Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Finante contabilitate Bacau

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 15

    Descriere Locuri de muncaEsti comunicativ, dinamic si motivat sa lucrezi in domeniu financiar, alaturi de o echipa de profesionisti? Echipa de vanzari directe Raiffeisen Bank, se mareste si este dornica sa te cunoasca! CERINTE: - Orientare catre rezultate si atingerea target-ului - Bune abilitati de relationare, comunicare si negociere -Entuziasm, flexibilitate, atitudine pro-activa; - Crearea si dezvoltarea unui portofoliu propriu de clienti (prin vizite directe la clienti/firme , abordari telefonice, recomandari, etc.) - Experienta in vanzari directe, sectorul financiar bancar/ asigurari;( constituie un avantaj) -Studii superioare/medii; Beneficii: - Cea mai buna schema de recompensare din piata - Traininguri + concursuri - Posibilitate de dezvoltare personala - Cautam persoane ambitioase care sa-si doreasca sa-si dezvolte propria afacere intr-un mediu profesionist. Forma de colaborare este ca PFA sau SRL. Tel: 0745 781749 Cv-urile se trimit la adresa:

  • 11

    Persoanele interesate trebuie sa detina permis de conducere cat B .Salarii atractive ..Informatii la tel 0752123708 , CV e=mail

  • Activitate: - evidenta gestiunii deseurilor; - se asigura de corectitudinea inregistrarilor si verifciarea stocurilor; Se cere: - seriozitate si implicare; Se ofera: - mediu de lucru placut; - salariu motivant; - transport asigurat.

  • Principalele responsabilitati: - Urmarirea si certificarea facturilor de apa, energie electrica si gaz, precum si calculul utilitatilor pentru chiriasi; - Organizeaza si supravegheaza intretinerea spatiilor interioare si exterioare; - Munca de teren: banci, institutiile statului, furnizori, clienti etc. Cerinte obligatorii: - detinator permis de conducere cat. B; - studii superioare; - cunsotinte operare PC (Microsoft Office). Calitati, abilitati si aptitudini necesare candidatului ideal: - Disponibilitate pentru lucru in echipa; - Punctualitate; - Rezistenta la stres; - Adaptabilitate; - Capacitate de coordonare; - Responsabilitate; - Lucru in echipa; - Atentie la detalii; - Abilitate de a lucra bine cu ceilalti salariati; - Automotivatia. Societatea se ocupa cu inchirierea si subainchirierea de spatii comerciale.

  • 4

    Candidatul ideal este cel cu o experienta vasta in domeniul financiar contabil sau cel care reuseste sa asimileze un volum mare de notiuni intr-un interval relativ scurt. - Cunostinte de contabilitate financiara si fiscalitate pana la nivel de balanta/ bilant inclusiv. - Persoana cu abilitati de comunicare, de lucru in echipa si de respectare a termenelor limita. - Dorinta de perfectionare permanenta a cunostintelor si abilitatilor profesionale. - Experienta cu programele de contabilitate Mentor si Saga este un avantaj major - Experienta in activitatea de productie poate constitui un avantaj - Cunoasterea uneia din limbile : germana, italiana , engleza la un nivel mediu de comunicare reprezinta un avantaj -Permis de conducere auto categoria B reprezinta un avantaj Jobul consta in prestarea de servicii financiar contabile . Responsabilitatile principale sunt: - Gestionarea unui portofoliu de clienti. - Gestionarea resurselor umane ale clientilor din portofoliu ( contracte, REVISAL, acte aditionale, etc) - Inregistrarea tranzactiilor clientilor, conform cu principiile si reglementarile contabile si fiscale aplicabile. - Intretine relatia cu clientii, asigurand un climat de incredere si parteneriat. - Intocmeste si depune declaratiile fiscale. - Supravegheaza si este responsabil de termenele de raportare catre stat sau cele asumate catre clienti. - Intocmeste si verifica situatiile de sinteza (balante, jurnale, registre, etc.) - Calculeaza si verifica impozitele si taxele datorate de clienti. - Intocmeste si verifica raportarile fiscale: deconturi TVA, declaratii informative, declaratii recapitulative etc. - Intocmeste si verifica bilanturile anuale si raportarile semestriale. - Intretine relatia cu Administratiile financiare. Beneficiile sunt in primul rand materiale, lucrul intr-un mediu placut si intr-o echipa tanara in plina dezvoltare. In functie de pregatirea candidatului se negociaza pachetul salarial. Angajatorul este o companie mica specializata in prestarea de servicii financiar-contabile ( firma de contabilitate si expertiza). Oferim un mediu de lucru placut, un birou frumos si modern, pozitionat central si lucrul intr-o echipa competenta si ambitioasa.

  • 7

    Cerințe: Windows, Ofiice, Winmentor Condiții: program 8.00 - 16.30 , luni - vineri Responsabilități: Gestiunea stocurilor si productiei Registru de casa, Verificare Intrari-Iesiri Declaratii fiscale

  • Firma specializata de contabilitate cu sediul in Bacau - Angajam ECONOMIST CONTABIL Responsabilitati: Verifica si prelucreaza actele primite de la clienti; Intocmeste rapoarte si situatii pana la nivel de Balanta Contabila; Rezolva cerintelor clientilor si ale managerului direct. Sunt necesare: - Studii de specialitate - profil contabilitate; - Cunoastera programului WinMentor sau Saga; - Intelegerea proceselor din cadrul unei firme si a fluxului de documente. Abilitati si competente necesare: - Organizare , Rigurozitate, Responsabilitate; - Comunicare in interiorul echipei si cu clientii; - Initiativa, respect, corectitudine. Ne propunem sa oferim servicii ireprosabile clientilor nostri si asteptam ca fiecare membru din echipa noastra sa contribuie la aceasta viziune. Suntem o echipa tanara, proactiva si oferim un pachet salarial motivant, un mediu de lucru placut, cu posibilitati de dezvoltare personala. Va rugam sa aplicati cu CV ca raspuns la acest anunt.

  • Buna ziua! Sunt economist, vechime 27 ani in domeniul financiar contabil si realizez contabilitate completa: primara, financiara, de gestiune, state de plata, pontaje, balante, bilant, depunere declaratii. Telefon 0745483105

  • 2

    Se angajeaza personal contabil si pentru activitate de secretariat

  • Salveaza cautarea