Anunțuri
Locuri de munca Constanta doar cu poze Companii-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Salon Carisma Styling din Mangalia, angajează Coafeza Frizer si Manichiurista. Se lucreaza 5 zile pe săptămână .8 ore pe zi. Salariu asigurat este între 3000 si 5000 ron.. Acces la o bază serioasă de clienți în schimbul unor servicii de calitate ! Salonul este deschis din 2010 ,asta inseamna ca are o clientela selectata. Dorim respectarea programului de lucru. Respectarea regulilor din salon. Beneficile le putem discuta cind veniți la interviu. Va așteptăm la salon pentru proba de lucru și sa ne cunoaștem mai bine ! Câștiguri garantate , odată ce sunteți profesioniști și va țineți de treaba. Dorim.colaborari îndelungate.! Nu trimiteti mesaje.sunați direct sa vorbim !
-
Promovat
Societate organizatoare de jocuri de noroc pariuri sportive angajeaza operator P.C. casier (fete), in localitatile: -Tuzla; -Eforie; -Techirghiol; -Agigea; -Topraisar. Conditii de lucru avantajoase, program in ture, full time, salariu atractiv + bonuri masa intre 2500-3300lei. Va asteptam in echipa noastra, pentru mai multe informatii sunati la : sau .
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Mangalia, Șoseaua Gral. Alexandru Vârtejeanu, nr. 1A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3700 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
De ce sa ne alegi pe noi? Comision mic. Bonusuri avantajoase. Lucrezi cat vrei si cum vrei. Salariu saptamanal. Vei face parte din una dintre cele mai serioase firme de curierat din Romania, ne putem mandri prin profesionalism, salarii neintarziate si faptul ca suntem top 1 in Romania. Penrtru orice informatii contactati-ne la numarul de telefon:
-
Carmangeria Dobrogea are un post de tranșator măcelar. Detalii la sediul Carmangeriei de pe bd. Alexandru Lăpușneanu nr 194.
-
Societate autorizată cu realizare branșamente apa canalizare în Constanța și în județ, căutăm să ne mărim echipa. Avem nevoie de persoane să presteze activități în domeniul CONSTRUCȚIILOR - realizării de branșamente - calificate sau necalificate.
-
Descrierea postului Hotel Zenith MAMAIA angajeaza cu CONTRACT PERIOADA DETERMINATĂ: BEACHBOY și POOL BOY - Condiții foarte bune de muncă - Salariu integral consemnat in contractul de munca - Transport parțial decontact - Asigurarea mesei de prânz Doriți mai multe detalii? Contactati-ne la numarul de telefon din cadrul anunțului în intervalul 09.00 - 16.00 (LUNI - VINERI) și vă vom oferi toate detaliile!
-
HOTELUL ZENITH CONFERENCE & SPA din STATIUNEA MAMAIA, CONSTANTA ANGAJEAZA PERSONAL IN CADRUL DEPARTAMENTULUI DE CAZARE CERINTELE POSTULUI - Studii liceale finalizate cu diploma de bacalaureat; - Studii superioare, calificare profesionala si experienta anterioara reprezinta un avantaj; - Capacitatea de a sustine o conversatie in limba engleza la nivel mediu - avansat; - Bune cunostinte de operare calculator; - Atitudine pozitiva, prezenta si tinuta agreabila, spirit de echipa; - Bune abilitati de comunicare cu oaspetii si colegii; - Capacitatea de a gasi solutii pentru problemele aparute; - Referintele scrise pot reprezenta un avantaj; DESCRIEREA JOB-ULUI - Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti; - Repartizarea camerelor in functie de disponibilitate si solicitarile clientilor; - Primirea si cazarea clientilor; - Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor; - Emiterea tuturor documentelor fiscale necesare; - Promovarea serviciilor oferite clientilor; - Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate; - Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor. - Respectarea procedurilor de lucru. - Deservirea cu promptitudine si profesionalism a fiecarei solicitari venite in cadrul departamentului. - Program de lucru in ture 12 24 - 12 48 Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta in intervalul 09.00 - 16.00 si va vom oferi toate informatiile necesare!
