Anunțuri
Ingineri Disponibil din: 2020-03-14 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Tehnician intretinere echipamente de climatizare si ventilatie montaj, Ce cautam : 1. Experienta in domeniul HVAC (montaj, service aer conditionat) 2. Cunostinte despre echipamentele de ventilatie climatizare si automatizari HVAC 3. Permis de conducere B1 (constituie un avantaj) Ce trebuie sa faca : 1. Asigura buna functionare a echipamentelor clientilor (centrale ventilatie, chiller-e, aparate de aer conditionat, filtre de aer , recuperatoare de caldura) prin intretinere periodica si interventii in cazul defectarii 2. Acorda suport tehnic cand este solicitat 3. Participa la instalarea echipamentelor in proiecte noi Ce oferim : 1. Un salariu atractiv, in functie de cunostinte si experienta demonstrata 2. Tichete de Masa 3. Prime in functie de rezultate si implicare 4. Cresteri salariale anuale in functie de performanta si rezultate 5. Posibilitatea de a invata si acumula experienta despre o gama larga de echipamente
-
Promovat
Angajam inginer automatist-programator pentru sisteme BMS/BEMS se cere experienta minima de un an in proiectarea si/sau executia de sisteme de automatizare; - experienta in proiectarea/executia de sisteme BMS/BEMS constituie avantaj; - experienta in sisteme SCADA constituie avantaj; - detinerea de permis de conducere categoria B constituie avantaj; - se ofera - salariu motivant si corespunzator pregatirii si activitatii depuse; - se asigura conditii bune pentru relocare in Brasov pentru persoanele care doresc relocarea in Brasov;
-
Promovat
Candidatul ideal - Experienta in utilizarea programelor de devize; - Experienta in domeniu, ca ofertant devizier achizitor; - Experienta in achizitii publice; - Experienta in constructii; - Cunostinte foarte bune Microsoft Office (Excel, Word); Descrierea jobului - Intocmeste documentatii tehnico economice ( devize oferta, situatii de lucrari, antemasuratori ) in constructii - Intocmeste baze de preturi, liste de cantitati, intocmeste devize si situatii de plata, realizeaza dosarul de ofertare. - Interactioneaza cu beneficiari, proiectanti, executanti, furnizori de materiale, dotari si echipamente in vederea realizarii ofertelor tehnico economice. Reprezinta avantaj : cunoasterea programului Arhicad
-
Promovat
Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât în România, cât și în Franța, Germania si Belgia pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes! Intra Interim angajează Sef de santier (constructii) pentru un client specializat in demolare si indepartare azbest si plumb din Franța, zona Paris. Cerințe: Experiență în domeniu- OBLIGATORIU Cunoașterea limbii franceze nivel mediu avansat - OBLIGATORIU Permis de conducere categoria B- OBLIGATORIU Responsabilități: Centralizează toate informațiile de teren legate de diversele cereri ale clienților Se ocupă de relația cu clienții în timpul fazei de realizare a lucrărilor Negociază realizarea de lucrări suplimentare în colaborare cu responsabilul de afaceri Negociază lucrările subcontractate Realizează transferul informațiilor din piață obținute cu responsabilul de afaceri Efectuează vizita pe viitorul șantier Întreprinde demersurile administrative preliminare necesare Redactează documentele tehnice Identifică resursele umane și materiale Elaborează contrastudiu pentru fiecare operațiune Elaborează stadiul lucrărilor și gestionează avansarea și validarea facturii corespunzătoare Se asigură de buna reglementare a creanțelor din partea clienților Participă la ședințele de șantier Monitorizează progresul lucrărilor Asigură respectarea regulilor de igienă și securitate Asigură aplicarea modurilor operaționale definite Propune modificări tehnice dacă este necesar Realizează audituri interne pe șantier (o dată pe lună). Ofertă și condiții de muncă: Salariu: 3000 EUR NET lună Program de lucru: 39 ore săptămână Cazare și transport asigurate de către angajator - camera individuală pentru fiecare persoană Asigurare medicală privată Contract pe perioadă nedeterminată în România, cu detașare 6 luni în Franța și cu posibilitate de prelungire a acestei detașări până la 18 luni 0 taxe sau comisioane la angajare Contactează-ne pentru mai multe detalii la numarul de telefon 