Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Ingineri Disponibil din: 2021-07-07 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Angajam inginer domeniul electric pentru proiectare retele,instalatii electrice si ofertare

    Angajam inginer pentru proiectare retele si instalatii electrice si ofertare lucrari. Cunostinte necesare : Word, Excel, Autocad . Absolvent de Politehnica sau Facultatea de Instalatii.

  • 9

    Inginer proiectare,inginer ofertare/achizitie ,electricieni,instaltori

    Firma de instalatii si constructii din Brasov cautam personal calificat pentru a reintregi echipa .Pentru posturile de ingineri dorim experienta in domeniul de minim 1 an ,deasemeni sa fie posesorii unor caractere deschide si rezistente la stress .Dorim sa fie canditati indrazneti si receptivi . Pentru posturile de electricieni si instalatori dorim candidati cu o exerienta de minim 2 ani. Pentru informatii suplimentare va rugam sa ne contactati la numarul de telefon din anunt zilnic de luni-vineri intre orele 08.30-15.30 Asteptam cu interes cv -urile dumneavoastra .

  • 4

    Angajam Sef de echipa lucrari de canalizare

    Angajam Sef de echipa lucrari de canalizare , SALARIUL NET este 4500 lei la care se adauga contributiile la asigurarile sociale si de sanatate. Salariul se primeste de doua ori pe luna , AVANS si LICHIDARE .Cautam persoane active care sa aiba experienta in domeniu si cunostiinte topografice( capacitate determinare stabilire cote topografice).Lucrarile sunt in apropiere la Mun.Targu Jiu.Plecare in fiecare dimineata din Targu Jiu in jurul orei 7.Vara programul este pana la ora 18 cu pauza de masa aferenta. Programul de lucru presupune o sambata activitate o sambata libera. Se poate acorda gratuit cazare in modul de organizare santier si transport la domiciliul odata la doua saptamani dus-intors. Contractul de munca este ferm.Oferim si solicitam seriozitate. Telefon de contact - DAN

  • 13

    sudor - lacatus mecanic

    Responsabilitati: - sudura / lacatuserie pentru tubulatura si echipamente hidraulice de inalta presiune si alte structuri mecanice; Cerinte post * sudura electrica, MIG-MAG, CO2, argon * lacatuserie * experienta in domeniul instalatiilor si componentelor hidraulice si pneumatice; * capacitate de lucru in echipa, initiativa, seriozitate; * disponibilitate si perseverenta in acumulare de cunostinte noi intr-un domeniu dinamic; * permis de conducere cat B; * disponibilitatea la deplasari; * experienta in domeniu, minim 3 ani. Oferta - Pachet salarial atractiv; - Abonament medical - Training si oportunitati de dezvoltare a carierei; - Posibilitatea dezvoltarii carierei intr-o companie de succes; Transmiteti CV la adresa Programari la interviu: VA RUGAM APLICATI DUPA CE ANALIZATI CU ATENTIE CERINTELE POSTULUI!! Pentru detalii accesati sait-ul oficial

  •   expert achizitii - tanex s.r.l.

       Talentul, dezvoltarea personala si obiectivele ambitioase sunt caracteristicile echipei Tanex. Acestia sunt oamenii pe care ii angajam. Daca sunteti in cautarea unei cariere, Tanex SRL Bucuresti este ceea ce aveti nevoie. Tanex SRL ofera un post de Expert Achizitii Candidatul Ideal: Cunostinte operare PC (Ms Office, Microsoft Word si Excel); Cunostinte in legislatia achizitiilor; Capacitatea de prioritizare; Capacitate de a respecta termene limită si atentie la detalii; Capacitate de analiza și sinteză; Bune abilitati de negociere; Constituie real avantaj experienta in domeniul confectiilor; Certificat expert achiziții publice -prezinta avantaj; Experiență minim 1 an pe un post similar - prezinta avantaj; Cunoasterea limbii engleze nivel mediu. Descrierea jobului - realizare achizitii; - se asigura ca aplica corect legislatia in vigoare privind achizitiile; - analizeaza conformitatea documentatiei, cerintelor de selectie si elaborarea caietelor de sarcini; - urmareste actualizarea informatiilor pentru contractele de achizitie din portofoliul de interes al companiei; - urmareste respectarea modalitatilor de desfasurare pentru fiecare din procedurile de atribuire selectate si lansate; - organizeaza si arhiveaza documentele aferente activitatii desfasurate; - este responsabil de procesul de intocmire a ofertelor. Oferim: - Un pachet salarial motivant; - Decontare transport. - Conditii de munca favorabile dezvoltarii profesionale. Alatura-te echipei noastre! Telefon: e-mail: Adresa: Sos. Bucuresti-Magurele, nr. 47B, Sector 5, Bucuresti enzi.

