Anunțuri
Ingineri Disponibil din: 2022-05-17 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Restaurant din sud-vestul Germaniei, zona orașului Freiburg im Breisgau, angajează o doamnă bucatar cu experiență în bucătăria italiană internațională. Limba germană nu este obligatorie. Se oferă salariu net lunar 1800 - 2000 de euro în funcție de experiență. Cazarea și masa sunt asigurate gratuit. Pentru detalii și înscriere, vă rugăm să ne contactați telefonic la numărul afișat.
-
Promovat
Tehnician intretinere echipamente de climatizare si ventilatie montaj, Ce cautam : 1. Experienta in domeniul HVAC (montaj, service aer conditionat) 2. Cunostinte despre echipamentele de ventilatie climatizare si automatizari HVAC 3. Permis de conducere B1 (constituie un avantaj) Ce trebuie sa faca : 1. Asigura buna functionare a echipamentelor clientilor (centrale ventilatie, chiller-e, aparate de aer conditionat, filtre de aer , recuperatoare de caldura) prin intretinere periodica si interventii in cazul defectarii 2. Acorda suport tehnic cand este solicitat 3. Participa la instalarea echipamentelor in proiecte noi Ce oferim : 1. Un salariu atractiv, in functie de cunostinte si experienta demonstrata 2. Tichete de Masa 3. Prime in functie de rezultate si implicare 4. Cresteri salariale anuale in functie de performanta si rezultate 5. Posibilitatea de a invata si acumula experienta despre o gama larga de echipamente
-
Promovat
Titlu Anunț: Angajăm inginer constructii Compania: RADEN PROIECT INSTAL SRL Locație: BAIA MARE , MARAMURES Tipul de angajare: Full-time Descrierea Companiei: Suntem o companie recunoscută pentru calitatea serviciilor oferite în domeniul construcțiilor, specializată în soluții de hidroizolații pentru o gamă variată de proiecte. Descrierea Postului: Suntem în căutarea unui inginer în construcții experimentat și motivat pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Dacă ești un profesionist pasionat și dorești să lucrezi într-un mediu provocator, te invităm să aplici la noi!. Responsabilități: Proiectarea și supervizarea execuției lucrărilor de construcție hidroizolatie. Asigurarea conformității proiectelor cu standardele tehnice și normele de siguranță. Colaborarea cu arhitecți, subcontractori și clienți pentru a asigura îndeplinirea specificațiilor tehnice. Gestionarea documentației tehnice necesare pentru derularea proiectelor. Supravegherea echipelor de pe șantier pentru a asigura respectarea termenelor și a standardelor de calitate. Cerințe: Diplomă de licență în inginerie civilă sau într-un domeniu conex. Experiență de minim 1 an în domeniu Cunoștințe de software specifice industriei (ex. AutoCAD, Revit). Excelente abilități de comunicare și de coordonare a echipei. Permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru deplasări la proiecte. Oferim: Salariu motivant, negociabil în funcție de experiență și calificări. Pachet de beneficii complet, incluzând bonusuri de performanță și asigurări de sănătate. Oportunități de dezvoltare profesională prin training-uri și cursuri de specializare. Mediu de lucru profesionist și suportiv. Cum să Aplicați: Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastra aici sau pe WhatsApp la numărul de telefon . Termenul limită pentru aplicare este 25.05.2024. Vă mulțumim pentru interesul arătat față de poziția disponibilă în cadrul companiei noastre și așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem! RADEN PROIECT INSTAL SRL
-
Promovat
Descrierea companiei : Obiectivul de activitate al societații CONFIND SRL este de fabricarea de constructii metalice si parti componente ale structurilor metalice, fiind unul dintre cei mai importanti furnizori de echipamente si servicii din Romania, in domeniul petrolului si gazelor. Ne dorim sa aducem in echipa CONFIND tineri absolventi ai facultatilor cu profil tehnic pentru dezvoltarea lor profesionala, alaturi de o companie cu o experienta de peste 30 ani in domeniu . Daca esti pasionat si implicat in ceea ce faci, experienta o poti dobandi alaturi de noi ! Ce vrem de la tine? -Absolvent sudii superioare tehnice (Politehnica, Universitates, Institute); -Cunostinte de Solid Work in vederea modelarii desenelor din 2D in 3D; -Atentie la detalii, spirit de initiativă, auto-organizare; Ce iti oferim ? -Salariul motivant si pachet de beneficii atractiv -Tichete de masa -Transport asigurat sau decontat la si de la domiciliu -Plata sigura si punctuala -Program fix de luni pana vineri ( ) -Prime de sarbatori si nu numai -Suport constant din partea companiei -Oportunități de dezvoltare profesională Alatura-te echipei noastre!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Post de conducere santier,acceptam si experineta < 5 ani Santiere in Prahova si limitrofe
