Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca Constanta Mihail-kogalniceanu

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Atributii principale si sarcini specifice: - pregătirea mărfurilor pentru expediere; - încărcarea / descărcarea mărfurilor în autovehiculele de livrare; - incarcarea / descarcarea marfurilor si manipularea acestora in depozit, - verificarea mărfurilor sosite în depozit cantitativ si calitativ (deteriorate); - asigura buna functionare a utilajelor din dotare si anunta seful ierarhic despre orice defectiune survenita la acestea, - raspunde de etichetarea corecta a produselor conform indicatiilor primite de la sef tura; - participa la inventarierea marfurilor din gestiune Societatea are ca obiect principal distributia de hrana, accesorii si medicamente pentru animale de companie. Punctul de lucru se afla intre localitatea Ovidiu si Mihail Kogalniceanu (Constanta) si se asigura transportul. Ne puteti trimite CV in mesaj. Salariul si alte detaliile se vor discuta la interviu

  • angajez tamplar pvc, atelierul loc. Mihail Kogalniceanu - CONSTANTA- 0740 073 646

  • Candidatul ideal Minim studii medii/experienta in profil economic MS Office - cunostinte Excel bune Persoana organizata Rezistenta la stres Descrierea jobului Evidenta si inregistrarea documentelor contabile primare Verificarea jurnalelor vanzari cumparari, registru de casa, registru de banca Indosariere, arhivare documente contabile. Plati catre furnizori , relatia cu banca, relatia cu furnizorii. Emiterea de facturi si avize catre clienti Operarea si inregistrarea facturilor conform procedurilor interne Implicare în crearea și menținerea unei imagini favorabile pentru companie pe piața de profil Gestionarea site-ului companiei Societatea are ca obiect principal distributia de hrana, accesorii si medicamente pentru animale de companie. Punctul de lucru se afla intre localitatea Ovidiu si Mihail Kogalniceanu (Constanta) si se asigura transportul. Ne puteti trimite CV in mesaj. Salariul si alte detaliile se vor discuta la interviu.

  • Candidatul ideal -Permis de conducere categoria B -Seriozitate -Experienta in distributie si gestiune marfa (constituie un avantaj) Descrierea jobului -Manipulare marfa, livrarea produselor catre clientii nostrii in conditii optime cu masini pana in 3,5 tone, conform rutelor prestabilite. Societatea are ca obiect principal distributia de hrana, accesorii si medicamente pentru animale de companie. Punctul de lucru se afla intre localitatea Ovidiu si Mihail Kogalniceanu (Constanta) si se asigura transportul. Ne puteti trimite CV in mesaj.

  • - Experienta de minim 1 an in domeniul achizitiilor constituie un avantaj - Reale abilitati de comunicare si relationare; - Capacitate de organizare, planificare si meticulozitate; - Spirit de initiativa si creativitate; - Seriozitate maxima, dinamism si implicare; - Cunostinte de operare PC; - Permis de conducere categoria B - Cunostinte de contabilitate primara -Cunostinta limba engleza. Descrierea jobului - Pe baza planului de achizitii lanseaza comenzi in sistem si catre furnizori - Actualizeaza permanent baza de date cu privire la produse, furnizori, comenzi - Mentinerea si implementarea strategiei companiei; - Mentinerea relatiei cu furnizorii; - Receptia, inventarierea si eliberarea marfurilor pe baza documentelor specifice; - Intretinerea stocului; - Evidenta gestiunii Societatea are ca obiect principal distributia de hrana, accesorii si medicamente pentru animale de companie. Punctul de lucru se afla intre localitatea Ovidiu si Mihail Kogalniceanu (Constanta) si se asigura transportul. Ne puteti trimite CV in mesaj. Salariul si alte detaliile se vor discuta la interviu.

  • Daca iti doresti sa lucrezi alaturi de o echipa orientata catre rezultate si profesionalism, asteptam cu interes sa te cunoastem. Atribuții: responsabilitate, punctualitate, echilibru şi stăpânire de sine, intocmeste rapoarte zilnice privind activitatea; indeplineste corect atributiile postului respecta regulamentul de ordine interioara asigură încasarea contravalorii mărfii vândute, asigură buna dispunere a mărfii în galantar, oferă informații despre marfă clienților, asigură igienizarea galantarelor și implicit a spațiului de comercializare, completează temperatura galantarelor conform procedurii, verifică termenele de valabilitate ale produselor existente pe stoc, realizează recepția mărfii, validează avizele de marfă, transmitere eventualele diferențe în cazul diferețelor cu privire la recepția de marfă, transmite e-mail-uri de informare cu privire la diverse activități, intocmește rezervări pentru loturi, depune încasările din zi la băncile colaboratoare, intocmește registrul de casă la finalul zilei, Cerințe: Studii medii, postliceală, școală profesională Experiență: minim 6 luni experienta pe un post similar poate reprezenta un avantaj Cunoștințe: word, outlook, excel, charisma. Beneficii oferite card de fidelitate tichete de masa bonusuri in functie de performanta ajutoare financiare pentru evenimente pachete de produse/sărbători zile libere pentru evenimente, etc. Menționăm faptul că pachetul complet salarial și beneficii îl prezentăm în urma interviului. Descrierea firmei Ana şi Cornel este o companie românească cu activitate în domeniul producţiei de preparate din carne, cu capacitate de peste câteva zeci de tone pe an şi cu peste 800 de angajaţi. De peste 20 de ani, Ana şi Cornel produce mezeluri de familie create şi certificate la standarde de calitate: salamuri, cârnaţi, specialităţi, crud-uscate, semipreparate, precum şi carne proaspătă de porc, vită și pasăre. Produsele “ De la Ana şi Cornel” sunt comercializate în peste 80 de magazine proprii şi prin intermediul distribuţiei proprii la peste 3000 de distribuitori, hypermarketuri si export. În ultimii 5 ani, compania Ana şi Cornel, se menţine în Top 3 a celor mai importante companii din industria cărnii din Romania.

  • Firma cu punctul de lucru in Mihail Kogalniceanu angajam contabil cu norma intreaga ( 8H ), cu experienta, studii superioare economice constituie un avantaj. 1. Cerinte: - Operare PC - Cunostinte privind legislatia financiar-contabila - Abilitati de comunicare si lucru in echipa 2. Responsabilitati: - Inregistrarea in contabilitate a operatiunilor de casa si banca - Inregistrarea facturilor de clienti si furnizori - Intocmirea si verificarea jurnalelor, fiselor de cont si balantei - Efectuarea notelor contabile ( salarii, amortizari, leasing, inchidere luna ) - Mentinerea relatiilor cu institutia de stat - Arhivarea documentelor financiar-contabile - Mentinerea legaturii cu departamentele din cadrul firmei Lucrarile vor fi efectuate cu ajutorul expertului contabil al firmei. Transportul va fi asigurat de companie. Ne puteti trimite CV-urile pe adresa noastra de email: office@mvm.ro

  • Societate comerciala cu sediul in Mihail Kogalniceanu, angajeaza mecanici cu cunostinte in hidraulica si electrica. Obligatoriu posesor permis de conducere categoria B. Relatii la : 0735 698 302 sau 0725 239 882

  • Firma postala privata de curierat,angajam postas cu sau fara experienta sau limita de varsta. Se asigura salariu atractiv plus conditii optime de munca in desfasurarea activitatii! Detalii la Nr de tel 0765959960

  • Salveaza cautarea