Anunțuri
Ingineri Disponibil din: 2021-09-27-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cerinte: -Autorizatie macara Grupa A, carnet de conducere categoria C; -Cunostinte si abilitati privind manevrarea macaralelor legislatia rutiera; -Disponibilitate pentru deplasari; -Abilități bune de comunicare si lucru în echipă. Oferta: -Salariu lunar 7000 lei -Transport asigurat sau decontat la si de la domiciliu -Bonusuri pentru respectarea termenelor de executie -Plata sigura si punctuala -Program de munca in conditii de santier (9-10h zi) cu respectarea normelor de munca -Prime de sarbatori si nu numai -Diurna pentru deplasare in santier -Suport constant din partea companiei Pentru relatii suplimentare, CV, mesaj la anuntul postat De asemenea se poate depune o cerere de angajare la sediul societatii din Campina , str. Progresului , nr.2
-
Promovat
RESPONSABILITATI - Intocmirea ofertelor de pret in baza cererilor primite de la beneficiari; - Analiza, selectia si negocierea ofertelor primite pentru materiale, echipamente si lucrari - Verificarea corectarea listelor de cantitati din planuri - Urmarirea executiei proiectelor si a echipelor de executie - Propunerea de solutii constructive pentru lucrari de instalatii CERINTE - Studii superioare tehnice (Instalatii in Constructii); - Experienta ca inginer ofertare executie instalatii HVAC si Sanitare constituie un avantaj - Cunostinte desen tehnic, operare PC (MS Office, AutoCad); - Cunoasterea unei limbi straine constituie un avantaj - Capacitatea de a lucra independent, fara supervizare sau indrumare, dar si in echipa - Personalitate energica si flexibila. BENEFICII OFERITE - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Pachet salarial motivant in functie de experienta
-
Promovat
Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât în România, cât și în Franța, Germania si Belgia pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes! Intra Interim angajează Sef de santier (constructii) pentru un client specializat in demolare si indepartare azbest si plumb din Franța, zona Paris. Cerințe: Experiență în domeniu- OBLIGATORIU Cunoașterea limbii franceze nivel mediu avansat - OBLIGATORIU Permis de conducere categoria B- OBLIGATORIU Responsabilități: Centralizează toate informațiile de teren legate de diversele cereri ale clienților Se ocupă de relația cu clienții în timpul fazei de realizare a lucrărilor Negociază realizarea de lucrări suplimentare în colaborare cu responsabilul de afaceri Negociază lucrările subcontractate Realizează transferul informațiilor din piață obținute cu responsabilul de afaceri Efectuează vizita pe viitorul șantier Întreprinde demersurile administrative preliminare necesare Redactează documentele tehnice Identifică resursele umane și materiale Elaborează contrastudiu pentru fiecare operațiune Elaborează stadiul lucrărilor și gestionează avansarea și validarea facturii corespunzătoare Se asigură de buna reglementare a creanțelor din partea clienților Participă la ședințele de șantier Monitorizează progresul lucrărilor Asigură respectarea regulilor de igienă și securitate Asigură aplicarea modurilor operaționale definite Propune modificări tehnice dacă este necesar Realizează audituri interne pe șantier (o dată pe lună). Ofertă și condiții de muncă: Salariu: 3000 EUR NET lună Program de lucru: 39 ore săptămână Cazare și transport asigurate de către angajator - camera individuală pentru fiecare persoană Asigurare medicală privată Contract pe perioadă nedeterminată în România, cu detașare 6 luni în Franța și cu posibilitate de prelungire a acestei detașări până la 18 luni 0 taxe sau comisioane la angajare Contactează-ne pentru mai multe detalii la numarul de telefon 0374 477 800, în intervalul orar 10:00-17:00, de luni până vineri. Prin apelarea numarului de telefon afisat in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acesta va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
-
Promovat
