Anunțuri
Finante contabilitate Brasov Brasov-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Ne dorim pe cineva cu multă energie pozitivă, care se poate adapta ușor în orice context și care acordă o atenție deosebită detaliilor. Urmărim evoluţia comună şi garantăm suportul necesar pentru atingerea celei mai bune versiuni din punct de vedere profesional. Descrierea jobului Menține relația cu firma de contabilitate externă și îndeplinește cerințele (firma de contabilitate externă întocmește, semnează și depune declarații bilanț); Responsabil ă de departamentul financiar având în subordine două persoane; Asigură suportul necesar departamentului financiar pentru finalizarea task-urilor la termen; Comunică cu departamentele din cadrul societății în vederea soluționării situațiilor ce apar; Înregistrează divese documente în programul de contabilitate Saga și face diverse plăți; Menține relația cu instituțiile statului, verifică și achită obligațiile; Întocmește situații în excel și analize solicitate de către conducerea societății. În subordine două persoane: persoana 1 activitate principală intorducere documente, extrase bancare, deconturi de transport, etc; persoana 2 activitate principală plăți și menținerea relațiilor cu furnizorii; -Contract de consultață cu consultant fiscal și avocat; -Contract cu firma de contabilitate externă care asigură suport, consultanță, întocmește, semnează și depune declarații bilanț; -Aplicația ClickUp ce permite organizarea task-urilor și a departamentului; Beneficii: -Pachet salarial atractiv. Se negociază cu candidatul în funcție de cunoștințe și experiență + tichete de masă; -Primă garantată procentuală din venitul net, cu ocazia sărbătorilor de Paște și Crăciun; -Zi scurtă pentru ziua de 8 Martie; -Bonus garantat procentual din venitul net, pentru ziua de naștere și pentru aniversare vechime în companie; Laptop și telefon de serviciu; -Decont lunar pentru abonament de fitness; Asigurare medicală privată; -Apa Kangen, fructe proaspete, cafea și gustări la birou; -Oportunităţi de carieră corespunzătoare succesului tău profesional și posibilități de promovare; -Mediu de lucru plăcut într-o echipă tânără şi dinamică; -Teambuilding-uri și alte evenimente de echipă; Program de lucru, la birou, de luni până vineri; Locație în centrul Brașovului. Descrierea companiei Oferim tuturor angajaților trainingul necesar pentru a putea atinge performanța maximă și răsplătim această performanță cu salarii atractive și sporuri motivante
-
Angajam Reglor frezare strunjire Program de lucru in 2 schimburi Salariu atractiv transport asigurat Bonuri de masă 30 lei zi lucratoare Abonament servicii medicale Experiența în domeniu este necesara Descrierea companiei www.DalaHR.ro Suntem o companie care pune clientul pe primul loc. Recrutam si selectam cei mai potriviti candidati pentru cele mai bune locuri de munca. Portofoliul nostru de angajari acopera o gama larga de domenii. Nota de confidentialitate: Aplicand la acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal din CV in cadrul procesului de recrutare, conform Regulamentului (UE) 679 2016 ( GDPR ) si a Politicii de Confidentialitate.
-
-
Angajam Controlor financiar la o fabrica din Brasov. CERINTE: - pachet Ms - Office (Excel), SAP - experiență minim 1 an în controlling - studii superioare - inginerie sau economie - cunoștințe de lb engleză, lb germana constituie avantaj - expertiză economică, întocmire urmărire de bugete, planuri de afaceri RESPONSABILITATI: - intocmește analize economice complexe - determină costuri pe tipuri și centre de cost - participă la întocmirea raportărilor către concern - participă la întocmirea bugetului (inclusiv întocmirea coordonarea planificării operative) și a planului de afaceri împreună cu departamentele și conducerea fabricii - controlling în cadrul companiei, inclusiv comparare necesar stare actuală, și consultanță în implementarea de măsuri pentru asigurarea rezultatelor planificate - participă la definirea și implementarea măsurilor pentru realizarea țelurilor operative - participă la conceperea și asigurarea punctelor de legătură între managementul departamentelor de producție și sistemul intern concernului - participă la certificarea indicatorilor inclusi în Premium Productivity și prelucrează datele aferente proiectului anterior menționat împreună cu celelalte departamente - colaborează la definirea, implementarea și raportarea indicatorilor de investiții (CAPEX) - participă activ la îmbunătățirea proceselor din companie BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - asigurare medicala - subventie la cantina - program de lucru: 08.00-16.30 - bonuri de masa in valoare de 30 lei - prima de productivitate, de prezenta - transport asigurat: Sacele, Brasov, Zarnesti, Rasnov, Codlea, Ghimbav, Sanpetru, Bod Colonie.
-
-
Firma de contabilitate angajeaza un contabil junior si unul senior cu vechime de minim 3 ani.
