Anunțuri
Locuri de munca Constanta Companii Disponibil din: 2020-12-09-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam inginer constructor pentru reabilitare blocuri CERINȚE Efectuarea antemăsurători (atașamente) conform articolelor din deviz pentru pregătirea situațiilor de lucrări NR SI NCS. NOTE DE CONSTATARE DACA EXISTA DIFERENȚE IN PROIECT. Procese verbale de lucrări ascunse si de calitate. PREGĂTIREA documentatiei la fiecare situație de lucrări (cartea tehnica) Urmărirea calității lucrărilor conform proiect și organizarea etapelor de lucrări. Salariu 2000 euro. Relații la tel
-
Promovat
CIVITAS, lider in piata serviciilor de securitate din Romania, angajeaza agenti de securitate pentru BLACK SEA VADU Responsabilitati: -Asigurarea ordinii si securitatii in obiectiv; -Rezolvarea incidentelor de securitate; -Informarea operativa privind ordinea si securitatea in obiectiv; -Gestionarea resurselor materiale din dotarea postului; -Completarea documentelor specifice serviciului de securitate; Cerinte: -studii medii -fara antecedente penale -Caracter sociabil, responsabil, Cerinte perofesionale specifice: *atestat agent de securitate sau de dispecer reprezinta un avantaj *cursuri agent de securitate in curs sau finalizate pentru cei care inca nu detin atestatul **experienta in domeniu- avantaj Beneficii: -salariu competitiv * -loc de munca stabil, cu oportunitati de promovare ** -performanta este recunoscuta si recompensata *** -transport asigurat din Navodari, Vadu, Sacele si Corbu La CIVITAS, ne bazăm pe oameni bine pregatiţi, având în comun ambiţia pentru performanţă şi pasiunea pentru lucrul bine făcut. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un mesaj!
-
Promovat
Candidatul ideal - Studii: liceu scoala profesionala; - Aptitudini de comunicare; - Abilitati de conducere, coordonare a personalului din subordine si de planificare si organizare a operatiilor si activitatilor echipei; - Motivatie si predispozitie; - Initiativa, cooperativitate si flexibilitate; - Capacitate de adaptare la conditiile de lucru ale obiectivului; - Permis conducere categoria B; - Cazier judiciar curat. Descrierea jobului si beneficii - Conduce, gestioneaza si controleaza activitatea lucratorilor pentru salubrizare cai publice; - Urmareste respectarea programului de lucru de catre personalul din subordine si intocmeste foile de pontaj; - Verifica si tine evidenta vaselor colectoare (containere si europubele) din sectoare si solicita in scris inlocuirea acestora in cazul defectiunilor; - Salariu atractiv; - Asigurare medicala privata.
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Mangalia, Șoseaua Gral. Alexandru Vârtejeanu, nr. 1A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4000 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri - Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți - Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate - Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam Agenti Curatenie, - pentru cladiri de birouri si sedii de banci in Constanta Program 8 ore pe zi de la de luni pana vineri .
-
Promovat
Firma romaneasca cu experienta din anul 2008 in activitati de montaj demontaj schele industriale si izolatii industriale in rafinarii, combinate petrochimice, otelarii ofera locuri de munca in Belgia si Olanda pentru: - schelari muncitori necalificatipentru activitatea de montaj demontaj schele industriale; - izolatori (vata+tabla) pentru activitatea de izolatii industriale. Beneficii: - perioada de invatare pregatire practica cu instructori autorizati; - posibilitati de perfectionare si avansare; - contracte de munca pe termen lung; - echipamente profesionale de munca, verificate si certificate; - transport gratuit Romania - Belgia si retur cu autovehiculele firmei; - transport zilnic gratuit de la cazare la locul de munca cu masinile firmei; - siguranta in munca; - salarizare in functie de experienta, performanta; Dorim seriozitate! Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne apelati la numar de telefon: 0725.546.400 sau 0731.043.257.
