Anunțuri
Locuri de munca Constanta Disponibil din: 2022-04-03-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Mangalia, Șoseaua Gral. Alexandru Vârtejeanu, nr. 1A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4200 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
CASIER BILETE Descriere post: Casier Bilete - Jurasica Parc Neptun Jurasica Parc Neptun caută un casier de bilete dedicat și pasionat de servicii pentru a se alătura echipei noastre din parcul nostru tematic captivant. Responsabilități: Primirea oaspeților cu cordialitate și profesionalism la punctul de vânzare a biletelor; Oferirea informațiilor necesare privind prețurile, programele și facilitățile parcului; Gestionarea tranzacțiilor cu atenție și precizie; Asigurarea unei experiențe plăcute și fără probleme pentru vizitatorii noștri; Colaborarea eficientă cu ceilalți membri ai echipei pentru a menține un mediu de lucru pozitiv și productiv. Cerințe: Experiență anterioară în lucrul cu publicul sau în domeniul serviciilor constituie un avantaj; Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonale; Atenție la detalii și capacitatea de a lucra eficient într-un mediu aglomerat; Flexibilitate în programul de lucru, inclusiv disponibilitatea de a lucra în weekend și în zilele de sărbătoare. Beneficiile de a lucra ca casier de bilete la Jurasica Parc Neptun includ un mediu de lucru dinamic și plin de energie, oportunitatea de a interacționa cu diverse persoane și de a contribui la crearea amintirilor de neuitat ale vizitatorilor noștri. Dacă ești o persoană amabilă, orientată către clienți și pasionată de industria ospitalității, te invităm să aplici pentru acest post și să faci parte din echipa noastră entuziastă! Descrierea companiei Jurasica Adventure Theme Park este o locație situata in Loc. Neptun, Mun. Mangalia, Statiunea Neptun, Str. Plopilor nr.3, Jud. Constanta, deschisa in anul 2021. Parcul tematic are o suprafata de 2 hectare si ii invita pe copii sa descopere aventurile fabuloase din perioada Jurasicului prin jocuri si activitati educative. Jurasica Adventure Parc adaposteste 42 de dinozauri realizati in marime naturala si atestati stiintific, dispusi in 6 zone, fiecare dedicata cate unui continent Europa, Asia, America, Africa, Australia, Antarctica. De asemenea, parcul mai include o expoziție fascinantă de fosile și cel mai mare parc gonflabil din România (6000 de metri pătrați).Parcul este format din 12 complexe gonflabile de dificultăți și vârste diferite.
-
Promovat
Angajam operator schimb valutar , casier (fete ) pentru sezon sau perioada nedeterminata (Constanta si oras Ovidiu, jud. Constanta ) Salariul: 4500 RON Detalii la nr de telefon :
-
Promovat
Societate Comerciala cu profil electro-energetic angajeaza: -electrician cu experienta -ajutor electrician -muncitori necalificati Lucrarile se executa pe raza judetului Constanta. Informatii suplimentare (nu se transmit telefonic) puteti obtine la sediul societatii din Constanta,strada Biruintei nr.87 .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Societate, Vila Anastasia Eforie Nord, 15 camere, angajează camerista pentru perioada sezonului estival. Posibilitate cazare și masă. Șalariu 3500-4000 ron Relatii telefon Stela
-
Buna ziua. Sc Cys Market SRL, angajeaza casieri lucratori comerciali : 2 posturi perioada nedeterminata; 3 posturi determinata 15aprilie -15 septembrie; Responsabilitati: a. Receptioneaza marfurile conform facturilor si sesizeaza in scris neregulile constatate. b. Aranjeaza produsele pe rafturi, fara deteriorarea acestora. c. Marcheaza cu preturi produsele din magazin , conform listei de preturi stabilite de superior. d. Cunoaste toate produsele si utilitatea acestora, fiind in stare sa informeze clientul despre toate produsele. e. Manipuleaza marfa. f. Elibereaza tuturor clientilor bonuri de casa. Beneficii: Salariu intre 3000-4000 lei in functie de implicare si experienta. Bonus de sfarsit de contract. Program flexibil O zi cu o zi sau 8-16 sau 16-00:00. Carte de munca.
