Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Finante contabilitate Prahova

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 6

    angajare contabil si inspector hr cu experienta

    angajam contabil cu experienta si inspector resurse umane ,program full time de l-v 8-17

  • Colaborare contabilitate

    Expert contabil activ , caut sa lucrez in colaborare la distanță ,remote, prelucrare documente contabile pana la nivel balanta,bilant,salarizare,depunere declaratii,situatii financiare.

  • Ipsar angajeaza CONTABIL

    -Cunoasterea softurilor de contabilitate SAGA C - Cunostinte avansate PC, Excel, Word; - Persoana energica, ordonata, riguroasa, rabdatoare, responsabilă, cu spirit de echipă si dornica de a progresa; - Implicare și spirit de inițiativă; - Lucru în echipă, persoană onestă, organizată, atentă la detalii

  • operator introducere, validare si prelucrare date

    SC VOIPAN SIL SRL angajeaza Operator introducere, validare si prelucrare date Cerinte - Studii medii ,superioare; - Experienta constituie un avantaj; - Disponibilitate pentru lucru in program schimbul 2 de la ora 15.00-23.00; - Foarte bune abilitati de organizare si planificare; - Persoana organizata, atenta la detalii, responsabila; - Bune cunostinte de operare PC ( Word, Excel); Atributii - Introduce documentele primare ( comenzi, facturi, avize) in sistemul de operare si le arhiveaza; - Verifica si tine evidenta stocurilor; - Preia telefonic comenzile de la clienti ; - Pastreaza relatia cu departamentul financiar-contabil si departamentul vanzari; - Arhiveaza documentele introduse (facturi, avize); - Verifica jurnalul de vanzari clienti; Se ofera : Salariu atractiv + tichete cadou ( Paste, Craciun, etc) Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de e-mail :

  • 4

    Economist- contabilitate

    Economista, A.S.E. Bucuresti, media de licenta 9.00, cu experienta in contabilitatea generala, soft-uri folosite Win- Mentor, Ciel, Saga , Fox-Pro- gestiunea bazelor de date, avand cunostinte de fiscalitate si lb. engleza, doresc angajare in domeniu. Ofer si pretind seriozitate. Tel. 0734062710.

  • 1

    Angajam Functionar Economic -limba engleza

    Andy Transportation Systems SRL Andy Transport Group Canada https: www.andytransport.com angajeaza functionar economic pentru postul de facturare. Contract pe perioada: nedeterminata Oportunitati de avansare Program flexibil in doua schimburi Activitate: -Opereaza documentele finaciar-contabile in programul de contabilitate -Contribuie la elaborarea rapoartelor specifice domeniului de activtate a societatii -Intocmeste situatii contabile Cerinte: -Studii superioare -Operare PC -Limba engleza - nivel mediu-avansat -Limba franceza avantaj

  • 1

    Angajam Functionar Economic - limba engleza

    Andy Transportation Systems SRL Andy Transport Group Canada https: www.andytransport.com angajeaza functionar economic pentru postul de facturare. Contract pe perioada: nedeterminata Oportunitati de avansare Program flexibil in doua schimburi Activitate: -Opereaza documentele finaciar-contabile in programul de contabilitate -Contribuie la elaborarea rapoartelor specifice domeniului de activtate a societatii -Intocmeste situatii contabile Cerinte: -Studii superioare -Operare PC -Limba engleza - nivel mediu-avansat -Limba franceza avantaj

  • angajam Director Economic

    Candidatul Ideal Director economic Competente - cunostinte foarte bune de contabilitate si fiscalitate; - cunostinte operare PC avansate (Excel, Word, program contabilitate) - persoana atenta, organizata, cu o viziune de ansamblu asupra activitatilor economice ale unei societati; - capacitate de analiză și sinteză; - capacitate de planificare, organizare - abilitati de comunicare, coordonare, adaptare, flexibilitate, implicare si spirit de initiativa. Responsabilitati: -organizeaza, indruma, conduce si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - elaborarea si implementarea strategiilor financiare si a politicilor contabile ale comaniei - asigura, organizeaza si gestioneaza in mod eficient intregul patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatii; - raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare; - raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii - inregistrari documente si note contabile - asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; -asigura si raspunde de elaborarea si verificarea balantei de verificare - colaboreaza cu celelalte departamente Beneficii: - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si prietenos - Salariul atractiv - Tichete de masă Descrierea companiei KATO GROUP este o firma cu capital privat infiintata in anul 2008. Gama de servicii oferite include: constructii civile, inclusiv lucrari de drumuri; constructii metalice (hale industriale, containere pentru personal, echipamente tehnologice); constructii-montaj conducte tehnologice pentru transport si colectare hidrocarburi; constructii-montaj retele conducte de apa, gaze si canalizare; modernizari, reabilitari instalatii tehnologice; echipari de suprafata sonde (echipare sonde, amenajare careu sonde, drumuri la sonde etc); instalatii electrice si energetice; lucrari de mentenanta pentru echipamente mecanice si electrice. Sediul social al firmei se afla in localitatea Ploiestiori, comuna Blejoi, str. Hortensiei, nr.26, unde isi desfasoara activitatea personalul suport si de coordonare a activitatii din santiere. Software financiar-contabil cu care lucram este: - contabilitate finaciara si gestiunea stocurilor CONTART - evidenta personal si calcul salarii SALART Daca sunteti interesat(a) sa faceti parte din echipa va rugam sa trimiteti CV-ul pe adresa de mail: Relatii suplimentare pot fi obtinute si la telefon <span><a class="showNumber" data-tel="0724224476">07 arata numarul</a></span> Asteptam cu interes sa va alaturati echipei noastre!