-
HOTELUL ZENITH CONFERENCE & SPA din STATIUNEA MAMAIA, CONSTANTA ANGAJEAZA PERSONAL PENTRU BUCATARIA RESTAURANTULUI HOTELULUI cu salariul integral consemnat in contractul de munca DESCRIEREA JOBULUI - Aplicarea cunostintelor toretice si practice aferente tehnicilor culinare; - Primirea comenzilor, executarea lor, verificarea calitatii, montarea preparatelor, - Buna gestionare a materiei prime, materialelor si echipamentelor folosite; - Disponibilitate si dorinta pentru formare si afirmare profesionala. CERINTE - Persoana ingrijita, muncitoare, serioasa, sociabila, cu spirit de echipa ; - Experienta minimum doi ani in bucatarie de restaurant cu serviciu a la carte sau bucatarii de volum (pentru bucatari); - Calificare de bucatar reprezinta un avantaj (studii medii, absolvent liceu, scoala profesionala de specialitate); - Cunostinte privind modul de folosire a utilajelor si ustensilelor din bucatarie si intretinerea acestora (pentru bucatari); - Cunostinte privind tehnologia culinara, norme si reguli de iegiena, reguli de pastrare a alimentelor (pentru bucatari); - Capacitatea de a respecta intocmai structura retetelor, timpilor de preparare si setarea preparatelor (pentru bucatari); - Pentru personal necalificat spalare vase NU SE SOLICITA EXPERIENTA ANTERIOARA ; Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta la numarul din cadrul anuntului, in intervalul 09.00 - 17.00 si va vom oferi toate informatiile necesare!
-
HOTELUL ZENITH CONFERENCE & SPA din STATIUNEA MAMAIA, CONSTANTA ANGAJEAZA PERSONAL PENTRU RESTAURANTULUI HOTELULUI cu salariul integral consemnat in contractul de munca DESCRIEREA JOBULUI - Intampinarea clientilor, preluarea comenzilor si servirea oaspetilor intr-o maniera cat mai profesionista ; - Servirea bauturilor alcoolice non alcoolice, a preparatelor pe baza de cafea si a produselor culinare; - Rezolvarea cererilor clientilor potrivit standardelor si regulilor interne ale restaurantului; - Obligatia respectarii calitatii si gramajului produselor inainte de efectuarea serviciului; - Obligatia de a asigura clientilor servicii atente si complete: - Obligatia de a asigura curatenia spatiilor deservite, integritatea inventarului folosit si stocurile necesare; - Intocmirea notei de plata si a incasarilor potrivit instructajului si procedurilor legale prezentate; - Activitati specifice la casa de marcat (pentru postul de OSPATAR si BARMAN); - Realizarea inventarului si gestiunea marfii (pentru postul de OSPATAR si BARMAN); CERINTE - Experienta minim 3 ani in domeniul HORECA (pentru postul de OSPATAR si BARMAN); - Tinuta generala intotdeauna ingrijita si igiena personala impecabila; - Disciplinat(a), motivate(a), stabil(a) emotional, stare buna de sanatate; - Atitudine pozitiva, de intelegere si sprijin reciproc in relatiile cu colegii; - Capacitatea de dialog corect in limba engleza reprezinta un avantaj (pentru postul de OSPATAR si BARMAN); - Invatarea tuturor preparatelor din meniu (pentru postul de OSPATAR si BARMAN); - Mentinerea curateniei si a igienei la locul de munca conform normelor in vigoare. Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta in intervalul 09.00 - 17.00 si va vom oferi toate informatiile necesare!
-
HOTELUL ZENITH CONFERENCE & SPA din STATIUNEA MAMAIA, CONSTANTA ANGAJEAZA PERSONAL IN CADRUL DEPARTAMENTULUI DE CURATENIE cu salariul integral consemnat in contractul de munca CERINTELE POSTULUI - Calificarea profesionala reprezinta un avantaj insa nu este o cerinta obligatorie; - Insușirea si respectarea regulilor si procedurilor de lucru; - Persoana ingrijita, muncitoare, serioasa, sociabila, spirit de echipa - Responsabilitate, seriozitate, implicare; DESCRIEREA JOB-ULUI - Program de lucru full-time; - Curatenia camerelor, holurilor, spatiilor comune si altor incaperi folosind echipamentul din dotare si solutiile de curatenie si igienizare prestabilite ; - Asigurarea si mentinerea curateniei pe intreaga suprafata de activitate alocata; - Prestarea serviciilor de curatenie zilnica sau ocazionala, in conformitate cu graficul stabilit de catre supraveghetor; Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta, in intervalul 09.00 - 16.00 si va vom oferi toate informatiile necesare!
