Anunțuri
Ingineri Disponibil din: 2021-0-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Titlu Anunț: Angajăm inginer constructii Compania: RADEN PROIECT INSTAL SRL Locație: BAIA MARE , MARAMURES Tipul de angajare: Full-time Descrierea Companiei: Suntem o companie recunoscută pentru calitatea serviciilor oferite în domeniul construcțiilor, specializată în soluții de hidroizolații pentru o gamă variată de proiecte. Descrierea Postului: Suntem în căutarea unui inginer în construcții experimentat și motivat pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Dacă ești un profesionist pasionat și dorești să lucrezi într-un mediu provocator, te invităm să aplici la noi!. Responsabilități: Proiectarea și supervizarea execuției lucrărilor de construcție hidroizolatie. Asigurarea conformității proiectelor cu standardele tehnice și normele de siguranță. Colaborarea cu arhitecți, subcontractori și clienți pentru a asigura îndeplinirea specificațiilor tehnice. Gestionarea documentației tehnice necesare pentru derularea proiectelor. Supravegherea echipelor de pe șantier pentru a asigura respectarea termenelor și a standardelor de calitate. Cerințe: Diplomă de licență în inginerie civilă sau într-un domeniu conex. Experiență de minim 1 an în domeniu Cunoștințe de software specifice industriei (ex. AutoCAD, Revit). Excelente abilități de comunicare și de coordonare a echipei. Permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru deplasări la proiecte. Oferim: Salariu motivant, negociabil în funcție de experiență și calificări. Pachet de beneficii complet, incluzând bonusuri de performanță și asigurări de sănătate. Oportunități de dezvoltare profesională prin training-uri și cursuri de specializare. Mediu de lucru profesionist și suportiv. Cum să Aplicați: Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastra aici sau pe WhatsApp la numărul de telefon . Termenul limită pentru aplicare este 25.05.2024. Vă mulțumim pentru interesul arătat față de poziția disponibilă în cadrul companiei noastre și așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem! RADEN PROIECT INSTAL SRL
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj, Fabrica de Cleme si Armături din Câmpina, au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Curs sau școală profesională calificare sudor - Minim 2 ani experiență pe o poziție similară. - Cunoașterea procedeelor de sudura mig-mag si oxigaz De asemenea, dacă ești o persoană proactivă, cu inițiativă, orientată către rezultate, ai abilitatea de la lucra în echipă și ești disponibil ă pentru deplasări în țară sau în afara țării, ești cu atât mai potrivit ă în echipa noastră. Ce vei face la noi? Te vei ocupa de: - Potrivirea pieselor în vederea tăierii sau sudării - Curățarea părților componente și verificarea acestora în vederea identificării defectelor impurităților - Pregătirea și verificarea aparatelor de sudură - Reglarea tensiunii intensității curentului electric - Consolidarea părților uzate prin acoperirea cu straturi de aliaje - Controlarea pieselor finite utilizând dispositive de măsură specific - Interpretarea și utilizarea documentației tehnice Ce oferim? - Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in munca - Asigurare de viață, - Prima lunară de electricitate - Prima de Craciun pentru copiii angajatilor - Bonus concediu de odihna - Bonuri de masă De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon <span><a class="showNumber" data-tel="0720">07 arata numarul</a></span> 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât în România, cât și în Franța, Germania si Belgia pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes! Intra Interim angajează Sef de santier (constructii) pentru un client specializat in demolare si indepartare azbest si plumb din Franța, zona Paris. Cerințe: Experiență în domeniu- OBLIGATORIU