Anunțuri
Ingineri Companii Doar munca in strainatate Disponibil din: 2020-05-25 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Restaurant din sud-vestul Germaniei, zona orașului Freiburg im Breisgau, angajează o doamnă bucatar cu experiență în bucătăria italiană internațională. Limba germană nu este obligatorie. Se oferă salariu net lunar 1800 - 2000 de euro în funcție de experiență. Cazarea și masa sunt asigurate gratuit. Pentru detalii și înscriere, vă rugăm să ne contactați telefonic la numărul afișat.
-
Promovat
Societatea CIVITAS angajeaza agenti securitate - TOYOTA BUCURESTI Asiguram transport din Gaesti! Locatia: Toyota - Bucuresti Programul: - 12 24 ,12 48 Descrierea postului: Activitati specifice de protectie a persoanelor si bunurilor. (-se dezvolta in functie de caracteristicile exacte ale postului Cerinte speciale tracktick) Civitas este o companie care isi respecta angajatii, asigurand cele mai bune conditii salariale si de dezvoltare personala din industrie. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Promovat
Tehnician intretinere echipamente de climatizare si ventilatie montaj, Ce cautam : 1. Experienta in domeniul HVAC (montaj, service aer conditionat) 2. Cunostinte despre echipamentele de ventilatie climatizare si automatizari HVAC 3. Permis de conducere B1 (constituie un avantaj) Ce trebuie sa faca : 1. Asigura buna functionare a echipamentelor clientilor (centrale ventilatie, chiller-e, aparate de aer conditionat, filtre de aer , recuperatoare de caldura) prin intretinere periodica si interventii in cazul defectarii 2. Acorda suport tehnic cand este solicitat 3. Participa la instalarea echipamentelor in proiecte noi Ce oferim : 1. Un salariu atractiv, in functie de cunostinte si experienta demonstrata 2. Tichete de Masa 3. Prime in functie de rezultate si implicare 4. Cresteri salariale anuale in functie de performanta si rezultate 5. Posibilitatea de a invata si acumula experienta despre o gama larga de echipamente
-
Promovat
Titlu Anunț: Angajăm inginer constructii Compania: RADEN PROIECT INSTAL SRL Locație: BAIA MARE , MARAMURES Tipul de angajare: Full-time Descrierea Companiei: Suntem o companie recunoscută pentru calitatea serviciilor oferite în domeniul construcțiilor, specializată în soluții de hidroizolații pentru o gamă variată de proiecte. Descrierea Postului: Suntem în căutarea unui inginer în construcții experimentat și motivat pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Dacă ești un profesionist pasionat și dorești să lucrezi într-un mediu provocator, te invităm să aplici la noi!. Responsabilități: Proiectarea și supervizarea execuției lucrărilor de construcție hidroizolatie. Asigurarea conformității proiectelor cu standardele tehnice și normele de siguranță. Colaborarea cu arhitecți, subcontractori și clienți pentru a asigura îndeplinirea specificațiilor tehnice. Gestionarea documentației tehnice necesare pentru derularea proiectelor. Supravegherea echipelor de pe șantier pentru a asigura respectarea termenelor și a standardelor de calitate. Cerințe: Diplomă de licență în inginerie civilă sau într-un domeniu conex. Experiență de minim 1 an în domeniu Cunoștințe de software specifice industriei (ex. AutoCAD, Revit). Excelente abilități de comunicare și de coordonare a echipei. Permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru deplasări la proiecte. Oferim: Salariu motivant, negociabil în funcție de experiență și calificări. Pachet de beneficii complet, incluzând bonusuri de performanță și asigurări de sănătate. Oportunități de dezvoltare profesională prin training-uri și cursuri de specializare. Mediu de lucru profesionist și suportiv. Cum să Aplicați: Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastra aici sau pe WhatsApp la numărul de telefon . Termenul limită pentru aplicare este 25.05.2024. Vă mulțumim pentru interesul arătat față de poziția disponibilă în cadrul companiei noastre și așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem! RADEN PROIECT INSTAL SRL
