Anunțuri
Locuri de munca Cluj Companii Disponibil din: 2022-06-23 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Descriere: Candidatul ideal trebuie să fie o persoană deschisă, comunicativă, căruia sa-i facă plăcere să fie în permanent contact cu oamenii. Principalele responsabilități ale lucrătorului comercial sunt: - Organizarea cadrului general de deschidere și închidere a activității magazinului, - Servirea clienților magazinului, prin cântărire, feliere, împachetare și etichetare corectă; - Oferirea de informații suplimentare despre produse si promoții în derulare, - Menținerea stocurilor adecvate, - Promovarea imaginii magazinului și a brandului, - Întocmirea documentelor specifice activității de vânzare. De ce să vii în echipa Moldovan? Magazinele noastre se regăsesc în aproape toate cartierele din Cluj- Napoca, așa că ai putea avea posibilitatea de a lucra aproape de casă. Vom oferii de asemenea: - un pachet salarial plecând de la 2700-3000 Ron Net in functie de experienta, - bonus de retenție - tichete de masă 25 Ron zi - abonament de sănătate privată - pachete cadou și bonusuri de performanță - sesiuni de instruire - recompensă dacă aduci un coleg nou Moldovan Carmangerie este în continuă dezvoltare și caută mereu oameni dispuși să ni se alăture în efortul pe care-l facem de a dezvolta un puternic brand local. Moldovan Carmangeria, probabil unul dintre cei mai importanți producători de carne și produse de carne din județul Cluj. Compania are astăzi peste 370 angajați, 35 de magazine în Cluj-Napoca și în județ.
-
Promovat
Manpower recruteaza electrician pe perioada nedeterminata in Cluj! BENEFICII: - Contract pe perioada nedeterminata; - Salariul negociabil la interviu; - Sprijin pe perioada delegatiei; - Posibilitatea de dezvoltare profesionala si de a calatori; - Cazare si transport asigurat; - Asigurare privata de sanatate; - Diurna pe perioada delegatiei; - Delegatiile pot varia in functie de proiect de la 2 la 7 saptamani. CERINTE: - Studii medii de specialitate (profil electric); - Disponibilitate pentru deplasari frecvente in strainatate; - Experienta in domeniul automatizarilor industrial; - Cunostinte de limba engleza nivel conversational - criteriu obligatoriu; - Cunostinte privind echipamentele electrice pentru automatizari industriale (convertizoare frecventa, relee, senzori, fotocelule, etc.); - Abilitati excelente de citire si interpretare a schemelor electrice; - Cunostinte de bază in domeniul mecanic; - Permis de conducere cat. B; - Atitudine pozitiva, spirit de echipa. RESPONSABILITATI: - Executa si instaleaza la sediul clientilor, pe baza schemei electrice, echipamente automatizate pentru linii de paletizare, conveioare, masini unelte, etc; - Monteaza pe pozitie conveioarele conform layout-ului si a documentatiei tehnice; - Identifica problemele aparute in timpul instalarii si oferă feedback sefului de echipa sau site manager-ului; - Testeaza instalatiile electrice din punct de vedere al functionalitatii. Detalii la numarul de telefon: 0729 800 721 sau ne puteti transmite CV-ul dumneavoastra pe WhatsApp la nr. 0729 800 721!