  • 1

    Inginer electro-mecanic - usi tehnice, industriale

    Angajam inginer pentru suport tehnic, supervizare lucrari montaj, mentenanta usi tehnice/ industriale. Permis de conducere cat. B. Locatia Stefanestii de Jos, Jud. ILFOV Asteptam CV pe e-mail

  • Angajăm Inginer Devize Ofertare

    Ofertă de muncă (București) - Inginer Devize Ofertare Clientul nostru, un punct de reper în reinventarea și promovarea conceptului arhitectural și al serviciilor de calitate în România și pe plan internațional, abordează toate domeniile legate de construcții și management de proiect. Inovația, dinamismul și performanța se îmbină într-un mediu organizațional sănătos și puternic din care puteți face parte și dumneavoastră, pentru a pune in practică valorile care ne însuflețesc, împreuna. Cerințele postului: Certificate sau calificări în domeniu ( constituie un avantaj); Studii superioare: inginer - constituie avantaj; Experiență profesională: minim 2 ani în derularea procedurilor de operare și executie devize și o buna cunoastere a normelor și legislației în domeniu. Verificarea dosarelor de ofertare reprezintă un plus; Abilități de negociere reale; Competențe de operare program devize (WINDEV, INTERSOFT, eDEVIZE) și Microsoft Office (Excel, Word); Abilitatea de organizare și planificare; Creativitate si determinare în finalizarea unui proiect; Abilități excelente de gestionare a timpului; Receptivitate, seriozitate, corectitudine; Foarte bune abilități de comunicare; Atitudine proactivă și deschidere către nou; Capacitate de învățare rapidă; Atitudine pozitivă, autodeterminare și spirit de echipa; Atribuțiile postului: Stabilirea cu factorii de decizie bazele de preturi si intocmeste devizul pe categorii de lucrari al investiției totale; Stabilirea prețului lucrarilor: - Întocmirea devizului pe categoriile de lucrări ale investiției totale; - Stabilirea situațiilor intermediare de plată conform contractelor și graficelor lucrărilor; - Participarea la estimarea cantităților, a costurilor de materiale și a forței de muncă necesare -Elaborarea clarificărilor și stabilirea listei de livrabile în faza de ofertare a proiectelor; -Participarea la întâlnirile tehnice de proiect din timpul tuturor fazelor de proiectare și execuție; -Stabilirea de comun acord cu beneficiarul a soluției tehnice pentru realizarea proiectului; -Încadrarea cantităților de lucrari în articole din deviz; -Introducerea articolelor de deviz în program specializat; -Calculul costului final al investiției; -Întocmirea formularelor F1, F2, F3, F4, F6 conform HG 907 și verificare completării corespunzatoare a formularelor F5 de către proiectanții de specialitate; -Întocmirea devizului General al investiției și a devizelor pe obiect, Colaborarea ori de câte ori este nevoie cu specialiștii din cadrul departamentului tehnic, cu șeful punctului de lucru si șeful de șantier, cu arhitecții; Urmărirea tendințelor de dezvoltare a pieței de domeniul construcțiilor: prețurile și produsele concurenței; Introducerea devizelor conform normelor de indicatoare și realizarea extraselor de materiale, manopera, utilaje și transport; Întocmirea masuratorilor pentru lucrările la care nu exista liste cu cantități de lucrari; Întocmirea ofertelor financiare și tehnice necesare procesului de achiziție publică licitație; Întocmirea și verificarea devizelor și a listelor de cantități pentru proiectele în lucru sau pentru cele aflate în faza de execuție; Implicarea activă în realizarea ofertelor pentru licitații; Colaborarea cu responsabilul achiziții privind ofertele de pret; Negocierea prețurilor și a condițiilor comerciale cu furnizorii; Întocmirea ofertei tehnico-economice în conformitate cu cerințele documentației primite; Promovarea constantă a unei imagini pozitive a companiei în relația cu clienții; Analiza, gestionarea și anticiparea gradului de risc (financiar timp); Arhivarea corespunzatoare a documentației; Propunerea de noi metode de îmbunatatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse; Beneficii: Vă oferim un salariu motivant, negociabil în functie de experiența dumneavoastră. Vă punem la dispoziție toate resursele disponibile si vă oferim toată sustinerea pentru a vă integra și dezvolta intr-o echipa de profesionisti; Participarea la proiecte speciale, de lunga durata, atât pe plan național, cât și international; Mediu de lucru excepțional. Suport pentru relocare.

