Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Finante contabilitate Brasov

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 1

    Firma de instalatii electrice angajaza economist. - Absolvent de studii superioare de specialitate; - Atestat CECCAR constituie un avantaj; - Cunoasterea programului de contabilitate INTER_CONT constituie un avantaj; - Experiență în domeniul financiar-contabil– minim 1 an; - Cunoștințe solide în domeniul legislației contabile și fiscale; - Abilități de organizare, sistematizare și prioritizare a activităților; -Persoană dinamică și flexibilă, care are capacitatea de învățare rapidă și deține abilități de comunicare. Descrierea jobului: - Înregistrarea corectă și la timp a tuturor operațiunilor financiar-contabile - Pregătirea diverselor situații și rapoarte solicitate de superiori; - Contabilizarea cronologică și sistematică a operațiunilor financiare; - Alte activități contabile. Pachetul salarial va fi negociat in urma interviului Asteptam CV-uri la e-mail

  • Principalele tale responsabilitati vor fi: - Procesarea tranzacțiilor de creanță; raport de vânzări / declarații de cheltuieli și facturi diverse; - Prelucrarea documentelor contabile interne (corecții, reclasificări etc.); - Controlarea documentelor procesate pentru a asigura exactitatea (mai ales la sfârșitul lunii); - Comunicarea și cooperarea cu supervizorul pentru a se asigura că cerințele sunt îndeplinite în termenele convenite; - Activități de colectare; - Comunicarea cu clientul (inclusiv alte departamente interne), agenții de turism, birourile de vânzări sau alte părți externe în legătură cu activitățile procesate și rezolvarea problemelor. Profilul candidatului ideal: - Diploma de licență, în finanțe contabile sau domenii conexe sunt plus; - Experiența profesionala în domeniul este un plus; - Limba germana si engleza la nivel intermediar sunt esențiale; - Cunostinte nivel mediu de Excel și Word sunt esențiale; Ce oferim? - Asigurare medicala; - Asigurare de viata; - Contributie la pensie privata; - Pachetul de zile de concedii este mai mare cu 2 zile decat cel standard, iar in masura in care acumuleaza experienta in cadrul companiei se mai adauga inca o zi; - Abonament Bookster; - Reveral bonus; - Discount la diferite banci, precum si la Vodafone si Orange; - Bonusuri de maternitate/paternitate; - O anumita suma acordata lunar pentru gradinita privata.

  • 3

    Aveti atat de multe acte incat timpul nu va mai ajunge pentru inregistrarea lor? Eu asta fac... inregistrez acte in contabilitate si nu numai ... Sunt contabil de 20ani, duc o balanta pana la capat, cu registru casa, banca, deconturi, operatii valuta,importuri, leasing,inclusiv nivel declaratii, calcul impozite....,intocmire bilant, resurse umane, etc. Cunostinte avansate program contabilitate SAGA, WINMENTOR, Obisnuinta de verificare fise cont, situatii furnizori si clienti... si dupa caz, corectare si cu orice acte /documente aferente activitatii finaciar-contabile. Cunostiinte temeinice de legislatie fiscala si contabila. Caut un job part-time sau telemunca sau home-office(emit factura pentru servicii) si daca aveti nevoie de serviciile mele astept sa ma contactati. Tel: 0770-580908, 0744-934353 alinafaybv@gmail.com BRASOV

  • Festbau Tehnologie SRL este o firmă care activează in domeniul construcțiilor civile și industriale, având o experienta de peste 7 ani, cu numeroase colaborări atât în domeniul de construcții de la fundație până la finisaje și amenajări peisajistice. Dacă îți dorești să faci parte dint-un mediul profesional, organizat și plin de dinamism, așteptăm să ne cunoștem la un interviu pentru următoarele posturi disponibile: CONTABILĂ Tip Job: Full Time Cerinte: - Experienta intr-o pozitie similara minim 5 ani , experienta pe domeniul constructiilor reprezentand avantaj; - Să posede cunoștințe temeinice în ceea ce privește sistemul organizatoric și financiar-contabil; - să posede cunoștințe solide în ceea ce privește legislația în vigoare privind domeniul financiar-contabil; - capacitate de a prelucra informațiile, de a le interpreta și de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali; Descrierea jobului: - Gestionarea contabila pentru mai multe tipuri de activitati : Constructii , transporturi , productie - Intocmirea rapoartelor statutare si manageriale - Participarea la operatiuni de bugetare,inventarierea generala a patrimoniului - Raportarea catre directorul general si catre reprezentantul actionarilor a situatiilor financiar-economice - organizează, îndrumă, conduce, controlează și răspunde de desfășurarea în mod eficient a activității financiar-contabile a societății în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare; - asigură, organizarea și gestionarea în mod eficient a integrității întregului patrimoniu al societății în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare și normele sau reglementările interne ale societății; - organizează și coordonează contabilitatea operațiilor de capital, contabilitatea imobilizărilor, contabilitatea stocurilor, contabilitatea terților, contabilitatea trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, veniturilor și rezultatelor, contabilitatea angajamentelor și altor elemente patrimoniale, contabilitatea de gestiune în conformitate cu legislația în vigoare; - urmărește respectarea principiilor contabile și ale evaluării patrimoniului (prudenței, permanenței metodelor, continuității activității, independenței exercițiului, intangibilității bilanțului de deschidere, necompensării); - organizează și coordonează controlul financiar preventiv, stabilind operațiunile și documentele ce se supun controlului financiar preventiv, precum și persoanele care exercită acest control; - răspunde de consemnarea corectă și la timp, în scris, în momentul efectuării ei, în documente justificative a oricărei operații care afectează patrimoniul societății și de înregistrarea cronologică și sistematică în evidența contabilă a documentelor justificative în conformitate cu prevederile legale în vigoare; Te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon sau la adresa de e-mail Te așteptăm în echipa noastră!