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
- Introducerea articolelor de deviz in programul specializat pentru ofertare - Solicitarea cererii de oferta de la furnizorii de materiale si echipamente. - Stabilirea furnizorilor de materiale si echipamente pentru intocmirea ofertelor. - Devize oferta dupa antemasuratori existente, deviz general investitie, deviz pe obiect, extrase de deviz: liste de material, manopera, utilaje, transport pentru executie lucrari. - Intocmirea ofertei tehnico-economice si calificare in conformitate cu cerintele documentatiei pentru participarea la licitatii publice. - Studierea documentatiei (caiete de sarcini, fise de date, planuri, memoriu tehnic), si a intregii documentatii pentru licitatii inclusiv eligibilitate. - Stabilirea strategiei pentru intocmirea documentatiei de prezentare a ofertei, tinand cont de cerinte. - Urmarirea proiectelor. - Transmiterea clarificarilor pentru oferta predata. - Solicitarea de clarificari( daca este cazul). - Cunoasterea legislatiei in vigoare. - Intocmirea graficelor de executie . - Intocmirea Propunerelor Tehnice, Planul Calitatii sau alte necesare pentru dosarul de oferta . - Intocmirea documentatiei aferente Cartii Constructiei (in colaborare cu celelalte departamente si colegi din santiere, inclusiv procese verbale de lucrari) Candidatul ideal: -Absolvent Facultatea de Constructii (secția inginerie - constituie avantaj -Experienta peste 2 ani în domeniu; - constituie avantaj -Cunoștințe operare PC, Office, Autocad, program de întocmire devize -Capacitatea de lucru în echipă/ individual; -Abilitatea de a negocia termene și condiții cu al i colaboratori; -Inițiativă; Oferim: -bonusuri -echipamente de lucru -telefon si autoturism de serviciu -salariu bun -seriozitate -mediu de lucru placut
-
SOCIETATE COMERCIALĂ ANGAJEAZĂ INGINER OFERTARE (DEVIZIER) Absolvent de studii superioare tehnice în domeniul construcțiilor sau instalațiilor; Abilități de comunicare și negociere; Cunoștințe PC: Microsoft Office (Word, Excel), programare devize; Experiență în domeniul ofertării; CV-ul se poate trimite la adresa noastră oficială de mail SAU pe WhatsApp la numărul de telefon afișat.
-
Societate specializata in domeniul constructiilor de drumuri si poduri recruteaza ingineri ofertare financiar si tehnic Full time Sediu central Timisoara Candidatul ideal: - absolvent de studii tehnice, preferabil constructii; - experienta minim 2 ani in intocmirea ofertelor tehnice calificare pentru licitatii publice; - excelente cunostinte operare PC (Word, Excel, Microsoft Project); - cunostinte operare programe devize (InterSoft); - cunostinte privind tehnologiile de executie a lucrarilor de constructii, respectiv: drumuri, civile; - capacitate de analiza si sinteza; - abilitati de comunicare, negociere, planificare si spirit de echipa; - simt de raspundere dezvoltat, gandire pozitiva; - persoana activa, orientata spre rezultate; - persoana cu dorinta de munca, dinamica, organizata, serioasa; Responsabilitati: - intocmire documentatii licitatie (formulare, DUAE, Propunere Tehnica sau Propunere financiara, acte diverse); - analizarea documentatiilor de licitatie si solicitarea de completari clarificari acolo unde este cazul; - transmiterea solicitarilor de oferta catre furnizori si analizarea ofertelor primite; - elaborarea Propunerii tehnice conform solicitarilor autoritatilor contractante (Planul Calitatii, Metodologie, Grafic etc.), cu respectarea termenului de depunere a