0374 477 800, în intervalul orar 10:00-17:00, de luni până vineri. Prin apelarea numarului de telefon afisat in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acesta va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Job Vacancy: Technician E&I Rotterdam Are you residing in the vicinity of Rotterdam and do you possess knowledge of electrical engineering? Are you eager to further develop your skills in the field of commissioning within high-, medium-, and low-voltage installations and associated equipment? Then this position of Commissioning Engineer is perfect for you! In this role, you will be responsible for conducting test activities and commissioning of high-, medium-, and low-voltage installations. Responsibilities: Independently install, repair, and maintain installations according to provided specifications and planning. Prepare, verify, and execute test activities for installations. Work independently according to specified specifications and planning. Maintain test protocols, test data, and reports of executed activities. Additionally, closely participate in the delivery of installations. Ensure adherence to specified requirements. Report any deviations during execution and also identify and monitor additional and reduced work. Requirements: Completed technical vocational education (minimum level 3) in the field of Installation Technology or Electrical Engineering, including additional courses. Experience as a technician in Installation Technology. Ability to work independently according to provided specifications and planning. Possession of a valid driver's license (B). VCA diploma is preferred. InAxtion , una dintre cele mai serioase si renumite agentii de recrutare si plasare a fortei de munca din Olanda pe domeniul tehnic angajeaza ingineri electricieni , de preferabil , cu experienta in domeniul petrochimic si sau industrial. Este serioasa deoarece "spun ceea ce fac si fac ceea ce spun", in felul acesta au dezvoltat o relatie de incredere si stabilitate cu angajatii lor astfel incat multi dintre acestia au lucrat la companie pana au iesit la pensie. Iar renumita deoarece au reusit, prin stabilitatea oferita angajatilor, sa atraga in parteneriatele lor proiecte de anvergura si jucatori de talie mondiala ca si colaboratori. CERINTE: cunostinte de limba engleza la nivel mediu permis de conducere valabil doar pentru cetateni membri ai UE BENEFICII: Salariul competitiv va fi stabilit la interviul online direct cu angajatorul olandez, contractul fiind de asemenea semnat direct cu compania. Se ofera masina si de catre companie. Exista optiunea si de a folosi masina personala pentru deplasarea la locul de munca (proiect) existand in acest sens anumite beneficii de ordin financiar. Cazarea este si aceasta oferita de companie, intr-o casa cu bucataria si baia la comun dar intotdeauna singur in camera. Programul este normal dar la unele proiecte se pot face si ore suplimentare, acestea fiind remunerate compensatoriu cu 120% si 150% in functie de cantitate sau de zilele saptamanale efectuate. Sprijin in obtinerea actelor necesare angajarii in Olanda (BSN, VCA, obligatorii pentru domeniul constructiilor conform legislatiei Olandeze) Pentru aplicare puteti trimite CV-ul la numarul afisat , de asemenea puteti suna pentru lamuriri, dar va rog adaugati prefixul +40 inaintea numarului.
-
Angajam inginer constructor pentru reabilitare blocuri CERINȚE Efectuarea antemăsurători (atașamente) conform articolelor din deviz pentru pregătirea situațiilor de lucrări NR SI NCS. NOTE DE CONSTATARE DACA EXISTA DIFERENȚE IN PROIECT. Procese verbale de lucrări ascunse si de calitate. PREGĂTIREA documentatiei la fiecare situație de lucrări (cartea tehnica) Urmărirea calității lucrărilor conform proiect și organizarea etapelor de lucrări. Salariu 2000 euro. Relații la tel
-
Socierate Subcontractoare-Contractor general- Germania,angajeaza urgent:-Echipe Rohbau-Structuri la m2 sau LV sau Stundenlohn sau Personal calificat si necalificat pentru Santiere mari doar cu cu experienta. Vorbitori limba germana ,engleza,f constituie avantaj -Contract la ml sau Salarizare de exceptie incepand 2.300euro_Netto , ,Cazare,transport, negociabil,urgent,profesionalism.Urgent,relatii si C v pe :Whatsapp,mob .
