Anunțuri
Locuri de munca Dambovita Companii Disponibil din: 2021-06-06-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Promovat
Descrierea jobului Realizeaza activitati de testare a autovehiculelor, tinand cont de cerintele predefinite in documente specifice si caiete de sarcini. Ofera informatii privind caracteristicile tehnice ale vehiculului: comportamentul si functionarea vehicului in diferite conditii, aspecte tehice care nu se incadreaza in conditiile de functionare optime. Cerinte : Minim 6/12 luni experienta intr-o pozitie similara Permis categoria B minim 3 ani vechime Permis categoria C/E constituie un avantaj Cunosterea legislatiei rutiere in vigoare, fara cazier judiciar Persoana responsabila, orientata spre rezultat Program de lucru Luni-Vineri( Sambata,Duminica,optional), in trei schimburi. Beneficii: Salariu fix Diurna Sporuri/Bonusuri Locatie: Titu, Dambovita
-
Promovat
Firma specializata in servicii de curatenie angajam operator curatenie pentru farmacii din urmatoarele categorii: persoane pensionare persoane pensionare cu handicap persoane care lucreaza la alt angajator Program 4h de luni pana vineri. Se lucreaza cu contract de munca. Detalii la: 0733 971 396 Va rugam, sunati doar daca va incadrati in categoriile mentionate.
-
Promovat
Libra Guard angajeaza agenti paza din zona Petresti Visina. Se ofera salariu incepand cu 2.400 lei, tichete de masa si transport asigurat.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Electric Company SRL din Targoviste angajeaza electricieni de retele cu experienta in domeniu relevanta si muncitori necalificati. Detalii la . Salariu atractiv (pornind de la 4500 lei) si alte beneficii.
-
SC ROYALVIL SRL cu sediul in Targoviste angajeaza de urgenta, dulgheri, muncitori necalificati in domeniul constructiilor: lucrari hidrotehnice (aparari de mal din gabioane, ziduri de sprijin din beton), lucrari de drumuri si poduri
-
Societate comerciala angajeaza Muncitor necalificat in agricultura (cod COR 921302), 4 posturi. Persoanele interesate pot trimiti CV prin email, la adresa sau il pot depune personal, la sediul societatii din Loc. Rascaeti, Str. Fermei, Nr. 20, Jud. Dambovita, pana in data de 23 mai 2024 ora 12:00. Selectia CV-urilor va avea loc in data de 23 mai 2024, ora 16:00 Relatii suplimentare la telefon:
-
ATS srl Targoviste, angajeaza lucratori specializati in constructii. Relatii la telefon :
-
-
Inginer Ofertare Decontare - Devizier Cerinte: Absolvent studii superioare tehnice (facultate de constructii)+ certificat expert achizitii publice ( constituie un avantaj ) Experienta in domeniul licitatiilor/devizelor de minim 5 ani; Cunostiinte avansate de operare PC - Autocad , MS office (Word, Excel, Power Point) , Programelor de devize. Certificat de absolvire a unui curs de expert achizitii publice (in ultimii 3 ani), Cunostinte de legislatie in domeniul achizitiilor publice, Foarte bune cunostiinte tehnice in domeniul instalatiilor gaze naturale; Excelente abilitati de comunicare; Persoana responsabila, organizata, dinamica, orientata catre obtinerea de rezultate; Capacitate de a lucra cu termene limita; Autodidact, cu o gandire analitica. Capacitatea de prioritizare; Rigurozitate si atentie pentru detalii; Scrisoare de recomandare de la ultimul angajator Responsabilitati: Introduce articolele de deviz si cantitatile acestora in programe de specialitate, colaborand cu ceilalti membrii ai departamentului ; Studiaza documentatiile tehnice de executie si normativele in vigoare in vederea incadrarii corecte a articolelor de deviz; Verifica si certifica prin semnatura toate documentele pe care le elaboreaza pe calculator sub aspectul corectitudinii metologiei de calcul si a concordantei preturilor, tarifelor si al coeficientilor aplicati Intocmeste defalcatorul de manopera si defalcatorul pretului de cost lunar si cumulat ; Intocmeste comparative de resurse materiale; Pastreaza confidentialitatea asupra ofertelor intocmite si a preturilor; Intocmeste extrase de devize, analize de pret, evaluari, estimari, bugete/oferte de pret pentru toate investitiile societatii; Intocmeste devizele pentru planul operativ pe baza cantitatilor si stadiilor fizice date de seful de santier pentru lucrarile de care raspunde. Calculeaza si intocmeste oferte pentru licitatii publice si/sau private Studiaza proiectul, caietele de sarcini, tehnologiile si procedurile prevazute pentru realizarea ofertei. Intocmeste un extras estimativ de material si echipamente din proiect, in cazul in care nu exista liste de cantitati in proiect. Participa la realizarea graficelor de executie Intocmeste/verifica situatii de lucrari. Salariu si alte beneficii: Salariul motivant cu posibilitatea de promovare + bonificatii. SC. MAREUROPA CONSTRUCT SRL
-
Restaurant Hotel Dambovita, angajeaza: BUCATAR cu experienta si Ajutor Bucatar: Atributii principale: - Responsabilitate pentru operațiunile zilnice generale ale bucătăriei, - Gatirea preparatelor din meniu alaturi de echipa din bucatarie, - Eficientizarea fluxului si a proceselor de gatire si organizare a bucatariei, - Respectarea retetarului, - Respectarea si impunerea standardelor de igiena și siguranță a alimentelor.
