Locuri de munca Inginer constructor Cluj - Romjob.ro
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Dacă esti o persoana focalizata pe nevoile clientilor si ai talent in proiectare, locul tau este in echipa noastra! Cautam un nou coleg care sa ocupe pozitia de Inginer proiectare si ofertare celule medie tensiune pentru compania Invest, cu sediul in Dej. Ce responsabilitati ai in cadrul acestei pozitii? - analizezi documentele si datele de intrare (cererea de oferta, proiectul); - analizezi specificatiile primite de la client si propui solutii tehnice; - elaborezi oferta tehnico-economica conform specificatiilor primite pentru echipamente de medie tensiune; - acorzi cele mai bune solutii, din punct de vedere tehnico-economic, pentru elaborarea ofertelor catre clienti; - proiectezi circuite secundare pentru echipamentele ofertate; - precizezi materialele si echipamentele esentiale care intra in structura ofertei (specificatiile tehnice si cantitatile); - pregatesti extrasele de cantitati conform proiectului si bugetului aprobat in vederea comenzilor de materiale; - aduci idei de imbunatatire pentru reducerea timpilor de executie a circuitelor secundare. Cum iti dai seama ca acest post este pentru tine? - ai studii superioare absolvite cu diploma de licenta pe profil tehnic (Inginerie Electrica sau in alte domenii relevante); - ai experienta anterioara de minim 1-2 ani in proiectare si ofertare; - ai cunostinte bune de operare in programele AutoCAD si EPlan Electric; - ai cunostinte despre principiile de functionare a echipamentelor de medie tensiune (transformator de masura protectie relee etc); - ai o buna intelegere si interpretare a schemelor monofilare; - ai disponibilitatea de a calatori in scop profesional. De ce compania Invest? - pachet salarial motivant pentru a-ti recompensa contributia la succesul companiei; - mediu de lucru care stimuleaza dezvoltarea personala si profesionala; - sprijin continuu pentru cresterea profesionala; - primesti echipament special pentru birou (telefon, laptop, agenda); - oportunitati de a calatori in diverse localitati. Program de lucru: 8 ore. Adresa: Dej, str. 1 Mai, nr 186 A. Daca doresti sa faci parte din echipa noastra, aplica cu incredere sau suna la numarul intre orele 08:00-17:00 pentru a discuta mai multe detalii. Daca acest rol nu este de interes pentru tine, dar stii pe cineva care este interesat, ne-ar ajuta sa dai vestea mai departe! In plus, ne poti scrie la adresa:
-
Candidatul Ideal: - Studii superioare finalizate: Facultatea de Instalatii; - Experienta cel putin 2 ani intr-un domeniu similar; - Capacitate de planificare, analiza si control; - Ablitati de comunicare, persuasiune, empatie, initiativa, perseverenta, dinamism; - Promptitudine in luarea deciziilor, responsabil, eficient; - Dorinta de autoperfectionare si dezvoltare personala continua; - Cunostinte de limba engleza. Descrierea jobului: - Cladeste relatii cu zambetul pe buze; - Ofera informatii tehnice si comerciale; - Analizeaza si intocmeste cereri de oferta; - Asigura suport tehnic pentru parteneri; - Pregăteşte şi transmite documentaţii tehnice, cărţi tehnice, avize clientilor; - Completeaza certificate de garantie pentru produsele vandute; - Asigura largirea portofoliului de clienti si dezvolta relatia cu clientii existenti.
-
Societate cu experiență in domeniul construcțiilor căutam coleg colega, proaspăt absolvent al unei facultăți tehnice, orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre. Candidatul ideal: Studii superioare in domeniile: inginerie, construcții, financiar; Experiență de lucru minim 1 an in domeniul ofertare; Cunoștințe de ofertare in domeniul construcțiilor; Experiență in planificarea achizițiilor si bugetarea ofertelor; Cunoștințe privind legislația si normele de aplicare in vigoare referitoare la achizițiile publice si private; Buna capacitate de lucru si organizare pentru încadrarea in termene; Bune abilitați de comunicare atât cu colegii de echipa cat si cu clienții. Responsabilități: Analizează documentația proiectelor si propune soluții; Întocmirea ofertelor tehnico-financiare; Menținerea unei bune relații cu colaboratorii; Întocmirea la termenele stabilite a documentațiilor specifice, rapoarte, procese verbale etc. Beneficii: Pachet salarial motivant; Posibilitatea de dezvoltare profesionala ; Contract de munca pe perioada nedeterminata. Pentru mai multe detalii si informații suplimentare va rugam sa ne contactați la numărul de telefon:
-
Firma de construcții angajează inginer sau subinginer pentru postul coordonator șantier,in zona Dej,jud.Cluj Descrierea jobului : Organizează și coordonează munca din șantier Urmărirea producției în timpul zilei calitativ și cantitativ Își asuma responsabilitatea modului execuției și de respectare a cerințelor din legislația interna și din proiectele de execuție Întocmește rapoarte de lucru Mentine legatura cu persoanele din cadrul firmei implicate î in procesul de construcție Oferim salar atractiv și creșteri salariale în funcție de implicare și performanțe!