Titlu Anunț: Angajăm inginer constructii Compania: RADEN PROIECT INSTAL SRL Locație: BAIA MARE , MARAMURES Tipul de angajare: Full-time Descrierea Companiei: Suntem o companie recunoscută pentru calitatea serviciilor oferite în domeniul construcțiilor, specializată în soluții de hidroizolații pentru o gamă variată de proiecte. Descrierea Postului: Suntem în căutarea unui inginer în construcții experimentat și motivat pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Dacă ești un profesionist pasionat și dorești să lucrezi într-un mediu provocator, te invităm să aplici la noi!. Responsabilități: Proiectarea și supervizarea execuției lucrărilor de construcție hidroizolatie. Asigurarea conformității proiectelor cu standardele tehnice și normele de siguranță. Colaborarea cu arhitecți, subcontractori și clienți pentru a asigura îndeplinirea specificațiilor tehnice. Gestionarea documentației tehnice necesare pentru derularea proiectelor. Supravegherea echipelor de pe șantier pentru a asigura respectarea termenelor și a standardelor de calitate. Cerințe: Diplomă de licență în inginerie civilă sau într-un domeniu conex. Experiență de minim 1 an în domeniu Cunoștințe de software specifice industriei (ex. AutoCAD, Revit). Excelente abilități de comunicare și de coordonare a echipei. Permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru deplasări la proiecte. Oferim: Salariu motivant, negociabil în funcție de experiență și calificări. Pachet de beneficii complet, incluzând bonusuri de performanță și asigurări de sănătate. Oportunități de dezvoltare profesională prin training-uri și cursuri de specializare. Mediu de lucru profesionist și suportiv. Cum să Aplicați: Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastra aici sau pe WhatsApp la numărul de telefon . Termenul limită pentru aplicare este 25.05.2024. Vă mulțumim pentru interesul arătat față de poziția disponibilă în cadrul companiei noastre și așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem! RADEN PROIECT INSTAL SRL
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Rersponsabilitati: Solicitarea cererilor de ofertă către furnizori ; - centralizarea si analizarea ofertelor din punct de vedere tehnic, comercial și financiar ; - elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management; - urmărirea derulării comenzilor; - gestionarea relației cu furnizorii și urmărirea respectării condițiilor contractuale ; - verificarea documentelor privind respectarea conditiilor comerciale agreate. Cerinte: Studii medii superioare cu experienta in domeniul achizitiilor vanzarilor - avantaj domeniu materiale de constructii (retele edilitare apa, canal si gaze, refaceri rutiere); - cunostinte pachet Microsoft Office ( EXCEL nivel mediu) navigare internet; - permis de conducere categoria B; - capacitate de comunicare scris vorbit. Oferta: - Salariul se dicuta la interviu. - Se ofera bonusuri lunare in functie de performanta. - Prime de Paste si Craciun. Asteptam CV pe adresa
-
In parteneriat cu colaboratorii nostrii, o importanta companie de constructii din judetul Iasi, avem deschis un rol de Inginer Coordonator Instalatii, Constructii Civile. Inginer Coordonator Instalatii: este persoana care va coordona realizarea lucrarilor de instalatii (cu personal propriu sau subcontractori) in conformitate cu proiectul si graficul de executie incredintat. Totodata, va urmari incadrarea in termenele de executie, in bugetul lucrarii si va fi responsabil de calitatea lucrarilor executate. Cerintele noastre sunt: - Studii superioare in domeniu (Facultatea de Instalatii) - Experienta in domeniu (un prag de 10 ani experienta) - Experienta in coordonarea unor astfel de proiecte - Disponibilitate de deplasare 80% din rol - Abilitati de organizare si planificare - Abilitati de monitorizare si control - Capacitate decizionala Proiectele in care vei fi implicat sunt: sali de sport, crese, cladiri rezidentiale, spitale, monumente istorice dar nu numai. Deplasarile se vor realiza la santierele arondate, in judetele Moldovei. Daca doresti sa faci parte dintr-o echipa de succes, te asteptam sa aplici pentru unul din rolurile noastre!
