Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Finante contabilitate Persoane

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 6

    Angajam persoana birou contabilitate in partida simpla si arhivare

    Angajam persoana organizata si responsabila ,(contabilitate primara) , care are cunostinte operare PC , EXCEL. Atributii: introducere date, registru jurnal, registru de casa, registru de banca, arhivare. Pentru mai multe detalii , ne puteti contacta la nr. de tel.

  • Operator calculator

    suntem in cautarea unei colege care sa ocupe postul de operator calculator intr o firma de contabilitate.Program part tim4h zi prezenta obligatorie,experienta minim 2 ani,mediu de lucru placut,bonusuri de sarbatori,sediul Bdul Unirii,cv la adresa de email

  • Angajez absolventa științe economice

    Birou contabilitate angajez absolventa științe economice! Nu solicit experiență! Program flexibil

  • 1

    Expert contabil si consultant fiscal

    Expert contabil si consultant fiscal cu experienta, ofer servicii complete de contabilitate, salarizare, resurse umane si consultanta fiscala.

  • Contabilă - Servicii de contabilitate

    Contabilă, ofer servicii de contabilitate doar pentru SRL și PFA. Preturi negociabile in functie de volumul de activitate, plata lunară pe baza de factura fiscală. Ofer și cer seriozitate.

  • 6

    angajam contabil cu experinta

    societate de distribuție sc Hriri distribution S.R.L. angajăm contabil operatori facturare și agent de vânzări salarii avantajoase și bonusuri pt detalii doamna flori

  • 1

    Angajăm Contabil

    Suntem o companie de producție din Arad (Micălaca) și suntem în căutarea unui contabil cu experiență pentru a se alătura echipei noastre. Dacă vă interesează o provocare cu oportunități de creștere profesională, credem că acest post este pentru dvs.! Ce ne dorim de la dvs.: - Absolvent de studii superioare; - Cunoștinte de operare în Excel Word; - Atenție la detalii și capacitatea de a gestiona sarcini multiple; - Precizie, responsabilitate; - O bună organizare și gândire logică. Responsabilități: - Înregistrarea facturilor, bonurilor fiscale și a altor documente financiar-contabile; - Verificarea corectitudinii și completitudinii datelor înregistrate; - Asigurarea respectării termenelor limită pentru înregistrarea documentelor; - Întocmirea diverselor rapoarte la solicitarea superiorului; - Participarea la operațiunile contabile de închidere de lună; - Operarea jurnalului de bancă. Ce oferim: - Salariu motivant; - Tichete de masă de 30 RON zi; - Asigurare de sănătate și accidente; - Asigurarea transportului. Pentru mai multe detalii vă rugăm să ne sunați la numărul din imagine!

  • 4

    Angajam operator facturare

    Companie cu 30 ani vechime angajeaza operator facturare cu experienta in lucrul cu sistemele de gestiune-contabilitate. Se ofera salariu fix, plus bonuri de masa, prime periodice, contravaloarea abonament. Sediul se afla in sos. Chitilei, sector 1, Bucuresti. Site-ul nostru este www.julienexpert.ro

  • 9

    Societate de transport

    Mărim echipa cu o persoană cunoscătoare pe contabilitate primară emitere de facturi, comenzi să stăpânească calculatorul etc! Salar atractiv 5000-6000 ron! Tel:

  • Angajam Specialist facturare contabilitate

    Ne mărim ECHIPA! Specialist facturare contabilitate ____ Cerințe: - cunoștințe solide și experiență anterioară în domeniul financiar-contabil - utilizarea instrumentelor software financiar-contabile - abilități bune de comunicare și atenție la detalii - respectarea termenelor limită. ____ Responsabilități: - generarea, verificarea și gestionarea facturilor și a documentelor financiar-contabile asociate - monitorizarea fluxului de facturare și reconcilierea conturilor - colaborarea strânsă cu echipele interne pentru a asigura exactitatea și corectitudinea datelor financiare - realizarea de operațiuni bancare și de cash-flow - asigurarea conformității procedurilor contabile cu legislația fiscală în vigoare. ____ Beneficii: - salariu competitiv, în concordanță cu experiența și abilitățile personale - bonusuri și prime - oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei - mediu de lucru dinamic și prietenos. ____ Dacă ești interesat să faci parte din echipa noastră, ne poți trimite un CV actualizat la: Email: WhatsApp: ____ Așteptăm cu nerăbdare să te alături echipei noastre HERRA Piatra Neamț!

  • 9

    Economist - cu sau fara experienta

    O CARIERĂ NU UN JOB! Firma de contabilitate cu sediul in Slatina recruteaza economist. Cerințe : * Cu sau fara experienta * pachet office ( word, excel) nivel mediu; *abilitati de lucru cu cifre si baze de date; * pasionat de domeniu; si interesat in construirea unei cariere. Fisa postului: * inregistrarea tuturor documentelor , in softul de contabilitate, pentru clientii societatii. * interactiunea cu clientii pentru prezentarea obligatiilor de plata legale si furnizarea de explicatii; * alte sarcini adiacente activitatii financiar-contabile; Pachet salarial * Se ofera, pentru persoanele fara experienta, training in cadrul firmei. * Salariu competitiv in functie de experienta; * bonuri de masa * Posibilitatea unei cariere in domeniu; * alte bonusuri vor fi discutate la interviu. Relatii la telefon :

  • Angajez contabil a

    Firma de contabilitate cauta urgent contabil a cu experienta minim 2 ani in domeniu ,preferabil cunostiinte operare in sistemul Saga

  • Economist - contabil

    Candidatul Ideal - Studii superioare finalizate - profil economic - Minim 5 ani experienta in domeniul financiar-contabil. - Cunoastere operare PC - pachet MS Office (word, excel-nivel avansat, power point, outlook). - Cunoasterea legislatiei si a documentelor financiar-contabile. - Persoana cooperanta, echilibrata. - Seriozitate, punctualitate. - Excelente abilitati de comunicare. - Atentie la detalii. - Spirit de echipa si excelente abilitati de lucru sub presiune, analiza si respectarea termenelor - Experienta in domeniul productie si cunoasterea unui ERP - reprezinta avantaj. Responsabilitățile vor fi următoarele: - Introducerea tuturor documentelor contabile in ERP: facturi emise, facturi de achizitie, tranzactii bancare, incasari ,plati etc. - Activitati casierie, completare Registru de casa, efectuare incasari, - Verificarea incasarilor si a debitelor. - Reconcilieri fise de cont furnizori si clienti. - Intocmirea diferitelor rapoarte si situatii solicitate de catre conducere. - Arhivarea documentelor financiar-contabile. - Participa activ la inventare si sau stocuri inopinante in punctele de lucru. -Gestioneza activitățile contabile de zi cu zi, sub îndrumarea Directorului Economic astfel încât termenele limită să fie îndeplinite Daca esti intersat a si ti se potriveste, trimite un CV la adresa de email

  • 4

    Angajare contabil - contabilitate primara

    Service Auto angajeaza contabil cu experienta minim 3-5 ani in evidenta contabila primara, bun cunoscator de program de gestiune stocuri, investitii. Se acorda tichete de masa. Program de lucru: de luni pana vineri de la 8.30 17.00, cu pauza de masa 30 minute Asteptam CV-ul pe email: karomcont@yah:.com

  • 1

    Angajam contabil fix/ gestionar acte/ comenzi/ plati - DEPOZIT MATERIALE CONSTRUCTII

    Angajam contabil fix/ gestionar acte/ comenzi/ plati - pentru un depozit de materiale de constructii situat in comuna Snagov, Ilfov. Salariu foarte atractiv! Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati!

