Locuri de munca in Finante, contabilitate Bucuresti - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
SC LABORATORELE REMEDIA SRL, Str. Papusoiului nr.2, Sector 5, Bucuresti, angajeaza CONTABIL. Adresa e-mail pentru depunere CV:
-
Promovat
Ne dorim alaturi de noi o persoana care: - Cunoaste programul Socrate (constituie avantaj); - Cunoaste Microsoft Office; - Are cunostinte de contabilitate financiara; - Are experienta pe o pozitie similara, de minim 3 ani; (experienta dobandita intr-o firma de contabilitate constituie un avantaj); - Este responsabila si atenta la detalii;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma de contabilitate angajeaza full time, Secretara/Asistent Manager. Persoana prezentabila, responsabila, organizata, atenta la detalii, comunicativa, dinamica, flexibila. Cunostinte Office si contabilitate primara. Responsabilitati:Tine evidenta corespondentei, redacteaza, indosariaza documente, emite facturi Te ateptam sa faci parte din echipa noastra!
-
Firma de contabilitate angajeaza contabil primar, pentru prelucrare documente contabile, fara intocmire declaratii si bilant, avand cunostinte teoretice solide de contabilitate. Cunoasterea programului Saga si a limbii engleze reprezinta un avantaj. Oferim salariu motivant, precum si alte beneficii ce se stabilesc in cadrul interviului.
-
Firma de administrare blocuri angajeaza contabila pentru asociatii de proprietari. Persoanele cu experienta in domeniu au un avantaj. De asemenea, permisul auto si masina proprie poate fi un avantaj. Cerinte: - seriozitate - prezenta agreabila - capacitatea de a relationa usor cu oameni - cunoastere softuri specializate pentru asociatii de proprietari. Program de lucru 9-17. Sediu aproape de metrou. Trimiteti CV cu poza recenta si date de contact complete prin reply la anunt.
-
Firma de import distributie si productie sisteme de ventilatie si electrice, angajeaza full time contabil cu experienta. Locul de munca este situat in sos. Chitilei nr.181, sector 1, Bucuresti, program luni-vineri 8,30-17.00. Salariu+bonuri de masa+decont abonament transport+abonament Medlife
-
Angajam asistent resurse umane si contabilitate primara. Intocmeste pontajul si alte activitati delegate de catre Directorul de Resurse Umane. Realizeaza tinerea sub control a facturilor de intrare si iesire, emitererea acestora, registru cumparaturi, vanzari si alte activitati contabilitate primara. Verificare incasari de la clienti. Transmiterea situatiilor financiare lunare catre societatea prestatoare de servicii resurse umane/ contabilitate si urmarirea relatiei cu acestia. Limba engleza. Activitatea se va desfasura la punctul de lucru din Bucuresti, Sector 6. Daca sunteti interesati va rugam trimiteti CVul la adresa
-
Firma STACO angajeaza pentru postul de Asistent Manager. Locatie zona Colentina, program 8 ore L-V, minim studii medii.
-
Societate de contabilitate si expertiza contabila membra Ceccar, angajeaza 1 persoana pe pozitia de contabil (cu experienta minima 3 ani) pentru inregistrarea documentelor pentru un portofoliu de clienti alocat. Program de lucru de luni-vineri intre orele 9:00-18:00 de luni-vineri. Cerinte: - studii medii / superioare profil economic-contabil; - experienta profesionala minim 3 ani (partida simpla /partida dubla ) - cunostinte de operare PC (Excel, Word, programe contabilitate); - acuratete in lucrul cu documentele si prelucrarea datelor; - spirit analitic, atentie distributiva; - capacitate de organizare. Salariul se v-a stabili in urma interviului. Daca te incadrezi in profilul nostru, trimite-ne CV-ul tau pe adresa de mail: si vom fi bucurosi sa te primim in echipa noastra!
