Anunțuri
Locuri de munca Dambovita Companii-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Beneficii: - Salariu 3300 brut - Program 3 schimburi(7-15 15-23 23-7) - Full time sau part time - Tichete de masa 35lei + 7.5 lei prima neta(pt cei ce lucreaza full time) - Prima neta de 42.5lei zi- pt cei part time (pentru cei care lucreaza si la alta societate). Cerinte: - Permis conducere minim 2 ani- obligatoriu cazier judiciar - In timpul programului de munca la CTT nu este permis cu telefon cu smartphone-cu camera( este permis telefon cu butoane, fara camera foto). Pentru detalii suplimentare si programari sunati la 0729800109
-
Promovat
Locuri de munca in Spania la cules de CAPSUNI, AFINE si ZMEURA in zona Huelva. Angajam personal DOAR FEMEI si CUPLURI. Plecarile sunt URGENTE. NU SE PLATESTE COMISION ! Se ofera 55,12 euro brut zi, iar orele suplimentare se platesc separat. Programul de lucru : 7 ore zi din care jumatate de ora pauza. Se asigura transport si CAZAREA ESTE GRATUITA. Transportul este asigurat de angajator si efectuat de firma Tabita Tour. Contractul de munca este intre 4-5 luni si se realizeaza direct cu angajatorul spaniol. Persoanele interesate de oferta noastra, ne pot contacta pentru informatii suplimentare si inscrieri la numarul de telefon din anunt (DOAR INTRE ORELE 09:00-17:00 de LUNI pana VINERI ) .
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Promovat
Firma producatoare de incaltaminte ANGAJEAZA in Targoviste: - TALPUITOR, CROITOR SI CUSATOR FETE INCALTAMINTE CERINTE: - EXPERIENTA - seriozitate - responsabilitate - atentie sporita OFERIM: - Transport decontat de companie - Program de lucru de 8 ore - NU se lucreaza in weekenduri.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Angajez vanzatoare mag electrice zona Pavcom Targoviste. Relatii la tel . Program 8 ore zi cu 5zile sapt. Remuneratie intre 2100-2500 net in functie de pregatire, experienta si disponibilitate.
-
Scopul general al postului -Această poziție presupune ca ocupantul să gestioneze activitatea de pe șantier pentru desfășurarea ei in condiții bune și pentru calitatea optima a lucrărilor. Obiectivele postului Sa organizeze si sa coordoneze activitatile santierului alocat (verifică situația în teren, realizează masuratori preliminare, evidențiează eventualele probleme tehnice). Responsabilitățile funcției Responsabil de tot ceea ce vizeaza realizarea proiectului; Respectarea termenelor de executie; Intocmeste grafice de lucrari; Pregatirea fazelor determinante si asistarea persoanelor responsabile implicate la etapele fazelor determinante; Intocmirea situatiilor de lucrari la datele stabilite prin contract, verificarea productivitatii personalului propriu subantreprenorilor, verificarea si sau validarea situatiilor de lucrari ale subantreprenorilor, furnizorilor de diverse servicii, materiale; Verificarea respectarii tuturor prevederilor din contractele de executie si a graficelor de control si inspectie; Intocmirea documentelor de calitate (procese verbale, condica de betoane ); Intocmeste necesarul de materiale si il transmite colegilor de la achizitii; Asigurarea fluxului de informatii intre participantii la proiect (beneficiari, manager proiect, proiectanti, consultanti, subantreprenori etc.). Contribuie cu feedback în urma interacțiunilor directe cu partile implicate in proiect la îmbunătățirea proiectelor; Colaborarea cu celelalte departamente echipe de proiect pentru gestionarea corespunzătoare a contractelor semnate, respectarea standardelor de calitate și a termenelor de livrare stabilite, asigurând un grad ridicat de satisfacție clienților; Propunerea de soluții pentru optimizarea activității generale a societății; Întocmeste rapoarte de activitate (anuale trimestriale zilnice on the spot) conform solicitărilor primite; Se preocupă în permanență de creșterea gradului propriu de profesionalism și asigură un standard ridicat de profesionalism în realizarea activităților; Răspunde de păstrarea confidentialitatii tuturor datelor Companiei, inclusiv dar fără a se limita la obiective de afaceri, cifra de vanzari, cota de piata, profitul, concurența etc. Respectă normele de Securitate si Sanatate in Munca si PSI; Respectă Regulamentul Intern si Regulamentul de Organizare si Functionare; Respectă toate procedurile și instrucțiunile de lucru în activitatea pe care o desfasoară; Răspunde de respectarea și aplicarea politicilor generale ale firmei; Respectă și aplică actele normative in vigoare în activitatea depusă și îsi executa sarcinile de serviciu cu buna-credință, integritate si profesionalism.
