Anunțuri
Ingineri doar cu poze Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam inginer automatist-programator pentru sisteme BMS/BEMS se cere experienta minima de un an in proiectarea si/sau executia de sisteme de automatizare; - experienta in proiectarea/executia de sisteme BMS/BEMS constituie avantaj; - experienta in sisteme SCADA constituie avantaj; - detinerea de permis de conducere categoria B constituie avantaj; - se ofera - salariu motivant si corespunzator pregatirii si activitatii depuse; - se asigura conditii bune pentru relocare in Brasov pentru persoanele care doresc relocarea in Brasov;
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj, Fabrica de Cleme si Armături din Câmpina, au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Curs sau școală profesională calificare sudor - Minim 2 ani experiență pe o poziție similară. - Cunoașterea procedeelor de sudura mig-mag si oxigaz De asemenea, dacă ești o persoană proactivă, cu inițiativă, orientată către rezultate, ai abilitatea de la lucra în echipă și ești disponibil ă pentru deplasări în țară sau în afara țării, ești cu atât mai potrivit ă în echipa noastră. Ce vei face la noi? Te vei ocupa de: - Potrivirea pieselor în vederea tăierii sau sudării - Curățarea părților componente și verificarea acestora în vederea identificării defectelor impurităților - Pregătirea și verificarea aparatelor de sudură - Reglarea tensiunii intensității curentului electric - Consolidarea părților uzate prin acoperirea cu straturi de aliaje - Controlarea pieselor finite utilizând dispositive de măsură specific - Interpretarea și utilizarea documentației tehnice Ce oferim? - Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in munca - Asigurare de viață, - Prima lunară de electricitate - Prima de Craciun pentru copiii angajatilor - Bonus concediu de odihna - Bonuri de masă De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Titlu Anunț: Angajăm inginer constructii Compania: RADEN PROIECT INSTAL SRL Locație: BAIA MARE , MARAMURES Tipul de angajare: Full-time Descrierea Companiei: Suntem o companie recunoscută pentru calitatea serviciilor oferite în domeniul construcțiilor, specializată în soluții de hidroizolații pentru o gamă variată de proiecte. Descrierea Postului: Suntem în căutarea unui inginer în construcții experimentat și motivat pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Dacă ești un profesionist pasionat și dorești să lucrezi într-un mediu provocator, te invităm să aplici la noi!. Responsabilități: Proiectarea și supervizarea execuției lucrărilor de construcție hidroizolatie. Asigurarea conformității proiectelor cu standardele tehnice și normele de siguranță. Colaborarea cu arhitecți, subcontractori și clienți pentru a asigura îndeplinirea specificațiilor tehnice. Gestionarea documentației tehnice necesare pentru derularea proiectelor. Supravegherea echipelor de pe șantier pentru a asigura respectarea termenelor și a standardelor de calitate. Cerințe: Diplomă de licență în inginerie civilă sau într-un domeniu conex. Experiență de minim 1 an în domeniu Cunoștințe de software specifice industriei (ex. AutoCAD, Revit). Excelente abilități de comunicare și de coordonare a echipei. Permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru deplasări la proiecte. Oferim: Salariu motivant, negociabil în funcție de experiență și calificări. Pachet de beneficii complet, incluzând bonusuri de performanță și asigurări de sănătate. Oportunități de dezvoltare profesională prin training-uri și cursuri de specializare. Mediu de lucru profesionist și suportiv. Cum să Aplicați: Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastra aici sau pe WhatsApp la numărul de telefon . Termenul limită pentru aplicare este 25.05.2024. Vă mulțumim pentru interesul arătat față de poziția disponibilă în cadrul companiei noastre și așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem! RADEN PROIECT INSTAL SRL
-
Promovat
Angajam Planificator productie la o fabrica din Brasov. CERINTE: - pachet MS Office, SAP - minim 2 ani experienta in planificare - cunostinte avansate de lb germana sau engleza - diploma in inginerie sau alta calificare asemanatoare RESPONSABILITATI: - se va asigura de prezența în stoc a materiilor prime necesare procesului de producție planificat și de capabilitatea de a realiza comenzile programate - gestionarea din punct de vedere al planificării producției a schimbărilor de produs și stabilirea termenelor de execuție - reprezintă persoana de legătura între comenzile de la client, departamentul achiziții și departamentul producție BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - asigurare medicala - subventie la cantina - program de lucru: 08.00-16.30 - bonuri de masa in valoare de 30 lei - prima de productivitate, de prezenta - transport asigurat: Sacele, Brasov, Zarnesti, Rasnov, Codlea, Ghimbav, Sanpetru, Bod Colonie.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
S.C Angajeaza Inginer in constructii cu experienta intocmire devize-licitatii relatii suplimentare de Luni pana Vineri intre orele 8-16
-
SOCIETATE COMERCIALĂ ANGAJEAZĂ INGINER OFERTARE (DEVIZIER) Absolvent de studii superioare tehnice în domeniul construcțiilor sau instalațiilor; Abilități de comunicare și negociere; Cunoștințe PC: Microsoft Office (Word, Excel), programare devize; Experiență în domeniul ofertării; CV-ul se poate trimite la adresa noastră oficială de mail SAU pe WhatsApp la numărul de telefon afișat.
