Anunțuri
Ingineri Disponibil din: 2020-12-10 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
ASPROM SRL - firma ce isi desfasoara activitatea in domeniul relocarilor de utilitati (apa si canalizare), angajeaza inginer retele Apa Canalizare, pentru zonele: Bucuresti, Buzau, Prahova, Focsani, Vrancea, Bacau. Detalii la telefon :
-
Promovat
Cerințe - experiență minim 2 ani - permis de conducere categoria B - cunostințe PC: Autocad 2D - nivel mediu, excel, word; programe devize( eDevize, Windoc Deviz ) - studii universitare finalizate Descrierea jobului -Analizarea cerințelor specifice ale fiecărui proiect -Analizarea ofertelor pentru ventilație și climatizare -Elaborarea și prezentarea ofertelor tehnice și comerciale pentru sisteme ventilatie si climatizare -Selectarea și dimensionarea echipamentelor HVAC adecvate pentru fiecare proiect. -Monitorizarea evoluției proiectelor și adaptarea ofertelor conform modificărilor survenite. Beneficii - salarizare corespunzatoare cu experienta si rezultatele obtinute. - loc de munca stabil -masina de serviciu - echipamentele necesare desfasurarii locului de munca
-
Promovat
Dorim sa ne marim echipa - ANGAJAM: - DEVIZIER DECONTARE si OFERTARE. Candidatul ideal: Experienta in utilizarea programelor de devize; Experienta in domeniu ca: ofertant devizier achizitor; Experienta in achizitii publice. Oferim salariu motivant si un mediu de lucru placut.
-
Promovat
Angajam inginer automatist-programator pentru sisteme BMS/BEMS se cere experienta minima de un an in proiectarea si/sau executia de sisteme de automatizare; - experienta in proiectarea/executia de sisteme BMS/BEMS constituie avantaj; - experienta in sisteme SCADA constituie avantaj; - detinerea de permis de conducere categoria B constituie avantaj; - se ofera - salariu motivant si corespunzator pregatirii si activitatii depuse; - se asigura conditii bune pentru relocare in Brasov pentru persoanele care doresc relocarea in Brasov;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
ZEM INFRASTRUCTURE angajeaza inginer mecanic. Program full time, asiguram masa,cazare si transport.
-
Angajam, in conditii deosebite (ne marim echipa), inginer constructor, specializare constructii civile, responsabil de coordonarea si conducerea tuturor activitatilor dintr-un santier. Se ofera: Contract individual de munca incheiat pe perioada nedeterminata, cu venit real inregistrat; Salariu atractiv si bonusuri in concordanta cu pregatirea profesionala, experienta dovedita, atitudinea si implicarea aratate si in functie de rezultatele obtinute; Program de lucru fix: 7:45: - 12:00 si 13 -17:15, de luni pana vineri si 8:00 -14:00 sambata, alternativ cu zile de sambata libere, indiferent de anotimp; Colectiv bine inchegat de colegi tineri, ambitiosi, deschisi, ce asigura un cadru propice pentru lucrul in echipa si cu rezultate profesionale de exceptie Birou propriu, calculator (laptop), telefon mobil, auto si cazare (dupa caz); Se cere: Pregatire profesionala (studii superioare, finalizate cu licenta) si experienta relevanta in domeniul constructiilor civile pentru cladiri rezidentiale; Experienta in coordonarea echipelor de muncitori si in lucrul cu oamenii, comunicare eficienta cu beneficiarii; Seriozitate si corectitudine, responsabilitate, implicare, atitudine proactiva; Disponibilitate pentru relocare in cazul santierelor noi deschise in tara; Utilizare computer (min. pachet Office, inclusiv Project Management, AUTOCAD, soft-uri de tip ERP); Permis de conducere categoria B. Firma de constructii civile cu activitate specializata pe domeniul rezidential, avand in portofoliu multe lucrari realizate in cadrul unor proiecte mari, deja finalizate (Siena, Top Class, Astrelor, Young City etc.), si alte contracte de executie aflate in derulare, in zona Bucuresti si in tara, inclusiv proiecte proprii, oferim servicii profesionale complete pentru construirea de proiecte imobiliare de tip rezidential, inclusiv consultanta, consiliere si management de proiect.
-
Ce calificări ai: - Eşti inginer cu pregătire tehnică (ai studiat instalații pentru construcții, TCM etc.), prin urmare ai cunostinte teoretice de mecanica fluidelor, termodinamica, termotehnica - Vorbeşti limba engleza - Ai cunoştinţe bune de calculator (Microsoft office) - Ai carnet de conducere (categoria B) - Ai experienţă în ofertare de produse industriale (preferabil) - Ești familiarizat cu aplicațiile industriale (recunosti tipurile de robineti pompe si elementele folosite în instalațiile industriale, înțelegi principiul de funcționare- preferabil) Caracteristici şi abilităţi: Ai o atitudine proactivă - Eşti curios oasă să înţelegi şi să înveţi lucruri noi - Vezi orice dificultate ca pe o provocare - Eşti obişnuit ă să iei decizii şi să îţi asumi responsabilităţi - Eşti sociabil ă şi entuziast ă să legi noi relaţii profesionale - Pui întrebări şi găseşti răspunsuri - Iti place sa faci parte dintr-o echipa Responsabilităţi: Vei oferi consultanţă şi soluţii pentru solicitările primite - Vei oferta în baza soluţiei propuse (robineţi, pompe şi alte echipamente pentru petrochimie, industria alimentară, farmaceutică, instalaţii de alimentare cu apă şi stins incendii, ape uzate etc.) - Vei gestiona relaţia cu clientul pâna la finalizarea comenzii - Vei representa ocazional firma şi vei relaţiona cu potenţiali clienţi - Vei identifica oportunităţi de colaborare în sectorul industrial regii de apă etc. - Vei negocia termeni de lucru cu clienţi externi - Vei face ocazional deplasări la furnizori potenţiali clienţi lucrări Ce oferim: Pachet salarial atractiv. Atmosferă de lucru plăcută, susţinere și înţelegere. Posibilitatea de a realiza sesiuni de training şi vizite la parteneri externi. Noi provocări în cadrul firmei. Program de lucru de luni-vineri: 8-16 Conditii moderne de lucru, tocmai ne-am mutat intr-un sediu nou pe strada Ziziznului 107 Dacă ce am scris în anunţ vorbește despre abilităţile tale şi ceea ce îţi place să faci, trimite-ne un e-mail cu CV-ul tău la adresa Te aşteptăm în echipă!