-
Angajez muncitori calificați și necalificați constructii în din zona Titu. Salariu negociabil.
-
Claunic Auto este pe piata auto de peste 20 de ani, oferind servicii variate in domeniu: reparatii auto, vanzari piese noi si din dezmembrari, ITP, tractari, asigurari auto. Echipa actuala este formata din oameni tineri si energici dar cu suficienta experienta cat sa livreze produse si servicii de calitate clientilor firmei. In prezent, parcul de Dezmembrari Claunic din Targoviste este in cautarea unui nou coleg pentru postul vacant de Consilier vanzari piese auto din Dezmembrari Ce ar trebui sa faci tu: * sa preiei comenzile clientilor (telefonic sau fizic, in magazin) si sa le rezolvi * sa gasesti piesele, in functie de seria de sasiu, in programele de identificare ale producatorilor auto * sa verifici disponibilitatea pieselor in depozit, daca este necesar Cunostintele si sau experienta in domeniul auto sunt printre cele mai importante atuu-uri pe care le cautam la noul nostru coleg. Conditii de lucru: * Birou cu scaun ergonomic in receptia parcului de dezmembrari * Dezmembrarea masinilor se face in hala inchisa, nu in aer liber. * Se asigura echipament de lucru adecvat Ce iti oferim: * Stabilitatea locului de munca * Posibilitate de avansare ierarhica, intr-o firma aflata in dezvoltare * Program de lucru intr-un singur schimb * Salariu negociabil, in functie de experienta si pregatirea fiecaruia * Preturi preferentiale pentru serviciile si bunurile achizitionate din grupul Claunic, pentru masina personala. Cum aplici: 1. trimite un mesaj de raspuns la acest anunt la care sa atasezi CV-ul tau, actualizat la zi. 2. trimite CV-ul pe Whatsapp la numarul din anunt: Te asteptam, cu drag!
-
Carpatik Impex SRL angajeaza Administrator magazin Online. Magazinul nostru se ocupa de comercializarea produselor electronice, electrocasnice, si articole de bricolaj. Tipul postului: Full time / part time - cu prezență fizică necesară Responsabilități: Candidatul ideal va fi responsabil de următoarele aspecte: Adăugarea si administrarea produselor de pe site Primește, înregistrează, confirma si administrează comenzile efectuate online si telefonic Oferă suport si consiliere clienților cu privire la comenzi, modalități de plată, livrare, etc; Optimizarea imaginilor produselor și atributelor Calcularea prețurilor finale pe baza prețului de achiziție, adaosului comercial și TVA-ului Utilizarea eficientă a Microsoft Excel pentru gestionarea datelor și actualizarea produselor pe platformă Urmarirea procesului logistic al produselor si intocminrea de AWB-uri Constituie un plus: Cunoștințe de editare grafică Experienta in utilizarea unui sistem de gestiune (ex: WinMentor) Experiență în vânzările prin intermediul magazinelor online sau capacitatea de a învăța rapid Cunoștințe în administrarea platformelor Google Ads, Google Analytics si Facebook Business Suite Beneficii: Pachet salarial atractiv - format din salariu fix competitiv in functie de experienta si bonusuri din vanzari corelate cu performanata magazinului; Mediu de lucru placut; Oportunitatea de a lucra într-o industrie în plină dezvoltare Programe de dezvolvare anuale si traininguri; Bonusuri de performanta si sarbatori
-
-
Beneficii: - Salariu 3300 brut - Program 3 schimburi(7-15 15-23 23-7) - Full time sau part time - Tichete de masa 35lei + 7.5 lei prima neta(pt cei ce lucreaza full time) - Prima neta de 42.5lei zi- pt cei part time (pentru cei care lucreaza si la alta societate). Cerinte: - Permis conducere minim 2 ani- obligatoriu cazier judiciar - In timpul programului de munca la CTT nu este permis cu telefon cu smartphone-cu camera( este permis telefon cu butoane, fara camera foto). Pentru detalii suplimentare si programari sunati la 0729800109
-
se lucrează 30 7zile acasă,este nevoie de pașaport să cunoască gps-ul forte bine,dacă a mai lucrat în domeniu este un avantaj !salariu 1650-1800 euro plus bonus consum
-
Angajez inginer topograf urgent pentru județul Dâmbovița program de lucru de la 7.30 până la 17.00 de luni până vineri
-
Compania de productie publicitara WoxFad Targoviste angajeaza doua persoane pentru confectionare reclame luminoase si neluminoase, litere volumetrice, panouri publicitare. Salariul va fi personalizat in functie de capacitatea si profesionalismul fiecaruia. Posturile necesita aptitudini tehnice si indemanare in domeniile: sudura, polizare, vopsire, imbinari prin nituire, instalatii de iluminat cu led, montaje reclame. Relatii suplimentare la telefon sau la sediul din Targoviste, strada Calafat, nr. 6.
