Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Locuri de munca in Finante, contabilitate Bucuresti - Romjob.ro

Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite
  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 20

    Angajam contabil primar cu atributii de secretariat si teren

    Descriere: Birou contabilitate angajeaza Contabil primar cu atributii de secretariat si teren Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana responsabila, serioasa, sociabila, cu o atentie distributiva in timpul programului de lucru si capabila de lucru in echipa (dorim colaborare pe termen lung). Cerinte: - Cunostinte operare PC (Windows, Office, Internet); - Notiuni contabilitate primara; - Abilitati bune de comunicare; - Atentie distributiva; - Rezistenta la stres; - Loialitate, seriozitate, atitudine pozitiva. - Absolvent liceu economic sau cel putin absolvent de cursuri de contabilitate primara. Descrierea jobului: - Contabilitate primara specifica birou de contabilitate, lucrari de secretariat (scanare de documente, procesare acte, etc.) - arhivarea in bune conditii a documentelor financiar-contabile, - Relationarea cu clientii / furnizorii (telefon, email, deplasare pentru plasare sau ridicare documente) - Deplasari la diverse institutii - Alte sarcini administrative solicitate de managerul general. Program lucru: Luni Vineri 09 18 (1 ora pauza) Salariu se va discuta la interviu in functie de nivelul de cunostiinte.

  • 13

    Angajam contabil primar

    Agentie de turism din Bucuresti angajeaza contabil primar. Cerinte: - persoana organizata, integra, cu un simt analitic dezvoltat, atitudine proactiva; - cunostinte in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil; - studii universitare in domeniul economic (preferabil Contabilitate și informatica de Gestiune); - experienta in Departamentul Contabilitate-Financiar; - cunostinte operare programe de contabilitate.

  • Servicii financiar-contabile

    Te-ai saturat de costurile ridicate? Nu ai o comunicare buna cu actualul contabil? ARM Contab Expert SRL iti propune o colaborare simpla, claduroasa si transparenta. De ce noi? Personalul nostru este format din angajati tineri, deschisi la tot ce este nou in materie de digitalizare si cu dorinta de comunicare. Asa ca nu mai sta pe ganduri. Nu te costa nimic ca sa ne cunoastem. Telefonul nostru este Fa o schimbare in societatea ta chiar azi si hai in echipa nostra, deoarece noi consideram clientii nostri ca parte din echipa.

  • Expert Avi Consulting- Angajeaza economist

    Expert Avi Consulting este o firma de contabilitate formata dintr-o echipa de specialisti care ofera servicii de contabilitate, resurse umane si salarizare unui numar de peste 300 clienti din diverse domenii de activitate. Competenta si etica in prestarea serviciilor catre parteneri vor caracteriza in permanenta munca noastra. Responsabilitati: inregistrarea operatiunilor financiar-contabile si procesarea documentelor conform procedurilor interne stabilite operare extrase cont banci evidenta furnizori si clienti; urmarire si verificare stocuri; inregistreaza zilnic toate tranzactiile financiare si arhiveaza in bune conditii documentele financiar-contabile; asigurarea verificarii operatiunilor financiar-contabile inregistrate si analiza lunara a conturilor intocmirea de rapoarte si situatii specifice activitatii financiar - contabile Cerinte: studii superioare in domeniul economic, specializare finante-contabilitate; experienta in contabilitate de minim 3 ani; bune cunostiinte de operare PC (Excel, Word); cunoasterea unui program de contabilitate (avantaj CBD, SAGA) cunostiinte de legislatie din domeniul financiar - contabil abilitati de organizare si planificare; spirit analitic, lucru in echipa; seriozitate. Beneficii: pachet salarial motivant tichete de masa Locatia biroului : Bucuresti, str. C-tin Noica, nr. 136, et. 2, ap. 3, sector 6.

