Anunțuri
Finante contabilitate Persoane-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Societate comercială din Mun. Alexandria, Jud Teleorman angajează contabil autorizat Experiență în programul Saga minim 2 ani Salariu motivant Pentru mai multe detalii sunați la numărul de telefon
-
Promovat
Angajam coleg operator comenzi si facturare pentru depozit accesorii si consumabile pentru motociclete. Work from home! Munca de acasa, remote, dar persoana sa poata ajunge la birou in Bucuresti (sector 1, Romexpo) periodic sa ia aranjeze actele. Cerinte: studii medii, experienta minim 3 ani, cunostinte solide de Excel (vlookup, pivot) si programe de gestiune (experienta SmartBill sau similare) Avantaje: eMAG Marketplace. Descriere job: preluare comenzi, facturare, gestiunea relatiei cu furnizorii (comenzi, receptii), operatiuni specifice programelor de gestiune. Conditii: program luni-vineri 10-18:30, contract de munca pe perioada nedeterminata, salariu 3300 lei net (pe perioada de proba, de 3 luni) plus bonusuri de sarbatori, alte avantaje. Fiind vorba despre domeniul moto, activitatea este intensa in sezon (primavara vara) si lejera in extrasezon (toamna iarna) Cei interesati sunt rugati sa trimita CV si scrisoare de intentie la numarul de telefon din anunt, pe Whatsapp.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez contabilă la un birou de contabilitate. Programul de lucru este de la 08-16. Cunoașterea softului de contabilitate SAGA C constituie un avantaj. Așteptăm cv- ul tău pe adresa de mail :
-
Absolventă profil economic, Cunoasterea programului SAGA, doresc colaborare sau angajare într-un cabinet firmă de contabilitate. Ofer seriozitate și stabilitate.
-
Scopul general al postului: desfasurarea in bune conditii a activitatii financiar-contabile Obiectivele postului: asigurarea desfasurarii ritmice si in bune conditii a unor operatiuni specifice activitatii financiar-contabile
-
-
Bună ziua! Căutăm contabil vorbitor de limba germană care ar putea prelua o firmă de la Iași la Cluj (plata taxelor, oferirea salariilor etc). Firma este SRL De asemenea, se caută și un economist sau cineva care se pricepe în deschiderea și înființarea unei firme, poate lua legătura cu băncile, la fel vorbitor de limba de germană. Pentru detalii , Laurenția
-
Birou de contabilitate angajeaza contabil (preferabil cu experienta). CV-ul se depune pe wattap la tel. sau pe mailul
-
Canditatul ideal: Absolvent studii medii/superioare Experienta in domeniul contabil constituie avantaj Asimileaza cu usurinta cunostinte si proceduri noi Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii Abilitati bune de comunicare Orientare spre rezultat Multitasking, capacitate de lucru atat individual cat si in echipa, adaptabilitate, flexibilitate Rezistenta la stres Capacitati bune de organizare si prioritizarea sarcinilor Implicare si spirit de initiativa Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta Abilitati de utilizare calculator: Excel nivel mediu - OBLIGATORIU, bune abilitati MS Office si rapiditate in folosirea calculatorului Punctualitate Cunostinte utilizare Winmentor, intocmirea AWB-urilor si utilizarea platformelor de curierat reprezinta avantaj Responsabilitati : Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare Inregistrarea corecta a datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare marfa/servicii, facturi de cheltuieli, extrase bancare, etc Emite facturi si chitante Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de prelucrarea documentelor contabile Arhiveaza documentele contabile Gestioneaza contractele de vanzare , respectiv intocmirea, primirea, arhivarea si evidenta lor Monitorizeaza clienti si sesizeaza conducerea asupra oricarui risc de neincasare Intocmeste si trimite rapoarte catre managerul societatii. Gestioneaza procesul de primire/arhivare/predare a bilelelor la ordin. Colaboreaza cu departamentul de achizitii in vederea livrarii coletelor catre client. Benecifii : Mediul de lucru placut, dinamic si interactiv Echipa tanara si dornica de afirmare Posibilitate de invatare si dezvoltare in cadrul companiei Stabilitate Pachet salarial atractiv Training Descrierea companiei : Suntem o companie cu capital integral romanesc, care are ca obiect de activitate distributia de echipamente de protectie, produse de birotica, papetarie, echipamente si solutii IT, consumabile, produse de curatenie,etc. Compania si-a realizat pana in prezent obiectivele si isi bazeaza activitatea viitoare pe o echipa de oameni competenti, dinamici si dedicati, orientati cu prioritate catre deservirea intereselor clientilor, prin dezvoltarea parteneriatelor de succes. Daca vrei sa faci parte din echipa noastra, trimite-ne CV-ul tau la adresa de email : mihaela.badistru@great-protection si te vom contacta sau suna-ne la nr de telefon
