Locuri de munca in Finante, contabilitate Bucuresti - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Ne dorim alaturi de noi o persoana care: - Cunoaste programul Socrate (constituie avantaj); - Cunoaste Microsoft Office; - Are cunostinte de contabilitate financiara; - Are experienta pe o pozitie similara, de minim 3 ani; (experienta dobandita intr-o firma de contabilitate constituie un avantaj); - Este responsabila si atenta la detalii;
-
Promovat
SC LABORATORELE REMEDIA SRL, Str. Papusoiului nr.2, Sector 5, Bucuresti, angajeaza CONTABIL. Adresa e-mail pentru depunere CV:
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma de amenajare peisagistica angajeaza Asistent Manager, cu domiciliu in Bucuresti. Postul necesita cunostiinte de contabilitate primara, PC, word, excel, photo shop, facturare (E-factura). Carnetul de sofer categoria B prezinta un avantaj. Cei interesati sunt rugati sa trimita un CV la adresa de e-mail: sau pe whatsapp la nr. de tel :
-
Firma de contabilitate cauta urgent contabil a cu experienta minim 2 ani in domeniu ,preferabil cunostiinte operare in sistemul Saga
-
Candidatul ideal: 1. Studii economice (medii pentru contabil, superioare pentru economist); 2. Experienta 5 ani activitate in domeniul financiar-contabil; 3. Cunostinte de specialitate in domeniul contabil si fiscal; 4. Cunostinte de operare PC (Microsoft Office, utilizare internet, e-mail); 5. Capacitate de analiza si sinteza. Atributii: -stocuri (verificare ) + balanta stocur;i -mijloce fixe; -obiecte de inventar; -verificare balanta; -intocmire declaratii 300 (decont de TVA), calcul impozit pe profit si intocmire declaratie 100 + 101. Beneficii: -se ofera tichete de masa.
-
Descriere Esti contabil/economist si cautati unui loc de munca? Noi angajam! Beneficii Salariu negociabil, in functie de experienta si performanta Concediu de odihna Decontare transport Bonus de performanta Prima de sarbatori Cerinte Candidat Studii economice in domeniu, finalizate obligatoriu Experienta în domeniu de minim 2 ani obligatoriu Cunostinte privind legislatia si aplicarea in contabilitate si fiscalitate Cunostinte si competente de operare calculator nivel mediu Cunostinte si competente de utilizare a suitei Microsoft Office obligatoriu Cunostinte si competente de operare a programului de contabilitate SAGA obligatoriu Spirit de echipa cu capacitate de organizare si atentie la detalii Responsabilitati: Înregistrarea documentelor contabile pentru un portofoliu de clienți; Efectuarea de operațiuni specifice închiderilor contabile lunare; Pregătirea si intocmirea declarațiilor si raportărilor lunare/periodice; Pregatirea si intocmirea bilanțuri contabile anuale. Activitatea se va desfășura la punctul de lucru al societății din Șoseaua Colentina, nr. 16, Sector 2, Bucuresti.
-
Descriere: Birou contabilitate angajeaza Contabil primar cu atributii de secretariat si teren Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana responsabila, serioasa, sociabila, cu o atentie distributiva in timpul programului de lucru si capabila de lucru in echipa (dorim colaborare pe termen lung). Cerinte: - Cunostinte operare PC (Windows, Office, Internet); - Notiuni contabilitate primara; - Abilitati bune de comunicare; - Atentie distributiva; - Rezistenta la stres; - Loialitate, seriozitate, atitudine pozitiva. - Absolvent liceu economic sau cel putin absolvent de cursuri de contabilitate primara. Descrierea jobului: - Contabilitate primara specifica birou de contabilitate, lucrari de secretariat (scanare de documente, procesare acte, etc.) - arhivarea in bune conditii a documentelor financiar-contabile, - Relationarea cu clientii / furnizorii (telefon, email, deplasare pentru plasare sau ridicare documente) - Deplasari la diverse institutii - Alte sarcini administrative solicitate de managerul general. Program lucru: Luni Vineri 09 18 (1 ora pauza) Salariu se va discuta la interviu in functie de nivelul de cunostiinte.
-
Te-ai saturat de costurile ridicate? Nu ai o comunicare buna cu actualul contabil? ARM Contab Expert SRL iti propune o colaborare simpla, claduroasa si transparenta. De ce noi? Personalul nostru este format din angajati tineri, deschisi la tot ce este nou in materie de digitalizare si cu dorinta de comunicare. Asa ca nu mai sta pe ganduri. Nu te costa nimic ca sa ne cunoastem. Telefonul nostru este Fa o schimbare in societatea ta chiar azi si hai in echipa nostra, deoarece noi consideram clientii nostri ca parte din echipa.
