Locuri de munca Inginer constructor - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât în România, cât și în Franța, Germania si Belgia pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes! Intra Interim angajează Sef de santier (constructii) pentru un client specializat in demolare si indepartare azbest si plumb din Franța, zona Paris. Cerințe: Experiență în domeniu- OBLIGATORIU Cunoașterea limbii franceze nivel mediu avansat - OBLIGATORIU Permis de conducere categoria B- OBLIGATORIU Responsabilități: Centralizează toate informațiile de teren legate de diversele cereri ale clienților Se ocupă de relația cu clienții în timpul fazei de realizare a lucrărilor Negociază realizarea de lucrări suplimentare în colaborare cu responsabilul de afaceri Negociază lucrările subcontractate Realizează transferul informațiilor din piață obținute cu responsabilul de afaceri Efectuează vizita pe viitorul șantier Întreprinde demersurile administrative preliminare necesare Redactează documentele tehnice Identifică resursele umane și materiale Elaborează contrastudiu pentru fiecare operațiune Elaborează stadiul lucrărilor și gestionează avansarea și validarea facturii corespunzătoare Se asigură de buna reglementare a creanțelor din partea clienților Participă la ședințele de șantier Monitorizează progresul lucrărilor Asigură respectarea regulilor de igienă și securitate Asigură aplicarea modurilor operaționale definite Propune modificări tehnice dacă este necesar Realizează audituri interne pe șantier (o dată pe lună). Ofertă și condiții de muncă: Salariu: 3000 EUR NET lună Program de lucru: 39 ore săptămână Cazare și transport asigurate de către angajator - camera individuală pentru fiecare persoană Asigurare medicală privată Contract pe perioadă nedeterminată în România, cu detașare 6 luni în Franța și cu posibilitate de prelungire a acestei detașări până la 18 luni 0 taxe sau comisioane la angajare Contactează-ne pentru mai multe detalii la numarul de telefon 0374 477 800, în intervalul orar 10:00-17:00, de luni până vineri. Prin apelarea numarului de telefon afisat in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acesta va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
-
Promovat
Societatea CIVITAS angajeaza agenti securitate - TOYOTA BUCURESTI Asiguram transport din Gaesti! Locatia: Toyota - Bucuresti Programul: - 12 24 ,12 48 Descrierea postului: Activitati specifice de protectie a persoanelor si bunurilor. (-se dezvolta in functie de caracteristicile exacte ale postului Cerinte speciale tracktick) Civitas este o companie care isi respecta angajatii, asigurand cele mai bune conditii salariale si de dezvoltare personala din industrie. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Promovat
Societatea PALEX CONSTRUCTII INSTALATII SRL angajeaza Inginer Constructii Civile pentru Departamentul Tehnic/ Ofertare / decontare. Activitati desfasurate; Intocmeste documentatia necesara propunerii financiare pentru participarea la licitatiile publice pentru lucrari de constructii in conformitate cu legislaţia în vigoare; Studiaza documentatia de atribuire (fisa de date, caiete de sarcini, etc.) in vederea cunoasterii cerintelor pe care trebuie sa le indeplineasca oferta si depistarii eventualelor omisiuni, erori, neconcordante; Formuleaza solicitari de clarificare la eventualele omisiuni, erori, neconcordante intalnite in documentatia de atribuire; Intocmeste raspunsurile la solicitarile de clarificare transmise de autoritatea contractanta in termenul impus; Participa la vizitarea amplasamentelor, daca este cazul; Cunoaste si aplica legislatia in domeniul achizitiilor publice si licitatii; Intocmeste documentatia de decontare a executiei lucrarilor atribuite ulterior ofertarii. Cerinte: - studii superioare de specialitate (absolvent al Universitatii Tehnice de Constructii); - minim 3 ani experienta pe partea de ofertare / decontare in domeniul constructiilor; - abilitati de interpretare si analiza a documentatiei tehnice; - cunoasterea legislatiei specifice in domeniul achizitiilor publice. Oferim: - contract de muncă pe durată nedeterminată; - mediu de lucru profesionist; - pachet salarial competitiv care se va negocia la interviu; - training, formare și suport continuu pentru dezvoltare profesională; - carieră într-o societate cu tradiție, aflată în continuă dezvoltare;