-
Societatea ACG CONSTRUCTION & PROJECTS SRL, cu sediul social in sectorul 4, Bucuresti, angajeaza inginer derulare contracte cost controller in domeniul tehnic - constructii, cu experienta necesara pe o pozitie similara de minim 1 an. Responsabilitati: - verificarea cantitatilor conform proiect; - intocmire si verificare situatii de lucrari; - intocmire situatii bugete; - verificare specificatii tehnice echipamente materiale; - estimarea costului total al lucrarilor proiect in baza informatiilor actualizate, factorii de risc, serviciul contractat, planul proiectului si timpul + resursele necesare; - alocarea bugetului proiect in baza analizelor efectuate si distribuirea costurilor pe centre de cost; - pregatirea de rapoarte lunare privind incadrarea in obiectivele financiare de timp stabilite; - mentinerea legaturii cu Managerul de proiect si partile implicate in proiect; - deplasarea periodica in teren pentru obtinerea de informatii actualizate si corecte; - pregatire de rapoarte, analize si previziuni lunare bazate pe stadiul proiectului si informatiile colectate. Cerinte minime: - studii superioare de specialitate (de preferat facultatea de constructii); - cunostinte informatice - MS Office - Word, Excel, AutoCAD. - abilitati de comunicare si capacitate de organizare; - capacitate de analiza si sinteza; - preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual; - rezistenta la stresul intelectual. Beneficii: - salariu motivant in functie de performanta - lucru intr-o echipa de profesionisti, dinamica si bine pregatiti, dispunand de echipamente de ultima generatie. Ne puteti contacta prin intermediul adresei de e-mail (pentru a trimite CV) sau a numarului de telefon din anunt.
-
Post vacant: INGINER AUTOMATIST Departament: Automatizare Ești potrivit în echipa noastră dacă: Ai absolvit o facultate tehnică în domeniile: automatică, mecatronică, robotică, electrotehnică; Ai cunoștințe și experiența în: - programarea PLC (Siemens Tia Portal, Beckhoff), - programarea roboților industriali (constituie un avantaj); - proiectarea și dimensionarea pneumatică, - tehnologia Machine Vision (constituie avantaj), - buna intelegere a schemelor electrice de detaliu (EPLAN) Ai idei creative pentru a găsi soluții tehnice și bune abilitați de rezolvare a problemelor; Iți dorești să te implici și în partea hardware a proiectului- noua ne place să spunem iți place șurubelnița :); Te exprimi lejer, verbal și în scris, în limba engleză; Ești responsabil, comunicativ, cu spirit de echipă; Ești dispus să efectuezi delegații de scurtă durată; Ai dobândit permis de conducere (categoria B). Responsabilitățile tale în cadrul echipei vor consta în: Realizarea de concepte pentru sisteme automatizate, alături de colegi din celelalte departamente implicate (ex.: proiectare mecanică si electrica); Realizarea ofertei în baza conceptului; Proiectarea electrică și pneumatică (constituie un avantaj); Testarea electrică și pneumatică; Programarea PLC-urilor sau a roboților industriali; Testarea programelor si a roboților industriali (constituie un avantaj); Elaborare documentației specifice echipamentului; Punerea în funcțiune la client; Oferirea de asistenta tehnica post-livrare; Implicare activă în proiecte de cercetare-dezvoltare. Caditec Automation îți oferă: pachet salarial atractiv, tichete de masă, asigurare medicală în rețea privată de sănătate; pachet de relocare pentru candidati din alte orase; echipă tânără și dinamică; posibilitatea de a călători și de a-ți îmbogăți cunoștințele. TRIMITE CV-UL TĂU LA ADRESA DE EMAIL:
-
Descrierea postului - sustine activitatea de productie pe utilaje CNC in 3 - 5 axe si taiere cu fir prin electroeroziune prin creearea de programe de masinare; Cerinte - experienta proiectare 3D min 2 ani - diploma de Licenta in domeniul Ingineriei - notiuni de desen tehnic avansat, fiind capabil sa foloseasca planurile din documentatia tehnica a dispozitivelor sau matritelor de realizat a aparatelor de masurare a cotelor (subler, micrometru, comparator, etc) - seriozitate, responsabilitate Descrierea companiei ARALEX și-a început activitatea în anul 1992 ca societate cu capital privat integral românesc, fiind una dintre cele mai vechi companii din Municipiul Pitești. În prezent suntem cel mai mare producător de sistem complet de acoperiș din Pitești, cu o capacitate de fabricație considerabilă, desfășurată pe 1.1 ha, locație ce cuprinde: spații de producție, spații de depozitare, birouri și mijloace tehnologice specifice.