-
Angajam Design Engineer (Cables Design) la o fabrica de cablaje din Sector 3 Bucuresti. CERINTE: - licenta in Inginerie electrica Inginerie energetica sau domeniu similar - experienta in proiectarea cablurilor intr-un mediu de productie - cunostinte in software CAD si alte instrumente de proiectare RESPONSABILITATI: - proiectati si dezvoltati sisteme de cabluri pe baza cerintelor si specificatiilor proiectului - efectuati cercetari si analize pentru a optimiza proiectarea cablurilor pentru performanta si eficienta a costurilor - creati desene detaliate, modele si prototipuri folosind software-ul CAD - efectuati teste si evaluare pentru a valida performanta si fiabilitatea sistemelor de cabluri BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 39 lei - program de lucru de luni pana vineri: 08.00-16.00 - decontarea transportului in comun doar in Bucuresti sau transport asigurat: Calarasi, Ialomita, Valea Argovei-Silistea, Giurgiu, Teleorman. Persoanele interesate ne pot contacta la nr 0751 366 964 0723 626 048
-
Angajam Planificator productie la o fabrica din Brasov. CERINTE: - pachet MS Office, SAP - minim 2 ani experienta in planificare - cunostinte avansate de lb germana sau engleza - diploma in inginerie sau alta calificare asemanatoare RESPONSABILITATI: - se va asigura de prezența în stoc a materiilor prime necesare procesului de producție planificat și de capabilitatea de a realiza comenzile programate - gestionarea din punct de vedere al planificării producției a schimbărilor de produs și stabilirea termenelor de execuție - reprezintă persoana de legătura între comenzile de la client, departamentul achiziții și departamentul producție BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - asigurare medicala - subventie la cantina - program de lucru: 08.00-16.30 - bonuri de masa in valoare de 30 lei - prima de productivitate, de prezenta - transport asigurat: Sacele, Brasov, Zarnesti, Rasnov, Codlea, Ghimbav, Sanpetru, Bod Colonie.
-
Candidatul Ideal: - Studii superioare finalizate: Facultatea de Instalatii; - Experienta cel putin 2 ani intr-un domeniu similar; - Capacitate de planificare, analiza si control; - Ablitati de comunicare, persuasiune, empatie, initiativa, perseverenta, dinamism; - Promptitudine in luarea deciziilor, responsabil, eficient; - Dorinta de autoperfectionare si dezvoltare personala continua; - Cunostinte de limba engleza. Descrierea jobului: - Cladeste relatii cu zambetul pe buze; - Ofera informatii tehnice si comerciale; - Analizeaza si intocmeste cereri de oferta; - Asigura suport tehnic pentru parteneri; - Pregăteşte şi transmite documentaţii tehnice, cărţi tehnice, avize clientilor; - Completeaza certificate de garantie pentru produsele vandute; - Asigura largirea portofoliului de clienti si dezvolta relatia cu clientii existenti.
-
Societate producatoare de structuri metalice angajeaza inginer montaj structura metalica , infrastructura si anvelopa obligatoriu : canet B , autocad , engleza . Trimiteti cv la dresa de email
-
Suntem o companie de constructii si amenajari interioare in plin proces de extindere locala si regionala. Suntem o echipa care munceste si care si-a facut un renume din calitatea serviciilor si produselor oferite si ne dorim sa ramanem asa. Daca ai energie si dorinta de a reusi, daca ai abilitati de comunicare si poti relationa usor atat cu clientii cat si cu colegii atunci esti angajatul pe care il cautam. Cerinte: Studii superioare Inginerie cu specializare retele apa si canal instalatii; Experienta profesionala anterioara pe un post similar de minim 1 an; Cunostinte utilizare pachet Microsoft Office; Bune abilitati de comunicare, lucru in echipa si organizare; Permis de conducere, categoria B obligatoriu. Descrierea jobului: Organizarea și coordonarea echipelor alocate, în vederea realizării lucrărilor pe rețeaua de alimentare cu apă de canalizare; Verificarea zilnica a stadiului de executie al lucrarilor, precum si a rapoartelor de lucru ale echipelor de executie; Intocmirea proceselor verbale de lucrari si de faze determinante in conformitate cu cerintele din proiect; Intocmirea documentelor necesare (calitate, receptie, executie); Daca ai citit pana aici inseamna ca ti se pare interesant, trimite-ne un CV la sau suna la tel. : pentru detalii.
-
Suntem o companie de constructii si amenajari interioare in plin proces de extindere locala si regionala. Suntem o echipa care munceste si care si-a facut un renume din calitatea serviciilor si produselor oferite si nedorim sa ramanem asa. Daca ai energie si dorinta de a reusi, daca ai abilitati de comunicare si poti relationa usor atat cu clientii cat si cu colegii atunci esti angajatul pe care il cautam. Ce iti oferim: un salariu fix generos; conditii de lucru moderne, intr-un sistem profesionist (masina, telefon, PC); sanse reale de dezvoltare; sprijin permanent din partea colegilor. Ce ne dorim: constiinciozitate, corectitudine, seriozitate si exigentă, personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate; capacitate de comunicare interactivă; abilitatea de a lucra si de a lua decizii independent, dar si în echipă; capacitatea de a coordona o echipa; spirit de observatie, memorie vizuală; rezistentă la sarcinile de lucru repetitive. Ce conditii trebuie sa indeplinesti: studii tehnice de specialitate CCIA, constituie avantaj; experienta in coordonarea activitatii proceselor de productie astfel incat productia sa fie realizata la calitatea si termenele cerute, constituie un avantaj; cunostinte tehnice si de prelucrari pe Masini Unelte; abilitati dezvoltate de utilizare a calculatorului operare PC (pachet microsoft office, adobe, etc); persoana dinamica, flexibila, cu abilitati dezvoltate de organizare si coordonare. Daca ai citit pana aici inseamna ca ti se pare interesant, trimite-ne un CV la sau suna la tel.: pentru detalii.
-
Suntem o companie de constructii si amenajari interioare in plin proces de extindere locala si regional. Daca ai energie si dorinta de a reusi, daca ai abilitati de comunicare si poti relationa usor atat cu clientii cat si cu colegii atunci esti angajatul pe care il cautam. Cerinte: prospectare piata; comunicare cu potentialii clienti; studierea documentatiei tehnice; pregatirea si transmiterea cererilor de oferta; negocierea ofertelor clienti furnizori subcontractori; mentinerea legaturii cu clientul; pregatirea documentatiei tehnice si finaciare (ofertare) catre beneficiari. Ce conditii trebuie sa indeplinesti: absolvent de studii cu profil tehnic (constructii, sectia constructii civile, industriale si agricole); cunoasterea unui program de deviz (Windoc Deviz, Doclib, etc.) - prezinta avantaj; experienta in executie, proiectare sau ofertare - prezinta avantaj; utilizarea de Microsoft Office nivel mediu-avansat; atentie la detalii. Oferim un pachet salariu atractiv posibilitati reale de promovare,mediu de lucru placut. sanse reale de dezvoltare. Daca ai citit pana aici inseamna ca ti se pare interesant, trimite-ne un CV la sau suna la tel.: pentru detalii.
-
Principalele responsabilități: Organizarea și coordonarea echipelor de teren; Cerințe: Nivel studii: superioare (profil tehnic); Permis auto: categoria B;
-
Job_Reprezentant Client _Backoffice_Bucuresti Recrutez un Reprezentant Relații Clienți Back Office Pentru un client companie care ofera servicii de identitate digitala, securitate cibernetica si arhivare Cerințe: Studii superioare Bune abilități de comunicare scrisă și verbală Competențe de tip customer service: amabilitate, negociere, comunicare, persuasiune (un PLUS - experienta de Back Office in domeniul bancar) Abilitatea de a comunica cu clientul la telefon, dar și face to face Capacitatea de asimilare rapidă a cunoștințelor și de prioritizare a activităților Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte Responsabilitate, initiativă Abilități de lucru în echipă Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții vânzări reprezintă un avantaj Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook și navigare internet Cunostințe de limba engleză mediu. Responsabilități: Preluarea notificarilor și oferirea suportului clienților în funcție de solicitarea facuta Rezolvarea situațiilor în conformitate cu procedurile interne Identificarea nevoilor și așteptărilor clienților prin contactare telefonica, email sau chat Recepționarea întrebărilor, recomandărilor și reclamațiilor clienților Contactarea telefonica a clientilor care achizitioneaza serviciile din portofoliul companiei Identificarea nevoii clienților și recomandarea serviciului adecvat Gestionarea portofoliului de clienți existenți Prezentarea și promovarea serviciilor si produselor companiei Oferta: Tichete de masa Abonament servicii medicale Regina Maria, Abonament Bookster Shuttle bus Card de cafea Acces platforma Udemy, 22 zile CO + ziua de nastere zi libera CV: CV: lauradaniela at yahoo.com !!! Contract de munca pe perioada determinată de 4 luni, ulterior posibilitatea de transformare in Nedeterminat.
-
Cerințe: Absolvent studii superioare de profil construcții civile și industriale; Cunoștințe tehnice temeinice ca inginer construcții civile și industriale; Experiența de minim 3 ani pe o poziție de sef santier project manager Familiar cu lucrul in Microsoft Excel, Word si MS Project, AutoCAD ar fi un plus. Planificarea, organizarea, conducerea si coordonarea activitatii in santier, in vederea incadrarii in termenele si graficele de executie Tinerea riguroasa a evidentei si intocmirea volumului complet de documentatie specifica; Bune abilități de comunicare și relaționare; Energic, proactiv, cu atitudine pozitivă. Permis de conducere categoria B. CV - urile vor fi trimise la adresa de email: ;
-
Despre noi Wilk Engineering SRL este o firma noua cu sediul in București sector 6, in zona Cotroceni, a carei activitate principala este redactarea de documentatii tehnice pentru firme de inginerie civila si industriala. Misiunea noastra este de a crea o echipa tanara care sa poata prelua proiecte sau parți din proiecte de instalatii industriale, urmata de coordonatorii nostri sau direct de coordonatorii clientilor nostri. Munca ceea ce vei face In detaliu, activitațile care urmeaza sa fie desfașurate vor servi prin definiție LUCRARI CIVILE (CIV), PROCESUL (RPC), Lucrari MECANICE (MEC), Lucrari ELECTRICE (ELE), lucrarile de INSTRUMENTARE SI CONTROL (ESC) ale instalațiilor industriale. Cerințe Niveluri de pregatire: liceu Tehnic, tehnician profesional de baza (institut tehnic civil, mecanic și electric electronic) Abilitați necesare: Pentru a practica aceasta profesie, sunt necesare abilitați precum: Abilitatea de a lucra in echipa Aptitudine pentru calcul Capacitate de adaptare la evoluția tehnologica Aptitudini pentru desen tehnic Acuratețe și precizie Limba straina: engleza este obligatorie, in timp ce italiana este binevenita Oferta: in functie de abilitatile si experienta demonstrata se vor propune solutii contractuale adecvate. Posibilitati de cariera Trimite CV-ul tau detalii: www.infowilk.com
-
Lucreaza cu noi Despre noi Wilk Engineering SRL este o firma noua cu sediul in București sector 6, in zona Cotroceni, a carei activitate principala este redactarea de documentatii tehnice pentru firme de inginerie civila si industriala. Misiunea noastra este de a crea o echipa tanara care sa poata prelua proiecte sau parți din proiecte de instalatii industriale, urmata de coordonatorii nostri sau direct de coordonatorii clientilor nostri. Munca ceea ce vei face In detaliu, activitațile care urmeaza sa fie desfașurate vor servi prin definiție LUCRARI CIVILE (CIV), PROCESUL (RPC), Lucrari MECANICE (MEC), Lucrari ELECTRICE (ELE), lucrarile de INSTRUMENTARE SI CONTROL (ESC) ale instalațiilor industriale. Cerințe Niveluri de pregatire: liceu Tehnic, tehnician profesional de baza (institut tehnic civil, mecanic și electric electronic) Abilitați necesare: Pentru a practica aceasta profesie, sunt necesare abilitați precum: Abilitatea de a lucra in echipa Aptitudine pentru calcul Capacitate de adaptare la evoluția tehnologica Aptitudini pentru desen tehnic Acuratețe și precizie Limba straina: engleza este obligatorie, in timp ce italiana este binevenita Oferta: in functie de abilitatile si experienta demonstrata se vor propune solutii contractuale adecvate. Posibilitati de cariera Trimite CV-ul tau detalii: www.infowilk.com
-
angajam : -inginer constructor manager -inginer constructor executie -inginer constructii ofertare-devizare -maistri constructii exeutie -muncitori constructori calificati si necalificati
-
angajam inginer ofertare-devizare constructii,ingineri si maistrii constructii executie, muncitori calificati si necalificati in constructii
-