-
Promovat
CBS Eastern Europe angajează Frigotehnist Compania noastră specializată în furnizarea de soluții de electricitate este în căutarea de colegi profesioniști, responsabili și deschiși la minte pentru a se alătura echipei noastre de specialiști. Dacă dețineți o calificare de frigotehnist sau doriți să obțineți una și sunteți în căutarea unui job nou și interesant, atunci sunteți persoana potrivită pentru noi. Responsabilități: Responsabil pentru instalarea și întreținerea echipamentelor de frigotehnică, inclusiv aparate de aer condiționat, chiller-e, echipamente de refrigerare comercială și industrială și alte echipamente de răcire; implicat în diagnosticarea și rezolvarea problemelor tehnice legate de aceste echipamente; Furnizarea serviciilor de mentenanță preventivă pentru acestea. Interacțiune cu clienții noștri pentru a oferi soluții personalizate pentru nevoile lor de frigotehnică și pentru a oferi asistență tehnică suplimentară, dacă este necesar. Cerințe: Absolvent de studii medii în domeniul tehnic; Experiența pe post similar constituie avantaj; Persoane care dețin autorizări pe domeniul electric, gaz, instalații, tehnică de clădiri HVAC; Capacitatea de a comunica eficient cu alți membri ai echipei și cu clienții. Beneficii: Salariul în funcție de gradul calificării și al experienței; Pachet de beneficii non-financiare (reduceri și gratuități pentru servicii medicale, pentru angajat și familie, tichete de masă, bonusuri de performanță, diurne, teambuilding, etc); Oportunitatea de a lucra cu colegi specialiști calificați, dornici să îți ofere suport și care să te integreze în echipă; Echipamente de lucru de calitate superioară. Pentru informații suplimentare sună la 0749.081.411
-
Promovat
Manpower recruteaza dispecer pentru una dintre cele mai mari companii din domeniul transporturilor in Gilau! Responsabilități: - Coordonarea și expedierea șoferilor către rutele alocate; - Comunicarea cu șoferii pentru a furniza informațiile și actualizările necesare; - Monitorizarea progresului șoferului și soluționarea oricăror probleme sau întârzieri; - Păstrarea înregistrărilor exacte ale activităților de expediere; - Oferirea unui serviciu excelent pentru clienți și adresarea întrebărilor sau preocupărilor clienților; Cerințe: - Se preferă experiență anterioară în dispecerare sau logistică; - Abilități puternice de comunicare și organizare; - Capacitate de a lucra într-un mediu rapid și multitasking eficient; - Limba engleza la nivel mediu spre avansat; - Diploma de bacalaureat. Beneficii: - Contract pe perioada nedeterminata; - Salariul motivant; - Tichete de masa; - Transport asigurat prin masinile companiei; - Training gratuit in cadrul companiei; Pentru mai multe detalii, ne puteti apela la numarul de telefon: 0729 800 721 sau sa ne trimiteti CV-ul pe WhatsApp la numarul de telefon 0729 800 721!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
SC Land Forest & Construct SRL, Cluj angajeaza Inginer-Sef in constructii (Cod COR: 132302) Relatii la:
-
Assistant manager Our company is looking for a dedicated and proactive Assistant Manager to join our dynamic team. If you are organized, results-oriented and keen to develop your leadership skills, this position could be right for you. Responsibilities: Registration and tracking of invoices in the Navision corporate system Payment preparation Tracking of released orders Assisting the manager in planning and coordinating daily activities Supervising the team and ensuring compliance with quality standards Close collaboration with different departments to achieve company goals Effective time and resource management Requirements: Graduate of the faculty of economic sciences and business management or similar Knowledge of the Spanish language Previous experience in a similar position is an advantage Excellent communication and negotiation skills Ability to work under pressure and solve problems effectively Customer orientation and attention to detail Flexibility and adaptability to change Benefits: The opportunity to work in a dynamic and stimulating environment The opportunity to develop your leadership and management skills Trainings and personal development programs Motivating salary package and additional benefits A professional and friendly team If you are a motivated person with a positive attitude and willing to take on responsibilities, we encourage you to apply for the position of Assistant Manager within our company. We look forward to having you join our team! Please send your CV at Asistent Manager Compania noastră caută un Asistent Manager dedicat și proactiv pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Dacă ești o persoană organizată, orientată către rezultate și dornică să-și dezvolte abilitățile de leadership, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Responsabilități: Inregistrarea si urmariea facturilor in sistemul corporativ Navision Pregatirea platilor Urmarirea comenzilor lansate Asistarea managerului în planificarea și coordonarea activităților zilnice Supervizarea echipei și asigurarea respectării standardelor de calitate Colaborarea strânsă cu diferite departamente pentru atingerea obiectivelor companiei Gestionarea eficientă a timpului și a resurselor Cerințe: Absolvent al facultatii de stiinte economice si gestiunea afacerilor sau similar Cunoasterea limbii spaniole Experiență anterioară într-o poziție similară reprezintă un avantaj Abilități excelente de comunicare și negociere Capacitatea de a lucra sub presiune și de a rezolva problemele eficient Orientare către client și atenție la detalii Flexibilitate și adaptabilitate la schimbare Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și stimulant Posibilitatea de a-ți dezvolta abilitățile de leadership și de management Traininguri și programe de dezvoltare personală Pachet salarial motivant și beneficii suplimentare O echipă profesionistă și prietenoasă Dacă ești o persoană motivată, cu o atitudine pozitivă și dornică să-și asume responsabilități, te încurajăm să aplici pentru poziția de Asistent Manager în cadrul companiei noastre. Așteptăm cu interes să faci parte din echipa noastră! Va rugam sa trimiteti CV la adresa de mail
-
Sc. angajeaza 5 agenti de teren pentru incheiere contracte energie , gaze naturale !12000 lei lunar!