-
Montrepcom SRL - angajeaza personal pentru coordonare și urmărire lucrări șantiere. CANDIDATUL IDEAL : experiența pe o poziție similar constituie un avantaj; permis de conducere cat. B are dorință de dezvoltare într-un colectiv profesionist își dorește să lucreze într-o echipă eficientă OFERIM : pachet salarial competitiv mediu de lucru profesionist posibilitatea de dezvolare profesională CINE SUNTEM ? Suntem o companie cu 30 de ani de tradiție în domeniul proiectării și execuției de instalații Daca doresti sa te alaturi echipei noastre, trimite-ne CV-ul tau.
-
Firmă cu experiență în domeniu angajăm Ingineri in cadrul biroului pentru suport tehnic și urmărire gestionare șantiere construcții civile Echipa tânără cu energie locatia biroului se află în zona calea Aradului Vă așteptăm cu un CV
-
Candidatul Ideal Ești o persoana tehnica si pasionata de cifre?. Vino în echipa Stadtmeister Vent pentru a creste impreuna! Căutăm un consultant tehnic de ofertare in instalatii HVAC dedicat, pentru a ni se alătura. Suntem o companie în continua expansiune în industria instalațiilor HVAC, contractori generali pentru mall-uri, clădiri de birouri, spații comerciale și hale industriale. Cerințe: Studii superioare tehnice finalizate, de preferat Facultatea de Instalații, Facultatea de Inginerie a Instalațiilor, sau Facultatea de Construcții și Instalații Persoana tehnica cu vedere spatiala, analitica si organizata Experiență anterioară ca inginer de ofertare de minim 2 ani Experienta in citirea planurilor complexe in AutoCad Cunoștințe solide in masuratorile cu ruleta digitala Cunoștințe avansate de MS Office Capacitatea de a respecta termenele limita cu privire la realizarea ofertelor Abilități de comunicare și colaborare, atât cu membrii echipei, cât și cu clienții Experienta in proiectare reprezinta un avantaj Descrierea jobului Responsabilități: Analiza proiectelor impreuna cu echipa tehnica Oferira consultanță tehnică clienților și colegilor implicati în instalare Elaborarea si emiterea cererilor de oferta Realizarea ofertelor pe baza listelor de cantitati proiect tehnic Studiul pietei si identificarea oportunitatilor de crestere a companiei Mentinerea relatiilor cu clientii atunci cand este cazul Prezentarea ofertelor atunci cand este necesar Urmarirea proiectelor alocate in colaborarea cu reprezentantul din santier Dezvoltarea de soluții tehnice eficiente pentru sistemele HVAC Beneficii: Tichete de masă 21 de zile de concediu de odihnă Sistem de bonusare in functie de performante Renegociere salariala anuala in functie de evolutie Cursuri de dezvoltare personală și profesională Flexibilitate în a-ți pune aptitudinile în aplicare pentru a ajunge la cel mai bun rezultat Deschidere catre noi propuneri Program fix, să îți rămână timp pentru familie și prieteni Salariul se va negocia in functie de pregatirea experienta candidatului Descrierea companiei Ca o mică afacere de familie STADTMEISTER VENT a luat naștere în 2003 sub numele societății de atunci EUROPOL INSTAL, executând o multitudine de tipuri de instalații pentru clădiri industriale și rezidențiale. Prin perseveranță şi cu o experiență de peste 18 ani, transparenţi şi înclinaţi către nevoile clienţilor, aducem valoare pieţei naţionale de ventilaţii şi climatizare. Ca urmare a unui proces îndelungat de formare a echipei, împreună cu investiţii în echipamente de ultimă generaţie, fabrica STADTMEISTER VENT se poate mândri astăzi cu o capacitate de producţie de tubulatură metalică circulară şi rectangulară din tablă zincată şi inox de peste 20.000 mp lună.