-
Cautam translator pentru santier Germania ( priceput si in probleme administrative , intretinere). Telefon
-
Inginer Creo PTC si FEA caut job in Craiova. Aplicatii FEA: Creo Simulate, Creo Live Simulation, SolidWorks Simulation, Onscale.
-
angajam : -inginer constructor manager -inginer constructor executie -inginer constructii ofertare-devizare -maistri constructii exeutie -muncitori constructori calificati si necalificati
-
societate constructii din ploiesti angajam inginer constructii manager , ingineri si maIstri constructii executie,zidari,dulgheri,fierari,placatori polistiren,montatori pavele,finisori,muncitori necalificati
-
-
Societate de constructii din Bucuresti, angajeaza pentru sediul social responsabil intocmire si derulare contracte. Candidatul trebuie sa aiba studii economice, juridice, inginerie, sa aiba cunostinte de excel si word.
-
angajam inginer ofertare-devizare constructii,ingineri si maistrii constructii executie, muncitori calificati si necalificati in constructii
-
Angajam Design Engineer (Cables Design) la o fabrica de cablaje din Sector 3 Bucuresti. CERINTE: - licenta in Inginerie electrica Inginerie energetica sau domeniu similar - experienta in proiectarea cablurilor intr-un mediu de productie - cunostinte in software CAD si alte instrumente de proiectare RESPONSABILITATI: - proiectati si dezvoltati sisteme de cabluri pe baza cerintelor si specificatiilor proiectului - efectuati cercetari si analize pentru a optimiza proiectarea cablurilor pentru performanta si eficienta a costurilor - creati desene detaliate, modele si prototipuri folosind software-ul CAD - efectuati teste si evaluare pentru a valida performanta si fiabilitatea sistemelor de cabluri BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 39 lei - program de lucru de luni pana vineri: 08.00-16.00 - decontarea transportului in comun doar in Bucuresti sau transport asigurat: Calarasi, Ialomita, Valea Argovei-Silistea, Giurgiu, Teleorman. Persoanele interesate ne pot contacta la nr 0751 366 964 0723 626 048
-
Angajam Planificator productie la o fabrica din Brasov. CERINTE: - pachet MS Office, SAP - minim 2 ani experienta in planificare - cunostinte avansate de lb germana sau engleza - diploma in inginerie sau alta calificare asemanatoare RESPONSABILITATI: - se va asigura de prezența în stoc a materiilor prime necesare procesului de producție planificat și de capabilitatea de a realiza comenzile programate - gestionarea din punct de vedere al planificării producției a schimbărilor de produs și stabilirea termenelor de execuție - reprezintă persoana de legătura între comenzile de la client, departamentul achiziții și departamentul producție BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - asigurare medicala - subventie la cantina - program de lucru: 08.00-16.30 - bonuri de masa in valoare de 30 lei - prima de productivitate, de prezenta - transport asigurat: Sacele, Brasov, Zarnesti, Rasnov, Codlea, Ghimbav, Sanpetru, Bod Colonie.