Sc. angajeaza agenti de vanzari pentru incheiere contracte furnizare energie electrica si gaze naturale .Se ofera salarizare in functie de rezultate , posibilitati de promovare pozitia de team leader .Posibilitati de castig lunare 12.000 lei lunar sau mai mult in functie de rezultate .Activitatea care trebuie desfasurata se face in regim door to door . Dupa prima luna de colaborare se poate negocia salarizare fixa plus comision plus bonusuri !Pentru mai multe detalii va rog sunati la nr. ! Cerem si oferim seriozitate !
-
"Recrutăm personal pentru bucătărie, - chef de partie, - chef tournant, - sous chef, ospătari, personal la curățenie, receptionisti pentru diferite Hoteluri situate in Baden-Württemberg, Germania. Salarizarea (incepand cu 12,80 pe ora) se face in functie de performanta si de asemenea va puteti baza pe compensatii pentru orele suplimentare efectuate, bonusuri pentru zilele de duminica si sarbatori legale etc. Aplică acum si trimite un CV in engleza sau germana la pentru a te alătura echipei noastre!
-
În cadrul Centrului Logistic Kaufland din Turda, Sat Mihai Viteazu nr.1408. Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 0372 039 305 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată , bonuri de masă Posibilitatea de a beneficia de transport gratuit până la depozit Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii superioare tehnice absolvite Experienta minim 2 ani in domeniul tehnic Calificare in domeniul RSVTI RSL Formare tehnică de specialitate Experiență practică de specialitate Flexibilitate, lucru in echipă Sarcinile tale Identifici și inregistrezi echipamentele instalațiile din domeniul ISCIR, apoi transmiți aceste date spre inregistrare la ISCIR Efectuezi inspecții zilnice, săptămânale,lunare și revizii programate la instalațiile tehnice Supraveghezi reparațiile echipamentelor instalațiilor din domeniul ISCIR Montezi și pui in funcțiune piese, echipamente sau instalații din domeniul ISCIR Verifici ca orice acțiune asupra pieselor, echipamentelor, instalațiilor din domeniul ISCIR să fie conform normelor in vigoare și să fie efectuate de către persoane juridice autorizate ISCIR Respecti intocmai prescripțiile tehnice ISCIR În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor
-
Firma TRIOX SRL angajeaza casier Program de lucru: Luni-Vineri 8-16 Punct de lucru: Municipiul Turda la Parcul Industrial Aries Decontare transport si masa calda asigurata
-
Angajez meseriași în construcți LA ROȘU EXTERIOARE INTERIOARE cu EXPERIENȚĂ!! salar începând de la 350+ Lei pe zi!! (În functie de cunoștințe) Plata se face la finalul săptămâni CASH!! (vineri după program) Pentru detali nu ezitați să sunați la nr. Abner ROG SERIOZITATE MAXIMĂ!!!
-
Aromatic Farms SRL angajeaza muncitor sere in satul Pata de langa Cluj-Napoca. Pentru detalii sunati la .
-
Firma INDOOR-OUTDOOR BUILDING SOLUTIONS SRL caută muncitori necalificați pasionați și dornici să învețe și să se dezvolte într-un mediu dinamic cu locația în Cluj-Napoca și împrejurimi. Cerințe: Disponibilitate pentru a lucra în echipă și a respecta termenele limită ale proiectelor; Capacitatea de a lucra în condiții variate de mediu și la înălțime; Atitudine pozitivă și dorință de a învăța și de a se adapta rapid la sarcini noi; Experiența anterioară în construcții este un avantaj, dar nu este obligatorie. Responsabilități: Asigurarea suportului în diverse activități de construcții, inclusiv săpături, încărcare și descărcare materiale, curățenie șantier, etc.; Respectarea indicațiilor și a sarcinilor date de supervisor; Menținerea unui mediu de lucru sigur și curat. Oferta noastră: Salariu competitiv și beneficii adiționale; Oportunități de avansare și dezvoltare profesională în cadrul companiei; Formare și instruire la locul de muncă. Dacă sunteți interesat să vă alăturați echipei noastre, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs. la adresa de e-mail: sau să ne contactați la numărul de telefon:
-
In flota noastră se fac bani frumoși și ai susținere din partea echipei Tazz,la început poți primii banii tot a2a zi! Poți câștiga până la 6000-7000net,te așteptăm cu drag
-
Angajam Montator Tamplarie PVC-Aluminiu. Acceptam si echipe de montaj cu contract de colaborare. Cerinte: Absolvent studii medii (minim); Carnet conducere categoria B; Bune abilitati de comunicare. Abilitatea de a citi, interpreta si lucra conform desenelor tehnice; Cunostinte in folosirea nivelei, ruletei; Experienta in domeniul tamplarie sau constructiilor,constituie un avantaj; Descrierea jobului: Realizeaza montaje conform planificarii primite; Transporta marfa in bune conditii pana la adresa de montaj; Participa la descarcarea marfii livrate; Asigura demontajul si montajul tamplariei, geamurilor, accesoriilor conform fiselor tehnice; Utilizeaza si intretine corespunzator echipamentul de lucru. Beneficii: Salariu atractiv ,tichete de masa Decontare transport Stabilitatea locului de munca; Program de Luni pana Vineri Va invitam sa depuneti CV-ul dumneavoastra la sediul nostru Qfort: Calea Dorobantilor nr. 65, Cluj-Napoca, Judetul Cluj, telefon sau la adresa de email
-
Pensiunea Diadis-Cluj-Napoca angajează cameristă ,cu experiență în domeniu,program de lucru la 8 ore și două weekend-uri pe lună,condiții de muncă deosebite cerem și oferim seriozitate.Detaliils nr.