-
-
Cerinte: studii superioare in economie, contabilitate, financiar sau un domeniu similar; (daca este relevant) minim 2 ani experienta in domeniu; cunostinte solide in domeniul financiar-contabil, precum si despre legislatia relevanta; operare software contabilitate: SAGA, operare PC; cunostinte despre legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil. Descrierea jobului Responsabilitati: verifica si prelucreaza zilnic documentele contabile (ex. facturi furnizori, chitante, extrase de cont, registru de casa, facturi clienti, ordine de plata); ntocmire rapoarte financiare, situatii de analize fiscale sau contabile; verifica corectitudinea si legalitatea intocmirii documentelor fiscale cu care lucreaza; activitati de resurse uname si salarizare; verifica corectitudinea si legalitatea intocmirii documentelor fiscale cu care lucreaza; verifica lunar toate inregistrarile contabile, asigurandu-se de corecta componenta a tuturor soldurilor din balanta; elaboreaza rapoarte interne catre persoanele relevante (ex. management); Descrierea companiei Compania noastra are ca domeniu de activitate colectarea si reciclarea deseurilor feroase si neferoase, de hartie, ambalaje, carton, maculatura, folie, PETuri, alte deseuri de mase plastice, acumulatori uzati,doze de aluminiu,deseu sticla, deseuri electronice si electrocasnice, componente PC, Procesoare de la persoane juridice si fizice.Colectarea se face prin punctul nostru de colectare sau, de la o anumita cantitate in sus, de la sediul clientilor.
-
Firma de import si distributie, angajam contabil sef, cu studii economice de specialitate si experienta in domeniu. Asteptam CV la email: si veti fi contactati telefonic pentru detalii.
-
Conta Analitic CR SRL societate de consultanta fiscala si contabilitate angajează contabil - cunoștințe minime conturi, contabilitate primara . Oferim un nivel de salarizare corespunzator pregatirii Se acorda tichete de masa Loc de munca situat in zona ultracentrală - Filarmonica, ANAF, Primarie
-
IMM din Buzău caută colaborare cu contabil din Buzău. Activitate redusă. Situația se face trimestrial.
-
, Consilieri credite, Colector principal, pentru birou București Crangasi si Giulesti. Cerințe obligatorii: - minim studii medii - disponibilitate deplasări teren
-
Societate com din Topraisar angajeaza contabil de contabilitate primara pt sera de legume. Experienta este un avantaj ,la fel ca si permisul auto. salariu intre 2500- 3000 lei i functie de program
-
temPERSO Romania angajaza pentru birou contabilitate, cu biroul in Sibiu! Absolventi ai învățământului superior economic de specialitate, cu experienta minima de 5 ani in contabilitate (senior), 2 ani (junior). Cerinte posturi: Cunoștințe solide de legislație financiar-contabila, persoane corecte, serioase, punctuale. Responsabilitati : Contabilitatea clientilor din portofoliu de la A la Z; Verificarea elementelor din balanță; Efectuarea de operatiuni specifice închiderilor contabile lunare; Pregătirea declarațiilor și raportărilor periodice inclusiv bilanturi contabile; Menține relația cu autoritățile; Asigura suport si consiliere financiara atat pentru clienti cât și pentru juniorii din cadrul biroului; Se solicita experianta in programul : Contab SQL Oferim: Pachet salarial atractiv; Asiguram mediu de lucru plăcut, lipsit de extenuarea; Echipa prietenoasa si tanara; Program de lucru flexibil : L-V; 08-16 sau 09-17.
-
Societate comerciala angajeaza contabila cu experienta minim 3 ani, soft NextUp ( contabilitate primara) program 40 ore pe saptamana, salariu 7500 lei brut, Oras Popesti- Leordeni, Jud Ilfov. Rugam seriozitate. CV la adresa
-
Firma de consultanta cauta expert contabil pentru infiintare firma de contabilitate.