-
Queen Liz angajeaza secretara avand cunostinte foarte bune de limba engleza si operare calculator .Va rugam sa trimiteti CV pe adresa de e-mail :
-
Angajam Contabil Senior in cadrul unei societati de contabilitate. Cerinte obligatorii: - Minim 3 ani experienta pe o poziție similară - Bune cunostinte de operare PC si Microsoft Office - Cunoasterea programului de contabilitate SAGA - Atentie la detalii,abilitati in conversatii si spirit de echipa - Intocmirea balantei de verificare lunara - Intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale Oferim: -mediu de lucru placut -salariu atractiv in functie de performante si de cunostintele dobandite -program de lucru cu flexibilitate, 8 ore pe zi sau 4 ore pe zi, de luni pana vineri. Sediul societatii este in Constanta, zona CET. Este posibila atat angajare cat si colaborare cu contract de prestari servicii.
-
Societate cu activitate de prestari servicii contabile, cautam o persoana interesata pentru angajare sau colaborare cu program part time sau full time in cadrul biroului de resurse umane salarizare. Candidatul Ideal Minim 2 ani experienta intr-un departament de resurse umane; Cunostinte solide de legislatie a muncii si de salarizare; Cunostinte avansate MS Office (Word, Excel); Foarte bune abilitati de comunicare si relationare; Descrierea jobului - Intocmirea si administrarea dosarelor de personal; - Intocmirea contractelor individuale de munca, a fiselor post, a actelor aditionale cu privire la modificarea conditiilor contractuale ale salariatilor precum si a diverselor decizii (suspendare, incetare a activitatii, etc.); - Completarea si transmiterea Revisal-ului conform cerintelor si termenelor legale; - Gestionarea bazei de date a salariatilor- Revisal; - Redactarea si eliberarea de diferite tipuri de documente solicitate de salariati; - Pastrarea evidentei concediilor de odihna si a concediilor medicale; - Colectarea si verificarea datelor salariale (concedii de odihna medicale fara plata, ore suplimentare, bonusuri si prime, popriri); - Calculul salariilor si intocmirea lunara a statului de plata pentru salariati; - Generarea, verificarea si transmiterea declaratiei 112 la ANAF; - Verificarea certificatelor de concediu medical primite, completarea si transmiterea dosarelor de recuperare a indemnizatiilor de concedii medicale conform legislatiei in vigoare; Oferim: -mediu de lucru placut -salariu atractiv in functie de performante si de cunostintele dobandite -program de lucru cu flexibilitate, 8 ore zi sau 4 ore pe zi, de luni pana vineri Sediul societatii este in Constanta, zona CET. Este posibila atat angajare cat si colaborare cu contract de prestari servicii.
-
Societate specializata in servicii externalizate financiar-contabile si de resurse umane, isi completeaza echipa cu contabili juniori. Candidatul ideal: -Persoana ambitioasa, responsabila, capabila sa faca fata termenelor limita, dornica de a invata si de a creste din punct de vedere profesional. Cerinte: -Intocmire, inregistrare si evidenta documentelor financiar-contabile, in conformitate cu regementarile contabile si fiscale în vigoare; -Cunostinte de contabilitate generala nivel de baza; -Cunostinte de operare program de contabilitate Saga constituie un avantaj. Beneficii: -Oferim atmosferă de lucru placuta si dinamica, seriozitate, consideratie si sprijin profesional permanent, salariu motivant, posibilitatea dezvoltarii si fundamentarii unei relaţii profesionale de lungă durată;
