Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Finante contabilitate Bucuresti Numele companiei: Gaminvest srl Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Contabil junior

    Descrierea companiei Grup de firme de contabilitate si consultanta, membri C.E.C.C.A.R. si C.C.F.R., avand un portofoliu format dintr-un numar semnificativ de clienti din diverse domenii de activitate, ce ne-a permis dobandirea unei experiente profesionale vaste in domeniu si atingerea unui anumit standard in serviciile oferite. Activitatea se desfasoara in Bucuresti, sector 6. Program lucru de L-V 9:17.30, cu pauza de masa. Ce oferim: - Crestere salariala dupa 3 luni daca ne convingi ca stii sa faci ce scrie in CV si anual, cel putin in primii 3 ani, in functie de rezultate - Zile de concediu platite suplimentar, aditional zilelor de concediu legal - Mediu de lucru placut, flexibilitate program - Suport in insusirea informatiilor, din partea conducerii, cat si a colegilor - Oportunitati de dezvoltare profesionala prin expunerea la situatii noi Ce ne dorim de la tine? Cautam o persoana ordonata, atenta la detalii si cu dorinta de autoperfectionare Adaptabilitate, spirit de echipa, initiativa, atitutine pozitiva si pro-activa Abilitati de comunicare si interactiune Planificarea muncii intr-un mod organizat si eficient Cunostinte operare Saga si abilitati de operare MS Office (Excel, Word) Si nu in ultimul rand, sa iti placa ceea ce faci! Constituie avantaje: - Disponibilitate de angajare imediata Responsabilitati: - Mentinerea legaturii cu clientii din portofoliu Compania îsi rezervă dreptul de a testa competenţele declarate de către candidaţi. Daca te regasesti in descriere te invitam sa aplici direct sau sa ne trimiti CV-ul. Te asteptam in echipa noastra!

  • Contabil senior

    Descrierea companiei Grup de firme de contabilitate si consultanta, membri C.E.C.C.A.R. si C.C.F.R., avand un portofoliu format dintr-un numar semnificativ de clienti din diverse domenii de activitate, ce ne-a permis dobandirea unei experiente profesionale vaste in domeniu si atingerea unui anumit standard in serviciile oferite. Activitatea se desfasoara in Bucuresti, sector 6. Program lucru de L-V 9:17.30, cu pauza de masa. Ce oferim: - Salariu net incepand de la 4.500 lei; pentru candidatii cu experienta substantiala, salariul va fi pe masura - Crestere salariala dupa 3 luni daca ne convingi ca stii sa faci ce scrie in CV si anual, cel putin in primii 3 ani, in functie de rezultate - Prima de performanta pentru lucrari efectuate corect si cu termene respectate - Zile de concediu platite suplimentar, aditional zilelor de concediu legal - Mediu de lucru placut, flexibilitate program - Suport in insusirea informatiilor, din partea conducerii, cat si a colegilor - Oportunitati de dezvoltare profesionala prin expunerea la situatii noi Ce ne dorim de la tine? Studii economice si experiență in domeniul financiar-contabil Cunoasterea reglementarilor contabile si aspectele fiscale aplicabile (modul de calcul si obligatiile de declarare a impozitelor si taxelor) Cautam o persoana ordonata, atenta la detalii si cu dorinta de autoperfectionare Adaptabilitate, spirit de echipa, initiativa, atitutine pozitiva si pro-activa Abilitati de comunicare si interactiune Planificarea muncii intr-un mod organizat si eficient Cunostinte operare Saga si abilitati de operare MS Office (Excel, Word) Si nu in ultimul rand, sa iti placa ceea ce faci! Constituie avantaje: - Experienta in firma de contabilitate - Limba engleza nivel mediu-avansat - Disponibilitate de angajare imediata Responsabilitati: - Operarea si verificarea modului de inregistrare a documentelor financiar-contabile cu respectarea prevederilor legislatiei in vigoare - Verificarea inchiderilor lunare si reconcilieri de conturi - Calculul impozitelor si taxelor specifice fiecarui client in parte si intocmirea declaratiilor fiscale corespunzatoare lunare, trimestriale si anuale - Intocmirea lunara a balantei de verificare - Intocmirea raportarilor financiare anuale semestriale interimare cu anexele specifice - Mentinerea legaturii cu clientii din portofoliu Compania îsi rezervă dreptul de a testa competenţele declarate de către candidaţi. Daca te regasesti in descriere te invitam sa aplici direct sau sa ne trimiti CV-ul. Te asteptam in echipa noastra!

