Anunțuri
Locuri de munca Constanta Companii Disponibil din: 2021-01-14-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cautam personal tânar ( MAXIM 23 ANI ) pentru sezonul estival, pentru fish-spa. Preferabil personal din zona Mangalia, Neptun, Eforie, etc. Nu este nevoie de experienta, va învatam totul de la zero. Activitatea se va desfășura la Jurassica DinoPark din Neptun. Salariu cel puțin 3000 RON NET Pentru detalii legate de salariu (+ BONUS) program, etc. sau pentru alte intrebari, va rugam sa ne contactati!
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Mangalia, Șoseaua Gral. Alexandru Vârtejeanu, nr. 1A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4200 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Societate cu sediul in Municipiul Medgidia, angajeaza fete pentru munca de birou pentru posturi de : - achizitii materii prime + consumabile - vanzare produse-comenzi - evidenta stocuri. Cunostinte operare PC (obligatoriu): Word, Excel, etc. Limba Engleza : reprezinta un avantaj; Permis de conducere categoria B : reprezinta un avantaj Asteptam CV-ul dumneavoastra pe adresa de e-mail : ecofriend.recycling(@)gmail.com Relatii la telefon , L-V 09-17.
-
Promovat
Societate specializata in proiectarea si executia lucrarilor de instalatii: TERMICE, SANITARE, CLIMATIZARE, VENTILATIE, ELECTRICE SI AUTOMATIZARI pentru constructii civile si industriale, angajeaza in conditii avantajoase MUNCITORI NECALIFICATI - AJUTOR INSTALATOR. CERINTE: Studii medii scoala profesionala liceu Calificari: NECALIFICAT INSTALATOR Cu sau fara experienta in domeniu. Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana, responsabila, serioasa, agila, cu o atentie distributiva in timpul programului de lucru si capabila de lucru in echipa. Sarcini si atributii: Executarea lucrarilor de instalatii termice sanitare la santierele de constructii. Beneficii: Lucrari doar pe raza orasului Constanta Salariu motivant Scule si dispozitive de ultima generatie. Ore suplimentare platite Prime de Paste si de Craciun in functie de performante. Programul de lucru: Se lucreza LUNI - VINERI
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
S.C. EMDARS PROD S.R.L. cu o vechime de peste 18 ani angajeaza dispeceri transport marfa cu sau fara experienta la punctele de lucru din Braila sau Constanta . Experienta constituie avantaj salarial consistent . Cerinte : - abilitati in comunicare -capacitatea de a prelua o comanda si de a o finaliza in conditii bune . - cunostinte PC - lucrul in echipa , bunul simt si rezistenta la stres reprezinta candidatul ideal . Asteptam CV pe mail :
-
Loc de munca ca secretara asistenta personala job full time sau part time Rog cv
-
Ne marim echipa si suntem in cautare de oameni entuziasti, pozitivi si super energici. Experienta in vanzari si bune tehnici de negociere reprezinta un plus pentru cei ce doresc sa ni se alature. Avem o echipa foarte colorata , cu oameni implicati, ce provin din domenii de activitate diverse si diferite. Pe langa abilitatile mentionate avem nevoie de persoane ce detin permis de conducere avand in vedere ca jobul este foarte dinamic si necesita multe deplasari. Daca va intrebati ce va putem oferi noi?! Va garantam un mediu de lucru relaxat, program flexibil si multi colegi dornici sa isi impartaseasca experinta si sa imparta cafeaua la birou. Ne-am propus sa formam si sa dezvoltam profesional fiecare persoana ce doreste sa ni se alature . Veniturile pe care le puteti obtine sunt direct proportionale cu implicarea si seriozitatea . Pentru detalii suplimentare si negocierea salariului va asteptam la biroul nostru de pe Str. Ferdinand. Contact: 0.7.4.0.0.0.7.4.0.7
-
Promovat
Salon Carisma Styling din Mangalia, Angajează Coafeza Frizer si Manichiurista. Se lucreaza 5 zile pe săptămână .cu 2 libere. Salariu asigurat este între 3500 si 5000 ron.. Acces la o bază serioasă de clienți în schimbul unor servicii de calitate ! Salonul este deschis din 2010 ,asta inseamna ca are o clientela selectata. Dorim respectarea programului de lucru. Respectarea regulilor din salon. Beneficile le putem discuta cind veniți la interviu. Va așteptăm la salon pentru proba de lucru și sa ne cunoaștem mai bine ! Dorim.colaborari îndelungate.! Nu trimiteti mesaje.sunați direct sa vorbim !
-
Societate cu sediul in Medgidia, angajeaza gestionar depozit barbat. Detalii la telefon in intervalul luni-vineri, 09-17.
