Anunțuri
Locuri de munca Cluj Cluj-Napoca Companii-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam personal pentru ingrijire batrani in Italia (Lombardia), pe perioade lungi sau la inlocuiri, se cere experienta si limba italiana la nivel conversational.
-
Promovat
Candidatul ideal pentru job: -Sa doreasca sa lucreze pe perioada nedeterminata -sa coopereze bine in echipa -sa ii placa domeniul in care va lucra -sa doreasca sa invete si sa evolueze -sa fie punctual si serios Descrierea jobului Bucatar Responsabilitatea acestuia sunt de pregati mancarea respectiv 2 feluri principale si meniurile zilnice care se comanda alaturi de bucatareasa actuala (se pot imparti felurile de mancare la buna intelegere),sa mentina curatenia ca si restul echipei.Sa fie dispus sa lucreze in echipa intrun mediu placut.Programul de lucru este de luni-vineri de la ora .In unele weekenduri avem si alte contracte care se platesc suplimentar. Ajutor bucatar Responsabilatatile acestuia sunt de a ambala mancarea pentru comenzi,de a sta la casa de marcat cand e nevoie (de obicei maxim 2 ore) si in restul timpului de a ajuta bucatarul la tot ce e nevoie,taiat legume,spalat vase,etc.Sa mentina curatenia ca si restul echipei.Sa fie dispus sa lucreze in echipa intrun mediu placut.Programul de lucru este de luni-vineri de la ora . Benefici: Daca ofera seriozitate si invata preparatele in vitor se poate oferi sansa sa evolueze pe un post de bucatar. Daca doreste sa lucreze si in unele weekend se plateste in plus fata de salariu. Descrierea companiei Compania noastra a fost infitata in anul 2022.La momentul actula suntem un restaurant de caterin cu mancare traditional romaneasca dar de curand am deschis si o nisa pe mancarea asiatica care se gateste la wok.Suntem in continua crestere si de aceea dorim sa ne marim si echipa.
-
Promovat
Descriere generală a postului: Casierul trebuie să asigure un serviciu clienți excelent, să gestioneze cu exactitate tranzacțiile financiare și să păstreze un mediu de lucru ordonat și curat. Responsabilități: - procesarea tranzacțiilor de vânzare cu amănuntul utilizând sisteme de casă (POS) sau alte metode de plată; - încasarea banilor, cardurilor de credit debit sau altor forme de plată și eliberarea de bonuri fiscale sau chitanțe corespunzătoare; - verificarea autenticității banilor și a altor forme de plată și raportarea oricăror probleme sau fraude potențiale; - oferirea unui serviciu clienți prietenos și eficient, răspunzând întrebărilor și oferind asistență la finalizarea tranzacțiilor; - reconcilierea încasărilor cu înregistrările zilnice și raportarea oricăror discrepanțe către management; - întreținerea curățeniei și ordinei în zona de casă, inclusiv curățarea și organizarea spațiului de lucru; - îndeplinirea altor sarcini administrative asociate cu funcția de casier, cum ar fi depozitarea încasărilor în siguranță și gestionarea stocului de monedă și de alte forme de plată; - respectarea standardelor de securitate și de confidențialitate a datelor clienților. Cerințe: - abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții; - capacitatea de a lucra eficient sub presiune și într-un mediu rapid și aglomerat; - precizie și atenție la detalii în gestionarea tranzacțiilor financiare; - abilitatea de a lucra în echipă și de a colabora cu colegii și managementul; - experiență anterioară în vânzări sau în lucrul cu sisteme de casă (POS) poate fi un avantaj, dar nu este întotdeauna necesară; - fiabilitate și punctualitate în îndeplinirea sarcinilor; - disponibilitatea pentru a lucra în schimburi variabile, inclusiv în weekenduri; - respectarea standardelor de securitate și de confidențialitate a datelor clienților. Beneficii: -salariu competititv; -contract pe o perioada nedeterminata; -spor de frig pentru anumite categorii de angajați; -tichete de masa de 40 de lei; -discount-uri la achiziția de produse din magazin; -cadouri de Crăciun si Paști; -vouchere de vacanță; -asigurare privată voluntară de sănătate pentru angajat și un dependent; -contribuție la un fond de pensii private pilon III; -beneficii de loialitate (spor de vechime, zile în plus de concediu, alte bonusuri); -acces activități sportive prin 7Card; -traininguri de specialitate; -sistem informatic performant și logistică modernă. Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 !