-
Angajam individual echipe de personal necalificat pentru munca în constructii. Experienta în construcții minim 2 ani. Program 7:30-17:30 Salariu motivant 5000 lei. Contract de munca pentru 12 luni cu posibilitate de prelungire. Persoana de contact
-
Societatea IASICON SA, cu sediul in Iasi, B-dul Tudor Vladimirescu 45A, tel. , , angajeaza inginer constructor pentru executie lucrari( sef punct de lucru, sef santier); Cerinte: - Absolvent facultatea de CCIA - Minimum 1-3 ani experienta in derulare executie proiecte de constructii civile; - Cunostinte de PC: MS Office, Auto Cad; - Aptitudini bune de comunicare, prezentare personala si relatii interpersonale; - Meticulozitate si aptitudini de analiza si rezolvare a problemelor; - Abilitati si cunoastere a limbajului tehnic in constructii si instalatii; - Disponibilitate pentru deplasari . -Posesor permis categoria B; Responsabilitati Responsabil cu supravegherea lucrarilor de executie conform proiectului si a conditiilor contractuale; Realizeaza planificarea activitatilor de executie atat a personalului propriu cat si a subcontractorilor, urmareste respectarea graficului de executie si coordoneaza activitatea in santier; Intocmeste necesarele de materiale si echipamente in conformitate cu listele de cantitati din devize si proiect; Urmareste respectarea normelor de calitate in executie si confirma din punct de vedere calitativ, lucrarile executate de catre personalul propriu sau cel al subcontractorilor; Verifica si confirma din punct de vedere cantitativ materialele si echipamentele livrate in santier; Intocmeste procese verbale si documentatia aferenta cartii tehnice a constructiei; Urmareste respectarea normelor de SSM si PSI pe intreaga durata a executiei; Mentine legatura cu reprezentantul Beneficiarului, responsabil cu executia; Se ofera: - salarial actractiv, in functie de rezultate, bonuri de masa, etc; -posibilitatea de a lucra intr-o echipa dinamica; loc de munca stabil; -posibilitatea de instruire si perfectionare;
-
Angajam operator calculator in proiectare constructii, va edita desene de arhitectura si de rezistenta. Trebuie sa fie familiar cu un program de CAD, caci va lucra in programul ArchiCAD ce va fi instruit la sediu. Contact numai telefonic, nu raspundem la mesaje, nu sunam inapoi!
-
Societatea SC HIDROTERRA SA cu sediul in Slobozia-Sucevei in domeniul constructiilor angajeaza persoana pentru contabilitate și activitatea de resurse umane. Cerinte: - capacitate bună de organizare și prioritizarea sarcinilor: - cunoștințe avansate MS Office; - cunoștințe de bază in citirea planselor proiectelor tehnice de executie; - cunostinte de intocmire a cartii tehnice unei constructii, in special consructii de drumuri; Se cauta persoana serioasa si cu experienta in domeniu. Se ofera salariu atractiv. Pentru mai multe detalii va rugăm sa nu ezitați sa sau sa ne contactați la numarul de telefon: - ing.Habasescu Vasile
-
-
In vederea desfasurarii activitatii specifice de ofertare-devizare in domeniul constructiilor instalatiilor dorim sa angajam o persoana cu experienta care sa se alature echipei noastre. Candidatul ideal: Absolvent studii superioare tehnice; Cunoasterea programe de devize constituie un avantaj; Experienta pe un post similar constituie un avantaj Buna cunoastere a pachetului MsOffice Word, Excel; Sa detina bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa; Sa fie resposabil, implicat, deschis la lucruri noi. Dorinta de invatare si perfectionare continua Responsabilitati: Incadreaza in norme de deviz si intocmeste oferta financiara in program de devize ; Intocmeste documentele aferente ofertei solicitate prin caietul de sarcini; Obtine oferte de pret de la furnizori sau producatori de materiale si echipamente care sa justifice bugetele de lucrari propuse; Intocmeste situatiile de lucrari si devizele de plata; Intocmeste devize pentru NCS si NR pe baza dispozitiilor de santier; Intocmeste baze de date referitoare la preturi; Analizeaza proiectele si caietele de sarcini in vederea elaborarii ofertei economice; Raspunde la cererile de clarificari si sau solicita clarificari din partea Comisiei de evaluare; Analizeaza caietul de sarcini si urmareste statusul licitatiilor in curs ( clarificari, contestatii, anulari); Beneficii: Pachet salarial atractiv negociabil in functie de experienta candidatului; Activitate intr-un mediu dinamic cu multe oportunitati de dezvoltare profesionala;
-
Firma cu profil supervizarea lucrarilor de costructii, angajeaza Asistent Manager, de preferat cu studii superioare tehnice. Se solicita implicarea, devotament si dorinta de a invata si pune in practica tehnologia lucrarilor de constructii. www.dirigintesantier.eu