ofertelor; - pregateste si argumenteaza raspunsurile tehnice financiare la solicitarile de clarificari primite din partea comisiilor de evaluare si raspunde de corectitudinea acestora; - urmareste procedura de achizitie publica pana la momentul adjudecarii acesteia; - pentru lucrarile contractate intocmeste Situatiile de plata si Cartea Tehnica a Constructiei; Se ofera: - pachet salarial atractiv; - posibilitatea desfasurarii activitatii intr-o firma in continua dezvoltare; Daca intrunesti cerintele specificate si esti o persoana serioasa, responsabila si atenta la detalii, te asteptam sa faci parte dintr-o echipa tanara si dinamica, alaturi de care vei deveni un profesionist in domeniu si iti vei construi o cariera de succes! Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV-ul (cu poza) la adresa de e-mail
-
RESPONSABILITATI - service / reparatii pompe si instalatii de automatizare hidraulice-pneumatice-mecanice; - asigura consultanta tehnica si service clientilor; - prezinta si discuta oferta tehnica specifica; - se ocupa de administarea activitatii specifice postului (rapoarte, contactari zilnice, etc.); - intretine relatia cu clientii din portofoliu si urmareste cresterea numarului acestora; -urmareste derularea contractelor; -monitorizarea pietei; -participarea la targuri si expozitii in domeniu; CERINTE POST *studii superioare tehnice (OBLIGATORIU Politehnica / fac. mecanica, masini hidraulice/ pneumatice, mecatronica, masini unelte, automatizari); * abilitati de comunicare, vanzari si negociere; * MINIM 5 ANI experienta in domeniul instalatiilor si componentelor hidraulice si pneumatice; * MINIM 5 ANI experienta in VANZARI-SUPORT TEHNIC echipamente hidraulice si pneumatice * cunostinte operare PC (Word, Excel); * capacitate de lucru in echipa, initiativa, seriozitate; * disponibilitate si perseverenta in acumulare de cunostinte noi intr-un domeniu dinamic; * OBLIGATORIU cunostinte lb engleza si/sau germana; * OBLIGATORIU permis de conducere cat B; * disponibilitatea la deplasari in tara si strainatate; * disponibilitate la program prelungit * domiciliu in BUCURESTI sau limitrof. NU se asigura cheltuieli de cazare sau relocare pentru aplicantii care nu sunt din Bucuresti OFERTA - Pachet salarial atractiv; - Telefon de serviciu; - Abonament medical - Training si oportunitati de dezvoltare a carierei in tara si in strainatate; - Posibilitatea dezvoltarii carierei intr-o companie de succes; Transmiteti CV la adresa Programari la interviu: VA RUGAM APLICATI DUPA CE ANALIZATI CU ATENTIE CERINTELE POSTULUI!! Pentru detalii accesati sait-ul oficial
-
NE MĂRIM ECHIPA Suntem în căutare de noi colegi! SERVAL angajează inginer constructor si tehnician devize și măsurători în construcții Studii medii tehnice superioare - inginer constructii Experienta profesionala: minim 2-3 ani Ambiții și orientare spre obiectiv, cu reale abilitati de negociere; Competente de operare program devize si Microsoft Office (Excel, Word); Abilitatea de a planifica; Creativitate si determinare in finalizarea unui proiect; Abilități excelente de gestionare a timpului; Receptivitate, calm, seriozitate, corectitudine; Foarte bune abilitati de comunicare; Atitudine proactivă și deschidere către nou; Capacitate de învățare rapidă; Atitudine pozitiva, autodeterminare, spirit de echipa; Punctualitate si rigurozitate in indeplinirea sarcinilor de serviciu; Abilitati de organizare, spirit de observatie, atentie la detalii si flexibilitate; Care va fi rolul tau? Stabilesti cu factorii de decizie bazele de preturi si intocmesti devizul pe categorii de lucrari al investitiei totale; Stabilirea pretului lucrarilor: Incadrarea cantitatilor de lucrari in articole din deviz; - Introducerea articolelor de deviz in program