-
DESCRIERE DESCRIERE Companie cu sediul in Buzau angajează contabil cu experiență în domeniul productiei . Pregatire profesionala: - Studii superioare in domeniul economic; - Cunoasterea legislației în vigoare în domeniul contabilității și fiscalității; - Abilități de dezvoltare și folosire a sistemelor de gestiune integrate. Experiență practică: cel puțin 5 ani în domeniu, cuprinzand toate aspectele activității financiare-contabile (inclusiv intocmirea declarațiilor fiscale obligatorii, calculul de impozit pe profit venit, intocmirea situațiilor financiare etc.). Aptitudini personale: - Persoana de incredere, responsabila si corecta; - Capacitate buna de planificare, organizare si prioritizare a sarcinilor; - Abilitatea de a gestiona prioritati multiple si de a respecta termene limita; - Gandire analitica si sintetica; - Atenție la detalii; - Abilități bune de comunicare; - Capacitate de lucru în echipa, adaptabilitate, flexibilitate; - Implicare și spirit de inițiativă; Reprezinta avantaje: - Experienta practica in contabilitatea specifica domeniului productiei, - Membru CECCAR; Principalele responsabilitati: - Inregistrarea corecta si la timp a tuturor documentelor si operațiunilor financiare-contabile ale companiilor legate de activității, vânzări, bancă, casă, fișă de cont furnizori clienți, salariați, mijloace fixe, stocuri, obiecte de inventar, cu respectarea legislației în vigoare și conform politicilor contabile agreate de companie privind înregistrarea pe conturi analitice și pe centre de cost; - Tinerea evidentei stocurilor si mijloacelor fixe, operarea transferurilor intre gestiuni, verificarea intocmirii bonurilor de consum ; - Verificarea și analiza soldurilor conturilor de mijloace fixe, materii prime, finite, furnizori, conform cu situațiile analitice corespunzatoare; - Tinerea evidentei scadenelor de plati si incasari in relatiile cu terti (furnizori, clienti, institutii financiare, bugetul de stat); - Completarea Registrului de evidență a salariaților în aplicația REVISAL; - Intocmirea lunara a lucrarilor de inchidere contabila, a balantei de verificare, a jurnalelor de achizitii si vanzari, a declaratiilor fiscale si a oricaror alte raportari catre institutiile statului; - Intoirea situatiilor financiar-contabile anuale: evaluarea, contul de profit si pierdere, situatia fluxurilor de trezorerie, nota la conturile anuale; - Respectarea politicilor contabile și a procedurilor interne ale companiilor; actualizarea politicilor contabile ale societatii conform legislatiei in vigoare; - Reprezentarea societatii in relatiile cu bancile si organele de control fiscal ale statului; - Pregatirea informatiilor si documentelor solicitate de institutii financiare-bancare in relatii cu creditele societatii; - Pregătirea rapoartelor solicitate de conducere; - Gestiunea și arhivarea documentelor.
-
Caut job colaborare cu firma de contabilitate. Am experiență aproximativ 10 ani, am activat in 3 firme de contabilitate. Prelucrez documente( furnizori, clienți, bancă valută și lei, registru de casă, fise de cont)până la nivel de balanță, reglez conturi balanța, gestiune. Colaborare doresc să fie remore.
-
Consultant cu Experienţă normă întreagă Îți dorești să faci parte dintr-o echipă de profesioniști entuziaști, dedicată și pasionată de domeniul financiar? Nexia ABS Financial Services își mărește echipa și căutăm un nou coleg pentru a se alătura forțelor noastre! Cine suntem: Nexia ABS Financial Services este o echipă unită și orientată spre rezultate, cu o vastă experiență în industria financiară. Ne mândrim cu abilitatea noastră de a oferi soluții personalizate și de a susține clienții în atingerea obiectivelor lor financiare. Beneficii: Oportunitate de dezvoltare profesională într-un mediu dinamic și inovator; Program hibrid flexibil pentru un echilibru optim între muncă și viață personală; Locație centrală, în inima Bucureștiului, în Sectorul 5, cartierul Cotroceni; Pachet salarial atractiv, în funcție de experiență și performanță; Beneficii suplimentare, inclusiv asigurare medicală privată și tichete de masă; Responsabilități: Operarea în programul informatic propriu sau al clientului a tuturor documentelor financiar-contabile pentru portofoliul de clienti alocaţi; Identificarea nevoilor clienților și oferirea de soluții în conformitate cu normele și reglementările contabile și fiscale; Pregătirea situațiilor financiare, a raportărilor contabile și a altor raportări (statistice, BNR, manageriale), precum și a declarațiilor fiscale; Calcularea statelor de salarii; Implicare în stabilirea și implementarea proceselor și procedurilor financiar-contabile atât în cadrul departamentului cât și în cadrul companiei client; Supervizarea și instruirea colegilor juniori. Candidatul Ideal: Absolvent de studii superioare; Cunoștințe avansate de legislație contabilă, financiară și fiscală; Cel puțin 2-4 ani de experiență practică în calitate de contabil, efectuând servicii complete de contabilitate (situații financiare statutare anuale și semestriale); Abilități software avansate (Microsoft Office), cunoștințele de operare SAP ar fi un plus; Cunoașterea procedurilor de control intern; Nivel limba engleză minim B2; Bune abilități de coordonare și organizare, cu o atitudine orientată spre client; Abilități foarte bune de comunicare și prezentare; Atenție la detalii și capacitatea de a gestiona sarcini multiple. Echipa noastră așteaptă cu nerăbdare să te întâmpine și să îţi ofere oportunitatea de a vă dezvolta într-un mediu de lucru stimulant și motivant. Dacă te regăsești în descriere sau știi pe cineva potrivit, te invităm să trimiți un CV la !