Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Finante contabilitate Persoane

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Facturist-contabilitate

    Facturista- cunoștințe PC, Excel, Word, program facturare-contabilitate SQL constituie un avantaj . Experienta minima -5 ani

  • 2

    Angajăm operator facturare

    Societate comerciala angajeaza operator facturare. Relatii suplimentare la numarul de telefon aferent anuntului, in intervalul orar 08:00-16:00.

  • 2

    Angajam contabil

    Buna ziua, Angajam contabil sau contabil junior, acreditat sau nu in domeniul turismului Zona Bd. Mamaia Nord, Constanta. Necesita prezenta la sediu. Mai multe detalii putem oferi in privat

  • 1

    Angajare Economist

    SC SHILO AUDIT FINANCE SRL - companie ce activeaza in domeniul serviciilor de contabilitate, recruteaza economist contabil cu studii superioare economice (preferabil specializarea contabilitate sau cibernetica), in vederea prestarii de servicii financiar-contabile, incepand cu inregistrarea documentelor financiar-contabile, pana la nivel de balanta si bilant (inclusiv) pentru clientii din portofoliu. Cunostinte de utilizare PC: MS Office, experienta minim un an in domeniul contabilitatii primare. Responsabilitati: - Evidenta contabila completa la societati din diverse domenii de activitate prin inregistrarea documentelor privind: achizitii, vanzari, casa, banca, stocuri, mijloace fixe si amortizari, salarii, impozite si taxe, deconturi, inchiderea conturilor; - Urmarirea soldurilor contabile: clienti, furnizori, banca, salarii;- Intocmirea si depunerea declaratiii fiscale precum si mentinerea relatiei cu institutiile abilitate ale statului; - Intocmirea ordinelor de plata; - Arhivarea documentelor financiar-contabile; - Mentinerea unei bune relatii cu clientii; Cerinte obligatorii: - Studii superioare de specialitate (preferabil contabilitate sau cibernetica); - Cunostinte de contabilitate (minim nivel de baza); - Viteza de lucru mare, acuratete, promptitudine; - Seriozitate, dinamism, implicare; - Spirit de echipa; - Persoana capabila sa invete rapid si dornica sa se dezvolte profesional in cadrul companiei noastre, indiferent de nivelul actual de experienta in acest domeniu; Oferta noastra: - Salariul este motivant, fiind negociat in functie de experienta si gradul de pregatire al candidatului; - Mediu de lucru foarte placut si bine organizat

  • 1

    CONTABIL - locația Timișoara

    CONTABIL Suntem în căutarea unui CONTABIL talentat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre World Mediatrans. Dacă aveți o experiență solidă în domeniul contabilității și sunteți pasionat de cifre și analiză financiară, aceasta este o oportunitate excelentă pentru dumneavoastră. Responsabilități: Gestionarea și înregistrarea corectă a tranzacțiilor financiare ale companiei; Elaborarea și prezentarea rapoartelor financiare periodice; Monitorizarea și analizarea bugetelor și a fluxurilor de numerar; Asigurarea conformității cu reglementările fiscale și contabile ; Colaborarea cu autoritățile fiscale ; Identificarea și implementarea de îmbunătățiri ale proceselor contabile ; Întocmirea și depunerea declarațiilor lunare trimestriale anuale la instituțiile abi-litate precum și menținerea relațiilor cu acestea; Întocmirea Balanțelor si Bilanțului contabil, inventarelor; Cerințe: Experiență de minim 5 ani în domeniul contabilității, preferabil în domeniul Horeca Contabilitate; Studii superioare în domeniul financiar-contabil; Cunoștințe avansate de legislație fiscală și contabilă ; Abilități excelente de analiză și interpretare a datelor financiare; Experiență în utilizarea software-urilor de contabilitate; Cunoștinte de operare calculator: Microsoft Excel, World; Bune cunoștinte de contabilitate(înregistrarea tuturor facturilor de clienți și fur-nizori, Registru de casă, bancă, note contabile, conturi contabile, TVA, mijloace fixe, etc.); Atenție la detalii și precizie în lucrul cu cifrele, abilități numerice ; Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită ; Beneficii: Pachet salarial motivant corelat cu experiența individuală; Tichete de masă ; Oportunitatea de a lucra într-un mediu profesionist și dinamic ; Posibilitatea de a contribui la dezvoltarea și îmbunătățirea proceselor contabile ; Dacă sunteți o persoană organizată, atentă la detalii și pasionată de contabilitate, vă așteptăm să aplicați pentru poziția de CONTABIL în cadrul firmei World Mediatrans. Alăturați-vă echipei noastre și contribuiți la succesul nostru financiar!