-
Proprietati Finconta își mărește echipa și este în căutarea unui nou coleg a pe pozitia de Contabil Junior. Indiferent de nivel tău de experiență, noi suntem dornici în a te cunoaște daca si tu iti doresti acest lucru trimite cv-ul tau pe adresa : Te rog sa ne vizitezi: https: www.propfconta.ro sau pe social media pe LinkedIn, Facebook sau Instagram. Ce facem pentru tine: - Investim in oamenii care ne reprezinta, si pentru asta oferim tot suportul pentru a atinge obiectivele setate - Iti oferim un venit corelat cu performantele obtinute - Iti oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional in cadrul echipei noastre Ce trebuie sa faci pentru noi: - inregistrezi zilnic incasarile si platile de numerar; - tii evidenta deconturilor de cheltuieli; - inregistreazi notele contabile in baza documentelor primare; - intocmesti lucrarile de verificare contabila lunara; - mentii si verifici registrul de casa, registrul de banca si alte registre obligatorii; - organizezi si participi la toate lucrarile de inchidere de an (inventariere, ajustari, estimari, verificare constituire provizioane etc.); - ai atributii privind analize si raportari specifice; - vei avea activitati financiar contabile cerute de management. Proiectele in care vei fi implicat(a) sunt provocatoare si implica o dezvoltare profesionala continua. Esti candidatul potrivit daca ai: - studii economice, cu sau fara experienta; - Cunostinte de contabilitate financiara si fiscalitate precum si cunoasterea legislatiei in vigoare; - Cunostinte operare PC (excel, word, outlook); - Cunoasterea programelor SAGA, Mentor, Ciel (constituie un avantaj); - Persoana activa, responsabila si organizata, orientata spre rezultate; - Abilitati de comunicare foarte bune. Cum sa lucrezi: Full time, program de lucru 09:00-18:00, daca esti intresat de rol trimite cv-ul pe adresa de email Aplica cu incredere! Descrierea companiei Compania PROPRIETATI FINCONTA S.R.L. a fost înființată în anul 2016 și este certificată de CECCAR (Corpul experților contabili și contabililor autorizați din România). Suntem o echipă cu personal cu înaltă calificare și cu experiență, pregătită pentru orice provocare în domeniul contabilității și consultanței. Suntem o echipa de peste 30 de profesioniști certificați individual de organisme profesionale precum CECCAR, ACCA (Asociația Contabililor Autorizați si Certificați), CAFR (Camera Auditorilor Financiari din România) și CCF (Camera Consultanților Fiscali). Clienții noștri activează pe mai multe piețe motiv pentru care serviciile noastre sunt adaptate nevoilor dumneavoastră pentru a vă oferi ce aveți nevoie exact atunci când trebuie.
-
Firma STACO angajeaza pentru postul de Asistent Manager. Locatie zona Colentina, program 8 ore L-V, minim studii medii.
-
-
Societate cu activitate - comert cu amanuntul, angajeaza contabil junior cunoscator al programului Saga, in vederea introducerii si validarii de date.
-
Fade Consulting, firma de contabilitate angajeaza contabila cu sau fara experienta. Salariu poate ajunge pana la 1000 euro net in functie de experienta. Zona Piata Iancului, sector 2.
-
SummerPark Strand Berceni angazaja personal contabilitate primara și gestiune barman femeie curățenie comercianți ajutor de bucătar muncitori necalificati
-
-
Promovat
SC LABORATORELE REMEDIA SRL, Str. Papusoiului nr.2, Sector 5, Bucuresti, angajeaza CONTABIL. Adresa e-mail pentru depunere CV:
-
Angajam pentru postul de operator date-contabilitate primara, personal cu sau fara experienta, in b-dul Iuliu Maniu, nr.7, corp B, et.2 (incinta Apaca) Relatii la telefon:
-
Meteora Foods SRL este o societate comerciala ce se ocupa cu importul si distributia de produse alimentare congelate si refrigerate pentru sistemul horeca.Suntem in cautarea unui coleg/colega nou pentru postul de contabil , candidatul ideal fiind o persoana serioasa, organizata si comunicativa. Atributiile principale ale postului sunt: Responsabilitati: Intocmirea si verificarea documentelor contabile primare; Intocmirea NIR-uri; Inregistrarea facturilor; Analiza client/furnizor; Asigurarea respectarii legislatiei fiscale si a politicilor interne in domeniul contabilitatii primare; Preluare comenzi si emite facturi catre client Intocmeste dispozitii de plata si incasari, facturi si chitante, situatia platilor si a incasarilor; Cerinte: Diploma de studii economice (calificare sau studii superioare); Experienta anterioara in contabilitate primara sau in domeniul financiar-contabil; Abilitati excelente de organizare si gestionare a timpului; Atentie la detalii si precizie in efectuarea sarcinilor; Capacitate de analiza si rezolvare a problemelor; Abilitati bune de comunicare si colaborare in echipa; Cunostinte de operare PC si a aplicatiilor de contabilitate. Cunoasterea programului Winmentor reprezinta un avantaj Oferim -pachet salarial atractiv -tichete de masa -tichete cadou de Paste si de Craciun -prima de Paste si de Craciun Putem fi contactati la : Punctul de lucru din Bucuresti, Sos Andronache nr 203, Sector 2 Email: Telefon :
-
Societate de Contabilitate, cauta Contabil Junior, de preferat Full Time. Se ofera salariu fix, bonuri de masa, prime. Cerinte: Seriozitate, ambitie, capacitate buna de comunicare si interactiune sociala, buna concentrare, cunostinte microsoft office, windows. Program de luni pana vineri. Locatia: Bucuresti, Sector 1. Pentru aplicare trimiteti CV pe email:
-
Societate de productie angajeaza contabil autorizat pentru contabilitate primara, Sector 3, Bucuresti, in incinta Comat Electro SRL. Rugam whatsapp sau mesaj la numarul de telefon din anunt in care sa specificati numele dumneavoastra urmat de cuvantul contabilitate si revenim cu telefon pentru interviu.
