Anunțuri
Locuri de munca Dambovita doar cu poze Disponibil din: 2022-03-10-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Promovat
Firma romaneasca cu experienta din anul 2008 in activitati de montaj/demontaj schele industriale si izolatii industriale in rafinarii, combinate petrochimice, otelarii ofera locuri de munca in Belgia si Olanda pentru: - schelari/muncitori necalificatipentru activitatea de montaj/demontaj schele industriale; - izolatori (vata+tabla) pentru activitatea de izolatii industriale. Beneficii: - perioada de invatare/pregatire practica cu instructori autorizati; - posibilitati de perfectionare si avansare; - contracte de munca pe termen lung; - echipamente profesionale de munca, verificate si certificate; - transport gratuit Romania - Belgia si retur cu autovehiculele firmei; - transport zilnic gratuit de la cazare la locul de munca cu masinile firmei; - siguranta in munca; - salarizare in functie de experienta, performanta; Dorim seriozitate! Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne apelati la numar de telefon: 0731.043.257 sau 0725.546.400.
-
Promovat
Angajez șofer categorie CE, pe ruta Romania- Germania, Belgia, Olanda, tur-retur. Contactați telefonic pentru mai multe detalii.
-
Promovat
Descrierea companiei: -Fabrica produce volane si elemente ornamentale pentru bord, usi si consola centrală, bazându-se pe o tehnologie modernă si pe diversitatea materialelor folosite: furnir nobil, piele, carbon i material plastic. Cerințe: - minim 8 clase - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi - seriozitate și dorința de muncă Atribuțiile și responsabilitățile postului: -responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare -responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie -responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive) -responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. -Respectă ordinea, curăţenia şi disciplina la locul sau de muncă şi în atelier. Beneficii: -cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii CONTACT: - Alex +40 766 654 043 - Nando +40 768 703 473 - Bogdan +40 767 128 178
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Detin permis categoria D Atestat si cartela tahograf valabile. Caut loc de muncă pentru curse regulate speciale, fără bilete. Locuiesc în Targoviste.
-
Responsabilități: Colaboreaza strâns cu managerul si inginerii departamentului; Inregistreaza si emite din programul de contabilitate documente fiscale relevante: facturi, avize insotire marfa etc; Intocmeste si transmite documente pentru buna functionare a societatii Realizeaza rapoarte necesare managerului; Asigura o comunicare eficienta intre departamentul tehnic si celelalte departamente ale companiei. Cerințe: Cunoștințe avansate de operare pe calculator ( Excel, Word); Atenție la detalii și abilități bune de organizare și planificare Capacitatea de a lucra în echipă; Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală; Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și stimulant; Salariu competitiv; Mediu de lucru prietenos și profesionist; Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să discutăm despre cum ne putem dezvolta, impreuna!
-
Angajam lacatus mecanic de intretinere si reparatii masini de cusut ( domeniul industriei de confectii ) Cerinte: - serios, ordonat, disciplinat, -absolvent de scoala profesionala de profil calificare lacatus-mecanic -experienta relevanta ca mecanic intretinere si reparatii mentenanta masini de cusut in domeniul industriei de confectii minimum 4 ani -cunostinte de mecanica fina Responsabilitati principale: -raspunde de buna functionare a tuturor echipamentelor mecanice aflate in sectia confectii; -efectueaza operatiile de verificare reglare si de remediere a defectiunilor la masinile utilajele prezente in sectia confectii; -realizeaza reviziile si reparatiile in vederea mentinerii, masinilor utilajelor din sectia confectii la parametrii optimi; -consemneza in fisele de mentenanta masurile de intretinere si control aplicate; Oferim: - salariu ( suma se discuta la interviu ) - plata la timp a salariului Specificatie:-anuntul se adreseaza si pentru cei care locuiesc in orasele: Titu, Targoviste, Topoloveni, Pitesti Pentru informatii telefonati la numarul: Pentru programare interviu, trimite C.V. la e-mail: hr.gaesti@ trerofashion.ro
-
SMOLS vine in orasul tau! Hai in echipa! Esti o persoana energica, care accepta provocarile si care doreste sa lucreze intr-o echipa dinamica? Hai sa fim colegi si sa construim impreuna echipa! Despre tine: - Studii medii finalizate - Atitudine pozitiva orientata catre client - Abilitati de lucru in echipa - Disponibilitate lucru in ture Ce vei face? - Mereu la locul potrivit- in linia de servire sau in bucatarie, tu esti cel care ofera produsele clilentilor - Vei invata despre produse, materii prime, termene de valabilitate, echipamente - Asigurarea unui mediu placut si curat in restaurant Beneficii: - Abonament medical - Flexibilitaate in stabilirea programului - 21 zile de concediu - 50% reducere la produsele din restaurant in timpul pauzei de masa - Bonus de performanta - Prima de sarbatori
-
Esti potrivit a daca: - experienta minim 1 an intr-un post similar - ai bune cunostinte a proceselor unei unitati de alimentatie publica - esti o persoana cu abilitati de planificare a activitatii proprii si a echipei pentru buna functionare a unitatii; In rolul tau vei fi responsabil ă de: - coordonarea activitatii echipei din subordine in conformitate cu politica si obiectivele companiei; - controlul calitatii produselor, servirea clientilor si atingerea indicatorilor planificati: - intocmirea si asumarea rapoartelor de activitate; predarea acestora catre superiori; - identificarea problemelor si abilitatea de a lua rapid masuri corective si de preventie; - stabilirea necesarului de materie prima - organizarea programului de lucru - urmarirea calitatii preparatelor, cantitativ si calitativ.