-
Promovat
RESPONSABILITATI - Intocmirea ofertelor de pret in baza cererilor primite de la beneficiari; - Analiza, selectia si negocierea ofertelor primite pentru materiale, echipamente si lucrari - Verificarea corectarea listelor de cantitati din planuri - Urmarirea executiei proiectelor si a echipelor de executie - Propunerea de solutii constructive pentru lucrari de instalatii CERINTE - Studii superioare tehnice (Instalatii in Constructii); - Experienta ca inginer ofertare executie instalatii HVAC si Sanitare constituie un avantaj - Cunostinte desen tehnic, operare PC (MS Office, AutoCad); - Cunoasterea unei limbi straine constituie un avantaj - Capacitatea de a lucra independent, fara supervizare sau indrumare, dar si in echipa - Personalitate energica si flexibila. BENEFICII OFERITE - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Pachet salarial motivant in functie de experienta
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Anunț de Angajare Firmă: Point Architects SRL Poziție: Inginer Constructor Experiență: 1-3 ani Descriere: Point Architects SRL caută un inginer constructor talentat și motivat pentru a se alătura echipei noastre dinamică. Candidatul ideal va avea între 1 și 3 ani de experiență în domeniul construcțiilor și va fi pasionat de inovație și excelență în proiectare și construcție. Responsabilități: Participarea activă la elaborarea și implementarea planurilor de construcție. Supravegherea și coordonarea lucrărilor de construcție pe șantier. Asigurarea respectării standardelor de calitate și siguranță. Colaborarea strânsă cu arhitecții și alte echipe implicate în proiecte. Gestionarea resurselor și a bugetelor alocate proiectelor. Cerințe: Diplomă în domeniul ingineriei construcțiilor . Experiență anterioară relevantă în domeniul construcțiilor (1-3 ani). Cunoștințe solide de proiectare și construcție. Abilități excelente de comunicare și gestionare a timpului. Capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă. Atestat de proiectare și sau execuție lucrări de construcții constituie un avantaj. Beneficii: Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Mediu de lucru dinamic și stimulant. Pachet salarial competitiv, în concordanță cu experiența și performanțele. Dacă sunteți interesat să faceți parte din echipa noastră și îndepliniți cerințele de mai sus, vă rugăm să trimiteți CV-ul actualizat .
-
Societate de constructii din Bucuresti, sector 3, angajeaza inginer calitate pentru intocmirea cartilor tehnice aferente lucrarilor aflate in executie.
-
-Coordonarea echipelor în timpul execuției lucrărilor -Planificarea, organizarea și monitorizarea lucrărilor -Urmărirea graficelor de execuție, în vederea respectării termenelor -Controlarea și respectarea de către personalul din subordine a prevederilor proiectului de execuție -Organizarea activității în șantier și instruirea muncitorilor din formație, asigurarea respectării reglementărilor din domeniul muncii
-
Cerinte: Studii superioare în domeniul instalațiilor sanitare finalizate; Experiență 3-5 ani în domeniu; Cunoștințe privind legislația în vigoare în domeniul instalațiilor sanitare; Cunoștințe aprofundate asupra instalațiilor și echipamentelor de limitare și stingere a incendiilor; Cunoașterea pachetului Microsoft Office, cu precădere Excel; Abilități de prioritizare, de a lucra strategic și la proiecte multiple simultan. Responsabilități: Realizează periodic audit tehnic asupra echipamentelor aflate în dotare și exploatare pentru toate punctele de lucru; întocmește rapoarte privind situația tehnică a echipamentelor; Propune și urmărește implementarea măsurilor de îmbunătățire privind exploatarea instalațiilor; Supervizează verificarile periodice conform normativelor în vigoare; Asigură suport tehnic inginerilor de specialitate din fiecare locație, dacă situația o impune; Supervizează firmele externe în activitatea de mentenanță; Beneficii: Tichete de masa in valoare de 30 Ron zi; Abonament medical privat; Condiții de muncă într-o echipă cu multă experiență.