-
Managementul activitatilor companiei pe departamente Atingerea Viziunii companiei Marirea cifrei de afaceri si a profitabilitatii
-
Locatiile de lucru: BARLAD, VASLUI (DANESTI SI HUSI), ROMAN, SIHASTRIA(NEAMT), BOTOSANI, FOCSANI. 1. Sef santier Barlad minim 2 ani experienta 2. Sef santier judet Vaslui (Danesti si Husi)-2 monumente istorice, trebuie experienta pe lucrari de consolidare restaurare monumente istorice- minim 5 ani experienta 3. Sef santier Roman-minim 2 ani experienta 4. Sef santier Sihastria, Neamt- minim 5 ani experienta 5. Sef santier Botosani (2 posturi)- minim 2 ani experienta 6. Sef santier Focsani- 1 monument istoric - trebuie experienta pe lucrari de consolidare restaurare monumente istorice- minim 5 ani experienta Responsabilitati: Realizeaza necesarul de materiale pentru executie; Trimite comanda la biroul achizitii Planifica forta de munca necesara executiei Coordoneaza muncitorii proprii sau ai subocontractorului pe santier Urmareste respectarea proiectului tehnic in executie Transmite atasamentele cantitatile executate catre biroul tehnic in vederea realizarii situatiilor de lucrari Realizeaza cartea tehnica a constructiei Urmareste respectarea termenului contractului de executie. Cerinte: Absolvent de CCIA sau Inginerie Civila Minim 2 ani experienta in executie Permis de conducere obligatoriu Cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office, excel, autocad Cunoasterea programului de devize constituie avantaj Oferta salariala: Intre 5500 - 9000 Ron Net - in functie de experienta, complexitatea proiectului si locatia proiectului. Daca esti interesat de rol, trimite te rog CV-ul tau la adresa de mail:
-
Promovat
Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât în România, cât și în Franța, Germania si Belgia pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes! Intra Interim angajează Sef de santier (constructii) pentru un client specializat in demolare si indepartare azbest si plumb din Franța, zona Paris. Cerințe: Experiență în domeniu- OBLIGATORIU Cunoașterea limbii franceze nivel mediu avansat - OBLIGATORIU Permis de conducere categoria B- OBLIGATORIU Responsabilități: Centralizează toate informațiile de teren legate de diversele cereri ale clienților Se ocupă de relația cu clienții în timpul fazei de realizare a lucrărilor Negociază realizarea de lucrări suplimentare în colaborare cu responsabilul de afaceri Negociază lucrările subcontractate Realizează transferul informațiilor din piață obținute cu responsabilul de afaceri Efectuează vizita pe viitorul șantier Întreprinde demersurile administrative preliminare necesare Redactează documentele tehnice Identifică resursele umane și materiale Elaborează contrastudiu pentru fiecare operațiune Elaborează stadiul lucrărilor și gestionează avansarea și validarea facturii corespunzătoare Se asigură de buna reglementare a creanțelor din partea clienților Participă la ședințele de șantier Monitorizează progresul lucrărilor Asigură respectarea regulilor de igienă și securitate Asigură aplicarea modurilor operaționale definite Propune modificări tehnice dacă este necesar Realizează audituri interne pe șantier (o dată pe lună). Ofertă și condiții de muncă: Salariu: 3000 EUR NET lună Program de lucru: 39 ore săptămână Cazare și transport asigurate de către angajator - camera individuală pentru fiecare persoană Asigurare medicală privată Contract pe perioadă nedeterminată în România, cu detașare 6 luni în Franța și cu posibilitate de prelungire a acestei detașări până la 18 luni 0 taxe sau comisioane la angajare Contactează-ne pentru mai multe detalii la numarul de telefon 0374 477 800, în intervalul orar 10:00-17:00, de luni până vineri. Prin apelarea numarului de telefon afisat in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acesta va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
-
