20
Operator introducere, validare date
Specificații
Numele companiei
MaxiPerformance
Profesie
facturist
Tip job
full time
Descriere
Operator introducere, validare date
Descriere generala:
Căutăm un coleg atent la detalii, organizat și responsabil pentru poziția de Operator Introducere, Validare Date. Vei face parte dintr-o echipă prietenoasă și vei avea un rol esențial în asigurarea corectitudinii datelor din sistemele noastre.
Cerinte:
Studii superioare finalizate, preferabil în domeniul economic;
Cunoștințe bune de operare PC (pachet Microsoft Office Excel, Word);
Atenție la detalii, acuratețe și rapiditate în introducerea datelor;
Abilitatea de a lucra atât individual, cât și în echipă;
Capacitate de organizare și prioritizare a sarcinilor;
Experiența pe o poziție similară constituie un avantaj
Permis de conducere, categoria B
Responsabilitati:
Introducerea corectă și completă a datelor în programul intern;
Verificarea, validarea și corectarea informațiilor introduse;
Menținerea acurateței și integrității datelor;
Respectarea termenelor limită de procesare;
Colaborarea cu alte departamente pentru clarificarea informațiilor;
Raportarea erorilor și a eventualelor neconcordanțe identificate.
Beneficii:
Salariul se discută in cadrul interviului, in funcție de experiență;
Bonuri de masă;
Program: Luni - Vineri, 08:30 17:00;
Instruire la locul de muncă;
Suport pentru dezvoltare profesională și oportunități de promovare;
Mediu de lucru stabil, plăcut și colegial.
Prin transmiterea candidaturii dvs. pentru acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.
Raportează
Descriere generala:
Căutăm un coleg atent la detalii, organizat și responsabil pentru poziția de Operator Introducere, Validare Date. Vei face parte dintr-o echipă prietenoasă și vei avea un rol esențial în asigurarea corectitudinii datelor din sistemele noastre.
Cerinte:
Studii superioare finalizate, preferabil în domeniul economic;
Cunoștințe bune de operare PC (pachet Microsoft Office Excel, Word);
Atenție la detalii, acuratețe și rapiditate în introducerea datelor;
Abilitatea de a lucra atât individual, cât și în echipă;
Capacitate de organizare și prioritizare a sarcinilor;
Experiența pe o poziție similară constituie un avantaj
Permis de conducere, categoria B
Responsabilitati:
Introducerea corectă și completă a datelor în programul intern;
Verificarea, validarea și corectarea informațiilor introduse;
Menținerea acurateței și integrității datelor;
Respectarea termenelor limită de procesare;
Colaborarea cu alte departamente pentru clarificarea informațiilor;
Raportarea erorilor și a eventualelor neconcordanțe identificate.
Beneficii:
Salariul se discută in cadrul interviului, in funcție de experiență;
Bonuri de masă;
Program: Luni - Vineri, 08:30 17:00;
Instruire la locul de muncă;
Suport pentru dezvoltare profesională și oportunități de promovare;
Mediu de lucru stabil, plăcut și colegial.
Prin transmiterea candidaturii dvs. pentru acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.
ID anunț: 1760949010
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!