-
Hotelul Grand din Eforie Nord angajeaza receptionera. Relatii la tel. sau E-mail
-
Firma din domeniul constructiilor angajeaza muncitor necalificat, permis categria B reprezinta un avantaj. Program de lucru Luni-Vineri 8-17, se ofera contract de munca pe 8 ore si decontarea transportului. Salariu lunar 3800-4000 lei. Mai multe detalii la telefon.
-
Societate comerciala dorește sa își mărească echipa în domeniul instalațiilor electrice. Cautam electrician, ajutor de electrician, necalificat pentru instalatii electrice in domeniul rezidential, jud. Constanta. Salariul se negociază în funcție de experienta. Pentru mai multe informații ne puteți contacta la numărul specificat în anunț.
-
Cautam 2 persoane serioase (fete) pentru pozitia de trainer . Cerinte : - limba engleza avansat - cunostinte operare pc -creativitate *Programul este in ture *Pachet salarial atractiv *Bonusuri
-
Candidatul Ideal Abilitatile necesare pentru acoperirea atributiilor postului: Cunostinte de operare PC Cunostinte limba engleza Asumare responsabilitate Bune abilitati organizatorice si de coordonare a echipei Abilitati de relationare cu clientii si colegii Abilitati de vanzare Disciplinat Metodic Precis Descrierea jobului Receptionera: 1. Principalele atributii si responsabilitati: Promovarea produselor serviciilor oferite de companie potentialilor clienti (in mediul online si cel fizic) Preluarea apelurilor telefonice si intampinarea clientilor Efectuarea rezervarilor Inregistrarea si operarea in sistemul electronic a rezervarilor primite telefonic Efectuarea documentelor de inregistrare a clientilor si inregistrarea datelor in sistemul informatic de gestiune la sosire. Efectuarea formalitatilor de iesire a clientilor din apartamente Efectuarea facturii si incasarea efectiva a contravalorii serviciilor Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor turistilor Notarea si rezolvarea reclamatiilor primite de la clienti Informeaza clientul despre serviciile suplimentare oferite clientilor Opereaza inregistreaza documentele contabile in softul cu care lucreaza compania Alte sarcini primite de la superior 2. Beneficiile acestui job: Mediu de lucru placut Posibilitatea de dezvoltare profesionala Prime de sarbatori Cursuri , specializari , training-uri Bonusuri de vanzari Contact: Dragos Mail : contact aquariumresidence.ro
-
-contabilitate primara -cunostiinte saga -CV-ul se poate trimite la adresa de email:
-
Hotel Vraja Marii Eforie Nord angajează pentru sezonul estival 2024, receptioner cu domiciliul în Tuzla, Eforie Sud Nord, Techirghiol, Agigea. Detalii la telefon:
-
Hotel Vraja Marii Eforie Nord angajează pentru sezonul estival 2024, camerist a cu domiciliul Tuzla, Eforie Sud Nord, Techirghiol, Agigea. Detalii la telefon:
-
Compania Nisa Tehnic Construction SRL este în căutarea de dulgheri și fierari betonisti calificați pentru a se alătura echipei noastre din orașul Constanța. Responsabilități: Execuția lucrărilor de dulgherie și fierărie betonistă conform planurilor și specificațiilor tehnice; Montarea, ajustarea și demontarea cofrajelor conform cerințelor proiectului; Gestionarea și utilizarea eficientă a materialelor și echipamentelor în timpul lucrărilor. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul construcțiilor, în special în lucrările de dulgherie sau fierărie betonistă; Calificare pentru postul de munca. Capacitatea de a lucra în echipă și de a respecta termenele de livrare a proiectelor. Beneficii: Salariu de 7.000 de lei. Mediu de lucru stabil și sigur, cu respectarea tuturor normelor de sănătate și securitate în muncă. Pentru a aplica, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon
-
am o experienta de 7 ani cu bolnavii care au dementie si cu boala Parchinson pot lucra 24 24 dar si pe ore
-
angajăm operator calculator gestiune, contabilitate primară , casierie , șoferi , agent vânzări , șoferi , manipulați , motostivuitorsti
-
Buna ziua, Angajam contabil sau contabil junior, acreditat sau nu in domeniul turismului Zona Bd. Mamaia Nord, Constanta. Necesita prezenta la sediu. Mai multe detalii putem oferi in privat
-
!! Aparthotel Ella angajeaza recepționera !! Cautam o persoana communicativa, sociabila si amabila, cu bune abilitati de organizare pentru a se alatura echipei. Cunostintele de operare pe calculator si experienta anterioara intr-un post similar sunt necesare. Contituie avantaj cunosterea programului Pynbooking. Oferim: salariu atractiv care se va negocia la interviu in functie de experienta si aptitudini contract pe perioada nedeterminata, nu doar sezonier bonusuri in functie de performanta CV-urile se vor trimite la adresa: [email protected]
-
Angajam pe postul de volist si excavatorist in cariera de piatra- Loc Culmea, jud. Constanta, salariu 6000 Ron.