-
-
Societatea comerciala TRICO POINT S.R.L. din Gaesti cu o vechime de peste 20 de ani in fabricarea articolelor de imbracaminte este in căutarea unui coleg a in rolul de Economist, cu simt de răspundere care să se alăture echipei noastre. Dacă ești o persoană organizată, atentă la detalii și pasionată de domeniul contabilității, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Rolul tau: - Vei pregati documentele de transport, atat interne cat si externe. - Vei pregati facturile si trimiterea acestora. - Vei inregistra scriptic materiile prime și verifica inventarul cu dovezi faptice. - Vei procesa documente: receptii, bonuri de consum, fise de magazie. - Vei intocmi si depune declaratia INTRASTAT. - Vei arhiva documente de intrare si iesire a materiilor prime si produselor finite. - Te vei ocupa de evidenta facturilor chitantelor bonurilor fiscale ordinelor de plata. - Te vei ocupa de operarea tranzactiilor bancare si evidenta acestora. - Te vei ocupa de operarea in Registrul de casa si vei sistematiza documentele de plata. - Vei depune documentele pentru contabilitatea finală și vei verifica fizic toate documentele. - Vei pregati documentele contabile pentru eventuale controale. - Vei colabora din punct de vedere IT la intocmirea situatiilor financiare semestriale si anuale. Credem ca te-ar ajuta in indeplinirea responsabilitatilor faptul de a avea: - Studii superioare in domeniul economic absolvite - Experiență de minimum 3 ani pe o pozitie similara - Cunoasterea legislatiei in domeniu financiar - contabil - Cunoasterea practicilor si a procedurilor in domeniu - Cunoștințe de utilizare a aplicațiilor Microsoft Office. - Atent a la detalii, orientat către rezultate, cu capacitate de analiză și comunicare eficientă. Oferim: - Plata salariului la timp ( care va fi discutat la interviu ), tichete de masa si decontare transport Cei interesati sunt rugati a trimite C.V-ul pe adresa de e-mail: in vederea programarii interviului. Numai candidatii eligibili vor fi invitati la interviu, care va avea loc in perioada: 08.04.2 Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate.Prin aplicarea CV-ului tau la acest job esti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.