  • Economist Contabil Senior

    Ai experiență în domeniul contabilității de minimum 5 ani, lucrezi bine în Excel și ești o persoană organizată? Te asteptam in echipa noastra, trimite CV-ul tau pe adresa de email: Cautam un Contabil Senior pentru un grup de firme ce activeaza preponderent in domeniul de servicii financiare investitii. Responsabilități generale pentru Contabil Senior: - înregistrări contabile si asistenta d.p.d.v. financiar-contabil la diverse tranzacții conform unei planificări individuale; - participare la lucrările de verificare contabila lunara, inclusiv declarații fiscale sau alte raportări lunare; - participare la toate lucrările de închidere de an; - alte activități financiar contabile cerute de management; Cerinte: - Persoană deschisă, sociabilă și organizată, pasionată de contabilitate și dornică să exploreze toate aspectele acestui domeniu si sa se dezvolte continuu; - Absolvirea studiilor superioare în domeniul contabilității; - Experiență de minimum 5 ani în domeniul contabilității; - Deținerea unei certificări locale internaționale în domeniul contabilității reprezinta un avantaj (finalizată sau în curs de finalizare la seniori) - Abilități avansate în utilizarea Microsoft Excel,

  • 4

    Contabil Junior

    Proprietati Finconta își mărește echipa și este în căutarea unui nou coleg a pe pozitia de Contabil Junior. Indiferent de nivel tău de experiență, noi suntem dornici în a te cunoaște daca si tu iti doresti acest lucru trimite cv-ul tau pe adresa : Te rog sa ne vizitezi: https: www.propfconta.ro sau pe social media pe LinkedIn, Facebook sau Instagram. Ce facem pentru tine: - Investim in oamenii care ne reprezinta, si pentru asta oferim tot suportul pentru a atinge obiectivele setate - Iti oferim un venit corelat cu performantele obtinute - Iti oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional in cadrul echipei noastre Ce trebuie sa faci pentru noi: - inregistrezi zilnic incasarile si platile de numerar; - tii evidenta deconturilor de cheltuieli; - inregistreazi notele contabile in baza documentelor primare; - intocmesti lucrarile de verificare contabila lunara; - mentii si verifici registrul de casa, registrul de banca si alte registre obligatorii; - organizezi si participi la toate lucrarile de inchidere de an (inventariere, ajustari, estimari, verificare constituire provizioane etc.); - ai atributii privind analize si raportari specifice; - vei avea activitati financiar contabile cerute de management. Proiectele in care vei fi implicat(a) sunt provocatoare si implica o dezvoltare profesionala continua. Esti candidatul potrivit daca ai: - studii economice, cu sau fara experienta; - Cunostinte de contabilitate financiara si fiscalitate precum si cunoasterea legislatiei in vigoare; - Cunostinte operare PC (excel, word, outlook); - Cunoasterea programelor SAGA, Mentor, Ciel (constituie un avantaj); - Persoana activa, responsabila si organizata, orientata spre rezultate; - Abilitati de comunicare foarte bune. Cum sa lucrezi: Full time, program de lucru 09:00-18:00, daca esti intresat de rol trimite cv-ul pe adresa de email Aplica cu incredere! Descrierea companiei Compania PROPRIETATI FINCONTA S.R.L. a fost înființată în anul 2016 și este certificată de CECCAR (Corpul experților contabili și contabililor autorizați din România). Suntem o echipă cu personal cu înaltă calificare și cu experiență, pregătită pentru orice provocare în domeniul contabilității și consultanței. Suntem o echipa de peste 30 de profesioniști certificați individual de organisme profesionale precum CECCAR, ACCA (Asociația Contabililor Autorizați si Certificați), CAFR (Camera Auditorilor Financiari din România) și CCF (Camera Consultanților Fiscali). Clienții noștri activează pe mai multe piețe motiv pentru care serviciile noastre sunt adaptate nevoilor dumneavoastră pentru a vă oferi ce aveți nevoie exact atunci când trebuie.

  • 4

    Angajam contabila

    Fade Consulting, firma de contabilitate angajeaza contabila cu sau fara experienta. Salariu poate ajunge pana la 1000 euro net in functie de experienta. Zona Piata Iancului, sector 2.

  • 1

    Contabil

    Firma de consultanta si contabilitate.