specializat; - Calculul costului final al investitiei; - Intocmirea formularelor F1, F2, F3, F4, F6 conform HG 907 si verificare, completare corespunzatoare a formularelor F5 de catre proiectantii de specialitate; Intocmirea devizului pe categoriile de lucrari ale investitiei totale; Colaborezi ori de cate ori este nevoie cu specialistii din cadrul departamentului tehnic, cu seful punctului de lucru si seful de santier, cu arhitectii; Urmarirea tendintelor de dezvoltare a pietei de domeniul constructiilor: preturile si produsele concurentei; Introducerea devizelor conform normelor de indicatoare si realizarea extraselor de materiale, manopera, utilaje si transport; Intocmirea masuratorilor pentru lucrarile la care nu exista liste cu cantitati de lucrari; Te implici activ in realizarea ofertelor pentru licitatii; Contacteaza si negociaza preturi si conditii comerciale cu furnizorii; BENEFICII: Iti oferim toate resursele si toata sustinerea sa te dezvolti intr-o echipa de profesionisti; Participarea la proiecte speciale, de lunga durata, Oportunitatea de a dezvolta o cariera profesionala în domeniu; Mediu de lucru placut si conditii bune de munca; Pachet salarial motivant, laptop, telefon. Vino sa vezi locul de munca si sa-ti cunosti viitorii colegi. Detalii la telefon sau , Luni - Vineri 09.00 - 17.00
-
Angajam Planificator productie la o fabrica din Brasov. CERINTE: - pachet MS Office, SAP - minim 2 ani experienta in planificare - cunostinte avansate de lb germana sau engleza - diploma in inginerie sau alta calificare asemanatoare RESPONSABILITATI: - se va asigura de prezența în stoc a materiilor prime necesare procesului de producție planificat și de capabilitatea de a realiza comenzile programate - gestionarea din punct de vedere al planificării producției a schimbărilor de produs și stabilirea termenelor de execuție - reprezintă persoana de legătura între comenzile de la client, departamentul achiziții și departamentul producție BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - asigurare medicala - subventie la cantina - program de lucru: 08.00-16.30 - bonuri de masa in valoare de 30 lei - prima de productivitate, de prezenta - transport asigurat: Sacele, Brasov, Zarnesti, Rasnov, Codlea, Ghimbav, Sanpetru, Bod Colonie.
-
Angajam Design Engineer (Cables Design) la o fabrica de cablaje din Sector 3 Bucuresti. CERINTE: - licenta in Inginerie electrica Inginerie energetica sau domeniu similar - experienta in proiectarea cablurilor intr-un mediu de productie - cunostinte in software CAD si alte instrumente de proiectare RESPONSABILITATI: - proiectati si dezvoltati sisteme de cabluri pe baza cerintelor si specificatiilor proiectului - efectuati cercetari si analize pentru a optimiza proiectarea cablurilor pentru performanta si eficienta a costurilor - creati desene detaliate, modele si prototipuri folosind software-ul CAD - efectuati teste si evaluare pentru a valida performanta si fiabilitatea sistemelor de cabluri BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 39 lei - program de lucru de luni pana vineri: 08.00-16.00 - decontarea transportului in comun doar in Bucuresti sau transport asigurat: Calarasi, Ialomita, Valea Argovei-Silistea, Giurgiu, Teleorman. Persoanele interesate ne pot contacta la nr 0751 366 964 0723 626 048
-
Requirements: - Residence: Bucharest / Targoviste; - Degree: on Engineering; - Software Requirements : Microsoft Office, AutoCAD 2D, any 3D software; - Flexibility and adaptability to change; - Experience: any; - Good professional presentation; - Fluent in English. Activity Description: - Mechanical - Electrical - Instrumentation - Control engineering detail activities, applied to centrifugal compressors / gas & steam turbine, skidds (Oil & Gas field).