  • 6

    evidenta contabila computerizata salarizare, declaratii, revisal,bilant etc

  • 1

    Cerinte: Minimum 5 ani de experienta in domeniul contabilitatii Minimum 3 ani de experienta in coordonarea unei echipe Eficient in relatia cu oamenii si diversitate la toate nivelurile intr-un mediu international Abordare proactiva pentru a rezolva problemele si pentru a stimula eficacitatea operationala Gandire strategica si orientat spre rezultate Negociator puternic, cu abilitati excelente de comunicare Calificari si experienta Studii superioare finalizate in domeniul financiar - contabil; Limba Engleza - sunt necesare abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa; Cunoasterea unei alte limbi constituie un avantaj; Cunostinte MS Office (Excel nivel avansat); Experienta de lucru cu sisteme financiare ERP, M3 si SAP se constituie un avantaj. Experienta in automatizarea AP si sisteme T&E - Esker si Concur se constituie un avantaj. Responsabilitati: Coordonarea unei echipe de 6-8 contabili (motivare, animare, evaluare); Organizarea si monitorizarea activității zilnice a echipei (planning si strategii de lucru, analiza rezultate), urmarirea obiectivelor cantitative și calitative fixate; Transmiterea catre colaboratori / manageri ierarhici a rapoartelor de activitate zilnica/ saptamanala / lunara a echipei și semnalarea eventualelor intarzieri si probleme identificate; Respectarea normelor legale privind secretul si confidențialitatea datelor si informatiilor.

  • Cerinte: - absolvent studii medii / superioare profil economic, contabilitate; - experienta profesionala minim 1 an; - limba engleza - conversational; - limba germana sau franceza mediu; - cunostinte de contabilitate primara; - cunostinte de operare PC (Excel, Word, programe contabilitate) - acuratete in lucrul cu documentele si prelucrarea datelor; - spirit analitic, atentie distributiva; - flexibilitate, atentie la detalii; - capacitate de organizare. Responsabilitati: - inregistrarea zilnica a facturilor contabile in soft-ul de contabilitate; - verificarea corectitudinii facturilor Daca vorbesti limba germana sau franceza si doresti sa faci parte din echipa noastra, iti asteptam cu drag cv-ul in limba Engleza la adresa de email:

  • 1. Inregistreaza operatiunile de incasari si plati in registrul de casa si banca; 2. Intocmeste si inregistreaza deconturile; 3. Emite facturi catre clientii societatii; 4. Inregistreaza facturile privind achizitiile de la furnizori; 5. Opereaza bonurile de consum; 6. Verifica jurnalul de cumparari ; 7. Verifica jurnalul de vanzari; 8. Intocmeste confirmarile de sold la inchiderea exercitiului, pentru clienti interni si externi; 9. Colaboreaza la tinerea corecta si la zi a evidentei financiare si contabile; 10. Duce la indeplinire sarcinile stabilite pe cale ierarhica. Relatii de serviciu: a) ierarhice: Este subordonat Directorului Economic b) de colaborare: -cu personalul din cadrul societatii -cu personalul din cadrul departamentelor comerciale, administrativ, resurse umane Cunostinte operare PC: Platforma SQL - contabilitate, WINDOWS, MS OFFICE, INTERNET EXPLORER, OUTLOOK EXPRESS, alte programe informatice in functie de reglementarile legale. Abilitati, calitati, aptitudini necesare: receptivitate, calm, seriozitate, corectitudine