  • 8

    Manager echipe

    Candidatul Ideal Ce cautam la tine? Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 80% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing. Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix si bonusuri lunare de performanta; Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechime. Descrierea companiei Easy Asset Management, activeaza sub brandul iCredit si este parte a grupului de firme Management Financial Group (MFG), grup ce și a început activitatea acum 12 ani, în Bulgaria, dezvoltând cu success business-ul la nivel internțional. Compania activează în 6 țări, precum: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, suntem unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est. MFG gestioneaza un portofoliu bogat de modele de afaceri de succes din domeniul creditelor de consum, imprumuturilor pentru microintreprinderi si intreprinderi mici, carduri de credit, digital business si alte produse si servicii financiare alternative. Brandul iCredit beneficiaza de experienta de peste 14 ani a MFG si ofera servicii financiare pentru mai mult de 62.000 de clienti. In prezent, in Romania, iCredit detine peste 120 de sedii si peste 1 600 de angajati. Serviciul de creditare oferit este simplu, convenabil, corect si transparent. VALORILE iCredit sunt: - Integritatea Ne respectam, pretuim si întelegem colegii si clientii. - Inovatia La iCredit ne straduim sa livram in mod responsabil produsele si serviciile noastre, tinand cont de nevoile si posibilitatile clientilor nostri. - Performanta Ne motivam si sustinem angajatii iCredit sa atinga cele mai inalte standarde de profesionalism. - Orientarea catre clientii nostri- Construim relatii pe termen lung cu angajatii si clientii nostri, relatii bazate pe incredere si sprijin reciproc. Echipa noastră formată din peste 1 600 de profesioniști se defineste prin entuziasm, dinamism, dorința pentru dezvoltare, flexibilitatea și deschiderea către provocari noi. Echipa iCredit isi propune sa devina prietenul la care poti apela cu incredere si cu certitudinea ca prin ajutorul nostru clientii vor gasi o rezolvare prompta si convenabila pentru problemele lor financiare. Dorinta noastra cea mai mare este sa devenim lideri în fiecare dintre pietele pe care activam. Indiferent de varsta, specializare sau experienta, daca ai un spirit independent, stii sa lucrezi singur, dar si in echipa si iti place sa castigi pe masura eforturilor, ALATURA-TE ECHIPEI NOASTRE! Aplica acum la unul dntre joburile iCredit si noi abia asteptam sa te cunoastem!

  • 10

    Contabil Junior

    Societate de Contabilitate, cauta Contabil Junior, de preferat Full Time. Se ofera salariu fix, bonuri de masa, prime. Cerinte: Seriozitate, ambitie, capacitate buna de comunicare si interactiune sociala, buna concentrare, cunostinte microsoft office, windows. Program de luni pana vineri. Locatia: Bucuresti, Sector 1. Pentru aplicare trimiteti CV pe email:

  • secretara

    Caut Secretara pentru un străin in Bucuresti Cerințe : Vorbit și scris gramatical limba Engleză cunoștințe PC nu e necesara experiență

  • Contabil junior

    Descrierea companiei Grup de firme de contabilitate si consultanta, membri C.E.C.C.A.R. si C.C.F.R., avand un portofoliu format dintr-un numar semnificativ de clienti din diverse domenii de activitate, ce ne-a permis dobandirea unei experiente profesionale vaste in domeniu si atingerea unui anumit standard in serviciile oferite. Activitatea se desfasoara in Bucuresti, sector 6. Program lucru de L-V 9:17.30, cu pauza de masa. Ce oferim: - Crestere salariala dupa 3 luni daca ne convingi ca stii sa faci ce scrie in CV si anual, cel putin in primii 3 ani, in functie de rezultate - Zile de concediu platite suplimentar, aditional zilelor de concediu legal - Mediu de lucru placut, flexibilitate program - Suport in insusirea informatiilor, din partea conducerii, cat si a colegilor - Oportunitati de dezvoltare profesionala prin expunerea la situatii noi Ce ne dorim de la tine? Cautam o persoana ordonata, atenta la detalii si cu dorinta de autoperfectionare Adaptabilitate, spirit de echipa, initiativa, atitutine pozitiva si pro-activa Abilitati de comunicare si interactiune Planificarea muncii intr-un mod organizat si eficient Cunostinte operare Saga si abilitati de operare MS Office (Excel, Word) Si nu in ultimul rand, sa iti placa ceea ce faci! Constituie avantaje: - Disponibilitate de angajare imediata Responsabilitati: - Mentinerea legaturii cu clientii din portofoliu Compania îsi rezervă dreptul de a testa competenţele declarate de către candidaţi. Daca te regasesti in descriere te invitam sa aplici direct sau sa ne trimiti CV-ul. Te asteptam in echipa noastra!