Cunoașterea limbii franceze nivel mediu avansat - OBLIGATORIU Permis de conducere categoria B- OBLIGATORIU Responsabilități: Centralizează toate informațiile de teren legate de diversele cereri ale clienților Se ocupă de relația cu clienții în timpul fazei de realizare a lucrărilor Negociază realizarea de lucrări suplimentare în colaborare cu responsabilul de afaceri Negociază lucrările subcontractate Realizează transferul informațiilor din piață obținute cu responsabilul de afaceri Efectuează vizita pe viitorul șantier Întreprinde demersurile administrative preliminare necesare Redactează documentele tehnice Identifică resursele umane și materiale Elaborează contrastudiu pentru fiecare operațiune Elaborează stadiul lucrărilor și gestionează avansarea și validarea facturii corespunzătoare Se asigură de buna reglementare a creanțelor din partea clienților Participă la ședințele de șantier Monitorizează progresul lucrărilor Asigură respectarea regulilor de igienă și securitate Asigură aplicarea modurilor operaționale definite Propune modificări tehnice dacă este necesar Realizează audituri interne pe șantier (o dată pe lună). Ofertă și condiții de muncă: Salariu: 3000 EUR NET lună Program de lucru: 39 ore săptămână Cazare și transport asigurate de către angajator - camera individuală pentru fiecare persoană Asigurare medicală privată Contract pe perioadă nedeterminată în România, cu detașare 6 luni în Franța și cu posibilitate de prelungire a acestei detașări până la 18 luni 0 taxe sau comisioane la angajare Contactează-ne pentru mai multe detalii la numarul de telefon 0374 477 800, în intervalul orar 10:00-17:00, de luni până vineri. Prin apelarea numarului de telefon afisat in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acesta va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
-
Promovat
RESPONSABILITATI - Intocmirea ofertelor de pret in baza cererilor primite de la beneficiari; - Analiza, selectia si negocierea ofertelor primite pentru materiale, echipamente si lucrari - Verificarea corectarea listelor de cantitati din planuri - Urmarirea executiei proiectelor si a echipelor de executie - Propunerea de solutii constructive pentru lucrari de instalatii CERINTE - Studii superioare tehnice (Instalatii in Constructii); - Experienta ca inginer ofertare executie instalatii HVAC si Sanitare constituie un avantaj - Cunostinte desen tehnic, operare PC (MS Office, AutoCad); - Cunoasterea unei limbi straine constituie un avantaj - Capacitatea de a lucra independent, fara supervizare sau indrumare, dar si in echipa - Personalitate energica si flexibila. BENEFICII OFERITE - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Pachet salarial motivant in functie de experienta
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez inginer in constructii civile, full time sau part time cu experienta in domeniu de minim 3 ani. Se solicita experienta in teren, coordonarea executiei lucrarilor cu proiectele tehnice. Permisul de conducere categoria B reprezinta un avantaj . Va asteptam in echipa noastra!
-
Societate comerciala angajeaza ingineri constructii pentru retele de apa si canalizare, drumuri in judetul Caras Severin.
-
Societate producatoare de structuri metalice angajeaza inginer montaj structura metalica , infrastructura si anvelopa obligatoriu : canet B , autocad , engleza . Trimiteti cv la dresa de email
-
Societate cu profil constructii angajeaza conducator auto masina mare tonaj pentru pompa beton. Va rog trimiteti CV la mail
-
Hesper angajeaza inginerI mecanic productie,operatori cnc,electrician,ing.mentenanta cnc,ing.vanzari