  • 1

    Inginer sisteme de securitate

    Suntem în căutare de coleg Inginer de sisteme de securitate sau curenti slabi, care să se alăture echipei noastre dinamice. Dacă sunteți o persoană proactiva, motivată, cu abilități tehnice solide și pasionată de domeniul securității, dornică să se alăture unei echipe de profesioniști, vă invităm să aplicați pentru poziția oferita. Așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem. Candidatul ideal: Studii in domeniul tehnic, electric, electronic, instalatii telecomunicatii; Experiența profesională: minim 1 an pe un post similar; Cunostinte de instalare si service sisteme de securitate si detectie incendiu constituie avantaj; Detinerea unui Certificat de Electrician autorizat constituie avantaj; Detinerea unui Certificat de Inginer sisteme de Securitate constituie avantaj; Cursuri/atestări specifice postului pot fi realizate si in urma angajarii; Experiență în întocmirea ofertelor (estimare costuri execuție și punere în funcțiune de cerințe, documentare și gestionare); Permis de conducere - categoria B; Apt pentru lucru la inaltime; Disponibilitate deplasări in tară; Persoana responsabila, organizata, comunicativa; Limba engleză - nivel mediu/avansat. Responsabilitati: Coordoneaza activitatile de instalatii sisteme electrice curenti slabi aferente proiectelor companiei; Răspunde pentru documentele emise (soluția tehnică propusă, configurații tehnice, oferte etc); Asigura suportul necesar pentru realizarea in bune conditiii a lucrarilor si respectarea termenelor convenite cu beneficiarii; Realizeaza rapoarte zilnice pentru lucrarile realizate in cadrul proiectelor atat pentru beneficiar cat si pentru angajator; Instruiește beneficiarul cu privire la echipamentele instalate; Întocmește proceduri și instructiuni de asigurare servicii tehnice de operare și mentenanță; Participă la diagnosticarea și rezolvarea defectelor apărute în zona de responsabilitate, folosind aparatura de măsura și control; Participă la revizii şi lucrări de mentenanţă preventivă si corectiva; Respecta pe tot parcursul lucrarilor calitatea executiei si proiectul tehnic; Realizeaza intreaga gama de lucrari electrice de curenti slabi in instalatii industriale, civile; Menține relația cu furnizorii din punct de vedere tehnic (cursuri de specialitate, noutăți tehnice, tehnologii noi, participări la târguri de specialitate); Respectă deciziile în vigoare în ceea ce priveşte lucrul cu documente confidenţiale şi secrete. Beneficii: Contract de munca incheiat pe perioada nedeterminata; Pachet salarial motivant si negociabil in functie de experienta in domeniu; Bonusuri de performanta; Oportunitati de dezvoltare a carierei intr-un mediu professional; Lucrul intr-o echipa dinamica si tanara.

  • 37

    Broker imobiliar

    Vino fara costuri la Gaminvest, leader in imobiliare cu peste 17 ani experiență si performante remarcabile in Oradea si Bihor. Suntem compania cu cel mai mare portofoliu de proprietati si contacte, cu doua sedii in Oradea și o echipă puternică brokeri cu cariere de succes în desfasurare. Din acest motiv, luam in echipa noastra doar brokeri sau agenti cu experienta și rezultate in imobiliare sau vanzari. Fără costuri lunare, fără costuri pentru cursuri, fără costuri de marketing, fără taxe de birou Ce oferim? Fix lunar + Comision + Bonusuri Grile generoase pe nivele de performanta si comision variabil in functie de experienta si performanta Acces nelimiat la portofoliul și bazele de date de clienți Training de nivel expert, formare profesionala si cursuri de vanzari, comunicare si marketing imobiliar Mașină de firmă, laptop de firmă, telefon cu număr de firmă, birou modern cu toate facilitațile de birotică, scanner, imprimante, sală de ședințe, etc Departament juridic intern in companie, ca suport la dispoziția brokerilor în activitatea imobiliară precum și personal de secretariat Înființare societata sau PFA și serviciul de contabilitate lunară, gratuit, sustinut de catre agenție Promovare si publicitate imobiliară a portofoliului Sună interesant? Te vrem în echipa noastră!