-
In parteneriat cu colaboratorii nostrii, o importanta companie de constructii din judetul Iasi, avem deschis un rol de Director Productie Constructii Civile. Directorul Productie Constructii Civile: este persoana care va planifica, coordona si va urmari activitatea echipelor proprii precum si a subcontractorilor. De asemenea, va gestiona activitatile ce tin de logistica si achizitii, receptia proiectelor, identificarea subcontractorilor si prioritizarea lucrarilor. Cerintele noastre sunt: - Studii superioare in domeniu (Facultatea de Constructii Civile) - Experienta in domeniu (un prag de 10 ani experienta) - Experienta in coordonarea unor astfel de proiecte - Disponibilitate de deplasare 80% din rol - Abilitati de organizare si planificare - Abilitati de monitorizare si control - Capacitate decizionala Proiectele in care vei fi implicat sunt: sali de sport, crese, cladiri rezidentiale, spitale, monumente istorice dar nu numai. Deplasarile se vor realiza la santierele arondate, in judetele Moldovei. Daca doresti sa faci parte dintr-o echipa de succes, te asteptam sa aplici pentru unul din rolurile noastre!
-
Inginer sau maistru confectii metalice angajam. Se accepta si pensionari sau tineri absolventi de facultate tehnica. Salariu 4000 6000 lei. Fabrica confectii metalice zona cartier 23 August Republica, sector 3. Detalii la telefon.
-
Inginer construcții civile industriale și agricole Responsabilități: Menținerea legăturii între responsabilii implicați în deturnarea contractului(beneficiar, diriginte, proiectant, responsabil tehnic cu executia) Intocmire documentație tehnica în santier(minute, note constatare, procese verbale emergente lucrărilor executate) Analizarea proiectului tehnic de execuție și a detaliilor necesare pentru lucrările de construcție. Propunerea de soluții constructive pentru remedierea neconformităților identificate. Organizarea și supervizarea execuției lucrărilor pe șantier, în ceea ce privește cantitatea, calitatea și respectarea termenelor de execuție. Realizarea listei de materiale și echipamente necesare și monitorizarea aprovizionării acestora la timp, precum și asigurarea calității acestora. Respectarea normelor de protecție a muncii pe șantier. Actualizarea graficului de execuție în funcție de progresul activității pe șantier. Întocmirea unui jurnal de șantier zilnic și planificarea activităților pentru ziua următoare. Coordonarea lucrărilor astfel încât să se respecte bugetul și termenele de predare, precum și etapele de lucru convenite cu beneficiarul final. Întocmirea și sau verificarea anexelor, situațiilor de lucrări, proceselor verbale și a oricărei alte documentații cu caracter tehnic. Respectarea legislației, procedurilor și instrucțiunilor tehnice de lucru. Cunoștințe de operare a computerului (MS Office: nivel mediu în Word și Excel). Reprezintă un avantaj: Experiență profesională pe șantier într-un post similar în construcții rezidențiale. Experiență în gestionarea directă a forței de muncă subordonate. Disponibilitatea de a lucra în program prelungit atunci când este necesar. Cunoștințe solide de limba engleză. Condiție obligatorie: Permis de conducere.