Ocupantul poziției va coordona activitatea de depozitare și gestionare a tuturor materialelor necesare pe un șantier de construcții civile, contribuind la asigurarea permanentă a stocurilor necesare, atât din punct de vedere cantitativ, cât și calitativ. Persoana selectata va fi responsabilă de: Recepția cantitativă și calitativa a mărfurilor intrate în gestiune conform fișelor tehnice; Organizarea modului de depozitare corespunzătoare a materialelor, ținând cont de termenele de valabilitate (FIFO) și respectarea condițiilor de depozitare impuse de producător; Recepția și eliberarea materialelor pe baza documentelor specifice activității din depozit și asigura circuitului corect al acestora; Efectuarea inventarelor periodice ale materialelor din depozit; Asigurarea permanentă a informațiilor referitoare la stoc și evidența informatizată a acestuia; Crearea unui mod organizat și ordonat de lucru, asigurând astfel respectarea standardelor și a regulamentelor; Calitatea muncii și asumarea responsabilității pentru activitatea sa și a celor pe care îi coordonează; Dezvoltarea și menținerea unei bune relații cu colegii direcți și din departamentele cu care interacționează; Pregătirea și prezentarea rapoartelor periodice și la cerere. Gestionarul va avea contact frecvent cu reprezentanți ai departamentelor Operațional, Achiziții, Logistică și Contabilitate, cărora le va furniza informații relevante și exacte în vederea efectuării comenzilor optime de materiale cât și cu reprezentanții echipelor de execuție în vederea distribuirii materialelor necesare. Ocupantul poziției va coordona activitatea Ajutorului de Gestionar. Cerințele postului: Studii medii finalizate Experiență pe un rol similar de minimum 3 ani Cunoștințe tehnice despre materialele folosite în construcții - de preferat; Abilitați de planificare, organizare ți prioritizare a activităților; Bune abilitați de comunicare verbală și scrisă; Capacitatea de a asigura continuitate fluxului normal de lucru în ciuda întreruperilor și a solicitărilor simultane și multiple; Capacitatea de a avea o privire de ansamblu și de anticipare a potențialelor probleme; Atitudine deschisă și dorința de dezvoltare; Abilități de a lucra cu calculatorul (MS Office, Outlook) Daca ești interesat să aplici pentru aceasta pozițiea, trimite CV-ul accesand site-ul companiei BTDConstruct & Ambient, sectiunea recrutare. Intrebarile despre rol le poti adresa telefonic la numarul afisat.
-
Căutăm Inginer Devizist Construcții Civile - Galati Condiții avantajoase Pachet salarial + beneficii: - 100% corespunzatoare experientei, abilitatilor si aptitudinilor - il vom discuta si stabili la interviu. Responsabilități: Calcularea necesarului de materiale din cadrul unui proiect si evaluarea valorii acestui proiect; Evaluarea si raportarea periodica pana la finalizarea proiectului, verificarea lucrarilor executate; Respectarea procedurilor si regulilor interne de lucru; Intocmirea listelor cu cantitatile de lucrari executate si a situatiei de lucrari impreuna cu departamentul tehnic; Realizarea si urmarirea graficelor de executie; Colaborarea cu ceilalti experti din cadrul proiectului; Încadrează în norme de deviz și întocmește verifică devizele de lucrări pe obiecte, în conformitate cu listele de cantități primite de la specialități Obține oferte de preț de la furnizori sau producători de materiale și echipamente care să justifice bugetele de lucrări propuse; Întocmește baze de date referitoare la prețuri; Realizează analize de prețuri sau documentații pentru adaptarea articolelor la proiectul tehnic; Cunoasterea normativelor si standardelor in vigoare. Cerințe: Absolvent studii superioare Minim 3 ani de experienta profesionala in domeniu; Bune cunostințe de operare PC: MS Office, CAD, Intersoft (sau alt softuri de devize); Cunoașterea legislației în domeniu; Experiența și înțelegerea procesului tehnologic; Cunoașterea tehnică a materialelor de construcții și a proceselor implicate. Abilități bune de analiză și calcul matematic https: hrproteam.ro joburi inginer-devizist-galati #angajare#inginer#devizist#constructii#job#inginerdevizist#Galati
-
SC angajeaza electricieni in constructii si ajutor de electrician in Bucuresti . Salariul final se discuta la interviu. Se solicita pentru postul de electrician in constructii: - calificare si experienta in montaj doze, prize, diverse întrerupatoare, pat cable, legat in tablouri dupa scheme monofilare, etc; - citirea si punerea in aplicare a planului de instalatii electrice. Oferim: - seriozitate; -contract de munca perioada nedeterminata; -program L-V 8h 8,5h in functie de santier Sambata nu se lucreaza. -salariul la timp, bonusuri de performanță Sunati, nu dati mesaje.
-
Principalele responsabilități: Organizarea și coordonarea echipelor de teren; Cerințe: Nivel studii: superioare (profil tehnic); Permis auto: categoria B;
-
Angajez inspector SSM / cadru tehnic PSI . Cerinte: domiciliul in Bucuresti permis conducere cat. B experienta in domeniu minim 1 an cunostinte operare PC salariu atractiv Cei interesati sunt rugati sa trimita un CV in vederea programarii unui interviu. Multumim!