-
Companie: Like Transport GmbH Salariu : -BRUT: 2765 euro +8 euro diurna zi -NET: 2050 euro - 2350 euro - 25 de zile de concediu pe an. Descriere: - Dispozitiv mobil( GPS,scanner ). -Coletele sunt sortate înainte de încărcarea vehiculului. - Calcul eficient al traseului de catre parteneri. - Cazare (contra cost) apartamente,pensiuni.( cazarea se plateste la salarizare ). -Se poate oferi transport la plecarea din Romania. -Se semneaza contract direct cu angajatorul german ( semnarea contractului se face in doua exemplare , unul ramane la firma unul la dvs. ) -Se semneaza contract dupa zilele de training( cu posibilitatea de a vedea modul de lucru , dupa care puteti semna cu data de incepere, prima zi de training ) -Se fac 4 zile de training ( 2 zile ore online , 2 zile pe traseu, in dreapta, pentru a invata modul de lucru ) -Nu este nevoie de experienta. -Asigurare de sanatate (AOK), card de sanatate. -Plata sigura si punctuala ( o data pe luna ). -Plata corecta ( se ofera fluturas de salariu la fiecare salarizare). -Acte necesare: permis de conducere Cat. B , carte de identitate. -Salariul difera in functie de clasa de impozitare. -Se ofera bonusuri de performanta ( salariul poate creste ). -Oportunitati bune de avansare : de la sofer la dispecerat ,conducerea biroului,manager de statie,etc. -Vorbirea limbii germane nu este necesara. -Transportul la locul de munca este asigurat. Sarcini: - Incarcare vehicul si livrare colete catre clienti. -Respectarea tuturor reglementarilor de siguranta la incarcare , livrare dar si pe drum. -Echipa diversa si multilingvistica ( romana , engleza , germana , araba , croata , albaneza , turca , poloneza) Daca doriti sa faceti parte din echipa noastra, lasati un mesaj si va vom contacta noi cat de repede posibil! https: www.liketransport.de Va asteptam cu mare drag in echipa Like Transport GmbH!
-
Claunic Dezmembrari Targoviste angajeaza dezmembrator auto. Cunostintele si sau experienta in domeniul auto sunt printre cele mai importante atuu-uri pe care le cautam la noul nostru coleg. Ce ar trebui sa faci tu: - sa demontezi piesele auto din ansamble si subansamble - sa te asiguri ca demontezi componentele cu atentie astfel incat sa poata fi vandute utilizate Conditii de lucru: * Dezmembrarea masinilor se face in hala inchisa, nu in aer liber. * Se asigura echipament de lucru adecvat. * Parcul de dezmemebrari este dotat cu toate sculele si utilajele necesare pentru desfasurarea activitatii. Ce iti oferim: Stabilitatea locului de munca Preturi preferentiale pentru serviciile si bunurile achizitionate din grupul Claunic, pentru masina personala Posibilitate de avansare ierarhica, intr-o firma aflata in dezvoltare Program de lucru intr-un singur schimb Salariu negociabil, in functie de experienta si pregatirea fiecaruia Cum aplici: 1. trimite un mesaj de raspuns la acest anunt la care sa atasezi CV-ul tau, actualizat la zi, cu toate informatiile pe care le consideri relevante pentru acest job. 2. trimite CV-ul pe Whatsapp la numarul din anunt: Claunic Auto este pe piata auto de peste 20 de ani, oferind servicii variate in domeniu: reparatii auto, vanzari piese noi si din dezmembrari, ITP, tractari, asigurari auto. Echipa actuala este formata din oameni tineri si energici dar cu suficienta experienta cat sa livreze produse si servicii de calitate clientilor firmei. Te asteptam, cu drag!
-
Eliomarket angajeaza lucrator comercial, doamna cu aspect placut. Responsabilitati : consiliere clienti,receptie si manipulare marfa, pozitionare si asezare corespunzatoare produse pe rafturi, etichetare si aplicare preturi, curatenie in magazin. Program : norma intreaga 8 ore 14.00 - 22.00 sau jumatate norma 4 ore 18.00 - 22.00. Experienta constitue un avantaj. Perioada de proba o luna sau mai putin, functie de insusirea aptitudinilor necesare de catre candidat. In perioada de proba salariu minim pe economie, iar dupa va fi negociabil.
