Anunțuri
Finante contabilitate Bucuresti Disponibil din: 2021-0-04-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Responabilitati principale: - intocmeste facturile de vanzare precum si avizele de expeditie; - tipareste (printeaza) din Programul Socrate comenzile lansate de clienti care se predau gestionarului; - intocmeste facturi conform dispozitiilor de livrare emise de gestionari; Profilul candidatului: - minim studii medii, profil economic - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat - experienta minim 3 an in domeniu - abilitatea de a gestiona sarcini multiple - persoana comunicativa, ordonata
-
Promovat
Ne dorim alaturi de noi o persoana care: - Cunoaste programul Socrate (constituie avantaj); - Cunoaste Microsoft Office; - Are cunostinte de contabilitate financiara; - Are experienta pe o pozitie similara, de minim 3 ani; (experienta dobandita intr-o firma de contabilitate constituie un avantaj); - Este responsabila si atenta la detalii;
-
Promovat
Angajam pentru postul de operator date-contabilitate primara, personal cu sau fara experienta, in b-dul Iuliu Maniu, nr.7, corp B, et.2 (incinta Apaca) Relatii la telefon:
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma de contabilitate angajeaza economist, contabil si contabil junior,eventual student/a, cunostinte MS Office (Word, Excel). Cunoasterea softului Winmentor, Saga si sau Ciel reprezinta un avantaj. Pachet salarial atractiv;
-
SC LABORATORELE REMEDIA SRL, Str. Papusoiului nr.2, Sector 5, Bucuresti, angajeaza CONTABIL.
-
Promovat
Angajam pentru postul de operator date-contabilitate primara, personal cu sau fara experienta, in b-dul Iuliu Maniu, nr.7, corp B, et.2 (incinta Apaca) Relatii la telefon:
-
Vrem să ne mărim echipa cu doi colegi care sunt la început de drum profesional i sunt dorinci să lucreze într-o echipă tânără i dinamică care activează în sectorul serviciilor de consultan ă contabilă, fiscală, salarizare i raportare. Dacă ești o persoană receptivă, proactivă, dornică să învețe și pasionată de cifre, atunci te a teptăm să ni te alături! Chiar dacă e ti la începutul carierei tale, vei avea oportunitatea de a fi implicat/ă pe diferite proiecte din portofoliul nostru, de a învăța de la colegii noștri cu experiență și de a- i aduce aportul la atingerea obiectivelor companiei, dar i a celor personale. Pe lângă salariul lunar i tichete de masă, vei beneficia de bonusuri de performan ă, cafea și ceai, fructe proaspete, lucru în sistem hibrid, atât de acasă cât i de la birou, ședințe periodice de brainstorming pe proiecte, traininguri tehnice i de softskills. În plus, vei avea ocazia de a ieși periodic din birou și de a petrece timp cu colegii tăi, precum și acces la Bookster, abonament medical sau sportiv. Dacă ești o persoană entuziastă, dornică să învețe și să se dezvolțe într-un mediu profesional și plin de energie, atunci te invităm să aplici pentru acest post la următoarea adresă de e-mail:
-
Candidatul Ideal Absolvent al unei facultati cu profil economic Experienta minim 2 ani pe un post similar Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu Foarte bune cunostinte operare PC (Microsoft Office, Internet) Cunostinte de Excel la nivel mediu (Vlookup, Pivot, Sumif) - obligatoriu Cunoasterea programului SmartBill reprezinta un avantaj Persoana responsabila si atenta la detalii cu dorinta de perfectionare pe plan professional. Descrierea jobului Efectuarea de operatiuni bancare in platforma de internet banking a companiei Operarea extraselor bancare Confirmari si verificari de solduri cu partenerii Arhivarea documentelor financiar - contabile in acord cu legislatia in vigoare Indeplinirea altor activitati in legatura cu sarcinile de serviciu precizate de conducere Intocmire si verificare rapoarte diverse in Excel la cererea managementului Activitatea se desfasoara doar fizic, la sediul companiei din Bucuresti, str. Sanmedru nr.6, sector 2. Nu lucram remote si nici in varianta hybrida. Programul de lucru este de Luni-Vineri, de la 9:00 - 18:00 cu o ora pauza de masa Pachet salarial Salariul net de 3.500-4.500 lei. Tichete de masa in valoare de 35 lei. Prime de Sarbatori Cafea ceai snacks la birou
-
Studii medii / superioare de specialitate Cunostinte operare PC (office, internet) si a unor programe contabile, ex SAGA, REVISAL, REGES. Persoana responsabila, serioasa, motivata Experienta anterioara intr-un post similar constituie un avantaj.