-
Ne extindem echipa și căutăm un inginer electric dornic de a lucra într-o echipa tânără, dar experimentată din domeniul energiilor regenerabile (sisteme fotovoltaice). Cerințe: Absolvent studii tehnice de profil: Energetica, Inginerie electrică Experienta in proiectare estimare în vederea ofertării; cunoștințe AutoCAD și MS Office aprofundate; Excel avansat, NEPLAN Cunostinte de proiectare instalatii de inalta tensiune Reprezinta un avantaj: Autorizare ANRE; ( IVA) Cunostinte programe profesionale devize, Experienta in studii de solutie si antemasuratori, Aptitudini de comunicare, relationare; Capacitate de analiza si sinteza; Orientat catre lucru in echipa; Capacitate de organizare Cunostinte de limba engleza nivel mediu Bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa; Personalitate energica, pro activă, cu atitudine pozitiva; Permis de conducere categoria B. Descrierea jobului Întocmește documentatiile de proiectare la fazele de Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic pentru instalatii electrice si solutii sisteme fotovoltaice; Urmareste intocmirea tuturor documentelor specific activitatii; Realizeaza studii de solutie, de fezabilitate, proiecte tehnice si detalii de executie pentru instalatii electrice; Menține contactul cu clienții din punct de vedere tehnic; Prezentare avizare in comisii, Execută lucrările de proiectare conform cerințelor solicitate, respectand standardele de calitate si reglementările legale normele în întocmirea proiectelor folosind software de specialitate; Pregateste listele de materiale și piese necesare pentru proiectele de care este responsabil. Se deplaseaza pentru evaluarea tehnica a proiectului; Asigură suport tehnic personalului executant aflat în teren și furnizează la cerere informații suplimentare pentru localizarea cu o mai mare ușurință a locațiilor de execuție Avizarea, urmarirea si verificarea lucrarilor de executie Ofertă Mediu de lucru plăcut, echipa tanara; Birou zona Pipera; Contract de munca pe durată nedeterminată; Program lucru: 1 zi saptamana telemunca (vinerea) Descrierea companiei AsCorp inseamna Energie. Siguranță. Inovație. Punem pe primul loc interesul beneficiarului. De aceea ne concentrăm pe furnizarea de servicii complexe care să reflecte menținerea standardelor la cel mai înalt nivel. Dorim ca, prin fiecare proiect implementat să contribuim la creșterea calității vieții beneficiarului, a membrilor comunității în care activăm, iar viziunea noastră este să oferim servicii inovatoare și profesioniste, cu zero incidente. Soluții complete Proiectăm și implementăm soluții complete în ceea ce privește rețelele electrice și sistemele fotovoltaice. Expertiza și experiența în domeniu ne permit să evaluăm corect nevoile, să elaborăm și să planificăm proiectul și să-l implementăm în cele mai bune condiții. Te asteptam sa te alaturi echipei noastre!
-
Suntem in cautarea unui inginer ofertare cu experienta in domeniul electric (retele electrice de joasa si medie tensiune si posturi de transformare). Daca iti place ce faci, stii sa prioritizezi timpul si te pricepi la negocieri, aceasta este pozitia potrivita pentru tine! In calitate de Inginer ofertare la AsCorp Retele Electrice, vei fi responsabil cu : Verificarea cerintelor de eligibilitate pentru licitatiile din SICAP; Analiza cererilor de oferta venite de la clienti, a caietelor de sarcini pentru licitatii sau a planurilor in baza carora se va realiza oferta; Intocmirea ofertelor tehince si comerciale in domeniul instalatiilor electrice pentru participarea la licitatii si pentru beneficiari privati; Introducerea articolelor de deviz si cantitatile acestora in programe de specialitate; Extragerea listelor de cantitati din planurile tehnice; Solicitarea de informatii suplimentare pentru a clarifica diverse aspecte referitoare la oferta; Intocmirea normelor locale si analiza de pret pe activitati (materiale, manopera, utilaj, transport); Transmiterea cererilor de oferte catre furnizorii de echipamente, materiale, utilaje, servicii; Transmiterea cererilor de ofertare catre subantreprenorii de specialitate; Intocmirea dosarului de ofertare conform cererii de ofertă Mentinerea permanenta a legaturilor comerciale cu furnizorii de materiale existenti pentru actualizarea preturilor si a termenelor de livrare Pregateste listele de materiale și piesele necesare pentru ofertele care devin contracte Menține relatia cu clienții din punct de vedere tehnic, drept suport pentru departamentul vanzari AsCorp Retele Electrice iti ofera: Contract individual de munca pe perioada nedeterminata; Un mediu de