-
Angajam personal pentru horeca: ospatari, barmani si receptioneri pentru sezonul estival 2024! Pentru informatii suplimentare va rugam sa sunati la numarul de telefon: zero754zero55476
-
Societate Comerciala angajeaza barman,sezonier. Post sezonier,conditii salariale avantajoase,celor din tara asiguram cazare. Asteptam cv-ul dumneavoastra pe adresa de email Mai multe detalii la numarul de telefon : .
-
Promovat
Angajam personal permanent pentru curatatorie haine
-
S.C. INFO MANAGEMENT S.R.L. angajeaza OPERATOR BOBINATOR - DUBLATOR. Pentru mai multe informatii, va rugam , sa veniti la sediul firmei din Constanta, Bulevardul Aurel Vlaicu 125, intre orele 8.30-16.00, de luni pana vineri, unde veti primi toate informatiile despre posturile vacante. Totodata veti vedea si care sunt conditiile pe care le oferim. Asiguram transportul din Cobadin, Topraisar, si Medgidia. Programul este de 12 24 si 12 48h. Va steptam.
-
Angajam Agenti Curatenie, - pentru cladiri de birouri si sedii de banci in Constanta Program 8 ore pe zi de la de luni pana vineri .
-
Promovat
Firma romaneasca cu experienta din anul 2008 in activitati de montaj demontaj schele industriale si izolatii industriale in rafinarii, combinate petrochimice, otelarii ofera locuri de munca in Belgia si Olanda pentru: - schelari muncitori necalificatipentru activitatea de montaj demontaj schele industriale; - izolatori (vata+tabla) pentru activitatea de izolatii industriale. Beneficii: - perioada de invatare pregatire practica cu instructori autorizati; - posibilitati de perfectionare si avansare; - contracte de munca pe termen lung; - echipamente profesionale de munca, verificate si certificate; - transport gratuit Romania - Belgia si retur cu autovehiculele firmei; - transport zilnic gratuit de la cazare la locul de munca cu masinile firmei; - siguranta in munca; - salarizare in functie de experienta, performanta; Dorim seriozitate! Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne apelati la numar de telefon: 0725.546.400 sau 0731.043.257.
-
Queen Liz angajeaza secretara avand cunostinte foarte bune de limba engleza si operare calculator .Va rugam sa trimiteti CV pe adresa de e-mail :
-
Angajam Contabil Senior in cadrul unei societati de contabilitate. Cerinte obligatorii: - Minim 3 ani experienta pe o poziție similară - Bune cunostinte de operare PC si Microsoft Office - Cunoasterea programului de contabilitate SAGA - Atentie la detalii,abilitati in conversatii si spirit de echipa - Intocmirea balantei de verificare lunara - Intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale Oferim: -mediu de lucru placut -salariu atractiv in functie de performante si de cunostintele dobandite -program de lucru cu flexibilitate, 8 ore pe zi sau 4 ore pe zi, de luni pana vineri. Sediul societatii este in Constanta, zona CET. Este posibila atat angajare cat si colaborare cu contract de prestari servicii.
-
Societate cu activitate de prestari servicii contabile, cautam o persoana interesata pentru angajare sau colaborare cu program part time sau full time in cadrul biroului de resurse umane salarizare. Candidatul Ideal Minim 2 ani experienta intr-un departament de resurse umane; Cunostinte solide de legislatie a muncii si de salarizare; Cunostinte avansate MS Office (Word, Excel); Foarte bune abilitati de comunicare si relationare; Descrierea jobului - Intocmirea si administrarea dosarelor de personal; - Intocmirea contractelor individuale de munca, a fiselor post, a actelor aditionale cu privire la modificarea conditiilor contractuale ale salariatilor precum si a diverselor decizii (suspendare, incetare a activitatii, etc.); - Completarea si transmiterea Revisal-ului conform cerintelor si termenelor legale; - Gestionarea bazei de date a salariatilor- Revisal; - Redactarea si eliberarea de diferite tipuri de documente solicitate de salariati; - Pastrarea evidentei concediilor de odihna si a concediilor medicale; - Colectarea si verificarea datelor salariale (concedii de odihna medicale fara plata, ore suplimentare, bonusuri si prime, popriri); - Calculul salariilor si intocmirea lunara a statului de plata pentru salariati; - Generarea, verificarea si transmiterea declaratiei 112 la ANAF; - Verificarea certificatelor de concediu medical primite, completarea si transmiterea dosarelor de recuperare a indemnizatiilor de concedii medicale conform legislatiei in vigoare; Oferim: -mediu de lucru placut -salariu atractiv in functie de performante si de cunostintele dobandite -program de lucru cu flexibilitate, 8 ore zi sau 4 ore pe zi, de luni pana vineri Sediul societatii este in Constanta, zona CET. Este posibila atat angajare cat si colaborare cu contract de prestari servicii.