  • 2

    Angajam contabil primar fara experienta

    Firma de consultanta si contabilitate angajeaza contabil primar fara experienta.

  • 1

    Angajam Contabil

    Societate comerciala angajeaza contabil , program L-V, la sediul societatii. Domeniu de activitate: inchiriere, administrare, exploatare imobile proprii. Cerinte: -studii superioare profil economic; -Minim 5 ani experienta in prelucrarea datelor contabile; -cunostinte bune de operare PC MSOffice, Word, Excel, navigare internet; -gestionarea unui portofoliu de societati care au activitate de inchiriere spatii proprii; -intocmeste si inregistreaza documente in SAGA; -verifica corectitudinea inregistrarilor contabile; -verifica componenta soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora; -verifica si sau efectueaza inchiderea conturilor de venituri, cheltuieli si TVA, regleaza dupa caz balantele de verificare lunare; -asigura intocmirea si arhivarea documentelor justificative si a inregistrarilor contabile, conform legislatiei in vigoare; -intocmeste state de plata; -tine evidenta mijloacelor fixe; -verifica situatiile clienti, furnizori, incasarile si platile; -organizeaza operatiile cu caracter financiar-contabil necesare inchiderii exercitiului financiar si verifica documentele de inventariere anuala a patrimoniului; -elaboreaza situatiile financiare lunare si semestriale; -gandire analitica si sintetica, atentie la detalii; -buna planificare si organizare

  • 1

    Contabil Junior

    Societate cu activitate - comert cu amanuntul, angajeaza contabil junior cunoscator al programului Saga, in vederea introducerii si validarii de date.

  • 6

    Inginer Proiectant CFDP_Bucuresti_4 zile pe săptămâna

    Job-   Locația: București , on-site Atribuții : Coordonarea și realizarea proiectelor de infrastructură pentru căi ferate, drumuri și poduri, asigurând respectarea standardelor de calitate și siguranță. Obiectivul General al Postului (GOAL): Dezvoltarea de soluții inovative și sustenabile pentru infrastructura de transport. Cerințe Educaționale: Diplomă de inginer în domeniul construcțiilor civile, specializarea CFDP (Căi Ferate, Drumuri și Poduri) Cerințe de Experiență: 5-8 ani de experiență în proiectare tehnică pentru infrastructura CFDP. CV pe e-mail: CV: lauradaniela at yahoo.com

  • 1

    Referent Contabil

    Responsabilitati: - Contabilitate primara si de gestiune; - Se ocupa de organizarea documentelor financiar contabile, gestiune, inventare; - Inregistrare si arhivare documente contabile cu programul de contabilitate Saga Software (facturi,note contabile privind furnizorii, clientii, registru de banca, de casa, deconturi de cheltuieli etc), Wizcount, Smartbil; CERINTE: - Studii superioare in domeniul financiar contabil; - Experienta de minimum 4 ani ; - Activitatea se desfasoara la sediul companiei , București, sector 3; - Cunostinte solide de legislatia muncii; - Cunosterea programelor Saga, Smartbill, Wizcount; - Abilitati excelente de comunicare si capacitatea de a lucra echipa; - Punctualitate, profesionalism, corectitudine. Beneficii: - Program de lucru de luni vineri de la 9:00-17:00; - Salariul 4000 lei; - Telefon de serviciu - Mediu de lucru plăcut.