lucru excelent, cu acces la traininguri de specialitate si oportunitati de dezvoltare pe plan personal si profesional. Daca ai ajuns pana aici si doresti sa afli mai multe informatii, te asteptam sa ne cunoastem. Vina sa cunosti echipa de profesioniști si sa afli despre proiectele in care suntem implicati! Locatia companiei este in Bd. Dimitrie Pompeiu, Nr. 5-7, Hermes Business Campus, Cladirea B, vizavi de statia de Metrou Pipera. Candidatul Ideal Studii superioare in domeniul tehnic (Instalatii in Constructii, Electrotehnica, Energetica) Experienta minim 2-3 ani în activitatea de ofertare ofertare retele de medie si joasa tensiune, posturi trafo Experienta in utilizarea si consultarea normativelor tehnice si a legislatiei de specialitate Cunostinte de lucru in platforma de licitatii SICAP Cunostinte de lucru in programele de devize (WinDoc, WinDev, etc) Cunostinte de lucru in Autocad Capacitatea de a lucra cu termene limita; Capacitate de prioritizare Limba engleza nivel conversational mediu Bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa Naturalete in comunicarea prin telefon in relatia cu furnizorii de echipamente pentru actualizarea constanta a bazei de date cu preturi si termene de livrare Posesor permis de conducere cat. B Constituie avantaj: o cunoasterea modului de lucru cu operatorii de distributie; o cunoasterea procedurilor pasilor pentru autorizarea lucrarilor de retele electrice si bransamente MT, JT Descrierea companiei AsCorp inseamna Energie. Siguranță. Inovație. Punem pe primul loc interesul beneficiarului. De aceea ne concentrăm pe furnizarea de servicii complexe care să reflecte menținerea standardelor la cel mai înalt nivel. Dorim ca, prin fiecare proiect implementat să contribuim la creșterea calității vieții beneficiarului, a membrilor comunității în care activăm, iar viziunea noastră este să oferim servicii inovatoare și profesioniste, cu zero incidente. Soluții complete Proiectăm și implementăm soluții complete în ceea ce privește rețelele electrice și sistemele fotovoltaice. Expertiza și experiența în domeniu ne permit să evaluăm corect nevoile, să elaborăm și să planificăm proiectul și să-l implementăm în cele mai bune condiții. Te asteptam sa te alaturi echipei noastre!
-
Angajam Ziari Dulgheri , muncitori necalificati inginer Costructor si director de Firma in Resita Jud.Caras-Severin Salariul Atractiv
-
SC Miral Instal Company SRL cu sediul in Bucuresti, angajeaza 1.Instalatori gaze sanitar,contract de munca pe durata nedeterminata,efectuam lucrari in Bucuresti si Ilfov,asiguram cazare la cerere. Salariul oferit este intre 5000-5500 lei in functie de realizari. 2.Sudor electric autogen contract de munca pe durata nedeterminata,efectuam lucrari in Bucuresti si Ilfov,asiguram cazare la cerere. Salariul oferit este intre 5500-6000 lei in functie de realizari. 3.Buldoexcavatorist masinist utilaje, contract de munca pe durata nedeterminata,efectuam lucrari in Bucuresti si Ilfov,asiguram cazare la cerere . Salariul oferit este intre 5000-5500 lei in functie de realizari.
-
Candidatul Ideal Daca esti o persoana comunicativa, energica, cu spirit de echipa, adaptabila si proactiva te asteptam sa te alaturi echipei de Proiectare din cadrul companiei noastre. Pentru aceasta ai nevoie de: - studii superioare tehnice de specialitate finalizate - T.C.M.; - cunostinte limba engleza - nivel avansat; - cunostinte MS Office; - cunostinte proiectare (AutoCAD 2D, 3D si/sau Unigraphics); - responsabilitate, atentie la detalii. Constituie avantaje: - experienta in domeniul proiectarii; - cunoasterea limbii germane. Descrierea jobului Principalele responsabilitati: - elaborarea proiectelor de executie; - elaborarea ofertelor tehnice. Descrierea companiei Cu o experienta de peste 50 de ani, voestalpine Railway Systems Romania SA si-a consolidat pozitia pe piata romaneasca, fiind singura companie furnizoare de schimbatoare si elemente de infrastructura pentru caile ferate, metrou, tramvai si companii cu linii industriale proprii. Pregatim angajatii pentru a face fata tuturor provocarilor profesionale si sprijinim ideea dezvoltarii unei cariere solide si pe termen lung. Începând cu data de 25 mai 2018 a intrat în vigoare Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice -prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulație a acestora. Prin aplicarea la acest job consideram că avem consimțământul Dvs. EXPLICIT in vederea prelucrarii datelor cu caracter personal de către S.C voestalpine Railway Systems Romania SA conform Regulamentului (UE) 2016/679 in scopul recrutarii de personal.