HESPER S.A. este o societate comerciala pe actiuni si are ca obiect principal de activitate producerea de pompe hidraulice . Societatea angajeaza ingineri mecanici productie, electrician, inginer mentenanta masini unelte cnc,,muncitori calificati si necalificati Pachetul de salarizare oferit pentru acest post este ; salariu fix tichete de masa bonusuri de Paste,Ziua Femeii,ziua copilului,Craciun prime la concediu de odihna si altele in confomitate cu prevederile contractului colectiv de munca la nivel de societate Asteptam cu mare interes cv-urile pe care dorim sa ne fie transmise pe e-mail iar telefonul la care putem fi contactati este
-
Hesper angajeaza operatori cnc,electrician,sef sectie montare,munc.necalificati,inginerI mec.vanzari
HESPER S.A. este o societate comerciala pe actiuni si are ca obiect principal de activitate producerea de pompe hidraulice . Societatea angajeaza gestionar ,sef sectie montare pompe hideraulicefrezor sectia scularie, electrician, ingineri pentru serviciul vanzari-marketing-export dar care sa aiba si experienta in IT,,operatori cnc-muncitori calificati si necalificati,ing.mentenanta masini unelte cnc,ingineri mecanici productie pompe hidraulice Pachetul de salarizare oferit pentru acest post este ; salariu fix tichete de masa bonusuri de Paste,Ziua Femeii,ziua copilului,Craciun prime la concediu de odihna si altele in confomitate cu prevederile contractului colectiv de munca la nivel de societate Asteptam cu mare interes cv-urile pe care dorim sa ne fie transmise pe e-mail iar telefonul la care putem fi contactati este
-
Experiență specifică relevanta in execuția de lucrări având ca obiect reabilitări / modernizări drumuri si poduri. - Coordonarea activității de șantier Drumuri si Poduri - Acționează pentru conformitatea soluțiilor tehnice in proiectare compatibile cu tehnologiile de execuție; - Aplicarea pe teren a proiectului - Întocmirea documentelor tehnice si a rapoartelor de execuție / pe faze - Executarea măsurătorilor specifice - Verifica etapele de lucrări si calitatea lucrărilor împreuna cu dirigintele de șantier - Menține legătura cu subcontractorii; - Oferirea de soluții in proiectele realizate pentru maximizarea rezultatelor. - Cunoștințe utilizare de programe / software specific (MS Office, AutoCad) ; Salariul, programul si beneficiile vor fi stabilite in funcție de nivelul de pregătire si experiența.
-
Experiență specifică relevanta in execuția de lucrări având ca obiect construcțiile - Coordonează activitatea de instalații si echipare din șantier; - Acționează pentru conformitatea soluțiilor tehnice in proiectare compatibile cu tehnologiile de execuție; - Întocmirea antemăsurătoare, schema izometrica, necesarul de materiale; - Verifica etapele de lucrări si calitatea lucrărilor împreuna cu dirigintele de șantier; - Menține legătura cu subcontractorii; - Monitorizarea contractelor de lucrări; - Supervizarea si participarea la activitățile de montare instalații gaze; - Urmărirea si coordonarea lucrărilor de mentenanță a instalaților; - Oferirea de soluții in proiectele realizate pentru maximizarea rezultatelor. - Cunoștințe utilizare de programe / software specific (MS Office, AutoCad) ; - Persoana dinamica, serioasa, organizata si cu inițiativa; atenție riguroasa la detalii si cu capacitatea de a desfășura mai multe activități in același timp; Salariul, programul si beneficiile vor fi stabilite in funcție de nivelul de pregătire si experiența.
-
Angajam Controlor de calitate in fabrica in Brasov Program de 3 schimburi Salariu atractiv+ 730 lei tichete de masa + sporuri Experiența în domeniu este necesara Descrierea companiei www.DalaHR.ro Suntem o companie care pune clientul pe primul loc. Recrutam si selectam cei mai potriviti candidati pentru cele mai bune locuri de munca. Portofoliul nostru de angajari acopera o gama larga de domenii. Nota de confidentialitate: Aplicand la acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal din CV in cadrul procesului de recrutare, conform Regulamentului (UE) 679 2016 ( GDPR ) si a Politicii de Confidentialitate.