-
Societate de contabilitate , angajez contabil cu experienta in domeniu. - Cunoștințe temeinice de monografie contabila, Cod Fiscal; - Cunoștințe bune a pachetului Microsoft (Excel, MS Word); - Experiență în utilizare programului (NEXUS) Beneficii : Job sigur si pe termen lung Consultanta si instruire in domeniul fiscal periodica Pachet salarial atractiv RESPONSABILITATI: - Inregistrarea cronologica si sistematica in contabilitate a documentelor de evidenta contabila primara conform legislatiei in vigoare; - Analizarea din punct de vedere contabil a documentelor primite de la furnizori sau clienti; - Incadrarea corecta a documentelor inregistrate pe conturi contabile; - Respectarea termenelor limita; - Efectuarea de operațiuni specifice închiderilor contabile lunare; - Pregătirea si intocmirea declarațiilor si raportărilor lunare periodice. Contact email Tel
-
Cerinte : Absolvent studii medii sau superioare; asimileaza cu usurinta cunostinte si proceduri noi , atentie la detalii , bune abilitati de comunicare,abiitati de utilizare a calculatorului - Word, Excel , e-mail , Un plus pentru cei care cunosc programul de contabilitate Charisma si programul de gestiune WMS; Fara cazier Experienta : minim un an in domeniu Se ofera : Salariu fix , decont transport si bonuri de masa; Program : Luni - Vineri in 2 schimburi : 06:00-14:00 si 14:00 - 22:00
-
Cofetaria Bombo angajeaza contabil pentru contabilitate primara(operator date). Pregătirea necesară postului de muncă: 1. De bază: studii medii de specialitate (studii superioare, dupa caz). 2. Experiență profesională: de preferat minim 2 ani pe un post similar. Cunoștințe, abilități și deprinderi: cunoașterea si înțelegerea structurii afacerii, a cerințelor, specificului și priorităților activităților; cunoștințe economice; excelente abilități de organizare, analiză și planificare; cunoștințe operare PC; cunoașterea unei limbi străine de circulație internațională (engleză); abilități de utilizare a diferitelor instrumente necesare activității sale: internet, programe de specialitate, alte tehnologii moderne; abilități de utilizare a instrumentelor de analiză si evaluare: rapoarte, software etc.; deprinderi de utilizare a tehnicilor de prezentare și de utilizare a instrumentelor ajutătoare (note- book, echipament de birou, cataloage, pliante etc.); Calități aptitudinale, de personalitate, educaționale : 1. Calități fizice: aspect fizic plăcut îngrijit; rezistență la stres. 2. Aptitudini generale: adaptabilitate (adaptarea atitudinii, manierelor si limbajului la caracteristicile partenerului de discuție); siguranță de sine; independentă, inițiativă si capacitate de luare de decizii. 3. Aptitudini speciale: personalitate energică; perseverență în urmărirea rezultatelor finale; răbdare, seriozitate, pragmatism, punctualitate, intuiție. 4. Personalitate: entuziasm, comunicativitate; integritate; deschidere socială. Avantaj : cunoastere a programului de contabilitate Saga. Responsabilități: întocmeste facturile conform dispozitiilor primite si le transmite clientilor operează în Saga toate documentele contabile - Z-urile, facturile, extrasele de banca etc. inregistreaza in registru de casa banca chitantele OP-urile BO-urile, intrarile de materii prime si marfa participa la inventar verifica corectitudinea stocurilor din cofetarii in urma inventarelor verifica incasarile zilnice si le raporteaza; se ocupa de predarea numerarului catre superiorul direct urmareste incadrarea in plafonul maxim de plati la casa inregistreaza si verifica corectitudinea documentelor ce tin de contabilitatea primara pregăteste dosarele in caz de control urmăreste soldurile la parteneri si informeaza daca sunt diferente -solicita documentele lipsa colaboratorilor daca se constata diferente de solduri coordonează intocmirea corecta a inventarelor observa si anunta problememe tehnice ce tin de documentele emise listeaza documentele din programul de contabilitate ce trebuie sa exista la dosar tine legătura cu departamentul de productie pentru inregistrarea corecta a documentelor contabile tine legatura cu managerul verifica permanent corespondenta editare documente, transmitere catre diversi colaboratori Ce îți putem noi oferi: Pachet salarial corelat cu experiența. Pachet saptamanal din produsele proprii. Ne dorim colegi care sa se respecte unul pe celalalt si sa lucreze in echipa. Dorim sa oferim si sa primim respect. Mediul de lucru depinde de fiecare dintre noi, deci fiecare membru al echipei este responsabil sa vorbeasca frumos cu colegii si sa colaboreze. Nu aplica daca: nu iti place sa lucrezi in echipa iti place sa iti vorbesti colegii de rau iti place conflictul nu iti place sa fac lucruri repetitive Se lucreaza 2 sambete pe luna.