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii 0726800252 0740816788 Program L-V 08 - 18
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez sofer livrator Cumpana program de lucru de luni pana vineri de la ora 08:00-17:00 Mediu de lucru placut , tichete de masa in valoare de 40 lei zi, salar format din parte fixa si parte de bonusare. Pentru detalii suplimentare ma puteti contacta telefonic.
-
Promovat
Cautam sofer profesionist posesor permis categ C, E , certificat de pregatire profesionala (atestat) pentru tractari auto utilaje si transport autovehicule intern, pentru camion 6,5t 7.5t cu sau fara remorca 3,5 t Cerinte atestat profesional, analize medicale valabile, aviz psihologic valabil, cazier, permis categ C, E , domiciliul pe raza localitatii Cluj-Napoca sau imprejurimi, experienta constituie avantaj Contract de munca cu salar fix + diurna + procent
-
Angajez soferi cu atestat valabil, pentru taxi. Masini straine, confort maxim.
-
Polizatorul executa polizarea / slefuirea pieselor, a imbinarilor sudate si a incarcarilor prin sudare in conformitate cu indicatiile sefului ierarhic direct. CERINTE - studii medii sau absolvent de scoala profesionala / calificare in domeniu /diploma de lacatus - experienta pe un post similar prezinta un avantaj, insa nu este obligatorie - disponibilitatea de a lucra in 3 schimburi Acceptam si persoane necalificate care vor sa invete. Pentru mai multe detalii, iti raspundem cu drag la numarul de telefon din anunt .
-
Noi suntem REPARO! O companie dinamică, având obiective, standarde și un mediu de lucru aliniate nivelului european, care ofera servicii profesionale de mentenanta si reparatii conform normelor in vigoare, pentru automobile inca din anul 2008 si oferim servicii la cel mai inalt nivel de calitate prin echipa noastra. Suntem o echipa de profesionisti in continua dezvoltare, pentru a ne asigura ca oferim clientilor nostri cele mai potrivite solutii pentru problemele automobilelor. Ce ne dorim: - seriozitate si spirit de echipa - etica profesionala - bune abilitati de comunicare si relationare cu clientii - responsabilitate, adaptabilitate, organizare - promptitudine in luarea deciziilor - minim 2 ani experienta permis auto, categoria B Oferim: - salariu atractiv în funcție de experiență și cunoștințe în domeniu - bonusuri de performanta - utilaje și aparatură modernă - mediu de lucru plăcut și sigur - oportunitatea de a lucra la standarde de calitate inalte, intr-un mediu profesionist; Dacă ți-am atras atenția, nu ezita să ne contactezi telefonic (telefon) sau prin e-mail (adresa email) pentru a-ți oferi mai multe detalii. Te așteptăm în echipa noastră!
-
Firma de catering avand locatia pe strada Avram Iancu, Cluj Napoca, angajeaza bucatar ajutor bucatar. Experienta in domeniu constituie avantaj. Se cere: seriozitate, atentie la detalii, capacitatea de a lucra in echipa. Program 1 zi lucrata cu o zi libera. Detalii la telefon , de luni pana vineri intre orele 12-17.00.
