Anunțuri
Locuri de munca Cluj Companii Disponibil din: 2021-09-22-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Clientul nostru, un subcontractor cu vechime pe piata instalatiilor din Cluj-Napoca isi extinde echipa de instalatori cautand cu incepere imediata un instalator experimentat si calificat. Candidatul ideal va avea experienta solida in instalatii sanitare, termice si de ventilatie si de asemenea in coordonarea de echipe mici de instalatori sau doreste sa faca pasul urmator in cariera. Responsabilitati : Coordonarea și supervizarea echipelor de instalatori pe teren. Planificarea și executarea proiectelor de la început până la sfârșit. Asigurarea respectării standardelor de calitate și a termenelor limită. Comunicarea eficientă cu clienții și soluționarea problemelor. Cerințe: Experiență dovedită ca instalator, cu preferință pentru cei cu experiență în conducere. Cunoștințe solide în domeniul instalațiilor tehnico-sanitare. Abilități excelente de comunicare și coordonare. Capacitatea de a lucra sub presiune și de a gestiona mai multe proiecte simultan. Se ofera : Un mediu de lucru dinamic si suport permanent din partea managementului superior Salariu competitiv incepand cu 6000 de lei net - negociabil in functie de experienta, calificari, abilitati si implicare Posibilitati permanente de progres in cadrul firmei
-
Promovat
Eurostar Furniture SRL angajeaza manipulanti marfa pentru hala productie mobilier. Cerinte : seriozitate si implicare.
-
Promovat
De ce sa ne alegi pe noi? Comision mic. Bonusuri avantajoase. Lucrezi cat vrei si cum vrei. Salariu saptamanal. Vei face parte din una dintre cele mai serioase firme de curierat din Romania, ne putem mandri prin profesionalism, salarii neintarziate si faptul ca suntem top 1 in Romania. Penrtru orice informatii contactati-ne la numarul de telefon:
-
Promovat
Descriere Firma romaneasca cu experienta din anul 2008 in activitati de montaj demontaj schele industriale si izolatii industriale in rafinarii, combinate petrochimice, otelarii ofera locuri de munca in Belgia si Olanda pentru: - schelari muncitori necalificatipentru activitatea de montaj demontaj schele industriale; - izolatori (vata+tabla) pentru activitatea de izolatii industriale. Beneficii: - perioada de invatare pregatire practica cu instructori autorizati; - posibilitati de perfectionare si avansare; - contracte de munca pe termen lung; - echipamente profesionale de munca, verificate si certificate; - transport gratuit Romania - Belgia si retur cu autovehiculele firmei; - transport zilnic gratuit de la cazare la locul de munca cu masinile firmei; - siguranta in munca; - salarizare in functie de experienta, performanta; Dorim seriozitate! Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne apelati la numar de telefon 0731.043.257 sau 0725.546.400.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
BENEFICII: Sporuri: weekend, noapte, lucru în zile de sărbătoare legală, flexibilitate; Salariu competititv; Contract pe o perioada nedeterminata; Spor de frig pentru anumite categorii de angajați; Tichete de masa la valoarea maximă de 35 de lei, valoare care va crește de la 01.01.2024 la 40 lei; Discount-uri la achiziția de produse din magazin; Cadouri de Crăciun si Paști; Vouchere de vacanță; Asigurare privată voluntară de sănătate pentru angajat și un dependent; Contribuție la un fond de pensii private pilon III; Beneficii de loialitate (spor de vechime, zile în plus de concediu, alte bonusuri); Acces activități sportive prin 7Card; Traininguri de specialitate; Sistem informatic performant și logistică modernă.
-
CERINTE: Studii medii școală profesională; Disponibilitate pentru program de lucru în ture (2 schimburi); Colaborare și comunicare eficientă cu colegii, superiorii, terțe parți; Orientare atât spre performanța personală dar și a echipei; Curs motostivuitorist, reprezintă avantaj. BENEFICII: Salariu de baza atractiv; Tichete de masa in valoare de 40 RON zi; Cursuri platite de companie.
-
BENEFICII: Salariu de 3600 RON Net sau mai mult, in functie de experienta; Tichete de masă in valoare de 30 RON zi; Transportul decontat; Bonus lunar de performanta; Program de lucru intr-un singur schimb de luni pana vineri: 07:00- 15:30. CERINTE: Minim 8 clase, de preferat studii medii scoala profesionala; Experienta pe o pozitie similara; Persoana responsabila, atenta la detalii, organizata, cu dexteritate manuala si care-si doreste sa invete la fata locului.