-
Am nevoie sa detii: -permis de conducere cat. C+E; -cartela de tacograf -atestat de transport marfa -aviz medical -aviz psihologic -fisa de aptitudine -adeverinta medic de familie apt de munca Camioane : Renault T EURO 6 ( cutii automate, dotate cu frigidere și tot ceea ce este necesar pentru buna desfășurare a activității ) Pachet salarial: 2800E ( salariu pe România Inclus ) Descrierea jobului : Baza se afla in Spania Se lucrează doar singur pe cabină Cursele sunt din Spania catre Franta ,Benelux, Germania, Italia cu retur către Spania Cursele 80 % sunt fixe Camioanele sunt dotate cu aparat de taxare pentru toate tarile tranzitate Card pentru alimentare cu motorina si ADblue Se face doar o incarcare si o descarcare Transportul din Romania si catre Romania asigurat ( AVION sau AUTOCAR ) Angajarea se face pe Romania Mai multe informații la telefon sau whatsapp
-
Esti pasionat de mecanica, fie ca hobby sau ai experienta profesionala? Iti repari singur masina sau faci mici reparatii prin casa cu echipamente uzuale? Chiar daca nu ai experienta, dar esti dornic sa inveti, ai posibilitatea sa te formezi in cadrul unei companii de top din Olanda, producator de trailere/remorci cu podea mobila. Vei avea un mediu de lucru si dotari dupa ultimele standarde, job pe termen lung, posibilitati de dezvoltare profesionala. Locatie: Deurne, Olanda Oferta: 1. Salariul este cuprins intre 13,12 si 18,83 euro brut/ora si va fi stabilit in functie de experienta si abilitati; 2. Cazare in camera single; 3. Transport intern si international asigurat de Hobij; 4. Contract de munca pe termen lung semnat in Olanda; 5. Asigurare medicala 25,84 euro/ saptamana; 6. Proiect pe termen lung si foarte lung; 7. Plata salariului la saptamana. Cerinte: 1. Cunostinte de limba engleza la nivel avansat (OBLIGATORIU); 2. Preferabil experienta anterioara in domeniu sau ca mecanic utilaje agricole/ stivuitoare sau ca mecanic auto; 3. Cunostinte de hidraulica si pneumatica sunt un avantaj; 4. Abilități PC 5. Studii in domeniul tehnic (AVANTAJ) 6. Permis de conducere de preferat; 7. Cazier curat; 8. Disponibilitatea pentru un proiect de termen lung, 1 an sau mai mult.
-
Angajam cu contract de munca : Instalator (instalatii termice si sanitare) : Salariu: 4000 lei net (bani in mana) + bonuri de masa (800 lei ) - se ofera o masa calda la pranz - program 8h zi, de luni pana vineri Se cere experienta, seriozitate! Pentru mai multe detalii, sunati la:
-
Hotel 4 stele deschis tot anul angajam personal necalificat pentru curatenie si spalat vase Pentru detalii, va asteptam la interviu
-
Industria ospitalității este un domeniu fascinant, dinamic și interactiv! Ne place să punem suflet in tot ceea ce facem, ne implicăm să creăm experiențe pozitive oaspeților noștri și iubim să invățăm și să dezvoltăm oameni, cu răbdare și pricepere. Te așteptăm și pe tine in echipa noastră, dacă iți dorești să te dezvolți profesional și să te simți apreciat. Ne dorim de la tine să vii cu deschidere și entuziasm! Descrierea jobului Curăță zonele de preparare a alimentelor în conformitate cu politica companiei și cu reglementările în vigoare; Pregătește mâncarea în conformitate cu rețetele companiei, cu cerințele clientului și cu meniul existent; Ajustează, atunci când este cazul, preparatele, pentru a răspunde solicitărilor unor oaspeți cu alergii sau diete specifice; Păstrează legătura cu angajații din restaurant, pentru a asigura o servire de calitate și conformă cu standardele companiei; Porționează, aranjează și ornează mâncarea pe baza preferințelor clientului; Asistă alți bucătari în timpul procesului de asamblare a farfuriilor; Se ocupă de curățenia în bucătărie după programul de lucru;