  • Angajam contabil junior

    Firma ECLAR FACTORY RO SRL cu sediul in Bailesti isi mareste echipa , cautand coleg nou pentru postul de contabil junior. Ce implica rolul tau in echipa noastra: Intocmirea situatiilor financiare, Inregistrarea facturilor si documentelor specifice, Verificarea corectitudinii datelor înregistrate; Pregatirea rapoartelor financiare lunare. Cum iti dai seama ca te potrivesti: Educatie necesara: Diploma de bacalaureat, Experienta practica necesara: Experiență în domeniu de minim 6 luni, Cunostinte de operare in Excel Word, Atentie la detalii si capacitatea de a gestiona sarcini multiple, Precizie, responsabilitate, bine organizat, gandire logica. Ce iti oferim noi: Iti oferim un salariu motivant. Program de lucru L-V intre orele 08 -17. Un mediu de lucru placut alaturi de o echipa profesionista. Pentru mai multe detalii te asteptam sa ne contactezi telefonic la numarul de telefon .

  • Angajez

    Angajez o persoana pentru contabilitate primara cu putina experientata chiar și contabil ieșit la pensie ,la program de 4 ore.Mai multe detalii la tel.

  • 1

    Junior Contabil - Pitesti

    Cautam o persoana pentru un post de Contabil Junior deschis in cadrul unei companii ce se ocupa cu constructii civile si industriale in Pitesti. Cerinte: -Facultate in domeniul economic contabil absolvita; -Engleza la nivel conversatinal; -Notiuni de baza in domeniul contabil; -Experienta reprezinta un avantaj. Activitatea presupune gestionarea aspectelor contabile ale proiectelor prin utilizarea programelor dedicate. Programul este de luni pana vineri, 8h pe zi. Oferta salariala este personalizata in functie de experienta, skill-uri si aptitudini.

  • 3

    Inspector resurse umane

    Atuu-rile tale sunt empatia si comunicarea, atentia la detalii, ai abilitati de analiza si iti plac cifrele?Inseamna ca ne potrivim si te asteptam in echipa noastra ! Experienta 1-3 ani pe o pozitie similiara, persoana comunicativa, organizata, diplomata, cu spirit de echipa si initiativa.Ne asteptam sa iti fie usor sa utilizezi sistemele informatice(cunostinte operare windows, excel,word), cunoasterea programului VISCOUNTY constituie un avantaj, sa ai o buna cunoastere a legislatiei si a proceselor de resurse umane si salarizare. In detaliu : intocmeste si gestioneaza documentele de angajare, modificare,suspendare si incetare a activitatii angajatilor; efectueaza introducerea modificarea datelor angajatilor si datele contractuale in REVISAL; colecteaza si centralizeaza informatiile privind statele de plata(pontaje,concedii medicale,prime,popriri, retineri, etc) efectueaza calculul salarial, intocmeste statul de plata , declaratia 112, centralizatoarele de taxe si impozite datorate statului; intocmeste si depune dosarele de recuperare a sumelor privind concediile medicale impreuna cu documentele justificative anexate. elibereaza adeverinte de venituri pentru angajati pentru diverse situatii; intocmeste si elibereaza angajatilor si fostilor angajati, documente care certifica situatia lor administrativa si salariala in perioada angajarii(ex.somaj, pensioanre, etc.) Iti oferim : pachet salarial atractiv ; mediu de lucru placut ; program de lucru flexibil; locatie centrala, program de lucru : luni - vineri ;

  • caut contabil cunoscator de saga

    firma de contabilitate angajeaza contabil bun cunoscator al programului saga, program 8 ore (08:00-16:00 sau 09:00-17:00)