-
BENEFICII: Salariu de 3600 RON Net sau mai mult, in functie de experienta; Tichete de masă in valoare de 30 RON zi; Transportul decontat; Bonus lunar de performanta; Program de lucru intr-un singur schimb de luni pana vineri: 07:00- 15:30. CERINTE: Minim 8 clase, de preferat studii medii scoala profesionala; Persoana responsabila, atenta la detalii, organizata, cu dexteritate manuala si care-si doreste sa invete la fata locului. RESPONSABILITATI: Cunoaste modul de utilizare a dispozitivelor de genul flex, autofiletanta, bormasina ; Identifica vizual defectele de suprafata ale sculelor si dispozitivelor; Regleaza, in vederea utilizarii, sculele si instalatiile echipamentele cu care lucreaza.
-
BENEFICII: Salariu atractiv, in functie de experienta; Bonuri de masa: 30 RON zi; Transportul asigurat din: CLUJ-NAPOCA, AGHIERESU, APAHIDA, BACIU, CAIANU, CAMARASU, CAPUSU MARE, DEZMIR, DUMBRAVA, FLORESTI, GARBAU, GHIRISU, ROMAN, GILAU, HUEDIN, IZVORUL CRISULUI, LEGHIA, MOCIU, RADAIA, SANNICOARA, SARMASEL, SARMASU, ZORENII DE VALE; Prima de Craciun si Pasti de 200 RON Net + produse in valoare de 100 RON; Prima de 1 Iunie de 200 RON Net per copil minor + produse in valoare de 100 RON; Diverse sporuri: spor de noapte: 25%, spor de ore suplimentare: 70%, spor de sarbatori legale: 100%, spor de ore suplimentare in weekend: 205%; 22 de zile de concediu de odihna anual+zi suplimentara de concediu de odihna de ziua salariatului; Se lucreaza de luni pana vineri in 3 schimburi: Schimbul 1: 06:00-14:00 Schimbul 2: 14:00-22:00 Schimbul 3: 22:00-06:00. CERINTE: Studii medii sau experienta relevanta in domeniile: productie, industrie alimentara, controlul calitatii (constituie avantaj); Operarea pe echipament de prelucrare produse proaspete, echipament pasteurizare lapte - materie prima; Experienta anterioara in domeniul utilajelor de productie din industria alimentara nu este necesara dar reprezinta un avantaj; Cunostinte operare PC; Respectarea standardelor de operare, setare si spalare echipamente.
-
BENEFICII: Salariu atractiv; Tichete de masă in valoare de 25 RON zi; Transport asigurat din localitatile: Sandulesti, Copaceni, Turda, Campia-Turzii, Moldovenesti, Badeni, Cornesti, Cheia, Mihai-Viteazu, Bogata; Ore suplimentare platite dublu; Bonus anual de prezenta de 700 RON Brut; Prima anuala de 1900 RON Brut (300 RON Net de Pasti, 300 RON Net de Craciun, 1300 RON Brut in data de 10 Decembrie). CERINTE: Minim 10 clase, de preferat studii medii scoala profesionala; Persoana responsabila, atenta la detalii, organizata, cu dexteritate manuala si care-si doreste sa invete la fata locului; Cunostinte minime de utilizarea a instrumentelor de masura si control (ruleta, subler) constituite avantaj; Disponibilitate de a lucra in 3 schimburi.
-
BENEFICII: Salariu motivant; Tichete de masă - 35 RON zi; Prima de vacanta de 1.450 RON brut Prime in bani de Craciun si Pasti sau alte ocazii; Concediu de odihnă de minim 21 de zile; Plata orelor suplimentare; Bonus pentru recomandare colegi; Pachete de analize gratuite prin colaborarea cu Clinica privata Regina Maria; Decontarea transportului; Discounturi de 55% la achizitia produselor companiei; Se lucreaza in 2 schimburi. CERINTE: Responsabilitate, seriozitate și eficiență în realizarea sarcinilor de serviciu; Experiența anterioară într-un mediu de producție reprezintă un avantaj; Experienta in domeniul tehnic.