societate constructii din ploiesti angajam inginer constructii manager , ingineri si maIstri constructii executie,zidari,dulgheri,fierari,placatori polistiren,montatori pavele,finisori,muncitori necalificati
-
Vino fara costuri la Gaminvest, leader in imobiliare cu peste 17 ani experiență si performante remarcabile in Oradea si Bihor. Suntem compania cu cel mai mare portofoliu de proprietati si contacte, cu doua sedii in Oradea și o echipă puternică brokeri cu cariere de succes în desfasurare. Din acest motiv, luam in echipa noastra doar brokeri sau agenti cu experienta și rezultate in imobiliare sau vanzari. Fără costuri lunare, fără costuri pentru cursuri, fără costuri de marketing, fără taxe de birou Ce oferim? Fix lunar + Comision + Bonusuri Grile generoase pe nivele de performanta si comision variabil in functie de experienta si performanta Acces nelimiat la portofoliul și bazele de date de clienți Training de nivel expert, formare profesionala si cursuri de vanzari, comunicare si marketing imobiliar Mașină de firmă, laptop de firmă, telefon cu număr de firmă, birou modern cu toate facilitațile de birotică, scanner, imprimante, sală de ședințe, etc Departament juridic intern in companie, ca suport la dispoziția brokerilor în activitatea imobiliară precum și personal de secretariat Înființare societata sau PFA și serviciul de contabilitate lunară, gratuit, sustinut de catre agenție Promovare si publicitate imobiliară a portofoliului Sună interesant? Te vrem în echipa noastră!
-
Promovat
Societatea CIVITAS angajeaza agenti securitate - TOYOTA BUCURESTI Asiguram transport din Gaesti! Locatia: Toyota - Bucuresti Programul: - 12 24 ,12 48 Descrierea postului: Activitati specifice de protectie a persoanelor si bunurilor. (-se dezvolta in functie de caracteristicile exacte ale postului Cerinte speciale tracktick) Civitas este o companie care isi respecta angajatii, asigurand cele mai bune conditii salariale si de dezvoltare personala din industrie. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Clientul nostru se distinge ca unul dintre cei mai importanți și respectați producători de produse personalizate din materiale compozite de pe piața europeană și internațională. In acest moment este in cautarea unui Inginer calitate - senior, care sa ajute la modernizarea si dezvoltarea fabricii din Fagaras. Locatie: Fagaras Program de lucru: on-site, L-V, 8h zi Oferta salariala: 7000 lei net luna + bonusuri lunare Beneficii negociabile in cadrul interviului Forma de colaborare: Contract Individual de Munca Responsabilitati: Elaborarea si implementarea sistemelor de management al calitatii Supravegherea proceselor de productie Evaluarea si asigurarea conformitatii cu standardele de calitate Gestionarea documentatiei de calitate Analiza a datelor si raportare Investigarea si solutionarea problemelor de calitate Testare si inspectie Calificari si experienta profesionala: Studii: superioare domeniul tehnic Notiuni de proiectare 2D si 3D Experienta in domeniu de minim 5 ani Limbi straine: engleza sau franceza la nivel conversational In cazul in care oferta pare de interes, asteptam cu drag aplicatiile dvs: - pe whatsapp la numarul de telefon afisat - apel la acelasi numar - la adresa de e-mail afisata
-
HESPER S.A. este o societate comerciala pe actiuni si are ca obiect principal de activitate producerea de pompe hidraulice . Societatea angajeaza ingineri mecanici productie, electrician, inginer mentenanta masini unelte cnc,,muncitori calificati si necalificati Pachetul de salarizare oferit pentru acest post este ; salariu fix tichete de masa bonusuri de Paste,Ziua Femeii,ziua copilului,Craciun prime la concediu de odihna si altele in confomitate cu prevederile contractului colectiv de munca la nivel de societate Asteptam cu mare interes cv-urile pe care dorim sa ne fie transmise pe e-mail iar telefonul la care putem fi contactati este