-
RESPONSABILITATI - promoveaza si vinde furtune si armaturi hidraulice, pneumatice, mecanice; - asigura consultanta tehnica si service clientilor; - prezinta si discuta oferta tehnica specifica; - se ocupa de administarea vanzarii (rapoarte, contactari zilnice); - intretine relatia cu clientii din portofoliu si urmareste cresterea numarului acestora; - urmareste derularea contractelor si comenzilor; - monitorizarea pietei; - participarea la targuri si expozitii in domeniu; CERINTE POST *studii superioare tehnice (OBLIGATORIU Politehnica, fac. mecanica, masini hidraulice/ pneumatice, mecatronica, masini unelte, automatizari); * abilitati de comunicare, vanzari si negociere; * MINIM 3 ANI experienta in domeniul instalatiilor si componentelor hidraulice si pneumatice; * cunostinte operare PC (Word, Excel); * capacitate de lucru in echipa, initiativa, seriozitate; * disponibilitate si perseverenta in acumulare de cunostinte noi intr-un domeniu dinamic; * OBLIGATORIU cunostinte lb engleza si/sau germana; * OBLIGATORIU permis de conducere cat B; * disponibilitatea la deplasari in tara si strainatate; * disponibilitate la program prelungit * domiciliu in BUCURESTI sau limitrof. NU se asigura cheltuieli de cazare sau relocare pentru aplicantii care nu sunt din Bucuresti Salariu fix + bonus motivant in functie de realizari! OFERTA - Pachet salarial atractiv; - Telefon de serviciu; - Abonament medical - Training si oportunitati de dezvoltare a carierei in tara si in strainatate; - Posibilitatea dezvoltarii carierei intr-o companie de succes; Transmiteti CV la adresa Programari la interviu: VA RUGAM APLICATI DUPA CE ANALIZATI CU ATENTIE CERINTELE POSTULUI!! Pentru detalii accesati sait-ul oficial
-
SC Electric Serv SRL angajeaza: Inginer executie retele electrice de medie si joasa tensiune Cerintele candidatului: -Studii superioare in domeniul electric; -Experienta pe o pozitie similara minim 3 ani -Cunostinte AutoCAD, Windoc Deviz, Microsoft Office -Capacitate de organizare si planificare a activitatilor curente; -Loialitate si confidentialitate; -Personalitate dinamica,comunicativa,organizata; -Abilitatea de a lucra atat independent cat si in echipa. Responsabilitati: -Realizeaza oferte asigura suportul tehnic in executia proiectului, in ce priveste echipamentele si materialele utilizate in lucrare; -Analizeaza cererile de oferta, caietele de sarcini sau planurile in baza carora se va realiza oferta; -Extrage listele de cantitati din proiecte; -Formuleaza cereri de oferta catre furnizorii de materiale si analizeaza ofertele primite; -Asigura documentatia din punct de vedere tehnic; -Intocmeste oferte; -Se deplaseaza la amplasamanetul viitoarelor lucrari pentru identificarea elementelor necesare executiei; -Intocmeste norme locale si analiza de pret pe activitati (materiale, manopera, utilaj, transport); Beneficii: -Posibilitatea de a activa într-un mediu profesionist, alături de o echipă cu experiență, implicată și in plina dezvoltare; -Pachet salarial atractiv;Salariu: 4000 lei - 6500 lei -Bonuri de masa -Masina de serviciu Program de lucru, Luni - Vineri 08-16.00. Candidatii interesati pot trimite un Curriculum Vitae la adresa de mail Informatii la tel. sau
-
Job_Reprezentant Client _Backoffice_Bucuresti Recrutez un Reprezentant Relații Clienți Back Office Pentru un client companie care ofera servicii de identitate digitala, securitate cibernetica si arhivare Cerințe: Studii superioare Bune abilități de comunicare scrisă și verbală Competențe de tip customer service: amabilitate, negociere, comunicare, persuasiune (un PLUS - experienta de Back Office in domeniul bancar) Abilitatea de a comunica cu clientul la telefon, dar și face to face Capacitatea de asimilare rapidă a cunoștințelor și de prioritizare a activităților Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte Responsabilitate, initiativă Abilități de lucru în echipă Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții vânzări reprezintă un avantaj Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook și navigare internet Cunostințe de limba engleză mediu. Responsabilități: Preluarea notificarilor și oferirea suportului clienților în funcție de solicitarea facuta Rezolvarea situațiilor în conformitate cu procedurile interne Identificarea nevoilor și așteptărilor clienților prin contactare telefonica, email sau chat Recepționarea întrebărilor, recomandărilor și reclamațiilor clienților Contactarea telefonica a clientilor care achizitioneaza serviciile din portofoliul companiei Identificarea nevoii clienților și recomandarea serviciului adecvat Gestionarea portofoliului de clienți existenți Prezentarea și promovarea serviciilor si produselor companiei Oferta: Tichete de masa Abonament servicii medicale Regina Maria, Abonament Bookster Shuttle bus Card de cafea Acces platforma Udemy, 22 zile CO + ziua de nastere zi libera CV: CV: lauradaniela at yahoo.com !!! Contract de munca pe perioada determinată de 4 luni, ulterior posibilitatea de transformare in Nedeterminat.