-
Societate specializata in servicii externalizate financiar-contabile si de resurse umane, isi completeaza echipa cu contabili juniori. Candidatul ideal: -Persoana ambitioasa, responsabila, capabila sa faca fata termenelor limita, dornica de a invata si de a creste din punct de vedere profesional. Cerinte: -Intocmire, inregistrare si evidenta documentelor financiar-contabile, in conformitate cu regementarile contabile si fiscale în vigoare; -Cunostinte de contabilitate generala nivel de baza; -Cunostinte de operare program de contabilitate Saga constituie un avantaj. Beneficii: -Oferim atmosferă de lucru placuta si dinamica, seriozitate, consideratie si sprijin profesional permanent, salariu motivant, posibilitatea dezvoltarii si fundamentarii unei relaţii profesionale de lungă durată;
-
Am nevoie sa detii: -permis de conducere cat. C+E; -cartela de tacograf -atestat de transport marfa -aviz medical -aviz psihologic -fisa de aptitudine -adeverinta medic de familie apt de munca Camioane : Renault T EURO 6 ( cutii automate, dotate cu frigidere și tot ceea ce este necesar pentru buna desfășurare a activității ) Pachet salarial: 2800E ( salariu pe România Inclus ) Descrierea jobului : Baza se afla in Spania Se lucrează doar singur pe cabină Cursele sunt din Spania catre Franta ,Benelux, Germania, Italia cu retur către Spania Cursele 80 % sunt fixe Camioanele sunt dotate cu aparat de taxare pentru toate tarile tranzitate Card pentru alimentare cu motorina si ADblue Se face doar o incarcare si o descarcare Transportul din Romania si catre Romania asigurat ( AVION sau AUTOCAR ) Angajarea se face pe Romania Mai multe informații la telefon sau whatsapp
-
Esti pasionat de mecanica, fie ca hobby sau ai experienta profesionala? Iti repari singur masina sau faci mici reparatii prin casa cu echipamente uzuale? Chiar daca nu ai experienta, dar esti dornic sa inveti, ai posibilitatea sa te formezi in cadrul unei companii de top din Olanda, producator de trailere/remorci cu podea mobila. Vei avea un mediu de lucru si dotari dupa ultimele standarde, job pe termen lung, posibilitati de dezvoltare profesionala. Locatie: Deurne, Olanda Oferta: 1. Salariul este cuprins intre 13,12 si 18,83 euro brut/ora si va fi stabilit in functie de experienta si abilitati; 2. Cazare in camera single; 3. Transport intern si international asigurat de Hobij; 4. Contract de munca pe termen lung semnat in Olanda; 5. Asigurare medicala 25,84 euro/ saptamana; 6. Proiect pe termen lung si foarte lung; 7. Plata salariului la saptamana. Cerinte: 1. Cunostinte de limba engleza la nivel avansat (OBLIGATORIU); 2. Preferabil experienta anterioara in domeniu sau ca mecanic utilaje agricole/ stivuitoare sau ca mecanic auto; 3. Cunostinte de hidraulica si pneumatica sunt un avantaj; 4. Abilități PC 5. Studii in domeniul tehnic (AVANTAJ) 6. Permis de conducere de preferat; 7. Cazier curat; 8. Disponibilitatea pentru un proiect de termen lung, 1 an sau mai mult.
-
Angajam cu contract de munca : Instalator (instalatii termice si sanitare) : Salariu: 4000 lei net (bani in mana) + bonuri de masa (800 lei ) - se ofera o masa calda la pranz - program 8h zi, de luni pana vineri Se cere experienta, seriozitate! Pentru mai multe detalii, sunati la:
-
Hotel 4 stele deschis tot anul angajam personal necalificat pentru curatenie si spalat vase Pentru detalii, va asteptam la interviu
-
Industria ospitalității este un domeniu fascinant, dinamic și interactiv! Ne place să punem suflet in tot ceea ce facem, ne implicăm să creăm experiențe pozitive oaspeților noștri și iubim să invățăm și să dezvoltăm oameni, cu răbdare și pricepere. Te așteptăm și pe tine in echipa noastră, dacă iți dorești să te dezvolți profesional și să te simți apreciat. Ne dorim de la tine să vii cu deschidere și entuziasm! Descrierea jobului Curăță zonele de preparare a alimentelor în conformitate cu politica companiei și cu reglementările în vigoare; Pregătește mâncarea în conformitate cu rețetele companiei, cu cerințele clientului și cu meniul existent; Ajustează, atunci când este cazul, preparatele, pentru a răspunde solicitărilor unor oaspeți cu alergii sau diete specifice; Păstrează legătura cu angajații din restaurant, pentru a asigura o servire de calitate și conformă cu standardele companiei; Porționează, aranjează și ornează mâncarea pe baza preferințelor clientului; Asistă alți bucătari în timpul procesului de asamblare a farfuriilor; Se ocupă de curățenia în bucătărie după programul de lucru;