-
Promovat
Candidatul Ideal Daca esti o persoana responsabila, proactiva, implicata in munca, pasionata de domeniul automatizarilor si te recunosti in descrierea de mai sus nu ezita sa aplici la acest job iar noi ne vom asigura ca vei avea parte de: - perspectiva unei cariere în cadrul unei companii aflata in plina dezvoltare; - desfasurarea activitatii intr-un mediu de lucru profesionist; - participarea la traininguri de formare organizate in cadrul companiei; - pachet salarial atractiv corelat direct cu nivelul de calificare, abilitatile individuale si experienta profesionala in domeniul vizat. Descrierea jobului RESPONSABILITATI: - intocmirea de oferte si acordarea de consultanta pentru alegerea echipamentelor; - mentinerea relatiilor cu clientii existenti si extinderea portofoliului de clienti; - realizeaza activitati de programare echipamente PLC si dezvoltarea proiectelor de tip SCADA - realizeaza solutii si oferte tehnice comerciale - realizeaza integrarea gestionarea portofoliului in cadrul platformei proprii CRM E-mail Hubspot CUNOSTINTE NECESARE: Cunostinte de programare PLC (Beckhoff Siemens Schneider, etc) Cunostinte de programare aplicatii SCADA HMI (Copa-Data Siemens Schneider, etc) Software si hardware, sisteme de operare, retele de calculatoare, Office 2010, etc Abilitati de comunicare si prezentare scris si verbal (fluenta, exprimare clara si concisa) Abilitati de rezolvare a problemelor, implicare si dorinta de dezvoltare personala, capacitatea de a lucra in echipa Cunostinte avansate limba engleza Disponibilitate la deplasari Carnet de conducere: cat. B Descrierea companiei KREATRON AUTOMATION SRL este o companie infiintata in 2005 care activeaza in domeniul automatizarilor industriale. Avem calitatea de unic distribuitor national pentru companii de renume si extindere globala precum: - Beckhoff Automation GmbH (Germania) - producator de hardware si software pentru automatizare industriala - COPA-DATA (Austria) - dezvoltatorul platformei de software industrial, zenon - PULS (Germania) - producator surse de alimentare de inalta calitate - Beijer Electronics (Suedia) - producator panouri operator si HMI industrial CV-urile se vor trimite la office.at.kreatron.ro
-
Căutăm coleg cu permis de conducere categoria D din Cluj -Napoca pe microbus. Detalii la telefon
-
Salon ADRIART cu o vechime de aproape 20 de ani, cu clientela formata, angajam coafeza, Persoana pe care o cautam trebuie sa aiba minim 2 ani experienta, Pentru informatii sunati la .
-
Descriere Job: Căutăm un optometrist dedicat și pasionat pentru a se alătura echipei noastre de optică mobilă. În această poziție, veți avea ocazia să oferiți servicii de testare a vederii si indrumare spre alegerea ochelarilor pentru clientii nostri direct la locatiile acestora. Suntem in cautarea unei persoane motivate si empate pentru a oferi servicii de calitate superioara si pentru a imbunatatii experienta vizuala a clientilor nostri. Responsabilități: Realizarea examinărilor oculare complete, inclusiv măsurarea vederii și prescrierea corectă a ochelarilor sau lentilelor de contact. Consilierea clientilor privind optiunile pentru ochelari sau lentile. Înregistrarea și gestionarea documentației clientilor cu precizie și confidențialitate. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul optometriei, constituie avantaj. Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții. Orientare către detalii și precizie în efectuarea testelor și a examinărilor. Abilitatea de a lucra in echipa și de a gestiona eficient programul de lucru. Beneficii: Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă dedicată și de a aduce îmbunătățiri semnificative stării de sănătate oculară a comunității. Flexibilitate în program și posibilitatea de a lucra într-un mediu mobil. Pachet salarial atractiv, inclusiv beneficii suplimentare. Posibilități de dezvoltare profesională și creștere în cadrul companiei. Dacă sunteți un optometrist pasionat și doriți să vă alăturați echipei noastre dinamică pentru a oferi servicii de optică de înaltă calitate , vă rugăm să trimiteți CV-ul la adresa : [vitraocularia @ gmail .com] Așteptăm cu nerăbdare să cunoaștem candidații calificați pentru această poziție.