  • 8

    Angajam personal:contabil, sofer autospeciala, mecanic utilaj, tehnician devize, inginer, instalator

    Societate de constructii angajeaza: - muncitori necalificati; - economist contabil; - sofer autospeciala; - mecanici utilaj; - tehnician devize; - inginer drumuri; - inginer instalatii; - inginer ofertare; - inginer constructor; - electrician; - instalator. Pentru a programa un interviu ne puteti contacta la urmatorul numar de telefon: , in intervalul orar 08:00 - 16:00 , sau ne puteti trimite un CV la adresa: str. Cireasov, nr. 22 , Slatina, jud. Olt ori pe e-mail:

  • 44

    muncitor necalificat in vederea calificării

    muncitor necalificat ,bărbați și femei,in vederea calificării operator chimist in domeniul petrochimie,conditii motivante ,incepand de la 3500 RON net de baza-mediu 4500 RON ,disponibilitate deplasare cu mijloace puse la dispoziție-proprii ,rugam trimiteti cv la adresa

  • 4

    Inginer vanzari / suport tehnic / service

    PROGRESS FLUID este principalul partener in Romania a companiei germane BOSCH REXROTH si are ca obiect de activitate comercializarea, suportul tehnic si service a instalatiilor si echipamentelor de actionari si automatizari industriale hidraulice. In ultimul timp, Progress Fluid si-a extins gama de produse oferite prin incheierea unor parteneriate preferentiale cu producatori de renume in domeniul actionarilor si automatizarilor industriale. Gama de produse oferita are la baza intreaga oferta BOSCH REXROTH, ATOS, VICKERS, ARGO-HYTOS, BERARMA, SETTIMA, CASAPPA, HBE in domeniul actionarilor si automatizarilor hidraulice, pneumatice, tehnica liniara si de montaj, precum si conectica VOSS si furtune hidraulice, Lider de piata in domeniu, PROGRESS FLUID ofera clientilor sai cea mai variata gama de echipamente de actionari si automatizari industriale si servicii complete referitoare la executie de instalatii noi sau modernizarea celor existente, consultanta, proiectare, mentenanta, reparatii pompe, cilindri si echipamente hidraulice RESPONSABILITATI : - promoveaza si vinde produse si echipamente pentru automatizari hidraulice, pneumatice, mecanice; - asigura consultanta tehnica si service clientilor; - prezinta si discuta oferta tehnica specifica; - se ocupa de administarea vanzarii (rapoarte, contactari zilnice); - intretine relatia cu clientii din portofoliu si urmareste cresterea numarului acestora; - urmareste derularea contractelor si comenzilor; - monitorizarea pietei; - participarea la targuri si expozitii in domeniu; CERINTE POST *studii superioare tehnice (OBLIGATORIU Politehnica / fac. mecanica, masini hidraulice/ pneumatice, mecatronica, masini unelte, automatizari); * abilitati de comunicare, vanzari si negociere; * MINIM 5 ANI experienta in domeniul instalatiilor si componentelor hidraulice si pneumatice; * MINIM 5 ANI experienta in VANZARI-SUPORT TEHNIC echipamente hidraulice si pneumatice * cunostinte operare PC (Word, Excel); * capacitate de lucru in echipa, initiativa, seriozitate; * disponibilitate si perseverenta in acumulare de cunostinte noi intr-un domeniu dinamic; * OBLIGATORIU cunostinte lb engleza si/sau germana; * OBLIGATORIU permis de conducere cat B; * disponibilitatea la deplasari in tara si strainatate; * disponibilitate la program prelungit * domiciliu in BUCURESTI sau limitrof. NU se asigura cheltuieli de cazare sau relocare pentru aplicantii care nu sunt din Bucuresti OFERTA Pachet salarial atractiv; Telefon de serviciu; Abonament medical Training si oportunitati de dezvoltare a carierei in tara si in strainatate; Posibilitatea dezvoltarii carierei intr-o companie de succes; Transmiteti CV la adresa Programari la interviu: VA RUGAM APLICATI DUPA CE ANALIZATI CU ATENTIE CERINTELE POSTULUI!! Pentru detalii accesati sait-ul oficial

  • 25

    Angajam coordonator lucrari constructii instalatii

    Angajam coordonator lucrari constructii, persoana dinamica cu experienta in coordonarea echipelor de lucru, studii sau calificari in domeniul instalatiilor sau constructiilor , domiciliul in Judet Prahova (Campina). - coordoneaza si supravegheaza lucrari; - disponibilitate pentru deplasari de luni pana vineri; - carnet conducere auto; Salariul de inceput : 5000 lei/luna