-
SC Intervet SRL, angajeaza cu contract de munca pe perioada nedeterminata, tehnician veterinar/asistent medical/ medic veterinar ptr.farmacie veterinara in Piata 1Mai Targoviste.Se ofera: salariu motivant, bonuri de masa, bonus din vanzari. C/v urile se pot depune pe adresa de email: ; detalii suplimentare la telefon:
-
Restaurantul Hotelului Dambovita din Targoviste, angajeaza spalator vase.
-
Eliomarket angajeaza lucrator comercial, doamna cu aspect placut. Responsabilitati : consiliere clienti,receptie si manipulare marfa, pozitionare si asezare corespunzatoare produse pe rafturi, etichetare si aplicare preturi, curatenie in magazin. Program : norma intreaga 8 ore 14.00 - 22.00 sau jumatate norma 4 ore 18.00 - 22.00. Experienta constitue un avantaj. Perioada de proba o luna sau mai putin, functie de insusirea aptitudinilor necesare de catre candidat. In perioada de proba salariu minim pe economie, iar dupa va fi negociabil.
-
Requirements: - Residence: Bucharest / Targoviste; - Degree: on Engineering; - Software Requirements : Microsoft Office, AutoCAD 2D, any 3D software; - Flexibility and adaptability to change; - Experience: any; - Good professional presentation; - Fluent in English. Activity Description: - Mechanical - Electrical - Instrumentation - Control engineering detail activities, applied to centrifugal compressors / gas & steam turbine, skidds (Oil & Gas field).
-
ATRIBUȚIILE ȘI RESPONSABILITĂȚILE PRINCIPALE ALE POSTULUI: - asigură fluxul și evidența documentelor primite în cadrul Direcției de la registratura generală a A.S.F. și din direcțiile de specialitate din cadrul A.S.F; - asigură întocmirea înregistrarea și difuzarea corespondenței direcției (note interne, decizii interne, etc.) privind buna organizare și desfășurare a activitățiilor serviciilor din subordinea direcției; - asigură pregătirea de materiale scrise și electronice, prezentări, procese verbale minute; - răspunde pentru confidenţialitatea şi protecția datelor și informaţiilor la care are acces, conform dispoziţiilor interne şi a prevederilor legale în vigoare; - asigură integritatea, confidențialitatea şi securitatea informațiilor și a tuturor documentelor elaborate, înregistrate, primite transmise de către direcție, în conformitate cu dispozițiile Legii nr. 182 2002 privind protecția informațiilor clasificate, cu modificările și completările ulterioare; - răspunde solicitărilor telefonice şi informează în timp util directorul direcției; - organizează, programează şi obţine confirmări pentru întruniri, audienţe şi vizite, conform agendei de lucru a directorului direcției; - asigură managementul datelor privind persoanele de contact externe (liste de adrese, numere de telefon etc.); - primeşte vizitatorii care au programate întâlniri cu directorului direcției; - colaborează cu toate structurile organizatorice din cadrul A.S.F. în vederea realizării, în condiţii de calitate şi eficienţă, a lucrărilor repartizate direcției şi a unor acţiuni colective atribuite şi altor structuri organizatorice din cadrul A.S.F.; - urmăreşte primirea notelor şi a documentelor solicitate de către directorul direcției de la serviciile din cadrul direcției şi, după caz, ţine evidenţa respectării termenelor de întocmire de către acestea; - asigură transmiterea documentelor primite de la directorul direcției către serviciile din cadrul direcției, în conformitate cu rezoluţiile acestuia şi întocmeşte, după caz, adresele de transmitere respective. - oferă suport logistic în activitățile de training, recrutare și selecție. - realizează arhivarea documentelor și a informațiilor conform necesităților direcției și standardelor A.S.F.