-
Angajam ajutor bucătar sau spălător de vase la un restaurant în vama veche Perioada: 25 aprilie 2024- 1 octombrie 2024 Salariu între 3000- 6000 lei luna, cazare inclusa. Masa inclusa Restaurantul este micuț, cu specific vegetarian, colectiv prietenos. Volum mai mare de muncă doar în lunile iulie și august. Pentru detalii
-
Grup de pensiuni din statiunea Costinesti angajeaza echipa de cameriste pentru efectuarea serviciului de curatenie. Responsabilitati CAMERISTA PERSONAL CURATENIE asigurarea ordinii si curateniei in camerele pensiunii si spatiile destinate oaspetilor. folosirea cu responsabilitate a tuturor echipamentelor si materialelor Cerinte experienta in domeniu reprezinta un avantaj, dar primim in echipa si persoane dornice sa invete. Program de lucru: 8 ore zi. Oferim seriozitate, un pachet salarial atractiv, mediu de lucru profesionist și cazare asigurată. Va asteptam cu mare drag alaturi de noi. Relatii suplimentare la numarul de telefon:
-
Iulius Service Auto Constanta, str. Interioara4, angajeaza mecanic auto cu experienta.
-
Societate de constructii, angajam meseriasi (cu sau fara experienta, calificati sau necalificati) Detalii la telefon:
-
De ce sa ne alegi pe noi? Comision mic. Bonusuri avantajoase. Lucrezi cat vrei si cum vrei. Salariu saptamanal. Vei face parte din una dintre cele mai serioase firme de curierat din Romania, ne putem mandri prin profesionalism, salarii neintarziate si faptul ca suntem top 1 in Romania. Penrtru orice informatii contactati-ne la numarul de telefon:
-
Scietate straina angajam sudor MIG TIG cu experienta pentru Olanda ciclu de 6 sau8 sapt cu 2 in tara
Companie din domeniul confectii metalice, angajam in sucursala din Constanta: Sudori MIG TIG tabla INOX pentru Olanda 6 sau 8 saptamani cu 2 in tara. Oferim salariu competitiv, cazare si mancare in conditii bune in Olanda, diurna,... De asemenea angajam Lacatusi confectii metalice cu experienta pentru Constanta in tara. Angajarile se fac pe baza unui interviu la sediul firmei. Posturile de lucru sunt stabile in Constanta, suntem aici din 2005. Suntem o firma serioasa si dorim oameni seriosi. Muncitorii necalificati trebuie sa fi activat in domeniul prelucrari metalice. Salariile se maresc la inceputul fiecarui an la toata firma. Se acorda tuturor bonusuri de productie considerabile minim 15%, in fiecare luna, bonusuri care pot sa atinga valoarea a inca unui salariu Transport gratuit pe o raza de 40 km in jurul orasului Constanta sau din orasul Fetesti, Medgidia, Se lucreaza in hala din zona industiala din orasul Constanta. Transportul in comun in sau afara orasului este deasemenea decontat. Angajarile se fac numai pe baza unui interviu in persoana la sediul firmei din Strada Industriala nr. 13, incinta ERCO , Constanta Sunati la angajari, Adriana , pentru a va programa la interviu intre 8.30 AM si 15.30 PM. Alege sa faci cariera intr-o meserie stabila si cu viitor, intr-o companie stabila si cu viitor! Te asteptam!
-
Compania Nisa Tehnic Construction SRL este în căutarea de dulgheri și fierari betonisti calificați pentru a se alătura echipei noastre din orașul Constanța. Responsabilități: Execuția lucrărilor de dulgherie și fierărie betonistă conform planurilor și specificațiilor tehnice; Montarea, ajustarea și demontarea cofrajelor conform cerințelor proiectului; Gestionarea și utilizarea eficientă a materialelor și echipamentelor în timpul lucrărilor. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul construcțiilor, în special în lucrările de dulgherie sau fierărie betonistă; Calificare pentru postul de munca. Capacitatea de a lucra în echipă și de a respecta termenele de livrare a proiectelor. Beneficii: Salariu de 7.000 de lei. Mediu de lucru stabil și sigur, cu respectarea tuturor normelor de sănătate și securitate în muncă. Pentru a aplica, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon
-
Companie de Leasing Personal angajează : - Deservent (operator) Manitou Rotativ - Operator Nacela - Legător de Sarcină Cerințe: Diplomă de Opt clase Atestat ISCIR experiență minim un An Permis de conducere Companie de Leasing Personal angajează Șantiere in România și Europa In deplasări se oferă cazare și diurna pentru mai multe detalii ne auzim la telefon Disponibilitate Deplasări Cazier judiciar Curat fără antecedente
-
Candidatul Ideal -Responsabila pentru primirea clientilor si procesarea rezervarilor; -Atitudine pozitiva, capacitate de a evita conflictele. -Bune abilitati de comunicare; -Cunostinte de operare calculator; -Calma, punctuala, bune abilitati de comunicare, orientata catre client; Descrierea jobului -Experienta in turism reprezinta un avantaj -Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervari, gestiune, cat si incasare (card numerar) -Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurarii activitatii -Preluare rezervari online + telefonice -Inchide deschide locatia in ziua cand este la locatie -Pastreaza si mentine ordinea la locul de munca -Supervizeaza colegii care presteaza serviciile -Engleza scris si vorbit obligatoriu -Capacitate de organizare Descrierea companiei Suntem o companie cu capital privat românesc care activează in domeniul turismului. În acest moment administrăm 3 proprietăți : AIFEN AMARIS ALIZ A.I.F.E.N AMARIS ALIZ Acasă departe de casă Concepute pentru a rămâne Așteptăm să ne cunoaștem!
-
în cadrul magazinului Kaufland din Cernavodă Str. Medgidiei, nr.5 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2775 lei brut (pentru un program de lucru part-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
Funcție: Gestionar Depozit Program: Full time Locație: Cernavodă, judet Constanta Despre noi Save the Dogs and Other Animals este o organizație de top pentru protecția animalelor care ajută animalele aflate în nevoie din România, Ucraina și Italia. La sediul din Cernavodă, România, salvăm câini, pisici, cai și măgari care au fost supuși unor acte de cruzime, le oferim tratament medical și le oferim îngrijiri de cea mai înaltă calitate într-un cadru specializat și liniștit. Descrierea rolului: Gestionarea și ținerea evidenței materiilor prime, produselor consumabile și a hranei animalelor din depozitul asociației. Obiectivele rolului: Menține relația cu furnizorii principali de produse de curățenie, farmaceutice și a altor materiale necesare; Se asigură că în mod constant stocurile produselor sunt la zi, monitorizate prin fișe de magazie în format electronic; Efectuează comenzi de hrană și materiale astfel încât să nu fie afectată buna desfășuarare a activității asociației; Păstrează ordinea și curățenia în zonele de depozitare, răspunde de buna depozitare a materialelor sau a hranei și asigură integritatea acestora; Asigură recepția mărfii, coordonează descărcarea de la furnizori în ordinea priorităților asociației; Verifică la momentul recepției ca produsele recepționate să corespundă din punct de vedere cantitativ și calitativ în conformitate cu actele de însoțire a mărfii (avize, facturi, procese verbale, certificat de calitate etc.) Programează lunar un inventar al tuturor categoriilor de produse Organizează distribuirea produselor ce fac obiectul activității fiecărui departament în funcție de solicitările scrise primite săptămânal. Cerințele rolului: Capacitatea de a comunica activ și asertiv cu toate departamentele implicate; Proactivitate și inițiativă în identificarea sarcinilor; Capacitatea de a se adapta ușor la schimbări și de a găsi soluții în situații limită; Bună organizare a timpului, seriozitate în îndeplinirea atribuțiilor și atenție la detalii; Cunoștințe limba engleză nivel mediu avansat, limba italiană reprezintă un avantaj; Studii medii cerință minimă; Cunoștințe operare PC Pachet Office Word, Excel și Outlook nivel avansat.
-
ASOCIAȚIA SAVE THE DOGS AND OTHER ANIMALS DIN CERNAVODĂ ANGAJEAZĂ: ASISTENT RECEPȚIE (FRONT DESK OFFICER) CERINȚELE ROLULUI: Studii medii/superioare Cunoștințe foarte bune operare PC Cunoștințe medii operare pachet MS Office (Outlook; Excel; Word) Cunoștințe medii de limba engleză; limba italiană reprezinta un avantaj Abilități foarte bune de comunicare și organizare Experiență în relația cu publicul OBIECTIVELE ROLULUI SUNT URMĂTOARELE: Crearea unei experiențe plăcute pacienților și animalelor lor în timpul vizitei la clinică Promovarea valorilor asociației și bunăstării animalelor Îmbunătățirea comunicării cu pacienții și vizitatorii clinicii/adăpostului asociației Așteptăm CV-ul tău pe adresa mentionată pe afiș împreună cu o scurtă descriere a interesului tău pentru jobul disponibil. Un coleg te va contacta pentru a-ți oferi mai multe detalii despre responsabilitatile rolului și despre asociație. MULȚUMIM! ECHIPA SAVE THE DOGS