Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Finante contabilitate Brasov

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Cerinte: Minimum 5 ani de experienta in domeniul contabilitatii Minimum 3 ani de experienta in coordonarea unei echipe Eficient in relatia cu oamenii si diversitate la toate nivelurile intr-un mediu international Abordare proactiva pentru a rezolva problemele si pentru a stimula eficacitatea operationala Gandire strategica si orientat spre rezultate Negociator puternic, cu abilitati excelente de comunicare Calificari si experienta Studii superioare finalizate in domeniul financiar - contabil; Limba Engleza - sunt necesare abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa; Cunoasterea unei alte limbi constituie un avantaj; Cunostinte MS Office (Excel nivel avansat); Experienta de lucru cu sisteme financiare ERP, M3 si SAP se constituie un avantaj. Experienta in automatizarea AP si sisteme T&E - Esker si Concur se constituie un avantaj. Responsabilitati: Coordonarea unei echipe de 6-8 contabili (motivare, animare, evaluare); Organizarea si monitorizarea activității zilnice a echipei (planning si strategii de lucru, analiza rezultate), urmarirea obiectivelor cantitative și calitative fixate; Transmiterea catre colaboratori / manageri ierarhici a rapoartelor de activitate zilnica/ saptamanala / lunara a echipei și semnalarea eventualelor intarzieri si probleme identificate; Respectarea normelor legale privind secretul si confidențialitatea datelor si informatiilor.

  • 5

    evidenta contabila computerizata salarizare, declaratii, revisal,bilant etc

  • Cerinte: - absolvent studii medii / superioare profil economic, contabilitate; - experienta profesionala minim 1 an; - limba engleza - conversational; - limba germana sau franceza mediu; - cunostinte de contabilitate primara; - cunostinte de operare PC (Excel, Word, programe contabilitate) - acuratete in lucrul cu documentele si prelucrarea datelor; - spirit analitic, atentie distributiva; - flexibilitate, atentie la detalii; - capacitate de organizare. Responsabilitati: - inregistrarea zilnica a facturilor contabile in soft-ul de contabilitate; - verificarea corectitudinii facturilor Daca vorbesti limba germana sau franceza si doresti sa faci parte din echipa noastra, iti asteptam cu drag cv-ul in limba Engleza la adresa de email:

  • RESPONSABILITATI: Tinerea evidentei contabile Intocmirea si verificarea de situatii financiare Acordarea de asistenta privind organizarea si tinerea contabilitatii Efectuarea de analize economico-financiare Efectuarea de expertize contabile Intocmire / semnare balante si bilanturi intocmire si depunere declaratii Evidenta plati si rapoarte plati saptamanale. CERINTE: Experienta in productie (contabilitate de productie) Experienta in domeniu 5 ani Studii economice superioare BENEFICII: Salariu intre 3000-4000 lei Program 8:00-16:30 Asigurare transport

  • Firma din Fagaras angajeaza contabil /economist cu experienta si bune cunostinte de contabilitate/fiscalitate/legislatie Cerinte: -studii superioare economice, specializare finante-contabilitate; -experienta in contabilitate de minim 3 ani; -bune cunostiinte de operare PC (Excel, Word); -cunoasterea unui program de contabilitate -cunostiinte solide ale legislatiei si procedurilor financiare romane; -abilitati de organizare si planificare; -spirit analitic, lucru in echipa; -seriozitate. Beneficii; -pachet salarial motivant Informatii se pot obtine la nr de tel; sau CV-urile se pot depune la adresa de email:

  • Cerinte: Studii superioare cu diploma de licenta; Experienta generala minim 5 ani; Spirit de echipa; Perseverenta si integritate; Cunostinte economice actualizate la zi; Abilitati de analiza si sinteza; Persoana dinamica; Descriere job: Semnarea , parafarea si datarea documentelor contabile aferente operatiunilor din cadrul proiectului; Stampilarea si semnarea evidentei cheltuielilor generate de aplicatii informatice specifice fondurilor europene pentru certificarea completitudinii , corectitudinii si realitatii informatiilor continute in cererile de rambursare , precum si a inregistrarii in sistemul contabil a tuturor operatiunilor declarate in cererile de rambursare; Asigurarea calitatii cererilor de rambursare depuse pe parcursul implementarii proiectelor. Intocmirea si arhivarea documentelor justificative si ale registrelor contabile conform cu legislatia in vigoare Verificarea corectitudinii inregistrarilor contabile Evidenta contabila Generala , intocmirea situatiilor financiar contabile Verifica corespondenta dintre facturi,pontaj,raport activitate,contract, Tine evident orelor descarcate pe expert Tine evidenta sumelor rambursate pe fiecare expert Tine evident sumelor rambursate pe furnizori Intocmeste planificarea financiara Intocmire deconturi de combustibil,cheltuieli Intocmire foi de parcurs, Introducere date in sistemul electronic specific fondului structural Intocmire anexe la cererile de rambursare Intocmire deconturi parteneri Intocmeste easntionul cererii de rambursare

  • 2

    Aveti atat de multe acte incat timpul nu va mai ajunge pentru inregistrarea lor? Eu asta fac... inregistrez acte in contabilitate si nu numai ... Sunt contabil de 20ani, duc o balanta pana la capat, cu registru casa, banca, deconturi, operatii valuta,importuri, leasing,inclusiv nivel declaratii, calcul impozite....,intocmire bilant, resurse umane, etc. Cunostinte avansate program contabilitate SAGA, WINMENTOR, Obisnuinta de verificare fise cont, situatii furnizori si clienti... si dupa caz, corectare si cu orice acte /documente aferente activitatii finaciar-contabile. Cunostiinte temeinice de legislatie fiscala si contabila. Caut un job part-time sau telemunca sau home-office(emit factura pentru servicii) si daca aveti nevoie de serviciile mele astept sa ma contactati. Tel: 0770-580908, 0744-934353 alinafaybv@gmail.com BRASOV

  • 14

    Esti contabil sau contabila, vino in echipa noastra! Responsabilitati: - Evidenta contabila completa la societati din diverse domenii de activitate prin inregistrarea documentelor privind: achizitii, vanzari, casa, banca, stocuri, mijloace fixe si amortizari, salarii, impozite si taxe, deconturi, inchiderea conturilor; - Urmarirea soldurilor contabile: clienti, furnizori, banca, salarii; - Intocmirea si depunerea declaratiii fiscale precum si mentinerea relatiei cu institutiile abilitate ale statului; Cerinte obligatorii: - Cunostinte de contabilitate (minim nivel de baza); - Viteza de lucru mare, acuratete, promptitudine; - Seriozitate, dinamism, implicare; - Spirit de echipa; - Persoana capabila sa invete rapid si dornica sa se dezvolte profesional in cadrul companiei noastre, indiferent de nivelul actual de experienta in acest domeniu; Oferta noastra: - Salariul este motivant, fiind negociat in functie de experienta si gradul de pregatire al candidatului; - Mediu de lucru foarte placut si bine organizat. Poti sa ne scrii direct prin link-ul catre formularul de aplicare: http://1minus1.ro/angajam/

  • Angajez economist pentru a conduce evidenta contabila într un cabinet de contabilitate pentru mai multe societăți. Introducerea documentelor primare, analiza soldurilor din balanta de verificare, bilanț, revisal.

  • 1

    Contabila cu experienta caut firma pt a întocmi documentele specifice contabilității primare, revisal și nu numai. Rog și ofer seriozitate!

  • 1

    Caut loc de munca /colaborare in sistem part time in domeniu financiar- contabil , Experienta de peste 20 de ani in domeniu,

  • 1

    Ma numesc Anca si as dori un loc de munca in domeniul contabilitatii. Mentionez faptul ca am lucrat in contabilitate in sistemul bugetar timp de 15 ani si 3 ani la 2 firme franceze. Lucrez momentan magaziner la o firma franceza. Multumesc!

  • Salveaza cautarea