  • 6

    angajare contabil si inspector hr cu experienta

    angajam contabil cu experienta , inspector resurse umane,asistent manager ,program full time de l-v 8-17

  • Asistent Manager Jurist

    Studii Universitare, minim 3 ani experienta in domeniu, (experienta in domeniul constructiilor constituie avantaj); Cunostinte operare PC: Word, Excel; Cunostinte despre legislatia nationala specifica; Excelente abilitati de comunicare, analiza si organizare; Spirit de initiativa, implicare, eficienta; Abilitati de gestionare sarcini multiple; Capacitatea de a lucra independent sau in echipa; Aptitudinea de a redacta intr-o maniera clara si succinta documente; Aptitudini de comunicare si negociere Descrierea jobului Intocmire contracte comerciale si acte aditionale la contractele in desfasurare; interpretarea dpdv juridic a diferitelor documente ; depunere si urmarire solicitari catre institutiile statului. Salariul 5000 lei net, locatia- Calea Plevnei 141C

  • 7

    Angajare - Staco - Asistent Manager

    Firma STACO angajeaza pentru postul de Asistent Manager. Locatie zona Colentina, program 8 ore L-V, minim studii medii.

  • 5

    iCredit își mărește echipa

    Angajăm Manager echipă, Consilieri credite, Casier, Colector principal, pentru birou București sector 4 și Ilfov (localități limitrofe). Cerințe obligatorii: - minim studii medii - disponibilitate deplasări teren - permis conducere cat.B (manager echipa)

  • 1

    Contabil Expert contabil

    Contabil Senior Candidatul Ideal Absolvent de studii superioare de profil economic; Cunostinte de operare PC si Microsoft Office; Cunoasterea programului SAGA obligatoriu; Sa detina cunostinte solide de contabilitate, fiscalitate si corelare a documentelor contabile; Abilitati foarte bune de comunicare si organizare a timpului, sarcinilor si activitatilor zilnice; Placerea de a lucra in domeniu si abilitatea de invatare si adaptare rapida; Descrierea jobului Efectueaza toate operatiile de evidenta contabila si fiscala pentru clientii din portofoliu (verifica si inregistreaza lunar documetele justificative aduse spre prelucrare de catre clientii din portofoliu; solicita documentele lipsa unde este cazul; solicita corectarea documentelor eronate unde e cazul; etc) Calculeaza impozitele si taxele in conformitate cu legislatia in vigoare; Intocmeste declaratiile fiscale in termenele legale si transmite catre clienti OP-urile aferente; Intocmeste sub supravegherea expertului contabil situatiile financiare interimare semestriale anuale dupa caz. Transmite catre clienti diverse rapoarte conform procedurii societatii si specificului activitatii; Descrierea companiei Suntem o societate de contabilitate membra CECCAR, prezenta pe piata de profil din, de aproape 20 de ani, cu o echipa unita si profesionista. Avem un portofoliu de societati din domenii variate, cum ar fii, magazine online, magazine cu amanuntul, depozite de comert cu ridicata si servicii diverse. Fiecare membru al echipei pe parte de contabilitate isi gestioneaza portofoliul de clienti sub supravegherea administratorului societatii. Partea de resurse umane si salarizare este realizata de Inspectorul de Resure Umane din echipa. Oferta salariala Tichete de masa si tichete cadou Mediu de lucru placut, in cadrul unei echipe dinamice Cursuri de dezvoltare si perfectionare Posibilitatea dezvoltarii profesionale si avansarii in carieraSalariu motivant Beneficii acordate Financiar Bonus de performanță Prime de sarbatori Tichete de masa