-
Suntem în căutare de coleg Inginer de sisteme de securitate sau curenti slabi, care să se alăture echipei noastre dinamice. Dacă sunteți o persoană proactiva, motivată, cu abilități tehnice solide și pasionată de domeniul securității, dornică să se alăture unei echipe de profesioniști, vă invităm să aplicați pentru poziția oferita. Așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem. Candidatul ideal: Studii in domeniul tehnic, electric, electronic, instalatii telecomunicatii; Experiența profesională: minim 1 an pe un post similar; Cunostinte de instalare si service sisteme de securitate si detectie incendiu constituie avantaj; Detinerea unui Certificat de Electrician autorizat constituie avantaj; Detinerea unui Certificat de Inginer sisteme de Securitate constituie avantaj; Cursuri/atestări specifice postului pot fi realizate si in urma angajarii; Experiență în întocmirea ofertelor (estimare costuri execuție și punere în funcțiune de cerințe, documentare și gestionare); Permis de conducere - categoria B; Apt pentru lucru la inaltime; Disponibilitate deplasări in tară; Persoana responsabila, organizata, comunicativa; Limba engleză - nivel mediu/avansat. Responsabilitati: Coordoneaza activitatile de instalatii sisteme electrice curenti slabi aferente proiectelor companiei; Răspunde pentru documentele emise (soluția tehnică propusă, configurații tehnice, oferte etc); Asigura suportul necesar pentru realizarea in bune conditiii a lucrarilor si respectarea termenelor convenite cu beneficiarii; Realizeaza rapoarte zilnice pentru lucrarile realizate in cadrul proiectelor atat pentru beneficiar cat si pentru angajator; Instruiește beneficiarul cu privire la echipamentele instalate; Întocmește proceduri și instructiuni de asigurare servicii tehnice de operare și mentenanță; Participă la diagnosticarea și rezolvarea defectelor apărute în zona de responsabilitate, folosind aparatura de măsura și control; Participă la revizii şi lucrări de mentenanţă preventivă si corectiva; Respecta pe tot parcursul lucrarilor calitatea executiei si proiectul tehnic; Realizeaza intreaga gama de lucrari electrice de curenti slabi in instalatii industriale, civile; Menține relația cu furnizorii din punct de vedere tehnic (cursuri de specialitate, noutăți tehnice, tehnologii noi, participări la târguri de specialitate); Respectă deciziile în vigoare în ceea ce priveşte lucrul cu documente confidenţiale şi secrete. Beneficii: Contract de munca incheiat pe perioada nedeterminata; Pachet salarial motivant si negociabil in functie de experienta in domeniu; Bonusuri de performanta; Oportunitati de dezvoltare a carierei intr-un mediu professional; Lucrul intr-o echipa dinamica si tanara.
-
Anunț de Angajare Firmă: Point Architects SRL Poziție: Inginer Constructor Experiență: 1-3 ani Descriere: Point Architects SRL caută un inginer constructor talentat și motivat pentru a se alătura echipei noastre dinamică. Candidatul ideal va avea între 1 și 3 ani de experiență în domeniul construcțiilor și va fi pasionat de inovație și excelență în proiectare și construcție. Responsabilități: Participarea activă la elaborarea și implementarea planurilor de construcție. Supravegherea și coordonarea lucrărilor de construcție pe șantier. Asigurarea respectării standardelor de calitate și siguranță. Colaborarea strânsă cu arhitecții și alte echipe implicate în proiecte. Gestionarea resurselor și a bugetelor alocate proiectelor. Cerințe: Diplomă în domeniul ingineriei construcțiilor . Experiență anterioară relevantă în domeniul construcțiilor (1-3 ani). Cunoștințe solide de proiectare și construcție. Abilități excelente de comunicare și gestionare a timpului. Capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă. Atestat de proiectare și sau execuție lucrări de construcții constituie un avantaj. Beneficii: Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Mediu de lucru dinamic și stimulant. Pachet salarial competitiv, în concordanță cu experiența și performanțele. Dacă sunteți interesat să faceți parte din echipa noastră și îndepliniți cerințele de mai sus, vă rugăm să trimiteți CV-ul actualizat .
-
S.C. VILA S.A. angajează: - inginer tehnic ofertare - tehnician devizier Persoanele interesate pot suna la numărul de telefon sau și pot trimite CV-ul pe adresa de e-mail
-
ELECTROECHIPAMENT SRL Bocsa angajează Inginer electrotehnic/electromecanic -studii superioare Inginer automatist-studii superioare Reprezentant comercial - studii medii sau postliceale Operator calculator -studii medii Electrician Inspector SSM/ Specialist SSM Informatii la telefon: sau la adresa de e-mail
-
Societate comerciala, angajam inginer constructor sau inginer instalator, cu sau fara experienta, in cadrul biroului tehnic -ofertare. Salariul este motivant in functie de cunostintele din domeniu.