  • Contabil senior

    Descrierea companiei Grup de firme de contabilitate si consultanta, membri C.E.C.C.A.R. si C.C.F.R., avand un portofoliu format dintr-un numar semnificativ de clienti din diverse domenii de activitate, ce ne-a permis dobandirea unei experiente profesionale vaste in domeniu si atingerea unui anumit standard in serviciile oferite. Activitatea se desfasoara in Bucuresti, sector 6. Program lucru de L-V 9:17.30, cu pauza de masa. Ce oferim: - Salariu net incepand de la 4.500 lei; pentru candidatii cu experienta substantiala, salariul va fi pe masura - Crestere salariala dupa 3 luni daca ne convingi ca stii sa faci ce scrie in CV si anual, cel putin in primii 3 ani, in functie de rezultate - Prima de performanta pentru lucrari efectuate corect si cu termene respectate - Zile de concediu platite suplimentar, aditional zilelor de concediu legal - Mediu de lucru placut, flexibilitate program - Suport in insusirea informatiilor, din partea conducerii, cat si a colegilor - Oportunitati de dezvoltare profesionala prin expunerea la situatii noi Ce ne dorim de la tine? Studii economice si experiență in domeniul financiar-contabil Cunoasterea reglementarilor contabile si aspectele fiscale aplicabile (modul de calcul si obligatiile de declarare a impozitelor si taxelor) Cautam o persoana ordonata, atenta la detalii si cu dorinta de autoperfectionare Adaptabilitate, spirit de echipa, initiativa, atitutine pozitiva si pro-activa Abilitati de comunicare si interactiune Planificarea muncii intr-un mod organizat si eficient Cunostinte operare Saga si abilitati de operare MS Office (Excel, Word) Si nu in ultimul rand, sa iti placa ceea ce faci! Constituie avantaje: - Experienta in firma de contabilitate - Limba engleza nivel mediu-avansat - Disponibilitate de angajare imediata Responsabilitati: - Operarea si verificarea modului de inregistrare a documentelor financiar-contabile cu respectarea prevederilor legislatiei in vigoare - Verificarea inchiderilor lunare si reconcilieri de conturi - Calculul impozitelor si taxelor specifice fiecarui client in parte si intocmirea declaratiilor fiscale corespunzatoare lunare, trimestriale si anuale - Intocmirea lunara a balantei de verificare - Intocmirea raportarilor financiare anuale semestriale interimare cu anexele specifice - Mentinerea legaturii cu clientii din portofoliu Compania îsi rezervă dreptul de a testa competenţele declarate de către candidaţi. Daca te regasesti in descriere te invitam sa aplici direct sau sa ne trimiti CV-ul. Te asteptam in echipa noastra!

  • contabil

    Firma de contabilitate cu sediul in Bucuresti, sector 4 angajeaza absolvent de liceu colegiu studii universitare preferabil cu experienta pentru operarea documentelor de la clienti si indosarierea acestora;

  • 2

    Angajam contabil, economist

    Firma de contabilitate angajam contabil junior sau economist junior . Puncte de lucru in sectorul 2 Primim pentru efectuarea stagiului absolventi in domeniul contabilitate si informatica de gestiune si financiară. Candidatul ideal Studii superioare de specialitate sau studii liceale de specialitate. Cunostinte de contabilitate si fiscalitate. Cunoasterea softului Saga C si CIEL constituie un avantaj. Experienta intr-un cabinet de contabilitate reprezinta un avantaj. Cunostinte Microsoft Office. Responsabilitate, integritate, confidentialitate, respectarea termenelor, spirit de echipă. Descrierea jobului Efectuează toate operațiunile de evidență fiscală și contabilă pentru clienții din portofoliu. Verifică și înregistrează lunar documentele contabile justificative aduse spre prelucrare de către clienții din portofoliu. Efectuează rapoarte pentru client la solicitarea acestora. Asistență acordată clienților cu ocazia auditului financiar și a inspecțiilor fiscale Asistenta si consultanta pentru clienti privind aspecte de natura contabila si fiscală Informarea la zi și respectarea legislației în vigoare. Beneficii Mediu de lucru plăcut, stabil, creativ și profesionist, care te va ajută să te dezvolți și să înveți continuu. Pachet salarial motivant, în conformitate cu studiile și experiența. Bonuri de masa.