-
DESCRIERE Candidatul ideal -Minim 2 ani experienta pentru ospatar -Orientare catre client si cresterea calitatii serviciilor -Calitatea si rapiditatea muncii -Diploma de ospatar si cunostinte Limba Engleza constituie un avantaj -Disponibilitate de a lucra in ture si in echipa -Punctualitate si atentie Descrierea jobului -Primirea clientilor -Ofera clientului lista cu meniul, detalii referitoare la continutul acesteia si face recomandari privind formularea comenzii -Intocmeste comanda, o transmite la bucatarie si apoi serveste preparatele culinare imediat ce au fost pregatite -Serveste bauturi conform comenzii clientului -Intocmeste nota de plata corespunzatoare comenzii clientului -Incaseaza corect contravaloarea serviciilor oferite, inscrise pe nota de plata -Pregateste locul de servire pentru o noua comanda
-
Daca esti talentat, pasionat sa lucrezi in cadrul unui restaurant si cauti noi oportunitati, te asteptam in echipa noastra! CE CAUTAM? - OSPATAR care sa se ocupe de preluarea comezilor si servirea preparatelor catre clienti! - HOSTESS care sa fie carismatica si sa stie sa se faca placuta de clientii nostrii CE OFERIM? salariu motivant, pe masura experientei! posibilitati de promovare! contract pe perioada nedeterminata; mediu placut de lucru; Contacteaza-ne la
-
Daca esti talentat, pasionat sa lucrezi in cadrul unui restaurant si cauti noi oportunitati, te asteptam in echipa restaurantului SABROSO! CE CAUTAM? - BARMAN care sa realizeze cele mai bune cocktail-uri si fresh-uri! CE OFERIM? -salariu motivant, pe masura experientei! -posibilitati de promovare! -contract pe perioada determinata si nedeterminata; -mediu placut de lucru; Contacteaza-ne la
-
Cerințe: Experiență anterioară relevanta de coordonare a unei echipe (experienta in Call-Center reprezinta un avantaj); Atentie la detalii, seriozitate si punctualitate; Foarte bune abilitati de comunicare, leadership si ascultare activa; Persoana rabdatoare, cu bune capacitati de planificare, organizare; Capacitate de analiza si sinteza, orientare spre respectarea termenelor limita si indeplinirea obiectivelor; Rezistenta la rutina si stres: abilitatea de a ramane calm si controlat in diverse situatii; Bune cunostinte de lucru in Word si Excel; Adaptare la stiluri de lucru si deschidere la schimbari. Condiții: Salariu motivant + tichete de masa; Contract de munca pe perioadă nedeterminată; Oportunitatea de a lucra în cadrul uneia dintre cele mai dinamice companii locale. Responsabilități: Monitorizeaza si dezvolta activitatea si rezultatele personalului din subordine; Se asigura ca solicitarile clientior sunt tratate intr-o maniera profesionista si se solutioneaza reclamatiile; Planifica si monitorizeaza prezenta la serviciu a angajatilor din subordine; Intocmeste raportarile interne; Asigura legătura între echipa coordonata si celelalte departamente ale companiei; Verifica respectarea regulamentelor, procedurilor, politicilor si instructiunilor de lucru ale angajatilor din subordine; Formeaza personalul din subordine, propune sanctiunile in cazul neindeplinirii responsabilitatilor; Participa la preluarea apelurilor telefonice; Realizeaza sarcinile de inchidere zi.