-
Angajam Ziari Dulgheri , muncitori necalificati inginer Costructor si director de Firma in Resita Jud.Caras-Severin Salariul Atractiv
-
Căutăm Inginer/tehnician centrale termice pentru a se alătura echipei noastre. Punem accent pe munca în echipă și căutăm persoane profesioniste, responsabile, deschise, doritoare să învețe și să evolueze. Responsabilități: Realizează mentenanța aparatelor sub incidența ISCIR sub îndrumarea personalului autorizat; Realizează intervenții la echipamente și va completa toate documentele necesare la finalizarea intervenției; Efectuează verificări tehnice periodice conform legislației în vigoare. Cerințe: Absolvent medii/studii superioare în domeniul tehnic; Experiență în domeniu: minim 1 an în domeniul gazelor naturale și ale aparatelor de încălzit alimentate cu combustibil solid, lichid sau gazos; Experiență practică în service centrale termice; Cunoașterea principiului de functionare și reglaj al arzătoarelor RIEllO, module de încălzire ApenGroup, Weishaupt; Cunoașterea operării a unor cotrolere de reglaj cum ar fi Buderus, Viessmann, Vitrotronic; Cunoștinte digitale: deprinderi utilizare MS Office; Constituie avantaj deținerea atestatului RVT și/sau RSL, tehnicieni cu atestat RSL; Deținerea permisului de conducere categoria B; Capacitatea de a comunica eficient cu alți membri ai echipei și cu clienții; Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită stricte. Beneficii: Salariul în funcție de gradul calificării și al experienței; Pachet de beneficii non-financiare (reduceri și gratuități pentru servicii medicale, pentru angajat și familie, tichete de masă, bonusuri de performanță, diurne, teambuilding, etc); Oportunitatea de a lucra cu colegi specialiști calificați, dornici să îți ofere suport și care să te integreze în echipă; Echipamente de lucru de calitate superioară și de ultimă generație; Operarea celor mai noi echipamente din domeniu; Dezvoltarea unei cariere în domeniul tehnic; Cursuri de pregătire teoretice și practice. Pentru informații suplimentare sună la 0749.081.411
-
Locatiile de lucru: BARLAD, VASLUI (DANESTI SI HUSI), ROMAN, SIHASTRIA(NEAMT), BOTOSANI, FOCSANI. 1. Sef santier Barlad minim 2 ani experienta 2. Sef santier judet Vaslui (Danesti si Husi)-2 monumente istorice, trebuie experienta pe lucrari de consolidare restaurare monumente istorice- minim 5 ani experienta 3. Sef santier Roman-minim 2 ani experienta 4. Sef santier Sihastria, Neamt- minim 5 ani experienta 5. Sef santier Botosani (2 posturi)- minim 2 ani experienta 6. Sef santier Focsani- 1 monument istoric - trebuie experienta pe lucrari de consolidare restaurare monumente istorice- minim 5 ani experienta Responsabilitati: Realizeaza necesarul de materiale pentru executie; Trimite comanda la biroul achizitii Planifica forta de munca necesara executiei Coordoneaza muncitorii proprii sau ai subocontractorului pe santier Urmareste respectarea proiectului tehnic in executie Transmite atasamentele cantitatile executate catre biroul tehnic in vederea realizarii situatiilor de lucrari Realizeaza cartea tehnica a constructiei Urmareste respectarea termenului contractului de executie. Cerinte: Absolvent de CCIA sau Inginerie Civila Minim 2 ani experienta in executie Permis de conducere obligatoriu Cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office, excel, autocad Cunoasterea programului de devize constituie avantaj Oferta salariala: Intre 5500 - 9000 Ron Net - in functie de experienta, complexitatea proiectului si locatia proiectului. Daca esti interesat de rol, trimite te rog CV-ul tau la adresa de mail:
-
Clientul nostru, un subcontractor cu experienta pe piata de instalatii din Romania, si-a extins recent activitatea in zona Cluj-Napoca si imprejurimi si cauta cu incepere imediata un Inginer Instalatii pentru a se alatura echipei din Cluj. Candidatul ideal va avea studii superioare de profil si minim 2 ani experienta in domeniul instalatiilor , in special pe mentenanta tehnica si revizii specializate. Revizii la trape Hidranti interiori exteriori Asigurarea mentenanţei sistemelor şi instalaţiilor de limitare şi stingere a incendiilor Pompieristica
-
Firmă de construcții din Suceava iși extinde echipa - căutăm INGINER CONSTRUCTOR care să ajute la coordonarea și implementarea proiectele noastre. Suntem în căutarea unei persoane dornice să abordeze un domeniu dinamic, provocator, respectiv construcția obiectivelor civile si industriale, alături de o echipa tânără dar experimentată. Cerințe: Absolvent studii superioare de profil construcții civile și industriale; Foarte bune cunoștințe tehnice ca inginer construcții civile și industriale; Experiența de minim 3 ani pe o poziție de project manager; Bune cunostințe de AutoCAD (un atu dar nu obligatoriu), Microsoft Office si MS Project; Planificare și organizare; Managementul echipei; Bune abilități de comunicare și relaționare; Capacitate de lucru individual dar și în echipa; Personalitate energică, proactivă, cu atitudine pozitivă. Permis de conducere categoria B. CV - urile pot fi trimise la adresa de email: ; relații la telefon .