  • Angajam Director Economic

    Candidatul Ideal Director economic Competente - cunostinte foarte bune de contabilitate si fiscalitate; - cunostinte operare PC avansate (Excel, Word, program contabilitate) - persoana atenta, organizata, cu o viziune de ansamblu asupra activitatilor economice ale unei societati; - capacitate de analiză și sinteză; - capacitate de planificare, organizare si finalizare; - abilitati de comunicare, coordonare, adaptare, flexibilitate, implicare si spirit de initiativa. Responsabilitati: -organizeaza, indruma, conduce si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - elaborarea si implementarea strategiilor financiare si a politicilor contabile ale comaniei - asigura, organizeaza si gestioneaza in mod eficient intregul patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatii; - raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare; - raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii - inregistrari documente si note contabile - asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; -asigura si raspunde de elaborarea si verificarea balantei de verificare - colaboreaza cu celelalte departamente Beneficii: - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si prietenos - Salariul atractiv - Tichete de masă Descrierea companiei KATO GROUP este o firma cu capital privat infiintata in anul 2008. Gama de servicii oferite include: constructii civile, inclusiv lucrari de drumuri; constructii metalice (hale industriale, containere pentru personal, echipamente tehnologice); constructii-montaj conducte tehnologice pentru transport si colectare hidrocarburi; constructii-montaj retele conducte de apa, gaze si canalizare; modernizari, reabilitari instalatii tehnologice; echipari de suprafata sonde (echipare sonde, amenajare careu sonde, drumuri la sonde etc); instalatii electrice si energetice; lucrari de mentenanta pentru echipamente mecanice si electrice. Sediul social al firmei se afla in localitatea Ploiestiori, comuna Blejoi, str. Hortensiei, nr.26, unde isi desfasoara activitatea personalul suport si de coordonare a activitatii din santiere. Software financiar-contabil cu care lucram este: - contabilitate finaciara si gestiunea stocurilor CONTART - evidenta personal si calcul salarii SALART Daca sunteti interesat(a) sa faceti parte din echipa va rugam sa trimiteti CV-ul pe adresa de mail: Relatii suplimentare pot fi obtinute si la telefon Asteptam cu interes sa va alaturati echipei noastre!

  • S.C. DENITUD SRL angajeaza contabil pentru evidenta si operare contabilitate primara

    S.C. DENITUD SRL angajeaza contabil pentru evidenta si operare contabilitate primara si de gestiune. Sediul se afla in Filipestii de Targ Prahova. Salariul este negociabil. Detalii la numarul de telefon: .

  • 1

    Angajare operator date

    Ploiesti. Caut colaborare cu operator culegere-verificare date contabile,in regim part-time. 2-3 ore după amiază. Cunoasterea planului de conturi este un avantaj. Trimiteți CV pe adresa expertcont2023&gmail.com Salariu net 1500-2000 lei