-
Complex hotelier Premium Wellness Sport angajeaza contabil cu experienta: Conditii: - studii superioare economice finalizate - cunostinte operare PC (Excel - avansat, sisteme informatice de contabilitate) - buna cunoastere a legislatiei fiscale nationale - capacitate de organizare si prioritizare a sarcinilor - spirit analitic, cu atentie la detalii - corectitudine, initiativa, proactivitate - abilitati de comunicare si lucru in echipa. Atributii: - Inregistrează corect si la timp în programul de contabilitate facturile de furnizori, extrase de banca, registru de casă si deconturi de cheltuieli ale salariatilor; -Monitorizează cheltuielile veniturile înregistrate în avans; - Procesează toate documentele aferente intrărilor-iesirilor de mijloace fixe, investitii, alte imobilizări corporale necorporale (conturi clasa 2) inclusiv amortizarea; - Intocmeste si înregistrează note contabile TVA, taxe diverse, rezultat reportat, subventii, etc; Intocmeste declaratiile lunare semestriale anuale corect si la timp; - Verifică fisa sintetica de la ANAF; - Intocmeste declaratiile privind taxele si impozitele datorate de societate la bugetul local; - Participă la întocmirea lucrarilor de închidere a exercitiului financiar-contabil; - Participă la procesul de inventariere anuală; - Participă la procesul de auditare anuală a situatiilor financiare ale societătii, colaborând cu auditorii externi;
-
Descrierea companiei Grup de firme de contabilitate si consultanta, membri C.E.C.C.A.R. si C.C.F.R., avand un portofoliu format dintr-un numar semnificativ de clienti din diverse domenii de activitate, ce ne-a permis dobandirea unei experiente profesionale vaste in domeniu si atingerea unui anumit standard in serviciile oferite. Activitatea se desfasoara in Bucuresti, sector 6. Program lucru de L-V 9:17.30, cu pauza de masa. Ce oferim: - Salariu net incepand de la 4.500 lei; pentru candidatii cu experienta substantiala, salariul va fi pe masura - Crestere salariala dupa 3 luni daca ne convingi ca stii sa faci ce scrie in CV si anual, cel putin in primii 3 ani, in functie de rezultate - Prima de performanta pentru lucrari efectuate corect si cu termene respectate - Zile de concediu platite suplimentar, aditional zilelor de concediu legal - Mediu de lucru placut, flexibilitate program - Suport in insusirea informatiilor, din partea conducerii, cat si a colegilor - Oportunitati de dezvoltare profesionala prin expunerea la situatii noi Ce ne dorim de la tine? Studii economice si experiență in domeniul financiar-contabil Cunoasterea reglementarilor contabile si aspectele fiscale aplicabile (modul de calcul si obligatiile de declarare a impozitelor si taxelor) Cautam o persoana ordonata, atenta la detalii si cu dorinta de autoperfectionare Adaptabilitate, spirit de echipa, initiativa, atitutine pozitiva si pro-activa Abilitati de comunicare si interactiune Planificarea muncii intr-un mod organizat si eficient Cunostinte operare Saga si abilitati de operare MS Office (Excel, Word) Si nu in ultimul rand, sa iti placa ceea ce faci! Constituie avantaje: - Experienta in firma de contabilitate - Limba engleza nivel mediu-avansat - Disponibilitate de angajare imediata Responsabilitati: - Operarea si verificarea modului de inregistrare a documentelor financiar-contabile cu respectarea prevederilor legislatiei in vigoare - Verificarea inchiderilor lunare si reconcilieri de conturi - Calculul impozitelor si taxelor specifice fiecarui client in parte si intocmirea declaratiilor fiscale corespunzatoare lunare, trimestriale si anuale - Intocmirea lunara a balantei de verificare - Intocmirea raportarilor financiare anuale semestriale interimare cu anexele specifice - Mentinerea legaturii cu clientii din portofoliu Compania îsi rezervă dreptul de a testa competenţele declarate de către candidaţi. Daca te regasesti in descriere te invitam sa aplici direct sau sa ne trimiti CV-ul. Te asteptam in echipa noastra!