-
Firma de amenajare peisagistica angajeaza Asistent Manager, cu domiciliu in Bucuresti. Postul necesita cunostiinte de contabilitate primara, PC, word, excel, photo shop, facturare (E-factura). Carnetul de sofer categoria B prezinta un avantaj. Cei interesati sunt rugati sa trimita un CV la adresa de e-mail: sau pe whatsapp la nr. de tel :
-
Angajam in conditii favorabile economist cu experienta de minim 3 ani in domeniul gestionarii activitatii financiar contabile. Nu excludem persoanele care au indeplinit deja conditiile de pensionare.
-
Meteora Foods SRL este o societate comerciala ce se ocupa cu importul si distributia de produse alimentare congelate si refrigerate pentru sistemul horeca.Suntem in cautarea unui coleg/colega nou pentru postul de contabil , candidatul ideal fiind o persoana serioasa, organizata si comunicativa. Atributiile principale ale postului sunt: Responsabilitati: Intocmirea si verificarea documentelor contabile primare; Intocmirea NIR-uri; Inregistrarea facturilor; Analiza client/furnizor; Asigurarea respectarii legislatiei fiscale si a politicilor interne in domeniul contabilitatii primare; Preluare comenzi si emite facturi catre client Intocmeste dispozitii de plata si incasari, facturi si chitante, situatia platilor si a incasarilor; Cerinte: Diploma de studii economice (calificare sau studii superioare); Experienta anterioara in contabilitate primara sau in domeniul financiar-contabil; Abilitati excelente de organizare si gestionare a timpului; Atentie la detalii si precizie in efectuarea sarcinilor; Capacitate de analiza si rezolvare a problemelor; Abilitati bune de comunicare si colaborare in echipa; Cunostinte de operare PC si a aplicatiilor de contabilitate. Cunoasterea programului Winmentor reprezinta un avantaj Oferim -pachet salarial atractiv -tichete de masa -tichete cadou de Paste si de Craciun -prima de Paste si de Craciun Putem fi contactati la : Punctul de lucru din Bucuresti, Sos Andronache nr 203, Sector 2 Email: Telefon :
-
Firma de contabilitate cauta urgent contabil a cu experienta minim 2 ani in domeniu ,preferabil cunostiinte operare in sistemul Saga
-
Societate de Contabilitate, cauta Contabil Junior, de preferat Full Time. Se ofera salariu fix, bonuri de masa, prime. Cerinte: Seriozitate, ambitie, capacitate buna de comunicare si interactiune sociala, buna concentrare, cunostinte microsoft office, windows. Program de luni pana vineri. Locatia: Bucuresti, Sector 1. Pentru aplicare trimiteti CV pe email:
-
Union plaza hotel își mărește echipa, am dori in rândul echipei noastre încă un coleg la departamentul Tehnic, electrician. Suntem un hotel nou cu o echipă noua și entuziastă in continua dezvoltare. Cu proiecte de dezvoltare foarte ambițioase Vrei sa te alaturi echipei noastre și să faci parte din proiectele noastre viitoare Nu ezita sa ne contactezi Augustin
-
Caut job colaborare cu firma de contabilitate. Am experiență aproximativ 10 ani, am activat in 3 firme de contabilitate. Prelucrez documente( furnizori, clienți, bancă valută și lei, registru de casă, fise de cont)până la nivel de balanță, reglez conturi balanța, gestiune. Colaborare doresc să fie remote.