  • Contabil Economist

    Requirements: University graduate in an economical field (preferably in Accounting); 1-2 years of experience in a similar role; Good Accounting knowledge; Good communication skills and proactive person; Self-motivated and positive attitude; Analytical and logical thinking; Accuracy, timeliness, diligence, ability to work in a small team; Very good knowledge of Excel; Your Role: Prepares, checks and archives primary documents (supplier invoices, bank statements, receipts, other documents); Revises and registers in the accounting system all the documents received from our partners; Checks the accuracy of the registration performed; Drafts the monthly accounting reports required; Archives accounting documents (physical and electronic); Ensures fiscal compliance for the assigned tasks; Other specific operations related to accounting. What we offer: Access to learning programs; Flexible work from home policy; Medical private subscription; 7 Cards.

  • 1

    Angajare Economist

    SC SHILO AUDIT FINANCE SRL - companie ce activeaza in domeniul serviciilor de contabilitate, recruteaza economist contabil cu studii superioare economice (preferabil specializarea contabilitate sau cibernetica), in vederea prestarii de servicii financiar-contabile, incepand cu inregistrarea documentelor financiar-contabile, pana la nivel de balanta si bilant (inclusiv) pentru clientii din portofoliu. Cunostinte de utilizare PC: MS Office, experienta minim un an in domeniul contabilitatii primare. Responsabilitati: - Evidenta contabila completa la societati din diverse domenii de activitate prin inregistrarea documentelor privind: achizitii, vanzari, casa, banca, stocuri, mijloace fixe si amortizari, salarii, impozite si taxe, deconturi, inchiderea conturilor; - Urmarirea soldurilor contabile: clienti, furnizori, banca, salarii;- Intocmirea si depunerea declaratiii fiscale precum si mentinerea relatiei cu institutiile abilitate ale statului; - Intocmirea ordinelor de plata; - Arhivarea documentelor financiar-contabile; - Mentinerea unei bune relatii cu clientii; Cerinte obligatorii: - Studii superioare de specialitate (preferabil contabilitate sau cibernetica); - Cunostinte de contabilitate (minim nivel de baza); - Viteza de lucru mare, acuratete, promptitudine; - Seriozitate, dinamism, implicare; - Spirit de echipa; - Persoana capabila sa invete rapid si dornica sa se dezvolte profesional in cadrul companiei noastre, indiferent de nivelul actual de experienta in acest domeniu; Oferta noastra: - Salariul este motivant, fiind negociat in functie de experienta si gradul de pregatire al candidatului; - Mediu de lucru foarte placut si bine organizat

  • caut contabil cunoscator de saga

    firma de contabilitate angajeaza contabil bun cunoscator al programului saga, program 8 ore (08:00-16:00 sau 09:00-17:00)

  • 7

    Contabil

    CANDIDATUL IDEAL: -absolvent dupa 2019; -cunostinte de utilizare program contabilitate Saga C; -cunostinte PC, Office; -persoana analitica, ordonata, atenta la detalii si cu dorinta de a invata; -capacitatea de organizare a propriei munci, punctualitate, rigurozitate; -responsabilitate, disponibilitate program prelungit cand este cazul; -va mentine relatia cu institurii ale statului, abilitati comunicare; -capacitate de a lucra cu termene limita. RESPONSABILITATI / BENEFICII: Job specific firmelor de contabilitate Introducerea corecta a documentelor in programul de contabilitate Mediu de lucru placut,birou situat in zona Floreasca. Societate membra CECCAR. DESCRIEREA COMPANIEI: Societate de expertiza contabila formata dintr-un grup de profesionisti specializati in prestarea serviciilor financiar - contabile la cel mai inalt nivel. Are in vedere toata gama de servicii financiar - contabile necesare unei societati comerciale, de la inregistrarea documentelor primare pana la analize si prognoze financiare dintre cele mai complexe.

Categorii

Locuri de munca

Subcategorii

Județe

Bucuresti
Salvează căutarea