  • Angajare contabil studii superioare

    Societate comerciala cu profil vanzari marfuri en-gross si en-detail si inchirieri, angajeaza contabil cu studii superioare si vechime minima 5 ani in activitate financiar-contabila, in cadrul serviciului de contabilitate al firmei. Responsabilitati : Asigurarea controlului asupra corectitudinii documentelor conform prevederilor legislatiei in vigoare si a inregistrarilor efectuate conform principiilor contabile; Verificarea documentelor justificate pentru orice operatie care afecteaza patrimoniul societatii; Inregistrarea extraselor bancare si de trezorerie; Inregistrarea facturilor de la furnizori diversi; Inregistrarea imobilizarilor corporale, necorporale si financiare, calculul lunar de amortizare; Inregistrarea si monitorizarea decontarilor cu tertii (furnizori, clienti, buget de stat, salariati), inclusiv urmarirea avansurilor nedecontate; Intocmire si trimitere confirmari solduri parteneri si efectuarea de punctaje atunci cand este cazul. Inregistrarea lunara a statelor de salarii si verificarea informatiilor din soft cu platile efectuate catre salariati.; inregistrarea si calculul concediilor medicale; Intocmire Revisal; Inregistrarea decontarilor in cadrul grupului si cu asociatii si monitorizarea lunara a acestor solduri. Inregistrarea veniturilor si cheltuielilor in avans; Inregistrarea veniturilor si a cheltuielilor financiare si a cheltuielilor cu impozite si taxe; Corectarea erorilor de operare identificate; Solutionarea eventualelor situatii aparute cu privire la activitatea departamentului contabilitate. Verificarea inregistrarilor din gestiuni si generarea bonurilor de consum Intocmirea situatiilor solicitate de catre banci; Intocmirea cererilor pentru FNUASS; Arhivarea documentelor de inchidere lunara; Intocmirea dosarului de inventariere anuala.

  • 12

    Oferta colaborare contabilitate primara

    Birou de contabilitate caută juniori (fara experienta) in vederea colaborării.

  • Anunt angajare Contabil

    Ne marim echipa! Cautam un coleg pentru pozitia de CONTABIL Candidatul ideal trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: - Sa fie absolvent(a) de studii economice ( de preferinta , sectia Contabilitate si Informatica de Gestiune); - Sa aiba experienta minim 2 ani in domeniul activitatii financiar-contabil; - Constituie avantaj experienta in contabilitatea de gestiune si Resurse Umane; - Cunoastere operare PC , MS Office nivel avansat - Cunoasterea programului de contabilitate Saga, Art Soft , Revisal constituie avantaj; - Cumoasterea legislatiei si a documentelor financiar-contabile; - Capacitate de organizare si planificare; - Persoana cooperanta si cu spirit de echipa; - Persoana atenta la detalii, ce ofera seriozitate si punctualitate; - Excelente abilitati de comunicare Descrierea jobului - Emitere facturi catre client - Inregistrarea facturilor de la funizorii interni externi in programul contabil. - Inventarierea stocurilor si introducearea inventarelor in sistemul contabil; - Confirmari de solduri clineti - funizori si punctaje cu acestia; - Intocmeste corect la termenele stabilite,verifica si reconciliaza rapoarte si situatii, care se refera la documente, date si informatii financiar contabile de gestiune, legate de responsabilitatile postului, acestea fiind solicitate de conducerea societatii, pentru gestionarea financiara si operationala a companiei; - Intocmire zilnica a registrului de casa pe punctul de lucru; - Intocmirea tuturor rapoartelor predefinite si ad-hoc in vederea efectuarii lucrarilor de inchidere de luna trimestru semestru an (rapoarte strict legate de obiectivul postului) - Evidenta stocurilor, introducerea datelor si prelucrarea tuturor operatiunilor de gestiune (intrari, iesiri, transferuri); - Evidenta gestiune:intocmire note de intrare receptie, verificare si introducere bonuri de consum, verificare fise de consum, verificare fise de magazie ; - Inregistrar corecta si rhivare docum ntelor contabile primar : r gistru de c sa, extrase bancare, d conturi de cheltuieli, dispozitii de pl ta, rapoarte lunare, facturi de intrare marfa si servicii, facturi de cheltuieli, bonuri fiscale , etc. - Intocmirea de situatii financiare; - Mentine o legatura cu clientii si furnizorii privind facturile si plata acestora, bilete la ordin, OP-uri. Oferim: - Salariu atractiv - Loc de muncă stabil. - Lucru intr-o echipa dinamica si mediu placut; - Tichete de masa si cadou Trimite-ne CV-ul tău la adresa de e-mail sau contactează-ne telefonic sau pe whatsapp

  • Angajam contabil , specialist personal-resurse umane

    Firma tamplarie aluminiu in Com. Berceni Jud. Prahova cautam pentru angajare regim ,,Full Time" --- contabil --- specialist personal -resurse umane. Relatii la telefon

  • COLABORARE CONTABILITATE

    Economista, cu experienta în domeniu de 25 de ani in firme de productie , productie lohn , service auto si constructii , caut sa colaborez in sistem remote sau part time cu contabil sau firme de contabilitate pentru : contabilitate , salarizare și resurse umane.Tel :

Categorii

Locuri de munca

Subcategorii

Județe

Prahova
Salvează căutarea