoștințe de bază în domeniul electric Cerințe suplimentare pentru postul de Manager Santier: - experință min 2 ani de coordonare echipa Oferim: * nivel salarial negociat la interviu * tichete de masă * bonusuri ocazionale * mediu de lucru plăcut, primitor * program de lucru de luni până vineri intre orele 7 - 15:30 ** alăturat căte imagini despre proiectele noastre
-
Recrutăm BARMAN pentru un important Grup din domeniul HoReCa, cu o vechime de peste 25 de ani pe piața clujeană, care deține un restaurant, bucătărie specială pentru livrări și expressuri în regim Fast food, precum și francize la nivel național. Beneficii: Contract pe perioadă nedeterminată; Tichete de masă și masă asigurată; Tichete cadou de sărbători; Prime și bonusuri interne; Programe de teambuilding; Mediu de lucru plăcut și stabil.
-
Angajam operatori CNC Strung si Freza Candidatul Ideal Absolvent studii medii sau profesionala; Capabil sa citeasca si sa interpreteze desenul tehnic; Cunostinte utilizare scule aschietoare si instrumente de masura; Cunostinte operare in sistem , Haas si Fanuc . Disponibilitate de a lucra in 2 schimburi; Constituie avantaj experienta in productia de piese unicat; Atitudine pozitiva si flexibilitate; Dornic sa aprofundeze in permanenta cunostintele tehnice; Descrierea jobului Operarea masinilor unelte CNC pentru unicate; Reglarea masinilor unelte CNC; Verificarea pieselor finite; Asigurarea calitatii pieselor produse. Se asigura si instruire specifica locului de munca. Beneficii: Salar motivant 3000-5500 Bonuri de masa 620 lei; Prime Craciun si Paste Transport decontat; Alte beneficii conform ofertei interne. Experienta nu este obligatorie dar prezinta un avantaj .
-
Candidatul Ideal: Studii superioare economice; Programe de contabilitate şi gestiune Fără cazier judiciar; Cunoaşterea legislaţiei economice în vigoare; Abilitate pentru interpretări economice ale unor fenomene şi procese; Cunoștințe operare PC (Windows, Word, Excel); Descrierea jobului: OBIECTIVUL SPECIFIC AL POSTULUI: Asigură înregistrarea, analiza, monitorizarea și verificarea Registrului de casă și a altor activități economice din cadrul activității firmei. Asigura funcționarea pârghiilor economico-financiare în conformitate cu prevederile legislației în vigoare Efectuează platile prin bancă catre furnizori; Operarea zilnică și lunară a Registrului de casă; Operarea zilnică a facturilor de la furnizori pentru prestatii diverse; Încadrarea corectă a documentelor contabilizate pe venituri și cheltuieli; Verificarea zilnică a tuturor chitanțelor de încasare și de plată, a dispozițiilor de încasare și de plată, a monetarelor, introducerea acestora în programul de gestiune informatică; Descrierea companiei: Moldovan Carmangerie, unul dintre cei mai importanți producători de carne și produse de carne din județul Cluj, înființată în anul 1994. Compania are astăzi peste 370 angajați, 36 de magazine în Cluj-Napoca și în județ, două sectii de prelucrare și o fermă cu peste 300 de capete de bovine. În 2014, compania a trecut printr-un proces de rebranding și odată cu schimbarea numelui în Moldovan Carmangerie, a introdus pe piață un nou concept de magazin în care zona de vânzare a produselor este dublată de o zonă de bistro. Compania se dezvoltă continuu, dar păstrând neschimbate valorile care au făcut din numele Moldovan o afacere durabilă: familia, tradiția și respectul față de client.