-
Suntem în căutarea unui inginer specializat în construcții de drumuri și poduri, cu experiență în supervizarea și executarea lucrărilor de cai ferate, drumuri si poduri precum si sau industriale si agricole. Dacă ești pasionat de domeniul construcțiilor și vrei să faci parte dintr-o echipă dinamică și inovatoare, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine.
-
SC IMOMETAL SRL -Campia Turzii -Suntem în cautarea unui nou coleg colega pentru extinderea echipei si dezvolarea companiei care sa lucreze în cadrul deparamentului tehnic-achizitii. În cadrul job-ului, noul nostru coleg colega va intocmi necesare pentru lucrarile viitoare si prezente ale companiei noastre si va gestiona problemele legate de achizitii CANDIDATUL IDEAL : - Absolvent studii superioare constructii sau domenii conexe arhitectura - Profesionist cu interes pentru dezvolatare profesionala si evolutie în cadrul companiei noastre; - Persoana cu bune abilitati de comunicare si lucru în echipa; - Bune cunostinte de AutoCAD Tekla Solidworks sau alt software proiectare - Bune abilitati de planificare si organizare a propriei activitati si de rezolvare completa a problemelor; - Cunostinte Excel, Word, etc - Abilitatea de a lucra cu termene scurte pastrând un nivel ridicat de calitate, - Permis de conducere categoria B DESCRIEREA JOBULUI: Responsabilitati principale: -Este responsabil pentru realizarea proiectelor in conditiile economice, tehnice, administrative, de calitate si de termen prevazute in contractul de executie cu clientul; -Colaboreaza cu Sefii de Santier Project Managerii si Proiectantii , pentru realizarea proiectului la termen si in parametrii calitativi specificati; -Estimeaza, cuantifica si inregistreaza eventualele devieri de la proiect (specificatii tehnice si economice). Identifica cat mai devreme cauzele si ia masuri pentru rezolvarea lor; -Tip job: full time Oferta: 1.Pachet salarial atractiv corelat cu experienta si realizarile profesionale, bonus de proiect pentru realizarea obiectivelor,telefon mobil,participare la programe de instruire. 2.Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa ambitioasa aflata intr o continua expansiune.
-
Candidatul ideal: - Experienta in domeniu. - Cunostinte operare - MS office - Curs inspector in domeniul securitatii si sanatatii in munca - 80 ore - Capacitate de adaptare la situatii noi, seriozitate profesionala si disponibilitate la program prelungit - Abilitati de comunicare - flexibilitate, dinamism, rapiditate in adaptarea la cerintele companiei Responsabilitati: - Coordoneaza si monitorizeaza toate activitatile de prevenire si protectie din santier, in conformitate cu legislatia in vigoare - Realizeaza instructaje periodice in domeniul sanatatii si securitatii in munca pentru firmele ce lucreaza in santier - Elaboreaza, actualizeaza si gestioneaza documentele specifice prevazute de legislatia in vigoare - Efectueaza controale in cadrul santierului, informeaza conducatorii locurilor de munca cu privire la neconformitatile identificate si adopta masuri imediate pentru corectarea acestora Beneficii: - Pachet salarial atractiv si bonusuri pentru activitate suplimentara - Mediu de lucru pozitiv, intr-o companie in crestere rapida, intr-o industrie provocatoare si inovatoare - Colaborare pe bază de contract prestări servicii pentru cine are SRL / PFA Descriere companie HSES SRL este o firma specializata in prestarea serviciilor de coordonare SSM pentru santiere de constructii pentru clienti importanti din intreaga tara, majoritatea firme multinationale.
-
Caut inginer constructor pentru management in constructii zona Cluj, minim 2-3 ani de experienta Cerinte : Studii superioare de specialitate Abilitati de comunicare si relationare; Cunostinte de operare PC ( word, excel, etc.); Obligatoriu posesor auto si permis de conducere categoria B