  • 16

    Esti inspector HR, vino in echipa noastra! Candidatul ideal - sa detina cunostinte in domeniul resurselor umane, cunoasterea temeinica a prevederilor Codului Muncii si cunostinte de baza privind dreptul muncii ; - sa cunoasca si sa fi utilizat REVISAL frecvent; constituie avanataj Revisal transmis din SAGA; - sa aiba cunostinte de fiscalitate privind impunerea veniturilor persoanelor fizice si modul de calcul al statelor de salarii; - sa fie o persoana care isi doreste sa se perfectioneze in domeniu si sa acumuleze experienta; - sa aiba cunostinte de utilizare a soft-urilor Excel, Word-nivel avansat - sa fie o persoana cu capacitate de lucru in echipa, de organizare si comunicare, capabila sa prioritizeze sarcinile, corecta, dispusa sa invete permanent. Descrierea jobului - Calculul statelor de plata, stabilirea impozitelor si declararea acestora (D112, D100) - Intocmirea contractelor de munca, a actelor aditionale sau de incetare a contractelor de munca - Intocmirea adeverintelor de vechime, a adeverintelor de salariat necesare in diverse situatii (banca, medic etc) - Intocmirea fiselor de post - Intocmirea ordinelor de plata pentru impozitele datorate Beneficiile de a lucra in cadrul societatii noastre: - perfectionarea si acumularea de experienta in ceea ce priveste profesia - posibilitatea de a face parte dintr-un colectiv dinamic, dintr-o echipa tanara si de a lucra in conditii moderne Cerinte obligatorii: - Viteza de lucru mare, acuratete, promptitudine; - Seriozitate, dinamism, implicare; - Spirit de echipa; - Persoana capabila sa invete rapid si dornica sa se dezvolte profesional in cadrul companiei noastre, indiferent de nivelul actual de experienta in acest domeniu; Oferta noastra: - Salariul este motivant, fiind negociat in functie de experienta si gradul de pregatire al candidatului; - Mediu de lucru foarte placut si bine organizat. Poti sa ne scrii direct prin link-ul catre formularul de aplicare: http://1minus1.ro/angajam/

  • 5

    Contabil contabilitate primara Cerinte - absolvent studii superioare/medii; - cunostinte program contabil SQL; - inregistrare si transmitere REVISAL; - cunostinte operare Excel; - experienta anterioara in domeniu; - persoana organizata, atentie la detalii; - cunostinte privind legislatia contabila; Responsabilitati - se asigura de corectitudinea documentelor contabile primite de la furnizori, clienti, colaboratori; - efectueaza inregistrarile contabile conform legislatiei fiscale in vigoare; - verifica datele introduse in programul de contabilitate; - pastreaza evidenta contabila si urmareste furnizori/clienti; - pastreaza evidenta contabila a stocurilor, imobilizarilor; - participa la elaborarea situatiilor pentru controale; - intocmeste situatii contabile diverse privind: mijloace fixe, obiecte de inventar, reconcilieri conturi terti, alte situatii cerute de catre seful direct sau management; - verifica jurnalele de cumparari/vanzari, reconcilieaza soldurile de stocuri, deconturi, avansuri salariati; - responsabil de situatiile contabile specifice inventarelor; - claseaza si pastreaza toate actele justificative de cheltuieli, documente contabile, fisele, balantele de verificare; - verifica documentele si rapoartele de contabilitate primara (acolo unde este cazul); - extrage din programele contabile situatii si rapoarte financiar-contabile pentru informarea clientilor (facturilor emise/neincasate, balante de verificare, etc.); - asigura pregatirea declaratiilor si raportarilor periodice, lunare, trimestriale, semestriale si anuale; - pastreaza legatura cu firma de contabilitate. Cv-urile se pot trimite la adresa de mail

  • What does the role involve? - Processing accounts receivable transactions; sales report / expense statements and miscellaneous invoices; - Processing internal accounting documents (corrections, reclassifications etc.); - Controlling the booking of the documents processed in order to assure the accuracy (especially at the end of the month); - Communicating with the client (including other internal departments), travel agents, sales offices or other external parties in relation to processed activities and solving issues. What we require of you: - Minimum Bachelor s degree, in accounting finance or related field are plus; - Working experience in relevant field is a plus; - German and English on intermediate level are essentials; - Intermediate Excel and Word skills is essential. What do we offer? - Medical insurance; - Life insurance; - Contribution to private pension; - Bookster season ticket; - Discount at various banks, as well as at Vodafone and Orange; - Maternity / paternity bonuses; - A certain amount granted monthly for the private kindergarten. Location: Brasov

  • 1

    Societate de contabilitate angajeaza contabil. Pentru detalii, ne puteti contacta la nr. de telefon .

  • Ofer servicii - Contabilitate primară. Brașov, Făgăraș, Rupea... ( inregistrare facturi, registru de casă , extrase de banca, etc.) cu preluarea actelor de la sediul firmei. Sunt dispusă sa lucrez full time sau part time , în funcție de necesitățile firmei. Lucrez de acasă și mă deplasez dacă este nevoie . Pentru mai multe detalii și colaborări, mă puteți contacta în privat și voi atașa și CV. Țin să precizez că momentan sunt în concediu de creștere copilului și doresc să revin mai repede. Vă mulțumesc !

  • Salveaza cautarea