-
TRIGO, lider mondial in oferirea de servicii de calitate in domeniul AUTOMOTIVE angajeaza in Cluj pentru postul de CONTROLOR CALITATE cu instruire la angajare. CE TREBUIE SA FACI? Sa controlezi piesele conform unei instructiuni. UNDE O SA LUCREZI? Noi suntem prezenti in Bosch -Jucu CATE SCHIMBURI? 4 schimburi CE OFERIM? Salariu 4000 lei brut Tichete de masa de 35 lei zi Spor de noapte si de weekend; Bonus de performanta; Ore suplimentare platite dublu; Asigurare de sanatate privata full (consultatii, analize, RMN, CT etc); Prime de Paste si Craciun; Bonus recomanda un prieten 1000 lei; Transport asigurat Mai multe detalii la nr. de telefon Asteptam CV-ul tau si pe adresa de email: recrutare(a)trigo-group.com
-
Locul de munca este situat pe galeria Sigma Center Cluj Napoca Cerințe: - Responsabilitate si seriozitate - Experienta anterioara in comertul cu produse naturiste sau farmaceutice; -Disponibilitate pentru program de lucru în 2 schimburi; Responsabilitati: - Consilierea clientilor in alegerea produselor potrivite conform nevoilor acestora - Promovarea si comercializarea produselor din magazin - Receptionarea marfurilor, etichetarea si aranjarea produselor la raft; - Inventarierea partial sau totala a stocului din magazin; - Verificarea valabilită ii produselor; - Asigurarea ordinii si curateniei in magazin
-
Disponibil online
OPERATOARE (TOR) ECHIPAMENTE DIGITALE (print comercial si personalizari articole promotionale)
Activitatea consta in realizarea lucrarilor de print digital si finisare. Avem in dotare echipamente de print comercial, print publicitar, gravare si broderie digitala. Avantaj cunsotinte medii CorelDraw si experinta anterioara. Sintem locati in Parc Industrial de inalte Tehnologii Tetarom 1, str. Nikola Tesla nr. 14 (varianta de acces Grigorescu - Baciu Taietura Turcului). Asteptam cu interes CV-ul tau pe email https: promomag.cool-shop.eu ro https: promomag.mcollection.gift www.supremoffice.ro www.uv-dtf-dtg.ro www.novi-romania.ro
-
DescriereOportunitate de carieră extraordinară la S.C. ROTHER METAL ROMANIA S.R.L! Candidatul Ideal: Dacă ești în căutarea unei oportunități profesionale care să pună în evidență un set unic de calități, suntem încântați să te avem în considerare. Căutăm persoane care emană integritate, unitate și o curiozitate innăscută. Dacă excelăm în comunicare și suntem perspicaci în afaceri, ești exact ceea ce căutăm. Orientarea ta către procese eficiente și urmarea celor mai bune practici, alături de dorința ta de a fi cel mai bun și de a inspira colegii din jur, te face candidatul perfect. Cunoașterea limbilor germană engleză maghiară la nivel conversațional tehnic reprezintă un avantaj suplimentar. Descrierea jobului: În calitate de partener strategic, vei avea ocazia de a face vizite regulate la clienți, elabora oferte personalizate și dezvolta relații solide cu partenerii noștri existenți. Veți oferi consultanță profesională clienților noștri și veți fi parte integrantă a echipei noastre, contribuind la succesul nostru continuu. Cerințe: Permis de conducere categoria "B" Abilități informatice de bază Fiabilitate, orientare spre rezultate, creativitate Abilități în rezolvarea problemelor Despre Companie: S.C. ROTHER METAL ROMANIA S.R.L face parte din grupul ROTHER METAL KFT, o companie cu capital integral privat cu o prezență solidă de peste 24 de ani pe piața prelucrărilor mecanice prin așchiere din Ungaria. Activitatea noastră principală constă în distribuția de scule profesionale Cerințe: Permis de conducere categoria "B" Abilități informatice de bază Fiabilitate, orientare spre rezultate, creativitate Abilități în rezolvarea problemelor Despre Companie: S.C. ROTHER METAL ROMANIA S.R.L face parte din grupul ROTHER METAL KFT, o companie cu capital integral privat cu o prezență solidă de peste 24 de ani pe piața prelucrărilor mecanice prin așchiere din Ungaria. Activitatea noastră principală constă în distribuția de scule profesionale. Suntem mândri să colaborăm strâns cu SARTORIUS WERKZEUGE GMBH, un partener de încredere care deservește peste 28 de țări din Europa. Feedback-ul constant al clienților și partenerilor noștri din domeniul prelucrărilor mecanice confirmă calitatea oferită de numele SARTORIUS WERKZEUGE și angajamentul nostru de a livra produsele comandate în 24 de ore la client. Dacă ești în căutarea unei oportunități de carieră stimulante într-un mediu de lucru dinamic și ai abilitățile și calitățile pe care le căutăm, te invităm să aplici pentru acest post! Alătură-te echipei noastre și contribuie la succesul nostru continuu în industria prelucrărilor mecanice. Trimite-ne CV-ul tău și o scrisoare de intenție la adresa pentru a deveni parte a echipei noastre! Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să discutăm mai multe despre cum poți aduce valoare echipei noastre