-
-
Engros Eden angajeaza zugrav cu experienta. Se ofera contract de munca, salariu 6000 lei.
-
-
Servicii de consultanță în domeniul managementului resurselor umane și salarizării. Consultanța în Resurse Umane este un serviciu esențial pentru managementul de personal și constă în dezvoltarea și punerea în aplicare a unor practici de gestionare a resurselor umane care să ajute organizația în găsirea și implementarea celor mai eficiente soluții în timpul întregului proces de angajare, de la determinarea nevoii de angajare, recrutarea resursei umane și până la părăsirea companiei. Domeniul resurselor umane reprezintă o provocare, aceea de a demonstra că experiența acumulată în 25 de ani de activitate în acest domeniu poate fi pusă în slujba dumneavoastră la un nivel maxim de profesionalism care implică cele mai avantajoase costuri. Pachetul serviciului de resurse umane con ine următoarele activități: Întocmirea Regulamentului de Ordine Interioară și a Regulamentului de Organizare i Func ionare; Întocmirea Contractului Colectiv de Muncă i asisten ă în negocierea acestuia cu salaria ii; Întocmirea Ofertei de Angajare personalizată pentru fiecare pozi ie, respectiv pentru fiecare viitor angajat; Întocmirea Fi ei de Post pentru pozi iile din companie în conformitate cu specificul activită ii clientului; Întocmirea Contractului Colectiv de Muncă și a Contractului Individual de Muncă (cu diferitele sale componente: perioada determinată, nedeterminată, perioada de proba, clauze speciale: neconcurenta, fidelitate, formare profesională, confiden ialitate, alte clauze în func ie de profilul companiei client); Întocmirea Panificării concediilor de odihnă; Întocmirea Actelor Adi ionale (modificări de salariu, de func ie, clauze, delegare, deta are, schimbare a locului de muncă); Întocmirea de Decizii (de sanc ionare; de suspendare în cazul concediului de maternitate, cre tere copil; de încetare a activită ii; de concediere individuală colectivă omaj); Întocmirea Evaluărilor profesionale ale angajaților; Întocmirea Fi ei de Lichidare. Transmiterea tuturor documentelor prin aplicația REGES REVISAL. Pachetul serviciului de salarizare con ine următoarele activități: Preluare i verificare date primare; Calcul salarial (calculul orelor zilelor de orice tip standard, suplimentare, de noapte); Calcul bonus concedii de odihnă; Eviden ierea absen elor nemotivate sau a concediilor fără plată; Înregistrarea modificărilor de natură salarială (salariul de bază, prime, deduceri personale de bază, deduceri suplimentare, etc.); Înregistrarea re ineri avansuri propriri; Calculul îndemniza iei pentru concediile medicale sau pentru concediile de cre tere îngrijire a copilului; Întocmire stat de salarii i generare flutura i de salariu; Întocmire fi ier pentru plata salariilor prin bancă card; Generare i depunere declara ie D112 privind obliga iile de plată a contribu iilor sociale, impozitul pe venit i eviden a nominală a persoanelor asigurate; Întocmire listă tichete de masă i plasarea comenzii către furnizorul de tichete; Asistență în cadrul controalelor efectuate de organele abilitate ale Ministerului Muncii După caz, la preluarea activității, înregistrăm serviciul externalizat la Inspectoratul Teritorial de Muncă de care aparțineți și ne asumăm răspunderea privind corectitudinea datelor declarate în REVISAL. Externalizarea serviciilor de resurse umane reprezintă atât reducerea substanțială a costurilor, dar și un grad ridicat de eficiență și profesionalism în rezolvarea problemelor ce implică administrarea personalului pentru dumneavoastră, cu prețuri negociabile.