Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca Dolj

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Suntem Destine Holding! o companie de Brokeraj ce se ocupă cu intermedierea serviciilor și a produselor în domeniu financiar și nu numai! Astfel produsele ofertate de noi sunt: -asigurări generale (rca, casco, locuințe, malpraxis, etc....), asigurări de viata. -credite (ipotecare, imobiliare, prima casa, nevoi personale, carduri de credit, leasing, etc...). -pachete turistice (oriunde în lume,bilete de avion, asigurări travel, etc....). -tranzacții imobiliare pe întreg teritoriul României. Unul dintre cele mai avantajoase puncte este faptul ca toată activitatea pe care o gestionezi, este pe platforma companiei, timpul efectiv investit în care tu înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți fiind flexibil și la dispoziția ta! În această perioadă AUTORIZAREA online este gratuită până la finalizarea pandemiei tocmai pentru a încuraja piața de asigurări. Activitatea este flexibilă, nu ai program fix și nici targhet! Astfel singurul cost reprezentând taxa de 100 de ron pentru programul de pregatire profesionala online, care desigur ca va fi recuperat în timpul practicării activității. Dacă îți surâde idea de a devenii consultant în compania noastră te invit sa aplici mai jos și aștept cu drag sa ne cunoaștem! ☺️ https://forms.gle/YwpgRszNaCK4VY8S7

  • Agentia Imobiliara ADAS MaxGrup Consult, angajeaza agent imobiliar CU EXPERIENTA (obligatoriu). Castiguri de 50% din veniturile realizate.

  • Restaurantul Le Baron Craiova angajează SOFER, categoria B OSPATAR / OSPATARITA, cu domiciliul în localitatea Craiova, program full time. Doritorii pot trimite CV la adresa Persoană de contact: CLENCIU EDOUARD, telefon: 0768 535 494 .

  • Electrician autorizat ANRE, grad 3A-3B ,execut in AUTOCAD proiecte instalatii electrice industriale si rezidentiale.

  • Angajam confectionere textile. Relatii la 0766 484 095. Craiova.

  • Angajam confectionere in domeniul textile . Program de luni până vineri , 07:30 16:00, inclus pauza. Relatii la nr de mobil 0766 484 095 Craiova

  • Helin angajeaza bucatar, ajutor bucatar, cameriste, vanzatoare si ospatari care sa detina perimis categ B !

  • HELIN angajeaza ospatari, cameriste, ajutor bucatar si vanzatoare magazin general. Conditii avantajoase!

  • Tehnician veterinar cu experienta în ferme zootehnice, 49 ani și sint din Dolj și dețin permis cat b.. Doresc loc de munca în domeniul zootehniei ca tehnician veterinar, șef fermă, administrator etc.. Cer 3000 lei și cazare plus 4 libere pe lună. . Aștept oferte serioase .

  • Tehnician veterinar cu experienta in ferme,doresc loc de munca veterinar,sef ferma, administrarea ferma,nu am nevoie de medic veterinar. Ma descurc singur..solicit cazare si salariu minim 3000net, negociabil , mentionez ca detin permis cat b...

  • Societate cu experienta din 2004 angajez confectioneri si calcatori. Program de lucru 8h. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactatii telefonic

  • Solicit angajare jurist sau consiier juridic .Licentiat in stiinte juridice.Cu stagiu de pregatire in domeniu juridic.

  • Angajam personal pentru munca in atelier de marochinarie (productie centuri). Atelierul se afla in Bariera Valcii, str. Toamnei nr.16A. Relatii la telefon 0730 584 449

  • Angajam personal calificat si necalificat pentru munca in atelier de marochinarie ( productie portofele ). Atelierul este in Craiova, str. Toamnei nr.16F. Relatii la telefon.