-
Descrierea jobului: - proiecteaza piese 3D dupa date impuse sau dupa desene 2D -executa modificari in datele 3D si 2D dupa cerintele clientului Candidatul ideal: - absolvent al unei institutii de profil: liceu, Inginerie Mecanica sau Automatica - cunostinte temeinice de desen tehnic 2D si proiectare 3D:Inventor, SolidWorks, AutoCad - persoana organizata, motivata si orientata catre client; - ambitios, dinamic, deschis, comunicativ; - foarte bune abilitati de negociere, planificare si persuasiune; Constituie avantaj: - permis de conducere categoria B. Oferta (bonusuri, beneficii) - salariu atractiv, corespunzator activitatii prestate, bonusuri de prezenta si performanta; bonuri de masa; - lucru in mediu tanar si dinamic, cu reale posibilitati de dezvoltare a carierei intr-o companie de prestigiu.
-
Inginer proiectant instalatii MEP Cluj Napoca (Revit) Clientul nostru, o companie specializata in domeniul serviciilor de inginerie MEP, cu birouri si lucrari in Romania si UK, este in cautarea unui inginer proiectant instalatii MEP pasionat și talentat pentru a se alătura echipei Dacă aveți experiență în proiectarea și coordonarea instalațiilor MEP (mecanice, electrice și sanitare) și sunteți în căutarea unei oportunități de a vă dezvolta cariera într-un mediu dinamic și inovator, atunci suntem locul potrivit pentru dumneavoastră. Principalele sarcini: Proiectarea și dezvoltarea sistemelor MEP, inclusiv sisteme de încălzire, ventilare și aer condiționat, instalații electrice și sanitare Realizarea calculelor și analizelor necesare pentru dimensionarea corectă a instalațiilor MEP Elaborarea documentației tehnice și a schemelor de execuție pentru instalațiile MEP Coordonarea cu echipa de construcții pentru implementarea eficientă a instalațiilor MEP Supravegherea și asigurarea conformității cu standardele și reglementările în vigoare Colaborarea cu clienții și consultanții pentru a identifica și satisface cerințele specifice ale proiectelor Cerinte: Calificare si experienta in proiectare MEP Minim 2 ani experienta REVIT Referinte disponibile Locatie : Cluj Napoca Hybrid Salariu : 7000-10000 lei net in functie de experienta , abilitati si implicare Posibilitate de avansare in cadrul unei companii in plina dezlovare pe piata din Romania. Dacă sunteți un inginer proiectant instalatii MEP dedicat și dornic să vă alăturați unei echipe dinamice și inovatoare, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul dumneavoastră pe
-
Servicii de Înaltă Calitate pentru Acoperișuri Nr De Contact: Ești în căutarea unei soluții sigure și durabile pentru acoperișul tău? Ai ajuns la locul potrivit! Ca meseriaș specializat în acoperișuri, oferim o gamă completă de servicii pentru a răspunde nevoilor tale. Servicii Oferite 1. **Montaj și Reparare Acoperișuri:** De la acoperișuri noi la reparații și întreținere, suntem aici pentru a asigura integritatea și durabilitatea acoperișului tău. 2. **Izolație Termică și Hidroizolație:** Protejează-ți locuința împotriva intemperiilor și menține confortul termic cu serviciile noastre de izolație termică și hidroizolație de încredere. 3. **Schimbări de Țiglă sau Tablă:** Oferim servicii profesionale pentru înlocuirea și repararea țiglei sau tablăi deteriorate, restabilind aspectul și funcționalitatea acoperișului tău. 4. **Curățare și Mentenanță:** Menține acoperișul în cea mai bună formă posibilă cu serviciile noastre profesionale de curățare și mentenanță regulată. **De ce să ne alegi pe noi?** - Experiență bogată și know-how în domeniu. - Materiale de înaltă calitate și tehnici de lucru de ultimă generație. - Echipă dedicată și atenție la detalii. - Prețuri competitive și transparență în tot procesul. Pentru o evaluare gratuită și o consultanță personalizată, nu ezita să ne contactezi astăzi! Oferim servicii rapide, fiabile și de încredere pentru acoperișul tău. - Nr De Contact:
-