-
Promovat
- cunostinte avansate AutoCAD 3D 2D ; - experienta in domeniu minimum 1 an; - intocmeste desenele in Autocad 3D 2D pentru proiecte tehnice aflate in executie - cunostinte MsOffice;
-
Angajăm: INGINERI GEODEZI, Studenti , Tehnicieni Topografie Cadastru (Ploiesti, Prahova) Ce ai avea de făcut in functie de ce stii si ce ti ar placea sa faci? A. În departamentul scanare laser 3D & LiDAR: - să efectuezi măsurători de scanare laser 3D; - să efectuezi masuratori topografice - să efectuezi post-procesarea măsurătorilor topo efectuate - să realizezi planuri 2D în conformitate cu standardele și procedurile companiei; -Zboruri cu drona, iar dacă nu știi te învățăm noi. B. În departamentul fotogrametrie de joasă altitudine - să efectuezi zboruri cu drona; - să efectuezi măsuratori GPS; - să procesezi măsurători GPS; - să procesezi datele LiDAR sau imaginile obținute din zboruri cu drone. C. În departamentul de Topografie: -Lucrari de cadastru sistematic la birou sau la teren in functie de preferinta si priceperea ta. - să execuți ridicări topografice daca ai mai facut asta; - sa realizezi planuri in Autocad si documentatiile de specialitatea Cadastru/Topografie; -Autocad, Microsoft Office: - studii superioare în inginerie geodezică sau aproape finalizate; -cunoștinte în utilizarea programelor de desenare tip CAD 2D - reprezintă avantaj 3D; -expertiza in lucrul pe teren cu echipamente topo va crea un avantaj salarial; Dacă acest anunt nu prezintă interes pentru tine, dar știi pe cineva căruia i s-ar potrivi, ne-am bucura să dai de veste mai departe. 4. desenator in Autocad Așteptăm CV-ul tău la adresa: ; mobil , detalii la www.toping.ro PS: putem oferi salarii nete intre 3000 lei si 16000lei negociabile la sustinerea interviului in functie de priceperea , disponibilitatea si aportul stabilit contractual. Te asteptam sa ne contactezi.
-
Troia Premium Construct SRL angajeaza inginer constructii civile cu experienta. Responsabilități: - Managementul etapelor si prioritizarea lucrarilor; - Elaborarea planului de lucrari si monitorizarea planului de executie; - Intocmirea si semnarea tuturor documentelor ce tin de lucrarile de coordonare: situatii de lucrari, raportari periodice, pontaje; - Participa la receptia interna a lucrarilor materialelor si a produselor; - Urmareste executia lucrarilor pe santier din punct de vedere al calitatii, cantitatii si respectarea termenului de executie; - Monitorizeaza si participa la toate fazele proiectelor si asigura asistenta tehnica pe toata perioada de executie; - Centralizarea datelor si comunicare nemijlocita cu reprezentantii beneficiarului; - Comunicarea si trimiterea de date intre inginer si contabilitatea firmei . Cerinte: - Studii superioare tehnice (inginer constructor); - Flexibilitate in program si decizii, disponibilitate la program prelungit; - Abilităţi de planificare, organizare şi coordonare a activităţilor desfăşurate; - Persoană foarte organizată, cu un spirit de observaţie dezvoltat şi orientare către detalii; - Abilitati foarte bune de comunicare; - Competente foarte bune de organizare, planificare, coordonare, control, capacitatea de a lua decizii; - Capacitate de analiza si sinteza, orientare catre respectarea termenelor si atingerea rezultatelor finale; - Persoana dinamica, flexibila ,dedicata cu spirit de echipa.