-
Cerințe: Absolvent studii superioare de profil construcții civile și industriale; Cunoștințe tehnice temeinice ca inginer construcții civile și industriale; Experiența de minim 3 ani pe o poziție de sef santier project manager Familiar cu lucrul in Microsoft Excel, Word si MS Project, AutoCAD ar fi un plus. Planificarea, organizarea, conducerea si coordonarea activitatii in santier, in vederea incadrarii in termenele si graficele de executie Tinerea riguroasa a evidentei si intocmirea volumului complet de documentatie specifica; Bune abilități de comunicare și relaționare; Energic, proactiv, cu atitudine pozitivă. Permis de conducere categoria B. CV - urile vor fi trimise la adresa de email: ;
-
Clientul nostru se distinge ca unul dintre cei mai importanți și respectați producători de produse personalizate din materiale compozite de pe piața europeană și internațională. In acest moment este in cautarea unui Inginer calitate - senior, care sa ajute la modernizarea si dezvoltarea fabricii din Fagaras. Locatie: Fagaras Program de lucru: on-site, L-V, 8h zi Oferta salariala: 7000 lei net luna + bonusuri lunare Beneficii negociabile in cadrul interviului Forma de colaborare: Contract Individual de Munca Responsabilitati: Elaborarea si implementarea sistemelor de management al calitatii Supravegherea proceselor de productie Evaluarea si asigurarea conformitatii cu standardele de calitate Gestionarea documentatiei de calitate Analiza a datelor si raportare Investigarea si solutionarea problemelor de calitate Testare si inspectie Calificari si experienta profesionala: Studii: superioare domeniul tehnic Notiuni de proiectare 2D si 3D Experienta in domeniu de minim 5 ani Limbi straine: engleza sau franceza la nivel conversational In cazul in care oferta pare de interes, asteptam cu drag aplicatiile dvs: - pe whatsapp la numarul de telefon afisat - apel la acelasi numar - la adresa de e-mail afisata
-
Promovat
Societatea CIVITAS angajeaza agenti securitate - TOYOTA BUCURESTI Asiguram transport din Gaesti! Locatia: Toyota - Bucuresti Programul: - 12 24 ,12 48 Descrierea postului: Activitati specifice de protectie a persoanelor si bunurilor. (-se dezvolta in functie de caracteristicile exacte ale postului Cerinte speciale tracktick) Civitas este o companie care isi respecta angajatii, asigurand cele mai bune conditii salariale si de dezvoltare personala din industrie. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Candidatul Ideal - Absolvent al Facultății d Construcții; - Cunoștințe d utilizare a computerului MS Office, AutoCAD (nivel citire) - Persoană meticuloasă, atentă la detalii; - Aptitudini d conducere și coordonare a activităților complexe, cu accent pe calitate, încadrarea în termene și buget; - Cunoașterea legislației în vigoare în domeniu; - Posesor permis d conducere categoria B; - Bune abilitați d comunicare (scris și verbal); - Abilitatea d a dezvolta relații bune cu clienții și reprezentanții clienților; - Punctualitate, eficiență și asumarea responsabilității; Descrierea jobului - Planific r , organizar și monitoriz r întregii ctivități l nivelul punctului de lucru, răspunzand de r zult te, de calitat c stor și d înc dr rea în t rm n le d xecuție st bilite; - Supravegherea și coordonarea angajaților și subcontractorilor; - Coordonarea asigurării Șantierului cu utilajele si uneltele necesare, răspunzând de exploatarea și întreținerea lor; - Pregătirea informațiilor necesare întocmirii situațiilor de lucrări lunare - Verifica planurile de executie si propune solutii constructive pentru rezolvarea neconformitatilor identificate; - Monitorizeaza executia lucrarilor pe santier din punct de vedere al cantitatii, calitatii si respectarii termenelor de executie; - Intocmeste si sau verifica situatii de lucrari, rapoarte de lucru, procese verbale si orice alta documentatie cu caracter tehnic; - Studiaza detaliile de proiectare si documentatia tehnica si comunica orice neconformitate sau problema sesizata - Urmareste ca aprovizionarea cu materialele comandate sa se faca la timp si verifica existenta documentelor de calitate; - Isi insuseste si urmareste aplicarea legislatiei, procedurilor si instructiunilor tehnice de lucru. - Intocmeste liste cu necesarul de materiale pe baza planurilor si a altor documente din proiect