  • Căutăm un coordonator responsabil de proiecte care să administreze și să organizeze toate tipurile de proiecte, de la activități simple la planuri mai complexe. Responsabilitățile coordonatorului de proiect includ colaborarea strânsă cu managerul nostru pentru a pregăti planuri de acțiune cuprinzătoare, inclusiv resurse, perioade de timp și bugete pentru proiecte.Pentru a reuși în acest rol, ar trebui să aveți abilități excelente de gestionare a timpului și de comunicare, deoarece veți colabora cu clienții și echipele interne pentru a oferi rezultate la termenele limită. În cele din urmă, coordonatorul de proiect se asigură că toate proiectele sunt finalizate la timp, în limitele bugetului și respectând standarde de înaltă calitate. RESPONSABILITĂŢI: * Coordonează activitățile de gestionare a proiectelor, resurselor, echipamentelor și informațiilor * Distribuie proiectele în acțiuni realizabile și setează perioadele de timp * Menține legătura cu clienții pentru a identifica și defini cerințele, scopul și obiectivele * Distribuie sarcini echipelor interne și asigură suport în gestionarea programului * Se asigură că nevoile clienților sunt satisfăcute pe măsură ce proiectele evoluează * Acordă sprijin la pregătirea bugetelor * Analizează riscurile și oportunitățile * Supraveghează managementul achizițiilor de proiect * Monitorizează progresul proiectului și tratează orice problemă apărută * Acționează ca punct de contact și comunică starea proiectului tuturor participanților * Lucrează cu Managementul pentru a elimina problemele * Folosește instrumente pentru a monitoriza orele de lucru, planurile și cheltuielile * Emite toate documentele legale adecvate (de exemplu, contracte și condiții de acord) * Creează și menține documentația proiectelor, planurilor și rapoartelor complete ale proiectului * Se asigură că standardele și cerințele sunt îndeplinite prin efectuarea de teste de asigurare a calității CERINŢE * Experiență de muncă dovedită ca coordonator de proiect sau rol similar * Cunoștinte solide Excel (formule, tabele, etc) *Cunoașterea limbii engleze scris și vorbit * Experiență în management de proiect, de la concepție până la livrare * Abilitatea de a pregăti și interpreta diagramele de flux, planificările și planurile de acțiune pas cu pas * Abilități solide de organizare, inclusiv multi-tasking și gestionarea timpului * Abilități puternice de rezolvare a problemelor cu care se confruntă clienții și abilități de lucru în echipă * Familiaritatea cu managementul riscului și controlul asigurării calității * Experiență practică cu instrumente de management de proiect * Licențiat în administrarea afacerilor sau în domeniul aferent CV in engleza la info@vvc. Pentru informații suplimentare, ne puteti contacta la 0755.99.55.99

  • Căutăm un manager relații clienți cu experiență care să ofere servicii excelente clienților noștri și să promoveze această idee în întreaga organizație. Scopul este de a menține departamentul funcționând într-o manieră eficientă și profitabilă, de a crește satisfacția, loialitatea și păstrarea clienților și de a răspunde așteptărilor acestora. RESPONSABILITĂȚI: * Îmbunătățirea experienței serviciilor pentru clienți, formarea de clienți implicați și dezvoltarea relației cu aceștia * Preluarea solicitărilor și problemelor clienților și urmărirea problemelor până la rezolvare * Stabilirea unei misiuni clare și implementarea strategiilor axate către misiunea respectivă * Dezvoltarea procedurilor, politicilor și standardelor serviciilor * Păstrarea documentației, acțiunilor și discuțiilor privind serviciul clienților * Analizarea statisticilor și alcătuirea de rapoarte precise * Recrutarea, îndrumarea și dezvoltarea de agenți de servicii pentru clienți și crearea unui mediu în care aceștia pot excela prin încurajare și mentorat * Urmărirea noutăților din domeniu și aplicarea celor mai bune practici în domenii de îmbunătățire * Controlarea resurselor și utilizarea potențialului pentru a atinge obiective calitative și cantitative * Respectarea și gestionarea bugetului aprobat * Menținerea unui flux de lucru ordonat în funcție de priorități CERINŢE * Experiență profesională dovedită în calitate de manager servicii clienți, manager de retail sau asistent manager * Cunoștințe solide Excel (formule, tabele, etc) * Experiență în furnizarea de asistență pentru clienți * Cunoaștere excelentă a metodelor și tehnicilor de management * Cunoaștere foarte bună a limbii engleze * Cunoștințe de lucru despre software, baze de date și instrumente pentru serviciul clienți * Conștientizarea ultimelor tendințe și a aplicaților tehnologice din industrie * Abilitatea de a gândi strategic și de a conduce * Abilități puternice de orientare către client și comunicare * Abilități de remediere imediată a problemelor și abilități multi-tasking * Orientarea către serviciul relații clienți * Licență în Administrarea Afacerilor sau domeniu conex Cei interesați pot trimite CV-ul în engleză, cu foto, la Pentru informații suplimentare, putem fi contactați la 0755.99.55.99

  • Hotel Prestige Boutique Craiova **** angajeaza receptioner cu experienta. Cv la email : Info la 0351424111

  • Hotel Prestige angajeaza si califica pe o durata minima de 2 ani : bucatari, ajutor bucatar,ospatari,cameriste . CV la . Tel

  • SC angajează confecționere cu experienta pentru liniară și rimoldi, tel. 0745925140

  • Salveaza cautarea