-
Promovat
Societatea CIVITAS angajeaza agenti securitate - TOYOTA BUCURESTI Asiguram transport din Gaesti! Locatia: Toyota - Bucuresti Programul: - 12 24 ,12 48 Descrierea postului: Activitati specifice de protectie a persoanelor si bunurilor. (-se dezvolta in functie de caracteristicile exacte ale postului Cerinte speciale tracktick) Civitas este o companie care isi respecta angajatii, asigurand cele mai bune conditii salariale si de dezvoltare personala din industrie. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Cerinte: studii de specialitate; experienta in domeniu; permis de conducere categoria B. Responsabilitati: coordonarea proiectelor; coordonarea echipelor de lucru; supervizarea si monitorizarea lucrarilor de constructii; planificarea si coordonarea activitatilor de constructie; gestionarea si aprovizionarea materialelor necesare; disponibilitate pentru program prelungit si deplasari. Pentru canditatura, asteptam CV-ul d-voastra la adresa de email: ; Tel: .
-
FAR FOUNDATION dă start programului Dezvoltă-ți cariera la FAR - 2024 Ești inginer la început de drum? Ai absolvit vei absolvi anul acesta Facultatea de Construcții? Vrei să completezi cunoștințele teoretice cu deprinderi practice, dobândite la locul de muncă? Știi că vara asta este cel mai bun moment pentru a-ți începe cariera? Dacă răspunsul este Da la cel puțin la 2 din 4 întrebări, trimite un CV scrisoare de intenție și intri în procesul de selecție pentru viitoarea generație de Ingineri FAR FOUNDATION. Persoanele selectate vor fi angajate și vor avea ocazia să activeze în unul sau mai multe din rolurile disponibile în cadrul departamentelor șantierelor companiei, în baza unui plan de carieră personalizat.
-
Studii superioare tehnice, (constructii, topografie, instalatii, etc) - întocmire propunere tehnică licitații - Foarte bune cunostinte de utilizare Microsoft Office - Cunostinte AutoCad sau alt program similar - Persoana dinamica, flexibila, activa, responsabila, foarte bine organizata, orientata catre obtinerea de rezultate - Foarte bune cunostinte tehnice in domeniul constructiilor de drumuri in special - Poza CV - Permis de conducere Categoria B - se ofera pachet salarial atractiv functie de nivelul de experienta detinut
-
Dorim sa ne marim echipa cu un inginer experimentat in constructii civile Candidatul ideal Asigura comunicarea cu partenerii din cadrul proiectului si respecta obligatiile contractuale ce decurg din acordul de parteneriat; Pregateste si organizeaza planul de activitate in cadrul proiectului si asigura resursele necesare pentru atingerea obiectivelor proiectului; Coordoneaza activitatile din cadrul proiectului supervizand direct echipamentele tehnice, consultantii si pe alti colaboratori implicati; Stabileste relatii de colaborare pe termen lung cu partenerii, clientii, beneficiarii si finantatorii proiectului; Monitorizeaza in timp progresul atins fata de obiectivele propuse si redacteaza rapoarte lunare ; Asigura circulatia informatiei in cadrul proiectului si pentru alte departamente ale organizatiei, organizand periodic intalniri cu echipa de proiect si prezentand proiectul celorlalte departamente; Asigura rezolvarea problemelor aparute in realizarea proiectului si informeaza la timp echipa de management despre problemele aparute si pe care nu le poate rezolva la nivelul sau; Face propuneri de imbunatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse; Stabileste, conform structurii organizatorice, sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine; Motiveaza echipa de proiect prin comunicare si prin evaluarea permanenta a subordonatilor directi; Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal.