-
Sarcini si responsabilitati : - intocmirea de procese verbale pentru lucrarile efectuatea (verificarea lucrarilor), si pregatirea datelor de trasare; - activitati de procesare si interpretare masuratori, - intocmirea rapoartelor de monitorizare; -Vei urmarii stadiul proiectelor si respectarea programului de masuratori;; - Competente de a lucra in echipa; Cerinte - Absolvent studii universitare tehnice( constructii, geologie inginereasca,) Cunostinte de operare PC, MsOffice; Cunostinte AUTOCAD;
-
Cerințe: Absolvent studii superioare de profil construcții civile și industriale; Cunoștințe tehnice temeinice ca inginer construcții civile și industriale; Experiența de minim 3 ani pe o poziție de sef santier project manager Familiar cu lucrul in Microsoft Excel, Word si MS Project, AutoCAD ar fi un plus. Planificarea, organizarea, conducerea si coordonarea activitatii in santier, in vederea incadrarii in termenele si graficele de executie Tinerea riguroasa a evidentei si intocmirea volumului complet de documentatie specifica; Bune abilități de comunicare și relaționare; Energic, proactiv, cu atitudine pozitivă. Permis de conducere categoria B. CV - urile vor fi trimise la adresa de email: ;
-
Societate in domeniul constructiilor, angajam in conditii avantajoase, ingineri constructii hidrotehnice, ingineri instalatii, ingineri mecanici, ingineri tehnicieni devizieri. Cerinte: disponibilitate pentru deplasare, seriozitate, comunicare si lucrul in echipa, eficienta in munca prestata. Oferim:salarii pe masura muncii depuse, tichete de masa, cazare si masa calda. Mai multe detalii si informatii la telefon:
-
-Coordonarea echipelor în timpul execuției lucrărilor -Planificarea, organizarea și monitorizarea lucrărilor -Urmărirea graficelor de execuție, în vederea respectării termenelor -Controlarea și respectarea de către personalul din subordine a prevederilor proiectului de execuție -Organizarea activității în șantier și instruirea muncitorilor din formație, asigurarea respectării reglementărilor din domeniul muncii
-
Firma de constructii din Suceava isi extinde echipa - cautam project manager care sa coordoneze si implementeze proiectele nostre. Suntem in căutarea unei persoane dornice sa abordeze un domeniu dinamic, provocator, respectiv construcția obiectivelor civile si industriale, alături de o echipa tânără dar experimentata. Cerinte: Absolvent studii superioare de profil constructii civile si industriale Experienta de minim 3 ani pe o pozitie de project Bune cunostinte de AutoCAD (un atu dar nu obligatoriu), Microsoft Office si MS Project; Planificare si organizare; Managementul echipei; Bune abilitati de comunicare si relationare; Capacitate de lucru individual dar si in echipa; Personalitate energica, proactiva, cu atitudine pozitiva. Permis de conducere categoria B. Descrierea jobului Responsabilitati principale: Este responsabil pentru realizarea proiectelor in condițiile economice, tehnice, administrative, de calitate si de termen prevazute in contractul de executie cu clientul; Planifica, organizeaza, conduce, coordoneaza, controleaza si evalueaza activitatile desfasurate in scopul realizarii proiectului; Planifica necesarul de materiale, resurse umane, servicii etc. necesare desfășurării proiectului; intocmeste graficele de lucrari si urmareste realizarea acestora; Urmareste incadrarea in bugetul prognozat si hotaraste care sunt instrumentele necesare incadrarii in acesta; Colaboreaza cu Sefii de Santier, subcontractorii etc. pentru realizarea proiectului la termen si in parametrii calitativi specificati; Estimeaza, cuantifica si inregistreaza eventualele devieri de la proiect (specificatii tehnice si economice). Identifica cat mai devreme cauzele si ia masuri pentru rezolvarea lor; Asigura decontarea lucrarilor si incasarea banilor; Raspunde de relatia cu clientul pe toata perioada contractuala. Oferta (bonusuri, beneficii): 1. Pachet salarial atractiv corelat cu experienta si realizarile profesionale, bonus de proiect pentru realizarea obiectivelor, telefon mobil, participarea la programe de instruire. 2. Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa tanara si ambitioasa aflata intr-o continua expansiune.