-
Angajam Asistenta MARKETING Persoana se ocupa urmatoarele operatiuniȘ - promovarea produselor si serviciilor firmei direct sa prin terti gen Mailchimp si firme specializate de promovare on-line - editeaza bazele de date cu clientii - lanseaza campaniile si urmareste rezultatele - urmareste comenzile si ofertele specializate Activam in domeniul vanzarii de echipamente hi-tech de print publicitar si comercial pe piata din Romania si est europeana. Sintem locati in Parc Industrial de inalte Tehnologii Tetarom 1, str. Nikola Tesla nr. 14 (varianta de acces Grigorescu - Baciu Taietura Turcului). Asteptam cu interes CV-ul tau pe email https: promomag.cool-shop.eu ro https: promomag.mcollection.gift www.supremoffice.ro www.uv-dtf-dtg.ro www.novi-romania.ro
-
ATRIBUȚII PRINCIPALE: Reprezintă fundația față de furnizori, autoritățile locale, și față de alte persoane cu care intră în contact în interes de serviciu; Asigură aprovizionarea; Contactează furnizori și negociază condiții financiare favorabile fundației; Asigură respectarea bugetului alocat; Organizează activitatea de transport și recepție a materialelor; Raportează neconcordanțele între bugetul de consumabile și necesar; Asigură serviciile utilitățile fundației; Identifică furnizori; Asigură fluxul de documente necesare perfectării contractelor; Urmărește derularea contractelor cu furnizorii de servicii; Asigură remedierea situațiilor neprevăzute; Asigură buna funcționare a mijloacelor fixe de uz comun; Asigură fluxul de documente justificative și le arhivează; Asigură asistența administrativă pentru noi proiecte; Propune soluții de ordin administrative; Asigură obținerea documentației și aprobărilor specifice; RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI: Răspunde de: Distribuirea materialelor și a rechizitelor conform bugetelor și a normelor interne; Calitatea mediului de lucru al angajaților (condițiile fizice); Respectarea confidențialității datelor la care are access; Raportarea la timp a abaterilor sesizate; Transmiterea integrală și în timp util a informațiilor către destinatarul corespunzător; Păstrarea confidențialității informațiilor legate de fundație; Modul de utilizare a echipamentelor, consumabilelor, altor materiale și mijloace fixe puse la dispoziție de fundație; Respectarea prevederilor, a normelor interne și a procedurilor de lucru privitoare la postul său; Adoptă permanent un comportament în măsură să promoveze imaginea și interesele fundației;
-
Angajez instalator Din zona Dej cu experiență. Este necesar permis de conducere categoria B.Echipa noastră are lucrări și în deplasare .Salariu atractiv în funcție de cunoștințe 4000-6000 de lei .Salariul fix se stabilește după perioada de proba de 2 săptămâni care este platită 100%. În cazul deplasărilor se adaugă diurna care este în valoare de 50 lei zi Număr de telefon :
-
Agenția de turism SC Istanbul Travel angajează: agent de turism Cerințele candidatului: Experiență ca agent turism minim 2 ani; Persoană organizată, atentă la detalii, cu abilități de comunicare și gestionare a relațiilor cu clienții, negociere și planificare; Limba engleză nivel avansat; Descriere job: Vânzare & consultanță vacanțe turism intern/ extern. Preluarea solicitărilor venite din partea clienților agenției ( telefonic și e-mail), consilierea acestora pe întreaga perioada a procesului de vănzare - prelucrare, rezervare, emitere, facturare, încasare, emitere documente de calătorie; Beneficii: Contract de muncă salariu fix plus comision lunar din total vânzări; Program de luni - vineri 09:00 - 17:00; CV-urile se pot depune: Tel: