Anunțuri
Ingineri Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
ANGAJAM !!! Inginer Ofertare si Proiectare-Retele Electrice 0.4-20 KW (12000-15000 lei Net ) Inginer Ofertare si Proiectare - Apa Canal (10000-15000 lei Net) Inginer Ofertare si Proiectare-Retea Gaze Naturale-Transgaz(10000-15000 lei Net) Inginer Ofertare si Proiectare-Telecomunicatii (10000-15000 lei Net) Inginer Productie -Retele Electrice (10000-13000 lei Net) Inginer Productie -Apa Canal (10000-12000 lei Net) Inginer Productie-Retea Gaze Naturale-Transgaz (10000-13000 lei Net) Inginer Productie-Telecomunicatii (10000-12000 lei Net) Mecanici-6000(lei Net) Elecrtricieni Auto-Utilaj (5500lei Net) Necalificati (4500 lei Net)
-
Promovat
Angajam Planificator productie la o fabrica din Brasov. CERINTE: - pachet MS Office, SAP - minim 2 ani experienta in planificare - cunostinte avansate de lb germana sau engleza - diploma in inginerie sau alta calificare asemanatoare RESPONSABILITATI: - se va asigura de prezența în stoc a materiilor prime necesare procesului de producție planificat și de capabilitatea de a realiza comenzile programate - gestionarea din punct de vedere al planificării producției a schimbărilor de produs și stabilirea termenelor de execuție - reprezintă persoana de legătura între comenzile de la client, departamentul achiziții și departamentul producție BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - asigurare medicala - subventie la cantina - program de lucru: 08.00-16.30 - bonuri de masa in valoare de 30 lei - prima de productivitate, de prezenta - transport asigurat: Sacele, Brasov, Zarnesti, Rasnov, Codlea, Ghimbav, Sanpetru, Bod Colonie.
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj, Fabrica de Cleme si Armături din Câmpina, au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Curs sau școală profesională calificare sudor - Minim 2 ani experiență pe o poziție similară. - Cunoașterea procedeelor de sudura mig-mag si oxigaz De asemenea, dacă ești o persoană proactivă, cu inițiativă, orientată către rezultate, ai abilitatea de la lucra în echipă și ești disponibil ă pentru deplasări în țară sau în afara țării, ești cu atât mai potrivit ă în echipa noastră. Ce vei face la noi? Te vei ocupa de: - Potrivirea pieselor în vederea tăierii sau sudării - Curățarea părților componente și verificarea acestora în vederea identificării defectelor impurităților - Pregătirea și verificarea aparatelor de sudură - Reglarea tensiunii intensității curentului electric - Consolidarea părților uzate prin acoperirea cu straturi de aliaje - Controlarea pieselor finite utilizând dispositive de măsură specific - Interpretarea și utilizarea documentației tehnice Ce oferim? - Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in munca - Asigurare de viață, - Prima lunară de electricitate - Prima de Craciun pentru copiii angajatilor - Bonus concediu de odihna - Bonuri de masă De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Descrierea Companiei: S.C. TOP OIL INTER S.R.L. efectueaza urmatoarele genuri de lucrari: - Inlocuire, reparare conducte pentru transportul produselor petroliere; - Reparare rezervoare pentru stocarea produselor petroliere; - Verificare, reparare si reglare a dispozitivelor de siguranta (supape); - Instalare si intretinere a sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor, cu exceptia celor care contin anumite gaze fluorurate cu efect de sera; - Izolatii termice si protectie anticoroziva; - Confectii metalice diverse. Pregatirea si experienta: - studii superioare tehnice sau scoala de maistri - profil mecanica sau tehnologia sudarii; - experientă minim 5 ani în activităti de inlocuire-reparatii-intretinere tevi,conducte,rezervoare; - permis de conducere categoria B. Oferim: - Salariul net intre 5500 si 7500 lei, in functie de experienta, tichete de masa in valoare de 40 lei zi, transport decontat pentru angajatii cu domiciliul in afara localitatii Constanta. Relatii la telefon: (luni-vineri, 09,00-16,00).
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam JUNIOR CONTABIL pentru clientul nostru de langa Oradea, un producator si comerciant de oua pentru consum. CERINTE: - Studii superioare economice; - Cunoasterea softului de contabilitate SAGA; - Cunostinte de utlizare a pachetului MS Office; - Experienta pe un post similar de minim 2 ani; - Organizare, resposansabilitate si atentie la detalii. RESPNSABILITATI: - Inregistrare documente contabile (facturi, bonuri, extrase bancare, etc); - Efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor contabile; - Cunostinte aferente pentru partea de Revisal; - Intocmirea statelor salariale; - Mentine evidenta platilor si incasarilor; - Intocmirea facturi si avize de expeditie a marfii. BENEFICII: - Salariu 3500-4500 ron net; - Tichete de masa in valoare de 30 Ron zi lucratoare; - Program de lucru de luni-vineri, intre orele 09-17; - Transport asigurat.
-
Cerințe: -Bune cunostinte de Microsoft Excel -Abilitati de comunicare la telefon si pe mail -Persoana organizata, atenta la detalii -Experienta pe un post similar reprezinta un plus -Studii medii sau superioare Conditii: -Mediu de lucru placut -Echipa tanara -Posibilitati de dezvoltare Responsabilitati: -Vei introduce date cu caracter tehnic in Microsoft Excel -Vei oferi suport managerilor de proiect pentru centralizare date -Vei pregati diverse rapoarte solicitate -Vei contacta telefonic clientii
-
Promovat
Societatea CIVITAS angajeaza agenti securitate - TOYOTA BUCURESTI Asiguram transport din Gaesti! Locatia: Toyota - Bucuresti Programul: - 12 24 ,12 48 Descrierea postului: Activitati specifice de protectie a persoanelor si bunurilor. (-se dezvolta in functie de caracteristicile exacte ale postului Cerinte speciale tracktick) Civitas este o companie care isi respecta angajatii, asigurand cele mai bune conditii salariale si de dezvoltare personala din industrie. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Contabil midd level Pentru client, companie sofware cu sediul central recrutez Middle Level Accountant Responsabilitati: -Introducere facturi de cumparare (furnizori recurenti si facturi care apar in cursul lunii), -Introducere facturi de vanzare la nevoie de doua ori an (facturi intocmite pentru clientii care utilizeaza soft-ul Nextup fostul Ciel) -Operare extrase bancare (introducerea incasarilor provenite de la clienti, transferuri interne, comisioane, platile furnizorilor, platile catre stat sau plati salarii); -Descarcare extrase si trimitere catre receptie pentru facturat la 2 ore fixe. -Calculul incasarilor (sunt trei extrase si insuma incasarile pentru a le furniza pe grupul de sales, la 2 ore fixe zilnic) -Registru de casa (nu se face zilnic, ocazional sunt plati in showroom sau plati administrative); -Deconturi (deconturile angajatilor in caz ca au deplasari sau deconturi cu cheltuieli administrative); -Plati (platile catre stat, furnizori, restituire sume clienti in urma stornarilor sau a incasarii eronate) -Raportul zilnic de sales ( se trimite la ora 18 si cuprinde incasarile brute si nete din ziua respectiva, incasarile de la inceputul lunii pana in prezent). -Rapoartele lunare de sales ( aici sunt curpinse rapoartele pentru vanzari, raportul se face defalcat pe fiecare categorie de produs: abonamente, licente, servicii + fiecare agent in parte). -Arhivare documente (bibliorafturi pe fiecare luna pentru a avea ordonat toate inregistrarile) -Comenzi administrative (produse de curatenie, birotica, dulciuri, comenzi de la marketing sau director general etc) In viitor, ca plan de dezvoltare profesionala, ar trebui sa preia: Intocmirea si transmiterea declaratiilor lunare Evidenta intregii activitati financiar contabile Rapoarte financiare lunare Cerinte -Minim 3 ani experienta in domeniu -Cunostinte legislative (Codul Fiscal, contabilitate) -Cunostinte avansate de utilizare a Excel-ului -Capacitate de analiza si sinteza, gandire logica -Proactiv, orientat spre gasire de solutii -Discretie, respectarea confidentialitatii Studii de specialitate (contabilitate, economie de preferat) -Cunoasterea limbii engleze nivel minim conversational Beneficii: -Salariu 1000 1200 eur net (in functie de experienta) Un mediu de lucru plăcut si un birou situat intr-un spațiu luminos din centrul capitalei (zona Unirii) Mod de lucru hybrid dupa perioada de proba Servicii medicale in sistemul privat de sanatate Financiar Detalii Tip : FullTime Locatie : Bucuresti CV: lauradaniela at yahoo.com
-
Candidatul Ideal Daca esti o persoana comunicativa, energica, cu spirit de echipa, adaptabila si proactiva te asteptam sa te alaturi echipei de Proiectare din cadrul companiei noastre. Pentru aceasta ai nevoie de: - studii superioare tehnice de specialitate finalizate - T.C.M.; - cunostinte limba engleza - nivel avansat; - cunostinte MS Office; - cunostinte proiectare (AutoCAD 2D, 3D si/sau Unigraphics); - responsabilitate, atentie la detalii. Constituie avantaje: - experienta in domeniul proiectarii; - cunoasterea limbii germane. Descrierea jobului Principalele responsabilitati: - elaborarea proiectelor de executie; - elaborarea ofertelor tehnice. Descrierea companiei Cu o experienta de peste 50 de ani, voestalpine Railway Systems Romania SA si-a consolidat pozitia pe piata romaneasca, fiind singura companie furnizoare de schimbatoare si elemente de infrastructura pentru caile ferate, metrou, tramvai si companii cu linii industriale proprii. Pregatim angajatii pentru a face fata tuturor provocarilor profesionale si sprijinim ideea dezvoltarii unei cariere solide si pe termen lung. Începând cu data de 25 mai 2018 a intrat în vigoare Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice -prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulație a acestora. Prin aplicarea la acest job consideram că avem consimțământul Dvs. EXPLICIT in vederea prelucrarii datelor cu caracter personal de către S.C voestalpine Railway Systems Romania SA conform Regulamentului (UE) 2016/679 in scopul recrutarii de personal.
-
-
Firma constructii angajeaza Inginer Constructii - entry level - obligatoriu permis de conducere; Lucrarile sunt in zona de Nord a Bucurestiului, Ilfov - Otopeni, Tunari si alte zone adi acente;
-
Firma SC TOP CONSTRUCT SRL,cu sediul în Suceava, angajează sef laborator stație de betoane, absolvent al Facultății de construcții sau chimie industriala
-
Responsabilități: Dezvoltarea și îmbunătățirea proceselor existente. Analiza și interpretarea rezultatelor experimentelor. Monitorizarea producției și identificarea potențialelor îmbunătățiri. Asigurarea respectării normelor de siguranță și reglementărilor legale. Cerințe: Diplomă de licență sau master în Inginerie Chimică sau un domeniu similar. Cunoștințe solide în chimie și procese chimice. Abilități excelente de analiză și rezolvare a problemelor.. Abilități bune de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă. Ofertă: Oportunitatea de a lucra într-o companie inovatoare și de a contribui la dezvoltarea de produse chimice de înaltă calitate. Pachet salarial competitiv, în concordanță cu experiența și performanța. Mediu de lucru stimulant și colaborativ. Program de lucru 08.00.-16.00 Luni-Vineri Posibilități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Dacă sunteți interesat de această poziție și îndepliniți cerințele menționate mai sus, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul la adresa de email hr @ metalbac&farbe . com
-
Responsabilități: Coordonarea si supravegherea activitatii din laborator Dezvoltarea și optimizarea proceselor Relizarea testelor de laborator și analiza datelor Monitorizarea și asigurarea conformității cu standardele de calitate și siguranță Elaborarea rapoartelor tehnice și documentației relevante Cerințe: Diplomă în inginerie chimică sau domeniu similar Experiență relevantă în industria chimică Abilități excelente de comunicare și colaborare Cunoștințe solide în utilizarea instrumentelor și tehnologiilor specifice domeniului Cunoasterea limbii engleza nivel mediu avansat. Cunostinte de operare calculator (Microsoft Office: Excel, Word etc.). Beneficii: Pachet salarial competitiv Program de lucru 8-16 Oportunități de avansare profesională Mediu de lucru dinamic și stimulativ Dacă sunteți interesat de această poziție și îndepliniți cerințele menționate mai sus, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul actualizat la adresa de email hr @ metalbac&farbe . com
-
Angajam Controlor de calitate in fabrica in Brasov Program de 3 schimburi Salariu atractiv+ 730 lei tichete de masa + sporuri Experiența în domeniu este necesara Descrierea companiei www.DalaHR.ro Suntem o companie care pune clientul pe primul loc. Recrutam si selectam cei mai potriviti candidati pentru cele mai bune locuri de munca. Portofoliul nostru de angajari acopera o gama larga de domenii. Nota de confidentialitate: Aplicand la acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal din CV in cadrul procesului de recrutare, conform Regulamentului (UE) 679 2016 ( GDPR ) si a Politicii de Confidentialitate.
-
ANUNT !!! Angajam persoana calificata pentru montaje usi si porti industriale in Timisoara. Program de lucru: Luni-Vineri, 8 ore zi Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la nr de telefon: sau trimiteti un CV pe whatsapp. Timisoara
-
Sc. angajeaza persoana fie cu experienta sau fara dar cu dorinta de a lucra, ori poate esti un jurist la inceput de drum, pentru urmarire contracte in executie (intocmire adrese-raspunsuri, corespondenta cu beneficiarii, mentinerea legaturii cu toti clientii si transmiterea care superiori ori de cate ori este nevoie) locul de munca este valabil pt Galati Un avantaj il poate constitui si faptul daca aveti Permis auto. Asteptam sa ne suni la tel sau
-
inginer și maistru cu 40 ani experiență în construcții și industrie caut post in mun. iasi
-
-
Promovat
Cerințe - experiență minim 2 ani - permis de conducere categoria B - cunostințe PC: Autocad 2D - nivel mediu, excel, word; programe devize( eDevize, Windoc Deviz ) - studii universitare finalizate Descrierea jobului -Elaborarea și prezentarea ofertelor tehnice și comerciale pentru sisteme ventilatie. -Analizarea cerințelor specifice ale fiecărui proiect -Analizarea ofertelor pentru ventilație și climatizare -Selectarea și dimensionarea echipamentelor HVAC adecvate pentru fiecare proiect. -Monitorizarea evoluției proiectelor și adaptarea ofertelor conform modificărilor survenite. Beneficii - salarizare corespunzatoare cu experienta si rezultatele obtinute. - loc de munca stabil -masina de serviciu - echipamentele necesare desfasurarii locului de munca
-
Propune masuri de implementare a cerințelor identificate si urmărește in mod activ modul lor de realizare; Reprezintă compania in relația cu autoritățile pe linie de sănătate si securitate in munca si apărare împotriva incendiilor in lipsa coordonatorului SSM; Participa la elaborarea și distribuția documentelor cerute de legislația in vigoare in domeniul SSM si situații de urgenta; Aplica reglementările de securitate și sănătate în muncă, ținând seama de particularitățile activităților și ale societății, precum și ale locurilor de muncă posturilor de lucru; Verifica cunoașterea și aplicarea de către toți lucrătorii a măsurilor prevăzute în planul de prevenire și protecție, precum și a atribuțiilor și responsabilităților ce le revin în domeniul securității și sănătății în muncă, stabilite prin fișa postului; Participa la identificarea echipamentelor individuale de protecție necesare pentru posturile de lucru din șantier și întocmește necesarul de dotare a lucrătorilor cu echipament individual de protecție, conform prevederilor Hotărârii Guvernului privind cerințele minime de securitate și sănătate pentru utilizarea de către lucrători a echipamentelor individuale de protecție la locul de muncă; Urmărește asigurarea desfășurării activităților lucrătorilor in condiții de maxima siguranță; Participa la elaborarea instrucțiunilor proprii de securitate si sănătate in munca si se asigura de cunoașterea acestora de către angajați; Asigura instruirea lucrătorilor și testează periodic personalul cu privire la normele de securitate si sănătate in munca si PSI; Studii superioare tehnice; Experiență in domeniul construcții (șantier) de preferat; Experiență pe un post similar de minim 1 an prezintă un avantaj; Cunoaște cadrul legislativ general pe linie de sănătate si securitate in munca si apărare împotriva incendiilor; Cursuri care sa ateste pregătirea in domeniul securității si sănătății in munca (atestat certificat); Curs cadru tehnic cu atribuții PSI. Contact: Contact:
-
Cerințe de calificare profesională - Studii medii superioare în domeniul tehnic; - Cursuri de calificare în domeniul Securității si Sanatății in Muncă; - Cursuri de formare profesională în domeniul Situatiilor de Urgență. Cerințele postului: - Capacitate de lucru şi integrare în echipe; - Capacitate decizională, abilităţi de comunicare şi relaţionare; - Adaptabilitate la situaţii noi şi flexibilitate; - Abilităţi de organizare şi planificare a timpului; - Iniţiativă şi perseverenţă în atingerea obiectivelor; - Experiența anterioară în cadrul unui serviciu extern intern prezintă un avantaj. Descrierea generală a activității: În domeniul securității și sănătății în muncă: - Întocmirea fişelor individuale de instruire şi efectuarea instructajelor de securitate şi sănătate în muncă, prim ajutor în caz de accidente la locul de muncă pentru societățile din portofoliu; - Întocmirea bazei decizionale şi structurii organizatorice a activităţii de prevenire şi protecţie în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă; - Întocmirea înstrucţiunilor proprii de securitate şi sănătate în muncă pentru toate posturile locurile de muncă; - Întocmirea tematicilor de instruite și a graficelor de control precum și a procedurilor interne de prevenire și protecție; - Consultanță pentru întocmirea și completarea registrelor de evidență conform cerințelor legislației s.s.m.; - Întocmirea necesarului pentru acordarea EIP și a materialelor igienico-sanitare; - Colaborarea cu medicii de medicina muncii în vederea menținerii sub control a supravegherii sănătății în muncă; - Supravegherea efectuării lucrărilor periculoase cu indicații privind siguranța efectuării lor, precum și întocmirea documentelor specifice, după caz; - Efectuarea semnalizării la locul de muncă, a zonelor periculoase cf.Hg. nr. 971 din 2006; - Efectuarea controalelor specifice, constatarea neconformităților și deficiențelor de la locurile de muncă, precum și propunere de soluții în vederea remedierii lor; - Întocmirea graficelor de verificare și reparații ale echipamentelor de muncă din unitate; - Întocmire de rapoarte pentru aducere la cunoştință problemele depistate în cadrul societăților din portofoliu; - Organizarea și efectuarea exercițiilor și demonstrațiilor practice privind utilizarea echipamentelor individuale de protecție; În domeniul situațiilor de urgență: - Întocmirea și completarea fișelor individuale de instruire conform cerințelor legale în vigoare; - Efectuarea instructajelor specifice pentru salariații societăților din portofoliu - Întocmirea necesarului pentru dotarea cu mijloace de stingere a incendiilor adecvate, în funcție de specificul construcției, materialelor depozitate și a echipamentelor deținute; - Întocmirea bazei decizionale şi structurii organizatorice a activităţii de prevenire şi protecţie în domeniul situațiilor de urgență și organizarea apărării împotriva incendiilor; - Întocmirea instrucțiunilor pentru prevenirea și stingerea incendiilor, specifice domeniului de activitate și locului de muncă; - Întocmirea fişei obiectivului şi a îndeplinirii obligaţiilor ce vă revin conform Legii 307 2006, art.16, privînd obligaţiile conducătorului unităţii în domeniul situațiilor de urgență; - Întocmirea planurilor de evacuare şi organizare privind apărarea împotriva incendiilor; - Organizarea și efectuarea exercițiilor de evacuare și intervenție în caz de situații de urgență și consilierea beneficiarilor în vederea întocmirii rapoartelor specifice. Contact: Contact:
-
Cerintele postului: - absolvent studii tehnice de profil ; - urmarirea si controlul lucrarilor cu respectarea planurilor si a termenelor de executie ; - coordonarea lucrarilor, coordonarea echipei de muncitori, coordonarea comenzilor de materiale ; - verificarea respectarii standardelor de calitate si a metodelor de executie ; Angajam persoane cu sau fara experienta, chiar si studenti dornici sa invete, salariu negociabil in functie de experienta, program full-time
-
Cerintele postului: - absolvent studii tehnice de profil ; - urmarirea si controlul lucrarilor cu respectarea planurilor si a termenelor de executie ; - coordonarea lucrarilor, coordonarea echipei de muncitori, coordonarea comenzilor de materiale ; - verificarea respectarii standardelor de calitate si a metodelor de executie ; Angajam persoane cu sau fara experienta, chiar si studenti dornici sa invete, salariu negociabil in functie de experienta, program full-time