-
Promovat
Atelier de producție Bijuterii, caută coleg(ă) noua la vanzări. Ai abilități de comunicare și cunoștiințe solide de marketing, ești persoana pe care o căutăm! Jobul este pe termen lung, [Program: Lu-Vi, 9-17:30 ] Te asteptăm in echipa noastră. Citeste mai multe: https: crystal-fashion.ro news vanzari2024.html Este ACEL APEL TELEFONIC in care colega noastra raspunde in cel mai mic detaliu la orice nelamurire referitoare la produs, si nu numai! Dupa fiecare comanda inregistrata, contactam clientul pentru confirmarea comenzii si pentru programarea expedierii. Noi va oferim nu neaparat un produs anume, ci o solutie: un cadou frumos, o bijuterie ce intregeste o tinuta sau chiar o bijuterie creata dupa imaginatia clientului. Cu o experienta de peste 16 ani, cu siguranta nu vom da gres daca ne oferiti suficiente informatii si ne permiteti sa va punem intrebari. Descrierea postului: Asistent Vanzari - Relatii Clienti si Comenzi online (Atelier Crystal-Fashion ) Vocea celui mai modern atelier de productie bijuterii cu cristale, din Transilvania. preluarea zilnica a comenzilor noi intrate telefonic sau online confirmarea telefonica a comenzilor noi intrate comunicarea termenelor de livrare catre client consilierea telefonica a clientilor trimiterea pozelor pe mail, whatsapp, retele de socializare descrierea verbala a produselor si gasirea altor articole similare in caz de stoc epuizat sau timp indelungat de productie buna relationare cu departamentul de productie program Lu-Vi, 8 ore (9-17.30 | 30 minute pauza de masa) respectarea programului de lucru locatie atelier: dupa Muzeul de apa, la pensiunea MATIS (la intrarea in Floresti) posibilitate de avansare profesionala experienta in vanzari si cunostiinte solide de marketing constituie un avantaj perseverenta o calitate indispensabila salariu de baza si renegociere periodica in functie de abilitati (tehnici vanzari) LINK catre Anunt pe site: https: crystal-fashion.ro news vanzari2024.html Cerinte: voce placuta, calma, timbru vocal melodios, caracter pozitiv, intonatie simpatica, deloc vulcanica! foarte bune abilitati de comunicare si relationare, multa rabdare cu clientii pastrarea calmului indiferent de situatia creata asumarea si remedierea situatiei in cazul greselilor create capacitate de a trezi interesul clientului si pastrarea clientului mereu multumit foarte ordonata si organizata atentie distributiva, cu viziune per ansamblu asupra comenzilor in desfasurare organizarea livrarilor in timp util in functie de cererea clientilor spirit de echipa, relationare buna cu productia interna pasiune pentru bijuterii si accesorii simt estetic bine dezvoltat pentru asortarea bijuteriilor mod de lucru responsabil cu materiale pretioase a se regasi in orice situatie, improvizare la nevoie daca te potrivesti cu descrierile de mai sus asteptam CV-ul tau pe: HR: Scrie-ne in email-ul tau raspunsul la urmatoarele 2 intrebari: 1) Care este acea calitate a TA care te face potrivita pentru acest loc de munca? 2) De ce doresti sa lucrezi la atelierul nostru? TE ASTEPTAM IN ECHIPA NOASTRA! Oferta: spatiu individual de munca conditii bune pentru desfasurarea activitatii. toate facilitatile in vederea dezvoltarii profesionale scolarizare completa de la zero posibilitate de avansare profesionala echipa tanara, dinamica, ambianta placuta putin stres in perioade de sezon remuneratie in functie de dezvoltarea profesionala si rezultatele din vanzari. salar de baza plus procent in functie de vanzari la intelegere, posibilitate de lucru extra, in we sau la evenimente INTERVIUL : proba practica: simularea unei conversatii telefonice durata interviu: 1 ora Descrierea Companiei: Cel mai mare producator roman de bijuterii sub licenta Swarovski. Firma impartita pe 2 nivele, 7 departamente .Înființată în 2004 marca noastra si-a creat in timp o identiatate proprie, cladita pe pasiunea noastra pentru cristale, pe ambitia de a crea modelele exact dupa dorinta clientului si pe incapatanarea de a accepta orice provocare tehnica aproape imposibila. Ne caracterizeaza simplitatea, realizata printr-o tehnica inovativa. Seriozitatea, clienti vechi si marci internationale ne recomanda. Echipa tanara, aparaturi moderne, ambianta placuta, creativitate si inovatie.
-
Promovat
Angajam personal pentru ingrijire batrani in Italia (Lombardia), pe perioade lungi sau la inlocuiri, se cere experienta si limba italiana la nivel conversational.
-
Caut persoana fizica persoana juridica pt curatenie apartament in regim hotelier. Curatenia se desfasoara intre orele 11-13 (zilele de curatenie fiind stabilite in functie de rezervari) - este nevoie de persoana flexibila ca si zile de lucru. Se lucreaza in general si in weekenduri, se potriveste studenta sau pensionara.
-
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Recrutam montatori pentru clientul nostru, producatorul numarul 1 de ferestre si usi termoizolante din Romania, QFORT, remarcandu-se prin durabilitatea produselor si calitatea serviciilor oferite. Ce cautam? - Experienta dovedita de minim un 1-2 ani in domeniu - Studii medii - Abilitatea de a citi, interpreta si lucra conform desenelor tehnice. - Cunostinte in folosirea nivelei, ruletei. - Seriozitate responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva - Spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, abilitati de comunicare -Carnetul de sofer nu este obligatoriu, dar prezinta avantaj Atributii: - Responsabil cu calitatea lucrarii de montare, asamblare a profilelor de aluminiu si ferestre usi termopan - Asigura demontajul si montajul tamplariei, accesoriilor conform fiselor tehnice. - Utilizeaza si intretine corespunzator echipamentul de lucru Beneficii: Salariul se negociaza in functie de experienta; Suplimentar oferim tichete de masa de 35 lei zi si transport Program 08-17 luni-vineri cu deplasari in afara Clujului, dar in timpul programului. Locatie: Calea Dorobantilor - Cluj-Napoca Asteptam cu drag sa te cunoastem!