-
Descriere post. Activitate birou: -gestiune magazin -operare PC -contabilitate primara(vanzari facturi contracte,etc) -intocmire contracte,dialogare comunicare clienti -colaborare dialogare colegii firma -implicare teritoriala jud.Dambovita,promovare,etc. Cerinte: -varsta 30-40 ani -casatorita -liceul+diploma bacalaureat -experienta in vanzari minim 3 ani -prezenta agreabila -abilitati comunicare -spirit de echipa Se ofera: -8 ore activitate de birou -contract de munca -salariu baza+comisioane din vanzari -echipament de lucru -telefon de servici -posibilitati avansare -cursuri,traininguri
-
Lems Gaesti este in cautarea unui nou coleg! Magazinul nostru se ocupa de comercializarea produselor de mobilier Lem's, electronice, electrocasnice, si articole de bricolaj. Candidatul ideal pentru acest post are: (reprezinta un plus dar nu sunt obligatorii) Experienta anterioara in comert; Orientare si deschidere catre clienti; Responsabilitate si seriozitate; Spirit de initiativa si de echipa; Excelente abilitati de comunicare; Cunostinte de operare MS Office. Responsibilitati: Consilierea si indrumarea clientilor in magazin; Promovarea si vanzarea produselor sau serviciilor oferite, in functie de nevoile consumatorilor; Cunosterea in detaliu a catagoriilor de produse; Utilizarea soft-urilor de vanzare si configurare a produselor oferite; Ce Beneficii Iti Oferim: Pachet salarial - format din salariu fix competitiv in functie de experienta si bonusuri din vanzari corelate cu performanata magazinului; Contact pe perioada nedeterminata; Programe de dezvolvare anuale si traininguri; Oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei; Mediu de lucru placut; Bonusuri de sarbatori; Va invitam sa depuneti CV-ul de angajare pe site sau la magazinul LEMS Gaesti. Pentru detalii puteti suna la tel.
-
Carpatik Impex SRL angajeaza Administrator magazin Online. Magazinul nostru se ocupa de comercializarea produselor electronice, electrocasnice, si articole de bricolaj. Tipul postului: Full time / part time - cu prezență fizică necesară Responsabilități: Candidatul ideal va fi responsabil de următoarele aspecte: Adăugarea si administrarea produselor de pe site Primește, înregistrează, confirma si administrează comenzile efectuate online si telefonic Oferă suport si consiliere clienților cu privire la comenzi, modalități de plată, livrare, etc; Optimizarea imaginilor produselor și atributelor Calcularea prețurilor finale pe baza prețului de achiziție, adaosului comercial și TVA-ului Utilizarea eficientă a Microsoft Excel pentru gestionarea datelor și actualizarea produselor pe platformă Urmarirea procesului logistic al produselor si intocminrea de AWB-uri Constituie un plus: Cunoștințe de editare grafică Experienta in utilizarea unui sistem de gestiune (ex: WinMentor) Experiență în vânzările prin intermediul magazinelor online sau capacitatea de a învăța rapid Cunoștințe în administrarea platformelor Google Ads, Google Analytics si Facebook Business Suite Beneficii: Pachet salarial atractiv - format din salariu fix competitiv in functie de experienta si bonusuri din vanzari corelate cu performanata magazinului; Mediu de lucru placut; Oportunitatea de a lucra într-o industrie în plină dezvoltare Programe de dezvolvare anuale si traininguri; Bonusuri de performanta si sarbatori
-
Compania de productie publicitara WoxFad Targoviste angajeaza doua persoane pentru confectionare reclame luminoase si neluminoase, litere volumetrice, panouri publicitare. Salariul va fi personalizat in functie de capacitatea si profesionalismul fiecaruia. Posturile necesita aptitudini tehnice si indemanare in domeniile: sudura, polizare, vopsire, imbinari prin nituire, instalatii de iluminat cu led, montaje reclame. Relatii suplimentare la telefon sau la sediul din Targoviste, strada Calafat, nr. 6.
-
Simti ca depui pra mult efort la locul actual de munca si nu esti suficient de apreciat?Echipa Mc ideal cauta noi colaboratori.Ne poti contacta la nr-ul de mai jos sau ne poti lasa un mesaj si te contactam noi.Nr.contact:
-
Cautam persoana potrivita pentru magazie !Salariu atractiv ,program lejer de munca!!!