  • Asistent

    Caut Asistentă pentru un străin in Bucuresti Cerințe : Vorbit și scris limba Engleză cunoștințe PC nu e necesara experiență

  • Angajam economist

    Angajam economist pentru contabilitate completa ( societate de productie )

  • 4

    Contabil Junior

    Proprietati Finconta își mărește echipa și este în căutarea unui nou coleg a pe pozitia de Contabil Junior. Indiferent de nivel tău de experiență, noi suntem dornici în a te cunoaște daca si tu iti doresti acest lucru trimite cv-ul tau pe adresa : Te rog sa ne vizitezi: https: www.propfconta.ro sau pe social media pe LinkedIn, Facebook sau Instagram. Ce facem pentru tine: - Investim in oamenii care ne reprezinta, si pentru asta oferim tot suportul pentru a atinge obiectivele setate - Iti oferim un venit corelat cu performantele obtinute - Iti oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional in cadrul echipei noastre Ce trebuie sa faci pentru noi: - inregistrezi zilnic incasarile si platile de numerar; - tii evidenta deconturilor de cheltuieli; - inregistreazi notele contabile in baza documentelor primare; - intocmesti lucrarile de verificare contabila lunara; - mentii si verifici registrul de casa, registrul de banca si alte registre obligatorii; - organizezi si participi la toate lucrarile de inchidere de an (inventariere, ajustari, estimari, verificare constituire provizioane etc.); - ai atributii privind analize si raportari specifice; - vei avea activitati financiar contabile cerute de management. Proiectele in care vei fi implicat(a) sunt provocatoare si implica o dezvoltare profesionala continua. Esti candidatul potrivit daca ai: - studii economice, cu sau fara experienta; - Cunostinte de contabilitate financiara si fiscalitate precum si cunoasterea legislatiei in vigoare; - Cunostinte operare PC (excel, word, outlook); - Cunoasterea programelor SAGA, Mentor, Ciel (constituie un avantaj); - Persoana activa, responsabila si organizata, orientata spre rezultate; - Abilitati de comunicare foarte bune. Cum sa lucrezi: Full time, program de lucru 09:00-18:00, daca esti intresat de rol trimite cv-ul pe adresa de email Aplica cu incredere! Descrierea companiei Compania PROPRIETATI FINCONTA S.R.L. a fost înființată în anul 2016 și este certificată de CECCAR (Corpul experților contabili și contabililor autorizați din România). Suntem o echipă cu personal cu înaltă calificare și cu experiență, pregătită pentru orice provocare în domeniul contabilității și consultanței. Suntem o echipa de peste 30 de profesioniști certificați individual de organisme profesionale precum CECCAR, ACCA (Asociația Contabililor Autorizați si Certificați), CAFR (Camera Auditorilor Financiari din România) și CCF (Camera Consultanților Fiscali). Clienții noștri activează pe mai multe piețe motiv pentru care serviciile noastre sunt adaptate nevoilor dumneavoastră pentru a vă oferi ce aveți nevoie exact atunci când trebuie.

  • Angajare contabil studii superioare

    Societate comerciala cu profil vanzari marfuri en-gross si en-detail si inchirieri, angajeaza contabil cu studii superioare si vechime minima 5 ani in activitate financiar-contabila, in cadrul serviciului de contabilitate al firmei. Responsabilitati : Asigurarea controlului asupra corectitudinii documentelor conform prevederilor legislatiei in vigoare si a inregistrarilor efectuate conform principiilor contabile; Verificarea documentelor justificate pentru orice operatie care afecteaza patrimoniul societatii; Inregistrarea extraselor bancare si de trezorerie; Inregistrarea facturilor de la furnizori diversi; Inregistrarea imobilizarilor corporale, necorporale si financiare, calculul lunar de amortizare; Inregistrarea si monitorizarea decontarilor cu tertii (furnizori, clienti, buget de stat, salariati), inclusiv urmarirea avansurilor nedecontate; Intocmire si trimitere confirmari solduri parteneri si efectuarea de punctaje atunci cand este cazul. Inregistrarea lunara a statelor de salarii si verificarea informatiilor din soft cu platile efectuate catre salariati.; inregistrarea si calculul concediilor medicale; Intocmire Revisal; Inregistrarea decontarilor in cadrul grupului si cu asociatii si monitorizarea lunara a acestor solduri. Inregistrarea veniturilor si cheltuielilor in avans; Inregistrarea veniturilor si a cheltuielilor financiare si a cheltuielilor cu impozite si taxe; Corectarea erorilor de operare identificate; Solutionarea eventualelor situatii aparute cu privire la activitatea departamentului contabilitate. Verificarea inregistrarilor din gestiuni si generarea bonurilor de consum Intocmirea situatiilor solicitate de catre banci; Intocmirea cererilor pentru FNUASS; Arhivarea documentelor de inchidere lunara; Intocmirea dosarului de inventariere anuala.