-
Hesper angajeaza inginerI mecanic productie,operatori cnc,electrician,ing.mentenanta cnc,ing.vanzari
HESPER S.A. este o societate comerciala pe actiuni si are ca obiect principal de activitate producerea de pompe hidraulice . Societatea angajeaza ingineri mecanici productie, electrician, inginer mentenanta masini unelte cnc,,muncitori calificati si necalificati Pachetul de salarizare oferit pentru acest post este ; salariu fix tichete de masa bonusuri de Paste,Ziua Femeii,ziua copilului,Craciun prime la concediu de odihna si altele in confomitate cu prevederile contractului colectiv de munca la nivel de societate Asteptam cu mare interes cv-urile pe care dorim sa ne fie transmise pe e-mail iar telefonul la care putem fi contactati este
-
Societatea noastra angajeaza ingineri din promotia 2018-2020 pentru pregatire in domeniul ISCIR, SSM-SU-PSI, mentionam ca activitatea se va desfasura in jud. Constanta si jud. Tulcea
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj, Fabrica de Cleme si Armături din Câmpina, au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Curs sau școală profesională calificare sudor - Minim 2 ani experiență pe o poziție similară. - Cunoașterea procedeelor de sudura mig-mag si oxigaz De asemenea, dacă ești o persoană proactivă, cu inițiativă, orientată către rezultate, ai abilitatea de la lucra în echipă și ești disponibil ă pentru deplasări în țară sau în afara țării, ești cu atât mai potrivit ă în echipa noastră. Ce vei face la noi? Te vei ocupa de: - Potrivirea pieselor în vederea tăierii sau sudării - Curățarea părților componente și verificarea acestora în vederea identificării defectelor impurităților - Pregătirea și verificarea aparatelor de sudură - Reglarea tensiunii intensității curentului electric - Consolidarea părților uzate prin acoperirea cu straturi de aliaje - Controlarea pieselor finite utilizând dispositive de măsură specific - Interpretarea și utilizarea documentației tehnice Ce oferim? - Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in munca - Asigurare de viață, - Prima lunară de electricitate - Prima de Craciun pentru copiii angajatilor - Bonus concediu de odihna - Bonuri de masă De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon <span><a class="showNumber" data-tel="0720">07 arata numarul</a></span> 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Societatea PALEX CONSTRUCTII INSTALATII SRL angajeaza Inginer Constructii Civile pentru Departamentul Tehnic/ Ofertare / decontare. Activitati desfasurate; Intocmeste documentatia necesara propunerii financiare pentru participarea la licitatiile publice pentru lucrari de constructii in conformitate cu legislaţia în vigoare; Studiaza documentatia de atribuire (fisa de date, caiete de sarcini, etc.) in vederea cunoasterii cerintelor pe care trebuie sa le indeplineasca oferta si depistarii eventualelor omisiuni, erori, neconcordante; Formuleaza solicitari de clarificare la eventualele omisiuni, erori, neconcordante intalnite in documentatia de atribuire; Intocmeste raspunsurile la solicitarile de clarificare transmise de autoritatea contractanta in termenul impus; Participa la vizitarea amplasamentelor, daca este cazul; Cunoaste si aplica legislatia in domeniul achizitiilor publice si licitatii; Intocmeste documentatia de decontare a executiei lucrarilor atribuite ulterior ofertarii. Cerinte: - studii superioare de specialitate (absolvent al Universitatii Tehnice de Constructii); - minim 3 ani experienta pe partea de ofertare / decontare in domeniul constructiilor; - abilitati de interpretare si analiza a documentatiei tehnice; - cunoasterea legislatiei specifice in domeniul achizitiilor publice. Oferim: - contract de muncă pe durată nedeterminată; - mediu de lucru profesionist; - pachet salarial competitiv care se va negocia la interviu; - training, formare și suport continuu pentru dezvoltare profesională; - carieră într-o societate cu tradiție, aflată în continuă dezvoltare;