Angajam, in conditii deosebite (ne marim echipa), inginer constructor, specializare constructii civile, responsabil de coordonarea si conducerea tuturor activitatilor dintr-un santier. Se ofera: Contract individual de munca incheiat pe perioada nedeterminata, cu venit real inregistrat; Salariu atractiv si bonusuri in concordanta cu pregatirea profesionala, experienta dovedita, atitudinea si implicarea aratate si in functie de rezultatele obtinute; Program de lucru fix: 7:45: - 12:00 si 13 -17:15, de luni pana vineri si 8:00 -14:00 sambata, alternativ cu zile de sambata libere, indiferent de anotimp; Colectiv bine inchegat de colegi tineri, ambitiosi, deschisi, ce asigura un cadru propice pentru lucrul in echipa si cu rezultate profesionale de exceptie Birou propriu, calculator (laptop), telefon mobil, auto si cazare (dupa caz); Se cere: Pregatire profesionala (studii superioare, finalizate cu licenta) si experienta relevanta in domeniul constructiilor civile pentru cladiri rezidentiale; Experienta in coordonarea echipelor de muncitori si in lucrul cu oamenii, comunicare eficienta cu beneficiarii; Seriozitate si corectitudine, responsabilitate, implicare, atitudine proactiva; Disponibilitate pentru relocare in cazul santierelor noi deschise in tara; Utilizare computer (min. pachet Office, inclusiv Project Management, AUTOCAD, soft-uri de tip ERP); Permis de conducere categoria B. Firma de constructii civile cu activitate specializata pe domeniul rezidential, avand in portofoliu multe lucrari realizate in cadrul unor proiecte mari, deja finalizate (Siena, Top Class, Astrelor, Young City etc.), si alte contracte de executie aflate in derulare, in zona Bucuresti si in tara, inclusiv proiecte proprii, oferim servicii profesionale complete pentru construirea de proiecte imobiliare de tip rezidential, inclusiv consultanta, consiliere si management de proiect.
-
Ce calificări ai: - Eşti inginer cu pregătire tehnică (ai studiat instalații pentru construcții, TCM etc.), prin urmare ai cunostinte teoretice de mecanica fluidelor, termodinamica, termotehnica - Vorbeşti limba engleza - Ai cunoştinţe bune de calculator (Microsoft office) - Ai carnet de conducere (categoria B) - Ai experienţă în ofertare de produse industriale (preferabil) - Ești familiarizat cu aplicațiile industriale (recunosti tipurile de robineti pompe si elementele folosite în instalațiile industriale, înțelegi principiul de funcționare- preferabil) Caracteristici şi abilităţi: Ai o atitudine proactivă - Eşti curios oasă să înţelegi şi să înveţi lucruri noi - Vezi orice dificultate ca pe o provocare - Eşti obişnuit ă să iei decizii şi să îţi asumi responsabilităţi - Eşti sociabil ă şi entuziast ă să legi noi relaţii profesionale - Pui întrebări şi găseşti răspunsuri - Iti place sa faci parte dintr-o echipa Responsabilităţi: Vei oferi consultanţă şi soluţii pentru solicitările primite - Vei oferta în baza soluţiei propuse (robineţi, pompe şi alte echipamente pentru petrochimie, industria alimentară, farmaceutică, instalaţii de alimentare cu apă şi stins incendii, ape uzate etc.) - Vei gestiona relaţia cu clientul pâna la finalizarea comenzii - Vei representa ocazional firma şi vei relaţiona cu potenţiali clienţi - Vei identifica oportunităţi de colaborare în sectorul industrial regii de apă etc. - Vei negocia termeni de lucru cu clienţi externi - Vei face ocazional deplasări la furnizori potenţiali clienţi lucrări Ce oferim: Pachet salarial atractiv. Atmosferă de lucru plăcută, susţinere și înţelegere. Posibilitatea de a realiza sesiuni de training şi vizite la parteneri externi. Noi provocări în cadrul firmei. Program de lucru de luni-vineri: 8-16 Conditii moderne de lucru, tocmai ne-am mutat intr-un sediu nou pe strada Ziziznului 107 Dacă ce am scris în anunţ vorbește despre abilităţile tale şi ceea ce îţi place să faci, trimite-ne un e-mail cu CV-ul tău la adresa Te aşteptăm în echipă!