-
Promovat
Femeie de serviciu Jurasica Neptun Căutăm o persoană dedicată și responsabilă pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Femeie de serviciu la Jurasica Neptun. Dacă îți dorești să lucrezi într-un mediu unic și captivant, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine. Responsabilități: Curățarea și întreținerea spațiilor publice și a zonelor de lucru conform standardelor noastre de calitate. Gestionarea stocului de materiale de curățenie și efectuarea comenzilor atunci când este necesar. Colaborarea cu echipa pentru a asigura un mediu de lucru sigur și plăcut pentru toți angajații și vizitatorii. Respectarea regulilor de igienă și securitate în conformitate cu normele în vigoare. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul curățeniei reprezintă un avantaj. Abilități excelente de comunicare și atenție la detalii. Capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă. Flexibilitate și disponibilitate pentru a lucra în weekend sau în ture, după caz. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu inedit și plin de energie pozitivă. Training și suport continuu pentru a-ți dezvolta abilitățile. Salariu atractiv Dacă ești o persoană harnică, organizată și dornică să faci parte dintr-o echipă dinamică, te invităm să aplici pentru poziția de Femeie de serviciu la Jurasica Neptun. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem! Prin aplicarea CV-ului dumneavoastra la acest anunt de angajare, sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare. Descrierea companiei Jurasica Adventure Theme Park este o locație situata in Loc. Neptun, Mun. Mangalia, Statiunea Neptun, Str. Plopilor nr.3, Jud. Constanta, deschisa in anul 2021. Parcul tematic are o suprafata de 2 hectare si ii invita pe copii sa descopere aventurile fabuloase din perioada Jurasicului prin jocuri si activitati educative. Jurasica Adventure Parc adaposteste 42 de dinozauri realizati in marime naturala si atestati stiintific, dispusi in 6 zone, fiecare dedicata cate unui continent Europa, Asia, America, Africa, Australia, Antarctica. De asemenea, parcul mai include o expoziție fascinantă de fosile și cel mai mare parc gonflabil din România (6000 de metri pătrați).Parcul este format din 12 complexe gonflabile de dificultăți și vârste diferite.
-
Descriere Cunoștințe și abilități necesare: Persoana tânără și dinamică Studii absolvite în domeniul de activitate (asistent radiolog asistent medical general); Experiență de lucru cu pacienți în radiologia dentară reprezintă avantaj. Experiență de lucru la PC cu diverse programe de gestiune și imagistică Descrierea jobului: Întâmpinarea pacienților în clinică; Completarea fișei pacientului în softul de gestiune a pacienților; Pregătirea pacientului pentru investigație oferindu-i informațiile necesare; Efectuarea investigațiilor de imagistică dentară și prelucrarea lor (radiografii maxilo-faciale 2D și 3D, scanări, CT-uri etc); Trimiterea investigațiilor către pacienți și sau medici prin intermediul e-mailului. Sunt acceptate la interviu doar persoanele cu CV +POZĂ Cu sau fără experiență
-
MAGNUM BET SRL , angajeaza personal de gen feminin pentru functia de "Dispecer monitorizare si supraveghere video" ! Angajatul ideal : Studii medii absolvite; Atentie la detalii, seriozitate, disciplina, responsabilitate; Cunostinte de comunicare si relationare; Cunostinte operare PC; Capacitate de gestionare a situatiilor dificile si de a-si pastra calmul în momente de stres Fara antecedente penale; Atestat dispecer-monitorizare video - constituie avantaj. Experienta profesionala similara, constituie avantaj. Disponibilitate pentru program de lucru in ture (serviciu de monitorizare NON STOP) 3500-4000 Lei NET. Puteti trimite CV-ul dvs la : sau pe whatsapp la numarul de telefon :
-
Promovat
Compania Civitas, lider de piata in domeniul serviciilor de securitate, angajeaza AGENTI DE SECURITATE pentru SEPHORA Constanta Locatia: Constanta Descrierea postului: Activitati specifice de protectie a persoanelor si bunurilor patrulare. Civitas este o companie care isi respecta angajatii, asigurand cele mai bune conditii salariale si de dezvoltare personala din industrie. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Angajam personal in domeniul hotelier pentru sezon 2024. Sunt dsponibile urmatoarele posturi: - ospatari si ajutori de ospatari - debarasatori si vanzatori linie autoservire Locurile de munca sunt disponibile la hotel Belvedere, Valul Magic si Lebada. Personalul din afara judetului beneficiaza de cazare in conditii decente si masa . Pentru cei din judet se deconteaza transportul.