-
Candidatul Ideal: - Studii superioare finalizate: Facultatea de Instalatii; - Experienta cel putin 2 ani intr-un domeniu similar; - Capacitate de planificare, analiza si control; - Ablitati de comunicare, persuasiune, empatie, initiativa, perseverenta, dinamism; - Promptitudine in luarea deciziilor, responsabil, eficient; - Dorinta de autoperfectionare si dezvoltare personala continua; - Cunostinte de limba engleza. Descrierea jobului: - Cladeste relatii cu zambetul pe buze; - Ofera informatii tehnice si comerciale; - Analizeaza si intocmeste cereri de oferta; - Asigura suport tehnic pentru parteneri; - Pregăteşte şi transmite documentaţii tehnice, cărţi tehnice, avize clientilor; - Completeaza certificate de garantie pentru produsele vandute; - Asigura largirea portofoliului de clienti si dezvolta relatia cu clientii existenti.
-
Activitatea se desfasoara in municioiul ORADEA. Sunt necesare cunostinte in domeniul constructilor civile cu atributiuni de coordonare lucrari, redactare carte tehnica a constructiei,urmarire respectare norme SSM.
-
Angajam coordonator lucrari constructii, persoana dinamica cu experienta in coordonarea echipelor de lucru, studii sau calificari in domeniul instalatiilor sau constructiilor , domiciliul in Judet Prahova (Campina). - coordoneaza si supravegheaza lucrari; - disponibilitate pentru deplasari de luni pana vineri; - carnet conducere auto; Salariul de inceput : 5000 lei/luna
-
Inginer constructii civile si industriale Căutăm Inginer Proiectant Construcții Civile , companie cu o vechime de 30 de ani pe piața construcțiilor civile și industriale. Compania s-a remarcat in ultimii ani cu proiecte de anvergura , civile, industriale, srumuri si poduri. Suntem cu precadere axati pe lucrari civile si comerciale/servicii. Cerințe: Experiența într-o poziție similară un plus in evaluare , dar suntem deschisi colaborarii si cu ingineri/arhitecti aflati la inceput de drum. Studii superioare tehnice în domeniul construcțiilor civile și industriale sau arhitectura Atitudine proactivă și spirit de echipă; Cunoștințe de limba engleză la nivel conversațional; Cunoașterea programelor: AutoCAD, Revit, 3DsMax (sau similare ) și Microsoft Office și experiența în domeniu reprezintă un avantaj. Responsabilități: Stabilește termenele de realizare necesare a construcțiilor și cele mai facile soluții de producție; Planifică i proiectează sisteme i structuri pentru construc ii utilizând programe de design computerizat i instrumente de desen tehnic; Colaborează cu inginerii de proiect pentru predarea schemelor, rapoartelor și proiectelor; Monitorizează și evaluează calitatea modelelor din fiecare parte a procesului de proiectare; Întocmește documentația de proiectare și de execuție a proiectelor respectând și aplicând normele legislative privitoare la procedurile și instrucțiunile tehnice de muncă; Respectă datele estimate de predare a proiectelor. Beneficii: Salariu motivant; Mediu de lucru plăcut; Posibilități de specializare. Posibilitate de lucru in acord, project based. Dotare tot ce este necesar pentru desfasurarea activitatii ( deschisi in a face investitiile necesare ) Acoperim cheltuielile curente ( transport, telefon , etc ) Salariu prognozat 7500 ron ( + sau - ) in baza evaluarii, aptitudinilor. CV / mail intentie la adresa
-
SC Miral Instal Company SRL cu sediul in Bucuresti, angajeaza 1.Instalatori gaze sanitar,contract de munca pe durata nedeterminata,efectuam lucrari in Bucuresti si Ilfov,asiguram cazare la cerere. Salariul oferit este intre 5000-5500 lei in functie de realizari. 2.Sudor electric autogen contract de munca pe durata nedeterminata,efectuam lucrari in Bucuresti si Ilfov,asiguram cazare la cerere. Salariul oferit este intre 5500-6000 lei in functie de realizari. 3.Buldoexcavatorist masinist utilaje, contract de munca pe durata nedeterminata,efectuam lucrari in Bucuresti si Ilfov,asiguram cazare la cerere . Salariul oferit este intre 5000-5500 lei in functie de realizari.