-
Angajăm Manager echipă, Consilieri credite, Casier, Colector principal, pentru birou București sector 4 și Ilfov (localități limitrofe). Cerințe obligatorii: - minim studii medii - disponibilitate deplasări teren - permis conducere cat.B (manager echipa)
-
Societate de contabilitate, cu sediul in sectorul 1, angajeaza full time, contabil cu experienta, pentru inregistrarea documentelor primare trimise de clientii din portofoliu in Saga (facturi, bonuri fiscale, extrase de cont etc.). Activitatea se va desfasura la sediul societatii. Experienta si cunoasterea programului de contabilitate reprezinta un avantaj. Persoanele interesate pot trimite CV pe adresa de mail
-
Contabil Senior Candidatul Ideal Absolvent de studii superioare de profil economic; Cunostinte de operare PC si Microsoft Office; Cunoasterea programului SAGA obligatoriu; Sa detina cunostinte solide de contabilitate, fiscalitate si corelare a documentelor contabile; Abilitati foarte bune de comunicare si organizare a timpului, sarcinilor si activitatilor zilnice; Placerea de a lucra in domeniu si abilitatea de invatare si adaptare rapida; Descrierea jobului Efectueaza toate operatiile de evidenta contabila si fiscala pentru clientii din portofoliu (verifica si inregistreaza lunar documetele justificative aduse spre prelucrare de catre clientii din portofoliu; solicita documentele lipsa unde este cazul; solicita corectarea documentelor eronate unde e cazul; etc) Calculeaza impozitele si taxele in conformitate cu legislatia in vigoare; Intocmeste declaratiile fiscale in termenele legale si transmite catre clienti OP-urile aferente; Intocmeste sub supravegherea expertului contabil situatiile financiare interimare semestriale anuale dupa caz. Transmite catre clienti diverse rapoarte conform procedurii societatii si specificului activitatii; Descrierea companiei Suntem o societate de contabilitate membra CECCAR, prezenta pe piata de profil din, de aproape 20 de ani, cu o echipa unita si profesionista. Avem un portofoliu de societati din domenii variate, cum ar fii, magazine online, magazine cu amanuntul, depozite de comert cu ridicata si servicii diverse. Fiecare membru al echipei pe parte de contabilitate isi gestioneaza portofoliul de clienti sub supravegherea administratorului societatii. Partea de resurse umane si salarizare este realizata de Inspectorul de Resure Umane din echipa. Oferta salariala Tichete de masa si tichete cadou Mediu de lucru placut, in cadrul unei echipe dinamice Cursuri de dezvoltare si perfectionare Posibilitatea dezvoltarii profesionale si avansarii in carieraSalariu motivant Beneficii acordate Financiar Bonus de performanță Prime de sarbatori Tichete de masa
-
Responsabilitati: - Contabilitate primara si de gestiune; - Se ocupa de organizarea documentelor financiar contabile, gestiune, inventare; - Inregistrare si arhivare documente contabile cu programul de contabilitate Saga Software (facturi,note contabile privind furnizorii, clientii, registru de banca, de casa, deconturi de cheltuieli etc), Wizcount, Smartbil; CERINTE: - Studii superioare in domeniul financiar contabil; - Experienta de minimum 4 ani ; - Activitatea se desfasoara la sediul companiei , București, sector 3; - Cunostinte solide de legislatia muncii; - Cunosterea programelor Saga, Smartbill, Wizcount; - Abilitati excelente de comunicare si capacitatea de a lucra echipa; - Punctualitate, profesionalism, corectitudine. Beneficii: - Program de lucru de luni vineri de la 9:00-17:00; - Salariul 4000 lei; - Telefon de serviciu - Mediu de lucru plăcut.
-
Manager vanzari Contabil Masinist croitoreasa- zona Izvor. Esti pasionat a de industria fashion si vrei sa activezi in cadrul unui brand de lux? Vin-o alaturi de noi! Se cauta urgent: manager vanzari cu experienta salariu oferit 4500-5000 net. Contabil 3500-4000 net Masinist croitoreasa 3500 net Locatia este in zona Izvor. Programul 9-17. Nu se percep taxe, comisioane, dosare etc. !Pentru informatii suplimentare sunati la numarul de telefon sau whatsApp:
-
Firma de amenajare peisagistica angajeaza Asistent Manager, cu domiciliu in Bucuresti. Postul necesita cunostiinte de contabilitate primara, PC, word, excel, photo shop, facturare (E-factura). Carnetul de sofer categoria B prezinta un avantaj. Cei interesati sunt rugati sa trimita un CV la adresa de e-mail: sau pe whatsapp la nr. de tel :
-
Esti o persoana dinamica ce isi doreste sa se perfectioneze in domeniul cifrelor? Iti doresti sa lucrezi intr-o echipa tanara si dinamica? Esti omul potrivit la momentul potrivit, pentru ca noi ne marim echipa si avem nevoie de oameni implicati si minunati ca tine! Ce trebuie sa stii: sa fii o persoana implicata, tipicara, dinamica, energica, responsabila, serioasa, amabila si care sa fie mereu atenta la detalii; sa iti placa sa lucrezi cu calculatorul; sa iti placa sa lucrezi cu actele si cifrele; Ce iti oferim: program de lucru full time; weekendul sa fie doar pentru tine (noi nu lucram si consideram ca in weekend trebuie sa stai cu familia); training de specialitate; salariu competitiv + bonus - in functie de nivelul profesional; Ce presupune acest job: Vei verifica documente intr-un sistem specific de evidenta contabila si gestiune; Vei intocmi rapoartele financiar-contabile cerute de legislatie; Vei intocmi declaratiile financiar-contabile cerute de legislatie; Publi