-
BENEFICII Sprijin pe perioada delegatiei; Posibilitatea de dezvoltare profesionala si de a calatori; Cazare si transport asigurat; Asigurare privata de sanatate; Diurna pe perioada delegatiei; Delegatiile pot varia in functie de proiect de la 2 la 7 saptamani. CERINTE Studii medii de specialitate (profil electric); Disponibilitate pentru deplasari frecvente in strainatate; Experienta in domeniul automatizarilor industrial; Cunostinte de limba engleza nivel conversational criteriu obligatoriu; Cunostinte privind echipamentele electrice pentru automatizari industriale (convertizoare frecventa, relee, senzori, fotocelule, etc.); Abilitati excelente de citire si interpretare a schemelor electrice; Cunostinte de bază in domeniul mecanic; Permis de conducere cat. B; Atitudine pozitiva, spirit de echipa. RESPONSABILITATI Executa si instaleaza la sediul clientilor, pe baza schemei electrice, echipamente automatizate pentru linii de paletizare, conveioare, masini unelte, etc; Monteaza pe pozitie conveioarele conform layout-ului si a documentatiei tehnice; Identifica problemele aparute in timpul instalarii si oferă feedback sefului de echipa sau site manager-ului; Testeaza instalatiile electrice din punct de vedere al functionalitatii.
-
-
angajăm lucrator comercial full time / part time cu un salariu atractiv într-un mediu plăcut de lucru , suntem bucuroși să vă primim în echipa noastră. pentru detalii va rugam sa ne contactati la urmatorul email sau la numarul de telefon telefon:
-
SC BLACK GUARD SECURITY, angajeaza agenți de securitate cu sau fără atestat pentru obiective din orașul Cluj-Napoca. Nr. Contact:
-
Firma locala angajeaza persoana pentru activitati de secretariat si administrative. Persoana potrivita este o fire organizata, serioasa, punctuala, cu bune abilitati de comunicare si convingere. Abilitati precum cunoasterea pachetului MS Office, networking, social media reprezinta un plus. Sediul firmei - zona centrala. Persoanele interesate sunt rugate sa lase un CV iar pentru detalii ne puteti contacta la numarul de telefon afisat
-
Societate angajeaza cu norma intreaga muncitor in constructii, permisului auto, cat. B este OBLIGATORIE, pentru echipa tehnica ce se ocupa cu activitati de aprovizionare materiale, intretinere, reparatii, mentenanta cladiri, in Cluj Napoca. Activitati: renovari, reparatii interioare, gleturi, zugraveli, montaj parchet, pereti rigips, reparatii instalatii. Programul de lucru este de luni - vineri 8-18 si o sambata pe luna 8-14.
-
Transilvania Post - firma de curierat, Calea Baciului 1-3, angajam CURIER pentru Cluj- Napoca si imprejurimi. Cerinte: seriozitate, experienta in conducerea de autoutilitare. Venituri nete incepand de la 4000 ron in functie de experienta. Program L- V. NU se lucreaza in weekend. Pentru alte detalii va rugam sa sunati la nr de telefon sau sa atasati CV.
-
Descriere: Candidatul ideal trebuie să fie o persoană deschisă, comunicativă, căruia sa-i facă plăcere să fie în permanent contact cu oamenii. Principalele responsabilități ale lucrătorului comercial sunt: - Organizarea cadrului general de deschidere și închidere a activității magazinului, - Servirea clienților magazinului, prin cântărire, feliere, împachetare și etichetare corectă; - Oferirea de informații suplimentare despre produse si promoții în derulare, - Menținerea stocurilor adecvate, - Promovarea imaginii magazinului și a brandului, - Întocmirea documentelor specifice activității de vânzare. De ce să vii în echipa Moldovan? Magazinele noastre se regăsesc în aproape toate cartierele din Cluj- Napoca, așa că ai putea avea posibilitatea de a lucra aproape de casă. Vom oferii de asemenea: - un pachet salarial plecând de la 2700-3000 Ron Net in functie de experienta, - bonus de retenție - tichete de masă 25 Ron zi - abonament de sănătate privată - pachete cadou și bonusuri de performanță - sesiuni de instruire - recompensă dacă aduci un coleg nou Moldovan Carmangerie este în continuă dezvoltare și caută mereu oameni dispuși să ni se alăture în efortul pe care-l facem de a dezvolta un puternic brand local. Moldovan Carmangeria, probabil unul dintre cei mai importanți producători de carne și produse de carne din județul Cluj. Compania are astăzi peste 370 angajați, 35 de magazine în Cluj-Napoca și în județ.