-
Salut, numele meu este Veselin Gheorghe si am primit sarcina de a aduce 32 de muncitori necalificați (femei si bărbați) cu varsta cuprinsa intre 18 si 60 de ani. Tin sa vă atrag atenția, că nu sunt firma de recrutare, sunt persoana fizică si muncesc si locuiesc alături de voi. Munca, ca si dificultate este echilibrata, adică avem locuri atât pentru bărbați cat si pentru femei. Programul de lucru este de 10 ore pe zi, de luni pana vineri cu posibilitate de ore suplimentare in weekend. Pauză de masă aveți de la ora 12 la ora 13. Ca și implicare financiară, este nevoie de 100 de lei de persoană pentru a achita o taxă pentru înregistrarea contractului de muncă european. Acești bani nu îmi revin mie, ci statului roman. Ultima plecare este in data de 26 aprilie, dar se poate pleca și mai repede, cu mașină personală sau va pot face rezervare la autocar. Transportul va este achitat de firmă, dar va fii retras din prima lună de salarizare. Cazarea este la o pensiune din apropiere, la care vă este plătită cazarea de către firma. Atenție, sunt camere cu 2 paturi single, baie separat si bucătărie la comun. Firma oferă până la 500e avans pentru nevoi personale. Salariul NET este de 3,080e(14e pe ora) , cu posibilitate de extindere până la 4,800e lucrând ore suplimentare. 14e x 10 ore = 140e pe zi 140e x 22 zile = 3,080e pe lună (salariul de bază)
-
Servicii profesionale de îngrijire, bătrâni bone,menajere. Agenție fara comision, recrutează și selectează personal in domeniul de îngrijire,bone menajere Va oferim seriozitate și suport pe toată perioada contractului..
-
Laborator analize medicale, sediul în Moreni, Dâmbovița, Autorizat , circuite conform normelor MS. 6 încăperi, 2 grupuri sanitare, centrala proprie, beci,,. echipat cu mobilier adecvat, sistem LIS, documentație RENAR, Echipamente de laborator - Analizor biochimie, Biosystems - Analizor coagulare, semiautomat, a Siemens - Analizor urina Arkray -Analuzor hematologie Orphee Semiautomat imunologie I Crom Sistem imunologie chemiluminiscență, LUMISTAT Centrifuga Hettick, Suprafața construită și gradina 200 mp
-
Disponibil online
Proiectant NX CatiaV5
Proiectant NX CatiaV5 (m w) EXTERIOR INTERIOR AUTOMOTIVE Noi acționăm în cadrul oportunităților internaționale ca OEM independent combinând structurile suple cu cel mai scurt feed-back al companiilor medii. În vederea extinderii potențialului echipei noastre căutam membri noi care se disting prin motivație (determinare), gândirea și mod de a acționa independent. Scopul echipei este acela de a construi cele mai bune mașini de performanță din lume - pentru drum, precum și pentru pista de curse. Sarcinile tale: Intrați în echipa noastră ca Proiectant de Detaliu (suporter), iar apoi în funcție de experiența si aptitudinile dvs după circa nouă pană la optsprezece luni vă veți dezvolta ca Responsabil de Produs. În acest răstimp veti fi sprijinit îndeaproape de un Proiectant experimentat ca Mentor. În plus, în anii ce vor urma, veți trece prin diverse programe de formare care să vă ajute să vă atingeți potențialul maxim și pentru a vă îndeplini cu succes atribuțiile ce vă revin. Profilul tău: Studii superioare încheiate în domeniu technic (de preferință Mecanică) cu experientă în domeniu proiectării. Dvs (m w) sunteți entuziasmat pentru domeniul auto. Utilizați cu siguranță un software de proiectare 3D de preferință NX sau CatiaV5 (sau un alt software de proiectare 3D). Aveți o foarte bună imaginație spațială, creativitatea și munca în echipă sunt printre punctele tale forte. Dispuneti totodată de initiativă și dorintă de a încerca lucruri noi. Dorința de a călători, precum și un nivel conversațional de limbă engleză și sau germană întregesc profilul tău. Vă rugăm să aplicați, detaliat și veridic, și să atașați CV-ul ca fișier PDF sau DOC (cu max. 10 MB). Va recomandăm să atasati și o scrisoarea de intenție și să includeți și eventualele referințe pe adresa de e-mail:
-
Se cauta frizer frizerita doar cu experienta Zona Targoviste,bulevardul unirii nr59 la frizeria THE CARTIER Carte de munca Salariu la procent Program flexibil Rog ofer seriozitate Poza din anunt este una informativa.
-
Angajez consultant vanzari pentru insula parfumuri arabesti in Dambovita Mall. Cautam o persoana cu experienta in vanzari, care sa aiba cunostinte despre operarea casei de marcat, POS, registru de casa etc. CV-urile se pot transmite pe whatsapp la numarul de telefon . Program de lucru in ture. Abia astept sa ne cunoastem!
-
Angajam asistenta pentru camin privat pentru batrani din Titu Dambovita. Conditii de lucru moderne, locatie usor accesibila transport in comun. Se lucrează în ture, salariul negociabil în funcție de calificare si experienta. Oferim si cerem seriozitate. Rog sunați la numărul din anunț, nu trimiteți mesaje!
-
Angajam infirmiera pentru camin privat pentru batrani din Titu Dambovita. Conditii de lucru moderne, locatie usor accesibila transport in comun. Ture de 24/48. Salariu 3000-3500 de lei in functie de calificare si experienta. Oferim si cerem seriozitate. Rog sunați la numărul din anunț, nu trimiteți mesaje!
-
Candidatul ideal: Comunicare: sunte i capabil/ă să comunica i clar i concis, atât în scris cât i verbal, i recuno ti faptul că pentru o bună comunicare trebuie să ti i să asculta i i să extrage i informa ia necesară. Orientare spre rezolvarea problemelor: sunte i capabil/ă de a identifica i analiza o problemă existentă/poten ială i găsiti solu ii potrivite pentru fiecare situa ie în parte. Încredere: Vă cunoa te i punctele tari i ti i de ce sunte i capabil i ce pute i realiza. Flexibilitate: vă adapta i u or în func ie de situa ie i sunte i deschis către noi idei i persoane. Energetic/ă: vă place să munci i i sunte i dispus/ă să investi i timp i efort pentru a vă atinge obiectivele. Lucrul in echipă: vă place lucrul în echipă i de asemena pute i lucra indiviual DESCRIERE JOB Configurarea cea mai eficient a traseelor/curselor de distribu ie, pentru mijloacele de transport închiriate. Informarea imediat a agen ilor de vânz ri i a celorlalte compartimente ale societa ii cu privire la cursele configurate; Configurarea curselor pentru achizitiile interne Eviden a zilnic a livr rilor c tre clien ii re ele de super i hypermarket-uri de profil; Verificarea diurnelor pentru conducatorii angajati in curse si decontarea acestora Verificarea foilor de parcurs ale conducatorilor auto Evidenta auto in platforma NEXUS Evidenta facturilor de reparatii in platforma CHARISMA; Se ocupa de preluarea / predarea autoturismelor de la / catre agentii de vanzari Raspunde de descarcarea cardurilor tahograf ale conducatorilor auto precum si descarcarea aparatelor tahograf ale autocamioanelor. Se ocupa de configurarea curselor retur pentru masinile din zonele : Oltenia, Dobrogea si Muntenia
-
Ce oferim? Venit lunar NET: intre 3200 ron - 4200 ron, format din: - Salariu net 2400 ron - Bonus lunar (prezență + calitate) de până la 250 ron net - Extra bonus de performanță - 2 praguri: 550 ron net sau 1100 ron net - Spor de weekend - 15% - 500 ron tichete masă Alte beneficii: Bonus anual echivalentul unui salariu - 2400 ron net Tichete cadou în valoare de 600 ron an 20 zile de concediu + 2 zile libere plătite pe caz de boală Prețuri speciale oferite angajaților pentru produsele achiziționate de la noi (după 3 luni) Contract pe perioadă nedeterminată Spor