-
In vederea desfasurarii activitatii specifice de ofertare-devizare in domeniul constructiilor instalatiilor dorim sa angajam o persoana cu experienta care sa se alature echipei noastre. Candidatul ideal: Absolvent studii superioare tehnice; Cunoasterea programe de devize constituie un avantaj; Experienta pe un post similar constituie un avantaj Buna cunoastere a pachetului MsOffice Word, Excel; Sa detina bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa; Sa fie resposabil, implicat, deschis la lucruri noi. Dorinta de invatare si perfectionare continua Responsabilitati: Incadreaza in norme de deviz si intocmeste oferta financiara in program de devize ; Intocmeste documentele aferente ofertei solicitate prin caietul de sarcini; Obtine oferte de pret de la furnizori sau producatori de materiale si echipamente care sa justifice bugetele de lucrari propuse; Intocmeste situatiile de lucrari si devizele de plata; Intocmeste devize pentru NCS si NR pe baza dispozitiilor de santier; Intocmeste baze de date referitoare la preturi; Analizeaza proiectele si caietele de sarcini in vederea elaborarii ofertei economice; Raspunde la cererile de clarificari si sau solicita clarificari din partea Comisiei de evaluare; Analizeaza caietul de sarcini si urmareste statusul licitatiilor in curs ( clarificari, contestatii, anulari); Beneficii: Pachet salarial atractiv negociabil in functie de experienta candidatului; Activitate intr-un mediu dinamic cu multe oportunitati de dezvoltare profesionala;
-
Cerințe: - Studii superioare in domeniul Electronică / Automatizări / Electrotehnica / Electromecanica - Cunoștințe de operare Word / Excel la nivel avansat - Disponibilitate la deplasări și delegații in tara. - Abilități de coordonare și organizare bine dezvoltate - Persoana dinamica, dispusă să învețe programe și tehnologii noi. - Spirit de echipa - Sediul este la Târgu Mureș Candidatul trebuie sa coordoneze echipa de service existenta in ceea ce privește intervențiile programate, urgențele, cât și montajele. Oferă suport tehnic telefonic și on site pentru tehnicieni cât și pentru clienți Întocmește ofertele de montaj / Service pentru clienți. Verifica evoluția lucrărilor și a calității acestora, precum și respectarea termenelor asumate. Oferim: - Pachet salarial motivant in funcție de aptitudini și experiența - Mașină de servici - Laptop / telefon - Posibilitate de creștere într-o echipă dinamică. - Sediul în Târgu Mureș. Așteptăm CV-urile dumneavoastră pe email
-
Dorim să extindem echipa noastră cu un Montator Mobilier pasionat și dedicat. CV-urile cu o minimă experiență în domeniu vor fi primite cu interes. Cautăm un coleg care să se implice activ și responsabil în montarea mobilierului la comandă, atat in atelier cat si la domiciliul clientului .. Descriere Cunoașterea materialelor specifice industriei de mobilier și a tehnologiilor de producție. Atent la detalii și abilități excelente de lucru în echipa. Responsabilități: Suport necesar colegilor noi in echipa . Atent la prelucraea palului . Beneficii: Competitiv și bonusuri de performanță. Mediu de creștere profesională. Descrierea companiei Născut din dorința de a revoluționa, REVE MOBILI SRL îți aduce aproape cei mai prestigioși furnizori, asigurându-ți o experiență premium de consultanță de la A-Z. Cu o echipă dedicată și soluții complete de consiliere, design, și producție de mobilier customizat, REVE este alegerea perfectă pentru cei ce doresc să-și transforme visele în realitate. Cu showroom aflat in Bucuresti sect. 3 ,strada Foisorului nr .108-114 ,hală de producție proprie și un portofoliu diversificat, REVE MOBILI se remarcă în sectorul rezidențial și amenajărilor office. CONTACT