-
Elania Resort cauta GRADINAR. Cautam o persoana care sa se ocupe la intretinerea spatiului verde din perimetrul resortului ELANIA. Locatia are o gradina fabuloasa catre necesita atentie, grija, tuns iarba si ingrijit plantele. Se cauta o persoana cu experienta la ingrijirea spatiilor verzi, abilitati de a urmari sarcini multiple si atentie la detaliu. Daca vrei sa faci parte din echipa ELANIA, da-ne un telefon. Se asigura contract individual de munca pe perioada nedeterminata. Locatia este in Faget, jud. Cluj.
-
BENEFICII: Salariu motivant; Tichete de masă - 35 RON zi; Prima de vacanta de 1.450 RON brut Prime in bani de Craciun si Pasti sau alte ocazii; Concediu de odihnă de minim 21 de zile; Plata orelor suplimentare; Bonus pentru recomandare colegi; Pachete de analize gratuite prin colaborarea cu Clinica privata Regina Maria; Decontarea transportului; Discounturi de 55% la achizitia produselor companiei; Se lucreaza in 2 schimburi. CERINTE: Responsabilitate, seriozitate și eficiență în realizarea sarcinilor de serviciu; Experiența anterioară într-un mediu de producție reprezintă un avantaj; Experienta in domeniul tehnic.
-
BENEFICII: Sporuri: weekend, noapte, lucru în zile de sărbătoare legală, flexibilitate; Salariu competititv; Contract pe o perioada nedeterminata; Spor de frig pentru anumite categorii de angajați; Tichete de masa la valoarea maximă de 35 de lei, valoare care va crește de la 01.01.2024 la 40 lei; Discount-uri la achiziția de produse din magazin; Cadouri de Crăciun si Paști; Vouchere de vacanță; Asigurare privată voluntară de sănătate pentru angajat și un dependent; Contribuție la un fond de pensii private pilon III; Beneficii de loialitate (spor de vechime, zile în plus de concediu, alte bonusuri); Acces activități sportive prin 7Card; Traininguri de specialitate; Sistem informatic performant și logistică modernă.
-
BENEFICII: Salariu atractiv, in functie de experienta; Bonuri de masa: 30 RON zi; Transportul asigurat din Huedin, Izvorul Crisului, Dumbrava, Capusu Mare, Gilau, Floresti, Sarmasu, Sarmasel, Camarasu, Zorenii de Vale, Mociu, Ghirisu Roman, Caianu, Apahida, Sannicoara si Dezmir; Prima de Craciun si Pasti de 200 RON Net + produse in valoare de 100 RON; Prima de 1 Iunie de 200 RON Net per copil minor + produse in valoare de 100 RON; Diverse sporuri: spor de noapte: 25%, spor de ore suplimentare: 70%, spor de sarbatori legale: 100%, spor de ore suplimentare in weekend: 205%; 22 de zile de concediu de odihna anual+zi suplimentara de concediu de odihna de ziua salariatului; Se lucreaza de luni pana vineri in 3 schimburi: Schimbul 1: 06:00-14:00 Schimbul 2: 14:00-22:00 Schimbul 3: 22:00-06:00. CERINTE: Studii medii sau experienta relevanta in domeniile: productie, industrie alimentara, controlul calitatii (constituie avantaj); Operarea pe echipament de prelucrare produse proaspete, echipament pasteurizare lapte - materie prima; Respectarea standardelor de operare, setare si spalare echipamente.
-
CERINTE: Studii medii școală profesională; Disponibilitate pentru program de lucru în ture (2 schimburi); Colaborare și comunicare eficientă cu colegii, superiorii, terțe parți; Orientare atât spre performanța personală dar și a echipei; Curs motostivuitorist, reprezintă avantaj. BENEFICII: Salariu de baza atractiv; Tichete de masa; Cursuri platite de companie.