  • 19

    Angajam contabil (contabilitate primara)

    Angajam contabil,(contabilitate primara) cu experienta. Cunostinte operare PC , SAGA, EXCEL. Atributii: avizare, facturare, evidenta contractelor, gestiune, registru jurnal, registru de casa, evidenta angajatilor. Sediul social este in Tisa Noua, Arad (13 km din centrul orasului). Programul de lucru este pe doua schimburi.Pentru mai multe detalii , ne puteti contacta la nr. de tel.

  • 8

    Angajam Contabil

    Descriere Esti contabil/economist si cautati unui loc de munca? Noi angajam! Beneficii Salariu negociabil, in functie de experienta si performanta Concediu de odihna Decontare transport Bonus de performanta Prima de sarbatori Cerinte Candidat Studii economice in domeniu, finalizate obligatoriu Experienta în domeniu de minim 2 ani obligatoriu Cunostinte privind legislatia si aplicarea in contabilitate si fiscalitate Cunostinte si competente de operare calculator nivel mediu Cunostinte si competente de utilizare a suitei Microsoft Office obligatoriu Cunostinte si competente de operare a programului de contabilitate SAGA obligatoriu Spirit de echipa cu capacitate de organizare si atentie la detalii Responsabilitati: Înregistrarea documentelor contabile pentru un portofoliu de clienți; Efectuarea de operațiuni specifice închiderilor contabile lunare; Pregătirea si intocmirea declarațiilor si raportărilor lunare/periodice; Pregatirea si intocmirea bilanțuri contabile anuale. Activitatea se va desfășura la punctul de lucru al societății din Șoseaua Colentina, nr. 16, Sector 2, Bucuresti.

  • Contabil Economist

    Candidatul Ideal studii medii superioare în domeniul economic, absolvite cu diplomă de licență sau echivalenta; vechime în specialitatea studiilor de minim 1 an; cunostințe de operare PC: Windows, Microsoft Office, Internet Explorer; cunostințe solide privind legislația în vigoare; capabil să lucreze atât în echipă, cât și individual; capacitate de asimilare a cunoștințelor noi și de implementare a informațiilor în activitatea zilnică; acuratețe, rapiditate, orientare spre rezultate, atenție distributive, abilități bune de comunicare Descrierea jobului verificarea si inchiderea lucrarilor de contabilitate; intocmirea bilanturilor contabile; documentare lucrari de consultanta fiscala in colaborare cu consultantii fiscali ai societatii, comunicare cu clientii. Descrierea companiei Enviro Construct, o firmă cu accent pe construcții drumuri și poduri , cu un potential mare de ascensiune, care ofera seriozitate maxima si conditii de munca foarte bune intr-un colectiv primitor.

  • Asistent manager

    Societate de contabilitate si consultanta dorim sa ne marim echipa si oferim un post de asistent manager. Postul necesita cunostinte de word, excell si contabilitate primara (ar fi un avantaj). Oferim un salariu atractiv si posibilitatea de a invata lucruri alaturi de echipa noastra.

  • 1

    Economist contabil

    Suntem o societate de contabilitate si consultanta cu o experienta de 20 de ani in domeniu si dorim sa ne marim echipa. Oferim 2 posturi de economist contabil in cadrul companiei noastre, posturi in care puteti acumula cunostinte in domeniul contabilitatii.

  • 4

    Angajez facturista

    Angajam facturista Program 8 h luni-vineri

Salvează căutarea