-
Gsy Zayra Service srl angajează șofer profesionist pe comunitate, pentru mai multe detalii discutam telefonic!
-
SC GSY ZAYRA SERVICE SRL ANGAJEAZĂ MECANIC AUTO ȘI ELECTRICIAN, salariu motivant ,cu carte de muncă pe perioadă nedeterminată, mai multe detalii telefonic.
-
Angajam ( Fete ) Operatoare / Casiera Pariuri Sportive și Sloturi . Salar Atractiv . Tel
-
Angajăm personal curatenie la cel mai nou hotel de 5 stele din Cluj Napoca Esti o persoana optimista? Entuziasta? Vrei sa faci parte dintr-o echipa la inceput de drum? Te asteptam in echipa noastra! Oferim pachete salariale atractive: Salariu fix + bonuri de masa Decont transport Premii bonsuri ocazionale in functie de performantele obtinute Spor de weekend Se lucreaza in special dimineata. Pentru detalii va asteptam la Hotelul nostru str. Constantin Brancusi nr.48-54, intre orele 10:00-18:00
-
Firma FEL BUN PROD SRL angajeaza Sofer pentru cantina Program de lucru: Luni-Vineri Punct de lucru: Str Tudor Vladimirescu incinta 16 Februarie mai multe detalii la telefon
-
Firma de paza si protectie din Cluj-Napoca cu o vechime de peste 15 ani in domeniu, angajeaza - agent de securitate cu sau fara experienta -paznic Se cere seriozitate,disciplina,punctualitate ,fara antecedente penale Experienta in domeniu constituie un avantaj Oferim salariu atractiv,contract de munca pe perioada nedeterminata,posibilitate de calificare si un mediu de lucru placut. Activitatea se desfasoara atat in Cluj-Napoca cat si in alte localitati din tara. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la nr de telefon de luni-vineri 08.00-16.00
-
Responsabilitati: - Curatarea camerelor de oaspeți alocate în conformitate cu standardele stabilite de hotel. (aranjarea asternutului paturilor, stergerea prafului din cameră și a mobilierului, completarea consumabilelor din camera de oaspeți și din baie,curatarea baii, aspirarea covoarelor și a mini-barului) - Curatarea coridoarelor, zonelor publice, conform atribuțiilor. - Raporteaza supervizorului, orice element care necesita reparatii in camera unde face curatenie, precum si orice alte nereguli de functionare observate. Beneficii: - Mediu de lucru placut, elegant si dinamic - Salariu atractiv - Bonuri de masa - Decontare transport in comun Candidatul ideal: - Persoana serioasa, harnica, amabila, cu aspect ingrijit - Experienta in domeniu constitue un avantaj dar nu este obligatorie
-
BM General Capacity SRL, cu sediul in Reghin, Jud Mureș, Str. Ion Creanga nr 12 angajează un număr de 40 CURIERI GLOVO, cod COR: 962101 si 10 femei de serviciu, cod COR 911201. Locurile de munca sunt valabile in Cluj si Tg Mures. Se ofera pachet salarial atractiv, incepând de la 3300 salar brut de incadrare urmand sa creasca, in functie de orele lucrate si performanta. Daca este necesar se ofera si cazare plus bonuri de masa. Pentru informatii suplomentare, sunati la: CV-urile se pot depune la adresa de email