-
Angajam agent vanzari ,zona Targoviste.Program flexibil.Salariu mootivant.Detaliile legate de salariu,program in mesaj.Nr contact:
-
Promovat
Firma producatoare de incaltaminte ANGAJEAZA in Targoviste: - TALPUITOR, CROITOR SI CUSATOR FETE INCALTAMINTE CERINTE: - EXPERIENTA - seriozitate - responsabilitate - atentie sporita OFERIM: - Transport decontat de companie - Program de lucru de 8 ore - NU se lucreaza in weekenduri.
-
Hotel Dambovita 3* din Targoviste angajaza receptioner a Cerinte: responsabilitate, corectitudine, spirit de munca in echipa, abilitati de comunicare, competente digitale in vederea utilizarii unui soft hotelier. Cunoasterea limbii engleze; Persoana dinamica, atenta la detalii; Capacitate organizatorica si de comunicare; Disponibilitate pentru lucru in ture.
-
Betmen își mărește echipa! Dacă ești o persoană pozitivă, comunicativă, dornică să facă parte dintr-o echipă tânără, alătură-te echipei BETMEN și devino eroul noilor aventuri din lumea pariurilor sportive! Experiența nu este necesară. Oferim training de formare profesionala plătit, pentru a te ajuta să dobândești toate informațiile necesare în domeniul pariurilor sportive. Responsabilitati: - Vei avea misiunea de a informa clienții noștri cu privire la produsele și serviciile noastre, regulamentele de joc și campaniile promotionale; - Vei fi responsabil de plasarea tichetelor de pariere în sistemul informatic al companiei, precum și de efectuarea plăților pentru aparatele de tip slot. - La sfârșitul zilei, vei întocmi rapoarte de contabilitate primară și vei contribui la crearea unei atmosfere plăcute pentru clienți. Beneficii: -salariu fix, completat de tichete de masă în valoare de 30 de lei pe zi, pentru a te bucura de recompensele muncii tale; -apreciem și recompensăm timpul petrecut alături de noi, astfel încât oferim majorări salariale anuale pentru a te motiva să crești împreună cu noi; -contract de muncă pe perioadă nedeterminată, ceea ce asigură stabilitatea și siguranța locului de muncă, alături de oportunități reale de creștere alături de noi; -Beneficiezi de un program de lucru flexibil, pentru a-ți adapta mai bine viața personală și profesională. -În plus față de salariul fix, te bucuri de bonusuri periodice, inclusiv bonusuri lunare, trimestriale și anuale, care recunosc eforturile și performanța ta în cadrul echipei (ai parte de prime de sărbători, bonusuri speciale cu ocazia zilei tale de naștere și a sărbătorilor, demonstrând recunoașterea noastră pentru contribuția ta, bonus de vânzări, pentru a-ți stimula spiritul competitiv și abilitățile de a convinge clienții, bonusuri de recomandare, pentru că apreciem recomandările tale), plata orelor suplimentare și a zilelor de sărbătoare liberă legală, pentru că recunoaștem și apreciem eforturile depuse. -Beneficiezi de creșteri salariale anuale și de un program de formare susținut financiar de către companie, care îți permite să-ți dezvolți abilitățile și cunoștințele. Noi, echipa BETMEN, suntem un proiect ambițios format din oameni tineri și frumoși, cu o experiență de peste 10 ani în domeniul pariurilor sportive. Ne-am propus să oferim clienților noștri o experiență de calitate, plină de distracție, în care să descopere cele mai noi produse de pe piață. Visăm să dezvoltăm Betmen în fiecare oraș, deschizând agenții în toată țara, iar pentru aceasta avem nevoie de cei mai tari oameni care să se alăture echipei noastre de super-eroi! Dacă ești pregătit să intri în lumea Betmen și să-ți valorifici abilitățile într-un mediu plin de provocări și satisfacții, aplică acum și fii parte din echipa noastră!
-
angajez muncitori Calificați și Necalificați
-