  • 11

    consultant financiar-contabilitate-salarizare

    Vrem să ne mărim echipa cu doi colegi care sunt la început de drum profesional i sunt dorinci să lucreze într-o echipă tânără i dinamică care activează în sectorul serviciilor de consultan ă contabilă, fiscală, salarizare i raportare. Dacă ești o persoană receptivă, proactivă, dornică să învețe și pasionată de cifre, atunci te a teptăm să ni te alături! Chiar dacă e ti la începutul carierei tale, vei avea oportunitatea de a fi implicat/ă pe diferite proiecte din portofoliul nostru, de a învăța de la colegii noștri cu experiență și de a- i aduce aportul la atingerea obiectivelor companiei, dar i a celor personale. Pe lângă salariul lunar i tichete de masă, vei beneficia de bonusuri de performan ă, cafea și ceai, fructe proaspete, lucru în sistem hibrid, atât de acasă cât i de la birou, ședințe periodice de brainstorming pe proiecte, traininguri tehnice i de softskills. În plus, vei avea ocazia de a ieși periodic din birou și de a petrece timp cu colegii tăi, precum și acces la Bookster, abonament medical sau sportiv. Dacă ești o persoană entuziastă, dornică să învețe și să se dezvolțe într-un mediu profesional și plin de energie, atunci te invităm să aplici pentru acest post la următoarea adresă de e-mail:

  • Birou sector 1 Bucuresti servicii contabile,resurse umane,salarizare

    Sprijin in trecerea de la contabilitatea tradiţională la cea digitală, servicii de contabilitate complete, resurse umane (intocmire CIM, acte aditionale, etc), salarizare,operare si transmitere REVISAL, întocmire si depunere declarații, bilant, in special intreprinderilor mici si mijlocii, in domenii de activitate diverse: productie, prestari servicii si comert. Sediul este in sector 1, intr-o zona in care se poate ajunge relativ usor din orice punct al Bucurestiului.

  • contabil

    Firma de contabilitate cu sediul in Bucuresti, sector 4 angajeaza absolvent de liceu colegiu studii universitare preferabil cu experienta pentru operarea documentelor de la clienti si indosarierea acestora;

  • 10

    Contabil Junior

    Societate de Contabilitate, cauta Contabil Junior, de preferat Full Time. Se ofera salariu fix, bonuri de masa, prime. Cerinte: Seriozitate, ambitie, capacitate buna de comunicare si interactiune sociala, buna concentrare, cunostinte microsoft office, windows. Program de luni pana vineri. Locatia: Bucuresti, Sector 1. Pentru aplicare trimiteti CV pe email:

  • Angajez contabil a

    Firma de contabilitate cauta urgent contabil a cu experienta minim 2 ani in domeniu ,preferabil cunostiinte operare in sistemul Saga

  • Manager vanzari Contabil Masinist croitoreasa- zona Izvor.

    Manager vanzari Contabil Masinist croitoreasa- zona Izvor. Esti pasionat a de industria fashion si vrei sa activezi in cadrul unui brand de lux? Vin-o alaturi de noi! Se cauta urgent: manager vanzari cu experienta salariu oferit 4500-5000 net. Contabil 3500-4000 net Masinist croitoreasa 3500 net Locatia este in zona Izvor. Programul 9-17. Nu se percep taxe, comisioane, dosare etc. !Pentru informatii suplimentare sunati la numarul de telefon sau whatsApp:

  • 21

    Angajam contabil primar cu atributii de secretariat si teren

    Descriere: Birou contabilitate angajeaza Contabil primar cu atributii de secretariat si teren Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana responsabila, serioasa, sociabila, cu o atentie distributiva in timpul programului de lucru si capabila de lucru in echipa (dorim colaborare pe termen lung). Cerinte: - Cunostinte operare PC (Windows, Office, Internet); - Notiuni contabilitate primara; - Abilitati bune de comunicare; - Atentie distributiva; - Rezistenta la stres; - Loialitate, seriozitate, atitudine pozitiva. - Absolvent liceu economic sau cel putin absolvent de cursuri de contabilitate primara. Descrierea jobului: - Contabilitate primara specifica birou de contabilitate, lucrari de secretariat (scanare de documente, procesare acte, etc.) - arhivarea in bune conditii a documentelor financiar-contabile, - Relationarea cu clientii / furnizorii (telefon, email, deplasare pentru plasare sau ridicare documente) - Deplasari la diverse institutii - Alte sarcini administrative solicitate de managerul general. Program lucru: Luni Vineri 09 18 (1 ora pauza) Salariu se va discuta la interviu in functie de nivelul de cunostiinte.

Categorii

Locuri de munca

Subcategorii

Județe

Bucuresti
Salvează căutarea