  • Angajam Asistent Manager

    SC. Vital Medical Center Memory SRL angajeaza asistent manager Cerinte: -studii superioare, de preferat econimice -cunostinte de contabilitate primara-constituie un avantaj -abilitati de lucru in pachetul Office.

  • 7

    Servicii contabile Arad si Timisoara

    Cabinet contabilitate - prestam servicii firme mici si mijlocii, Contabilitate si Salarizare / Timisoara si Arad CONTABILITATE * evidenta furnizorilor si clientilor, registru de casa, nir, bonuri de consum * evidenta mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar si calculul amortizarii * intocmirea balantei lunare de verificare, efectuarea tuturor verificarilor si inchiderea lunii * intocmirea jurnalelor de TVA, registrului jurnal, registrului inventar * calcularea taxelor de plata catre stat si intocmirea / transmiterea ordinelor de plata pentru achitarea taxelor la termenele prevazute de lege * intocmirea/depunerea declaratiilor fiscale lunare, trimestriale, anuale * intocmirea/depunerea situatiei financiare semestriale * intocmirea/depunerea bilantului contabil * consultanta privind legislatia financiar-contabila, legata de obiectul de activitate * reglarea / urmarirea fisei pe platitor ANAF * informarea lunara a conducerii societatii despre rezultatele financiar-contabile * intocmirea de rapoarte suplimentare, solicitate de conducerea societatii * asistenta la intocmirea dosarului de inventariere anuala obligatorie * arhivarea documentelor financiar-contabile * salvarea si securitatea datelor prelucrate, pe un hard extern. SALARIZARE *preluarea sau intocmirea pontajelor pentru intocmirea statului de salarii *intocmire state de plata si calcul contributii catre ANAF *intocmire Declaratie lunara *intocmirea contractelor de munca si transmiterea acestora in Revisal *intocmire acte aditionale, decizii sau alte acte specifice si transmitere in Revisal *consultanta privind legislatia muncii; *intocmirea dosarului de personal *intocmirea fiselor de post *consiliere in elaborarea regulamentului de organizare interna *consiliere privind documentele necesare la angajare in functie de specificul fiecarei functii *eliberarea adeverintelor de salarii angajatilor Preturi avantajoase si negociabile, in functie de activitatea societatii Dvs Cu contract de prestari servicii si Factura emisa lunar Contact la email Orar: 8-22

  • Contabilitate secretariat

    Onix Sercom SRL doreste colaborarepentru servicii de contabilitate-secretariat. Angajeaza functionar pentru financiar-contabil, contabilitate primara. Cerinte : studii medii domeniul financiar-contabil, cunostinte activitati secretariat Relatii : CV la email

  • Angajare Resurse Umane

    Firma in domeniul transporturilor, angajam referent resurse umane () Ne puteti contacta la nr de telefon: , sau ne puteti trimite CV-urile pe adresa de mail:

  • Economist Contabil

    Responsabilitati: Asigura inregistrarea cronologica si sistematica a operatiunilor financiar-contabile in evidentele contabile ale clientilor Intocmeste si inregistreaza contracte de munca, state de plata salarii. Tine evidenta analitica si sintetica clienti, furnizori; Tine evidenta contabila a mijloacelor fixe, calculul amortizarii; Intocmirea registrului jurnal, registrului inventar,registrului fiscal, a jurnalelor de TVA Intocmirea si depunerea declaratiilor privind taxele si impozitele cerute de legislatia in vigoare; Intocmirea altor situatii sau rapoarte cerute de legislatia in vigoare; Intocmirea, verificarea balantei de verificare lunara si a bilantului contabil; Partea de cunostinte in Revisal constituie un avantaj principal. Cerinte: Cunostinte SAGA ERP (PLURIVA, CIEL, Winmentor etc.) Experienta WORD EXCEL cunostinte de contabilitate salarizare nivel mediu resurse umane

Salvează căutarea