-
Fundația Prison Fellowship România Angajează administrator: ATRIBUȚII PRINCIPALE: Reprezintă fundatia față de furnizori, autoritățile locale, și față de alte persoane cu care intră în contact în interes de serviciu; Asigură aprovizionarea; Contactează furnizori și negociază condiții financiare favorabile fundatiei; Asigură respectarea bugetului alocat; Organizează activitatea de transport și recepție a materialelor; Raportează neconcordanțele între bugetul de consumabile și necesar; Asigură serviciile utilitățile fundatiei; Identifică furnizori; Asigură fluxul de documente necesare perfectării contractelor; Arhivează copii ale contractelor; Urmărește derularea contractelor cu furnizorii de servicii; Asigură remedierea situațiilor neprevăzute; Asigură buna funcționare a mijloacelor fixe de uz comun; Asigură fluxul de documente justificative și le arhivează; Asigură asistența administrativă pentru noi proiecte; Propune soluții de ordin administrative; Asigură obținerea documentației și aprobărilor specifice; RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI: Răspunde de: Distribuirea materialelor și a rechizitelor conform bugetelor și a normelor interne; Calitatea mediului de lucru al angajaților (condițiile fizice); Respectarea confidențialității datelor la care are access; Raportarea la timp a abaterilor sesizate; Transmiterea integrală și în timp util a informațiilor către destinatarul corespunzător; Păstrarea confidențialității informațiilor legate de fundatie; Modul de utilizare a echipamentelor, consumabilelor, altor materiale și mijloace fixe puse la dispoziție de fundatie; Respectarea prevederilor, a normelor interne și a procedurilor de lucru privitoare la postul său; Adoptă permanent un comportament în măsură să promoveze imaginea și interesele fundatiei; SPECIFICAȚIILE POSTULUI NIVEL DE STUDII: Studii superioare EXPERIENTĂ: ÎN SPECIALITATE: minim 1 an PERMIS DE CONDUCERE: Categoria B CUNOȘTINȚE NECESARE: Contabilitate primară; Operare PC (MS Office); Gestionare arhivare documente; APTITUDINI ȘI DEPRINDERI NECESARE: Aptitudinea generală de învățare; Aptitudinea de a lucra cu documente; Planificare și organizare a operațiilor și activităților; Respectarea instrucțiunilor orale și scrise; Culegere clasificare interpretare transmitere a informațiilor; CARACTERISTICI DE PERSONALITATE: spirit tehnic, usurință în manipularea fizică și ordonarea obiectelor în mediul de lucru, spirit practic, eficient, ordonat, sociabilitate, tact, amabilitate.
-
FUNDAȚIA PRISON FELLOWSHIP ROMANIA, furnizor privat de servicii sociale, recrutează psiholog pentru derularea activităților în cadrul proiectelor și programelor fundației. ATRIBUTII PRINCIPALE: Respectă programul de lucru şi semnează condica de prezenţă la venire şi plecare. Are obligaţia de a se prezenta la serviciu în deplină capacitate de munca. Respectă confidenţialitatea tuturor aspectelor legate de locul de muncă indiferent de natura acestora. Efectuează controlul medical periodic conform programării şi normelor în vigoare. Cunoaşte şi respectă R.O.F. şi R.O.I. Cunoaşte şi aplică normele interne şi procedurile de lucru privitoare la postul său. Va răspunde de păstrarea secretului de serviciu precum şi de păstrarea secretului datelor şi al informaţiilor cu caracter personal deţinute sau la care are acces ca urmare a executării atribuţiilor de serviciu. Sesizează şeful ierarhic asupra oricăror probleme apărute pe parcursul derulării activităţii. Utilizează corect dotările postului fără să îşi pună în pericol propria existenţă sau a celorlalţi angajaţi, aduce la cunoştinţă şefului ierarhic orice defecţiune şi întrerupe activitatea până la remedierea acesteia. CONDIȚII PENTRU OCUPAREA POSTULUI: Educație solicitata: - studii superioare, specializarea psihologie; - aviz de exercitare a profesiei de psiholog psihologie clinică, emis de Colegiul Psihologilor din Romania; EXPERIENȚĂ SOLICITATA: Vechime generala specifica - 1 an; - abilitati de planificare, concentrare pe sarcina, autoevaluare; - capacitate de analiza si sinteza - capacitate de lucru individual si în echipa; - Capacitate de adaptare la medii şi situaţii noi; - abilitati dezvoltate de comunicare, relaționare si adaptabilitate - Persoană dinamică, flexibilă şi cu spirit de iniţiativă; - Bun organizator;