sărbătoare legală Spor ore suplimentare - acordat în funcție de sezonabilitate și performațele financiare ale companiei Transport asigurat de pe ruta Vizuresti-Urziceanca-Decindea-Crevedia-Buftea-Mogosoaia Ce implică munca ta, ce responsabilități ai? Primirea, ridicarea, ambalarea și expedierea comenzilor la timp. Te așteaptă multă activitate și mișcare continuă mai bine decât să plătești un abonament la o sală de sport . Vei lucra cu tehnologie modernă acest lucru va ușura și eficientiza mult munca ta. Te vei folosi de un PC și un cititor de coduri de bare - scanner. Program de lucru Depozitul nostru funcționează de luni până duminică, un singur schimb. 2 weekend-uri libere lună, restul liberelor în timpul săptămânii. Te potrivești pentru acest rol dacă: Ai capacitate de învățare rapidă. Ești o persoană dinamică, activă. Ești o persoană responsabilă și agreabilă, cu spirit de echipă. Experiența reprezintă un avantaj.
-
NE MĂRIM ECHIPA Societate Comercială care activează in domeniul alimentării cu apa și canalizare face angajări -Instalator Ajutor de instalator -Excavatorist BuldoExcavatorist Contract de munca Diurna + Transport Salarizarea este in funcție de postul pe care doriți sa îl Ocupați și Experiența Permisul de conducere reprezintă un avantaj
-
Responsabilitățile postului: * Promovarea și vânzarea produselor companiei noastre prin interacțiunea directă cu clienții. * Identificarea și dezvoltarea de noi oportunități de vânzare prin crearea și menținerea de relații cu clienții existenți și potențiali. * Atingerea obiectivelor de vânzare stabilite de companie. Cerințe: * Abilități excelente de comunicare și negociere. * Abilitatea de a lucra eficient într-o echipă și de a atinge obiectivele de vânzare * Capacitatea de a fi flexibil și adaptabil într-un mediu de lucru dinamic. * Abilități bune de organizare și gestionare a timpului. * Permis categoria B. Ofertă: * Pachet salarial atractiv, inclusiv comisioane și bonusuri pentru atingerea obiectivelor de vânzare. * Posibilitatea de a avansa în cadrul companiei. * Mediu de lucru dinamic și plin de provocări * Oportunități de dezvoltare personală și profesională. * Posibilitatea de a lucra într-o companie cu o reputație excelentă pe piața de vânzări directe. * Vacante gratuite in tara si in strainatate.
-
Asista si sustine activitatea si necesitatile de organizare ale managerului coordonator; Gestionarea corespondenței și a apelurilor telefonice, lucrari de secretariat, foloseste whatsup, skype si internet pentru rezolvarea necesitatilor de comunicare; Asistență în activitățile de contabilitate și de resurse umane; Întocmirea și actualizarea documentelor și a bazelor de date ale angajatilor, primirea si indrumarea lor; Suport la intocmirea de facturi si alte documente precum: chitante, avize, pv-uri, diverse documente de transport; Ajuta la intocmirea dosarelor lunare pentru contabilitate; Alte sarcini desemnate de manager; Coordonarea și implementarea procedurilor administrative, diverse proiecte administrative si de marketing; Asigurarea comunicării directe, clare și eficiente cu organizația; Sprijina medierea diverselor probleme si conflicte si ofera informatii si clarificari clientilor si colegilor; Comunicarea permanenta cu managementul companiei și cu diverse departamente; Intretine si actualizeaza bazele de date si organizeaza documente; Analizeaza rezultatele si imbunatateste constant activitatea firmei; intampina vizitatorilor si ii indruma catre persoanele avizate din firma; Efectueaza si urmareste comenzile administrative necesare firmei; Organizeaza petrecerile firmei si achizitionarea cadourilor; Alte responsabilități - după nevoile organizației.