-
Suntem in cautarea unui Responsabil QMS (Calitate Mediu S.S.M. - on site) pentru santierele noastre din Oradea si imprejurimi. Candidatul ideal: - Absolvent cu diploma de inginer - Curs in domeniul SSM cu o durata de cel putin 80 ore, precum si absolvent al unui program de invatamant postuniversitar in domeniul SSM cu o durata de cel putin 180 ore - Minim 3 ani experienta anterioara in activitati SSM, prezinta avantaj experienta anterioara in santiere de constructii - Cunostinte solide privind legislatia SSM PSI - Persoana cu bune abilitati de comunicare si lucru cu oamenii - Bune abilitati de planificare si organizare a propriei activitati si de rezolvare a problemelor - Persoana proactiva si orientata spre rezultate - Capacitatea de a lua decizii rapide si eficiente in situatii de urgenta - Cunostinte de limba engleza reprezinta un avantaj - Abilitati operare calculator MS Office si PowerPoint - Permis de conducere : categoria B Activitatea se va desfasura cu preponderenta pe santierele din vestul tarii.
-
Angajam electricieni . Se ofera salariu atractiv in functie de competente si acreditari. Detalii mai multe se obtin in urma interviului.
-
ANGAJARE, COLABORARE SEF SANTIER CONSTR.CIVILE, INGINER TEHNICIAN CONSTRUCTOR, EXPERIENTA, ATESTAT, PERMIS CATEG.B, FIRMA IN BUCURESTI DEPLASARI IN TARA CONDITII AVANTAJOASE TELEFON
-
Cautam Project Manager pentru Santier de constructii - edificiu '' Centru de sanatate si SPA'' (21000 mp) in orasul Techirghiol, de preferat cu domiciliul in zona Constanta.
-
Cautam coleg responsabil pt. postul: Inginer Ofertare pt. Punctul de Lucru din Baia Mare: Cerinte: - studii tehnice superioare - permis B cu experienta - ideal cunostinte de Autocad - experienta de lucru in domeniu tehnic/ constructii constituie avantaj Responsabilitati: - intocmirea, gestionarea si optimizarea ofertelor financiare(detalii despre portofoliul de produse pe www.accesindustrial.ro) - organizarea, coordonarea si gestionarea lucrarilor - dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu clientii companiei
-
Promovat
RESPONSABILITATI - Intocmirea ofertelor de pret in baza cererilor primite de la beneficiari; - Analiza, selectia si negocierea ofertelor primite pentru materiale, echipamente si lucrari - Verificarea corectarea listelor de cantitati din planuri - Urmarirea executiei proiectelor si a echipelor de executie - Propunerea de solutii constructive pentru lucrari de instalatii CERINTE - Studii superioare tehnice (Instalatii in Constructii); - Experienta ca inginer ofertare executie instalatii HVAC si Sanitare constituie un avantaj - Cunostinte desen tehnic, operare PC (MS Office, AutoCad); - Cunoasterea unei limbi straine constituie un avantaj - Capacitatea de a lucra independent, fara supervizare sau indrumare, dar si in echipa - Personalitate energica si flexibila. BENEFICII OFERITE - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Pachet salarial motivant in functie de experienta
-
Candidatul Ideal - absolvent al unei facultati tehnice, de preferat in domeniul naval - pasionat de proiectare - cunostinte PC avansat ( AUTOCAD ) - atentie la detalii, capacitate de analiza, spirit de echipa - experienta lucrarii in santier naval constituie un avantaj, precum si utilizarea softului CADMATIC. Descrierea jobului - proiectare si consultanta navala in Romania si in strainatate; - lucrari de specialitate impreuna cu echipa de structura /corp nava; - salariu negociabil in functie de experienta dvs. actuala- mediu de lucru profesionist- posibilitate de dezvoltare profesionala. Descrierea companiei Societate cu experienta in domeniul proiectarii si consultantei tehnice navale si offshore.