-
FUNDATIA PRISON FELLOWSHIP ROMANIA angajeaza coordonator proiect: ATRIBUTII PRINCIPALE: Coordoneaza eficient toate activitățile proiectului pentru a atinge obiectivele stabilite la cele mai înalte standarde de calitate. Organizeaza și supervizeaza proiectul în toate etapele sale: inițierea, planificarea, monitorizarea, evaluarea impactului și închiderea proiectului. Asigura comunicarea cu partenerii din cadrul proiectului și respectați obligațiile contractuale care decurg din acordurile de parteneriat. Administreaza bugetul proiectului în conformitate cu procedurile interne și condițiile finanțatorului. Stabilește relații de colaborare pe termen lung cu partenerii, clienții, beneficiarii și finanțatorii proiectului. Asigura derularea proiectului în indicatorii stabiliți și identificați, analizați și monitorizați riscurile. Organizeaza achizițiile în cadrul proiectului, selectați și contractați furnizorii. Realizeaza planuri detaliate de lucru și monitorizați implementarea acestora. (echipă, beneficiari, parteneri). SPECIFICAȚIILE POSTULUI NIVEL DE STUDII: Studii superioare EXPERIENTĂ: ÎN SPECIALITATE: minim 1 an CUNOȘTINȚE NECESARE: Contabilitate primară; Operare PC (MS Office); Gestionare arhivare documente; APTITUDINI ȘI DEPRINDERI NECESARE: Aptitudinea generală de învățare; Aptitudinea de a lucra cu documente; Planificare și organizare a operațiilor și activităților; Respectarea instrucțiunilor orale și scrise; Culegere clasificare interpretare transmitere a informațiilor; CARACTERISTICI DE PERSONALITATE: spirit tehnic, usurință în manipularea fizică și ordonarea obiectelor în mediul de lucru, spirit practic, eficient, ordonat, sociabilitate, tact, amabilitate.
-
Angajăm șofer de taxi ,dedicat și profesionist, pentru a se alătura echipei noastre. Responsabilitățile inclund preluarea clienților din diverse locații și transportul lor în siguranță. Canditatul ideal va avea un permis de conducere categoria B, necesar și atestat, experiența anterioară în domeniul transportului de pasageri și cunoștințe excelente ale zonei locale . Abilități bune de comunicare și o atitudine plăcută sunt de asemenea esențiale . Se face contract de muncă ! Pentru detalii suplimentare vă rugăm sa apelați la nr de telefon ! Cerem și oferim seriozitate!
-
Acest rol, RESPONSABIL PIESE SI ACCESORII AUTO , implică cunoașterea detaliată a pieselor auto, gestionarea inventarului și asigurarea disponibilității acestora pentru a satisface nevoile service-ului auto. Prezinta un avantaj daca persoana are experienta in coordonare atelier mecanic. Cerințe: Studii tehnice și cunoașterea domeniului pieselor de schimb și accesoriilor auto. Repreziata un avantaj studiile superioare în domeniul autovehiculelor rutiere Abilități de relaționare și comunicare; Abilități de operare PC; Cunoștinte de limba engleză este un ATU. Foarte bună organizare și gestiune, spirit de echipă, capacitate de efort , interes și inițiativă Responsabilități: Gestionează piesele auto specifice mărcii, face oferte și contribuie la lărgirea portofoliului de clienți; Responsabil de căutarea, identificarea și comandarea pieselor auto de la furnizori pentru service auto; Comanda necesarul de piese de schimb și accesorii, materiale consumabile pentru completarea în permanenţă a stocului prin utilizarea sitemelor informatice corespunzătoare; Recepționează fizic marfă și întocmește notele de recepție de marfă; Urmărește mișcările de stoc și întocmește solicitările de returnare a pieselor greu vandabile; Identifică nevoia clienților și așteptările acestora referitoare la accesorii și piese de schimb; Participă periodic la pregatirea și realizarea inventarul magaziei de piese auto; Despre angajator: Principalul obiectiv al companiei constă în creșterea continuă, extinderea constantă a gamei de servicii oferite și, nu în ultimul rând, îmbunătățirea standardelor în ceea ce privește calitatea. Orientarea noastră se concentrează pe satisfacția clienților, acordăm o atenție deosebită controlului calității și ne străduim să inovăm în mod constant în acest domeniu.