-
Esti o persoana dinamica ce isi doreste sa se perfectioneze in domeniul cifrelor? Iti doresti sa lucrezi intr-o echipa tanara si dinamica? Esti omul potrivit la momentul potrivit, pentru ca noi ne marim echipa si avem nevoie de oameni implicati si minunati ca tine! Ce trebuie sa stii: sa fii o persoana implicata, tipicara, dinamica, energica, responsabila, serioasa, amabila si care sa fie mereu atenta la detalii; sa iti placa sa lucrezi cu calculatorul; sa iti placa sa lucrezi cu actele si cifrele;j Ce iti oferim: program de lucru full time; weekendul sa fie doar pentru tine (noi nu lucram si consideram ca in weekend trebuie sa stai cu familia); training de specialitate; salariu competitiv + bonus - in functie de nivelul profesional; Ce presupune acest job: Vei verifica documente intr-un sistem specific de evidenta contabila si gestiune; Vei intocmi rapoartele financiar-contabile cerute de legislatie; Vei intocmi declaratiile financiar-contabile cerute de legislatie; Publi
-
Esti o persoana dinamica ce isi doreste sa se perfectioneze in domeniul cifrelor? Iti doresti sa lucrezi intr-o echipa tanara si dinamica? Esti omul potrivit la momentul potrivit, pentru ca noi ne marim echipa si avem nevoie de oameni implicati si minunati ca tine! Ce trebuie sa stii: sa fii o persoana implicata, tipicara, dinamica, energica, responsabila, serioasa, amabila si care sa fie mereu atenta la detalii; sa iti placa sa lucrezi cu calculatorul; sa iti placa sa lucrezi cu actele si cifrele; Ce iti oferim: program de lucru full time; weekendul sa fie doar pentru tine (noi nu lucram si consideram ca in weekend trebuie sa stai cu familia); training de specialitate; salariu competitiv + bonus - in functie de nivelul profesional; Ce presupune acest job: Vei verifica documente intr-un sistem specific de evidenta contabila si gestiune; Vei intocmi rapoartele financiar-contabile cerute de legislatie; Vei intocmi declaratiile financiar-contabile cerute de legislatie;
-
Candidatul ideal: 1. Studii economice (medii pentru contabil, superioare pentru economist); 2. Experienta 5 ani activitate in domeniul financiar-contabil; 3. Cunostinte de specialitate in domeniul contabil si fiscal; 4. Cunostinte de operare PC (Microsoft Office, utilizare internet, e-mail); 5. Capacitate de analiza si sinteza. Atributii: -stocuri (verificare ) + balanta stocur;i -mijloce fixe; -obiecte de inventar; -verificare balanta; -intocmire declaratii 300 (decont de TVA), calcul impozit pe profit si intocmire declaratie 100 + 101. Beneficii: -se ofera tichete de masa.
-
Descriere Esti contabil/economist si cautati unui loc de munca? Noi angajam! Beneficii Salariu negociabil, in functie de experienta si performanta Concediu de odihna Decontare transport Bonus de performanta Prima de sarbatori Cerinte Candidat Studii economice in domeniu, finalizate obligatoriu Experienta în domeniu de minim 2 ani obligatoriu Cunostinte privind legislatia si aplicarea in contabilitate si fiscalitate Cunostinte si competente de operare calculator nivel mediu Cunostinte si competente de utilizare a suitei Microsoft Office obligatoriu Cunostinte si competente de operare a programului de contabilitate SAGA obligatoriu Spirit de echipa cu capacitate de organizare si atentie la detalii Responsabilitati: Înregistrarea documentelor contabile pentru un portofoliu de clienți; Efectuarea de operațiuni specifice închiderilor contabile lunare; Pregătirea si intocmirea declarațiilor si raportărilor lunare/periodice; Pregatirea si intocmirea bilanțuri contabile anuale. Activitatea se va desfășura la punctul de lucru al societății din Șoseaua Colentina, nr. 16, Sector 2, Bucuresti.
-
Te-ai saturat de costurile ridicate? Nu ai o comunicare buna cu actualul contabil? ARM Contab Expert SRL iti propune o colaborare simpla, claduroasa si transparenta. De ce noi? Personalul nostru este format din angajati tineri, deschisi la tot ce este nou in materie de digitalizare si cu dorinta de comunicare. Asa ca nu mai sta pe ganduri. Nu te costa nimic ca sa ne cunoastem. Telefonul nostru este Fa o schimbare in societatea ta chiar azi si hai in echipa nostra, deoarece noi consideram clientii nostri ca parte din echipa.
-
Job- Locația: București , on-site Atribuții : Coordonarea și realizarea proiectelor de infrastructură pentru căi ferate, drumuri și poduri, asigurând respectarea standardelor de calitate și siguranță. Obiectivul General al Postului (GOAL): Dezvoltarea de soluții inovative și sustenabile pentru infrastructura de transport. Cerințe Educaționale: Diplomă de inginer în domeniul construcțiilor civile, specializarea CFDP (Căi Ferate, Drumuri și Poduri) Cerințe de Experiență: 5-8 ani de experiență în proiectare tehnică pentru infrastructura CFDP. CV pe e-mail: CV: lauradaniela at yahoo.com