-
Troia Premium Construct SRL angajeaza inginer constructii civile cu experienta. Responsabilități: - Managementul etapelor si prioritizarea lucrarilor; - Elaborarea planului de lucrari si monitorizarea planului de executie; - Intocmirea si semnarea tuturor documentelor ce tin de lucrarile de coordonare: situatii de lucrari, raportari periodice, pontaje; - Participa la receptia interna a lucrarilor materialelor si a produselor; - Urmareste executia lucrarilor pe santier din punct de vedere al calitatii, cantitatii si respectarea termenului de executie; - Monitorizeaza si participa la toate fazele proiectelor si asigura asistenta tehnica pe toata perioada de executie; - Centralizarea datelor si comunicare nemijlocita cu reprezentantii beneficiarului; - Comunicarea si trimiterea de date intre inginer si contabilitatea firmei . Cerinte: - Studii superioare tehnice (inginer constructor); - Flexibilitate in program si decizii, disponibilitate la program prelungit; - Abilităţi de planificare, organizare şi coordonare a activităţilor desfăşurate; - Persoană foarte organizată, cu un spirit de observaţie dezvoltat şi orientare către detalii; - Abilitati foarte bune de comunicare; - Competente foarte bune de organizare, planificare, coordonare, control, capacitatea de a lua decizii; - Capacitate de analiza si sinteza, orientare catre respectarea termenelor si atingerea rezultatelor finale; - Persoana dinamica, flexibila ,dedicata cu spirit de echipa.
-
Firma de construcții angajează în condiții avantajoase inginer topometrist. Salariu motivant
-
Ocupantul poziției va coordona activitatea de depozitare și gestionare a tuturor materialelor necesare pe un șantier de construcții civile, contribuind la asigurarea permanentă a stocurilor necesare, atât din punct de vedere cantitativ, cât și calitativ. Persoana selectata va fi responsabilă de: Recepția cantitativă și calitativa a mărfurilor intrate în gestiune conform fișelor tehnice; Organizarea modului de depozitare corespunzătoare a materialelor, ținând cont de termenele de valabilitate (FIFO) și respectarea condițiilor de depozitare impuse de producător; Recepția și eliberarea materialelor pe baza documentelor specifice activității din depozit și asigura circuitului corect al acestora; Efectuarea inventarelor periodice ale materialelor din depozit; Asigurarea permanentă a informațiilor referitoare la stoc și evidența informatizată a acestuia; Crearea unui mod organizat și ordonat de lucru, asigurând astfel respectarea standardelor și a regulamentelor; Calitatea muncii și asumarea responsabilității pentru activitatea sa și a celor pe care îi coordonează; Dezvoltarea și menținerea unei bune relații cu colegii direcți și din departamentele cu care interacționează; Pregătirea și prezentarea rapoartelor periodice și la cerere. Gestionarul va avea contact frecvent cu reprezentanți ai departamentelor Operațional, Achiziții, Logistică și Contabilitate, cărora le va furniza informații relevante și exacte în vederea efectuării comenzilor optime de materiale cât și cu reprezentanții echipelor de execuție în vederea distribuirii materialelor necesare. Ocupantul poziției va coordona activitatea Ajutorului de Gestionar. Cerințele postului: Studii medii finalizate Experiență pe un rol similar de minimum 3 ani Cunoștințe tehnice despre materialele folosite în construcții - de preferat; Abilitați de planificare, organizare ți prioritizare a activităților; Bune abilitați de comunicare verbală și scrisă; Capacitatea de a asigura continuitate fluxului normal de lucru în ciuda întreruperilor și a solicitărilor simultane și multiple; Capacitatea de a avea o privire de ansamblu și de anticipare a potențialelor probleme; Atitudine deschisă și dorința de dezvoltare; Abilități de a lucra cu calculatorul (MS Office, Outlook) Daca ești interesat să aplici pentru aceasta pozițiea, trimite CV-ul accesand site-ul companiei BTDConstruct & Ambient, sectiunea recrutare. Intrebarile despre rol le poti adresa telefonic la numarul afisat.