  • 9

    Funcționar Call-center _Sectorul 5

    Job_Reprezentant Client _Backoffice_Bucuresti Recrutez un Reprezentant Relații Clienți Back Office Pentru un client companie care ofera servicii de identitate digitala, securitate cibernetica si arhivare Cerințe: Studii superioare Bune abilități de comunicare scrisă și verbală Competențe de tip customer service: amabilitate, negociere, comunicare, persuasiune (un PLUS - experienta de Back Office in domeniul bancar) Abilitatea de a comunica cu clientul la telefon, dar și face to face Capacitatea de asimilare rapidă a cunoștințelor și de prioritizare a activităților Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte Responsabilitate, initiativă Abilități de lucru în echipă Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții vânzări reprezintă un avantaj Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook și navigare internet Cunostințe de limba engleză mediu. Responsabilități: Preluarea notificarilor și oferirea suportului clienților în funcție de solicitarea facuta Rezolvarea situațiilor în conformitate cu procedurile interne Identificarea nevoilor și așteptărilor clienților prin contactare telefonica, email sau chat Recepționarea întrebărilor, recomandărilor și reclamațiilor clienților Contactarea telefonica a clientilor care achizitioneaza serviciile din portofoliul companiei Identificarea nevoii clienților și recomandarea serviciului adecvat Gestionarea portofoliului de clienți existenți Prezentarea și promovarea serviciilor si produselor companiei Oferta: Tichete de masa Abonament servicii medicale Regina Maria, Abonament Bookster Shuttle bus Card de cafea Acces platforma Udemy, 22 zile CO + ziua de nastere zi libera CV: CV: lauradaniela at yahoo.com !!! Contract de munca pe perioada determinată de 4 luni, ulterior posibilitatea de transformare in Nedeterminat.

  • 2

    Inginer constructii instalatii

    Cerinte: studii de specialitate; experienta in domeniu; permis de conducere categoria B. Responsabilitati: coordonarea proiectelor; coordonarea echipelor de lucru; supervizarea si monitorizarea lucrarilor de constructii; planificarea si coordonarea activitatilor de constructie; gestionarea si aprovizionarea materialelor necesare; disponibilitate pentru program prelungit si deplasari. Pentru canditatura, asteptam CV-ul d-voastra la adresa de email: ; Tel: .

  • 4

    Societate de constructii drumuri angajeaza inginer CFDP

    Candidatul Ideal: absolvent al Facultatii de Constructii (CFDP); - Cunostinte avansate de EXCEL; -Cunostinte minime de topografie, devize, AUTOCAD; cunoasterea si respectarea standardelor și normativelor in vigoare; Experiență minim 3 ani în execuția de lucrări de drumuri respectiv în managementul, coordonarea și gestionarea proiectelor de infrastructură rutieră Detine bune abilitati de comunicare si orientare pentru rezolvarea diverselor situatii aparute in pe parcursul proiectului; Resposabil si implicat. - Permis de conducere, categoria B; Descrierea jobului: - Urmarirea executiei lucrarilor pe santier din punct de vedere al calitatii, cantitatii si respectarea termenelor de executie; - Participă la verificarea calităţii lucrărilor la principalele faze de execuţie stabilite prin normele, reglementările şi normativele tehnice şi semnează procesele verbale de atestare a calităţii; - Verifică respectarea utilizării în execuţie numai a produselor de construcţii cu certificate de conformitate, declaraţii de conformitate sau agrementate tehnic; - Cunoştinţe legate de materiale, metode, instrumente utilizate în construirea sau repararea unor structuri cum ar fi şosele sau autostrăzi; - Coordonarea activităților de producție în vederea realizării lucrărilor în condiții de eficiență tehnico-economică și de calitate. - Intretinerea relatiilor cu beneficiarii; - Deplasari in santierele companiei; - Verifica si semnează documentațiile întocmite; Beneficii: - Salariu motivant raportat la experiență și nivelul cunoștințelor; - Mediu de lucru dinamic și profesionist; - Contract de munca pe perioada nedeterminată; - Posibilitate de dezvoltare profesionala; Pentru detalii va rugam sunati la nr de telefon de mai jos.

  • Inginer automatist robotica

    Cerinte: studii tehnice de specialitate; experienta profesionala in automatizari industriale robotica; permis de conducere categoria B. Responsabilitati: analizarea caietelor de sarcini; realizarea si actualizarea schemelor electrice si a programelor de automatizare ; punerea in functiune a diverselor instalatii realizate instalate; elaboararea documentatiei tehnice aferente proiectului. Daca te regasesti in cele de mai sus, asteptam CV-ul tau la adresa de email: ; Tel:

Salvează căutarea