-
Descriere: Birou contabilitate angajeaza Contabil primar cu atributii de secretariat si teren Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana responsabila, serioasa, sociabila, cu o atentie distributiva in timpul programului de lucru si capabila de lucru in echipa (dorim colaborare pe termen lung). Cerinte: - Cunostinte operare PC (Windows, Office, Internet); - Notiuni contabilitate primara; - Abilitati bune de comunicare; - Atentie distributiva; - Rezistenta la stres; - Loialitate, seriozitate, atitudine pozitiva. - Absolvent liceu economic sau cel putin absolvent de cursuri de contabilitate primara. Descrierea jobului: - Contabilitate primara specifica birou de contabilitate, lucrari de secretariat (scanare de documente, procesare acte, etc.) - arhivarea in bune conditii a documentelor financiar-contabile, - Relationarea cu clientii / furnizorii (telefon, email, deplasare pentru plasare sau ridicare documente) - Deplasari la diverse institutii - Alte sarcini administrative solicitate de managerul general. Program lucru: Luni Vineri 09 18 (1 ora pauza) Salariu se va discuta la interviu in functie de nivelul de cunostiinte.
-
Societate de contabilitate si expertiza contabila membra Ceccar, angajeaza 1 persoana pe pozitia de contabil (cu experienta minima 3 ani) pentru inregistrarea documentelor pentru un portofoliu de clienti alocat. Program de lucru de luni-vineri intre orele 9:00-18:00 de luni-vineri. Cerinte: - studii medii / superioare profil economic-contabil; - experienta profesionala minim 3 ani (partida simpla /partida dubla ) - cunostinte de operare PC (Excel, Word, programe contabilitate); - acuratete in lucrul cu documentele si prelucrarea datelor; - spirit analitic, atentie distributiva; - capacitate de organizare. Salariul se v-a stabili in urma interviului. Daca te incadrezi in profilul nostru, trimite-ne CV-ul tau pe adresa de mail: si vom fi bucurosi sa te primim in echipa noastra!
-
Caut Secretara pentru un străin in Bucuresti Cerințe : Vorbit și scris gramatical limba Engleză cunoștințe PC nu e necesara experiență
-
Esti o persoana dinamica ce isi doreste sa se perfectioneze in domeniul cifrelor? Iti doresti sa lucrezi intr-o echipa tanara si dinamica? Esti omul potrivit la momentul potrivit, pentru ca noi ne marim echipa si avem nevoie de oameni implicati si minunati ca tine! Ce trebuie sa stii: sa fii o persoana implicata, tipicara, dinamica, energica, responsabila, serioasa, amabila si care sa fie mereu atenta la detalii; sa iti placa sa lucrezi cu calculatorul; sa iti placa sa lucrezi cu actele si cifrele; Ce iti oferim: program de lucru full time; weekendul sa fie doar pentru tine (noi nu lucram si consideram ca in weekend trebuie sa stai cu familia); training de specialitate; salariu competitiv + bonus - in functie de nivelul profesional; Ce presupune acest job: Vei verifica documente intr-un sistem specific de evidenta contabila si gestiune; Vei intocmi rapoartele financiar-contabile cerute de legislatie; Vei intocmi declaratiile financiar-contabile cerute de legislatie; Publi
-
Esti o persoana dinamica ce isi doreste sa se perfectioneze in domeniul cifrelor? Iti doresti sa lucrezi intr-o echipa tanara si dinamica? Esti omul potrivit la momentul potrivit, pentru ca noi ne marim echipa si avem nevoie de oameni implicati si minunati ca tine! Ce trebuie sa stii: sa fii o persoana implicata, tipicara, dinamica, energica, responsabila, serioasa, amabila si care sa fie mereu atenta la detalii; sa iti placa sa lucrezi cu calculatorul; sa iti placa sa lucrezi cu actele si cifrele; Ce iti oferim: program de lucru full time; weekendul sa fie doar pentru tine (noi nu lucram si consideram ca in weekend trebuie sa stai cu familia); training de specialitate; salariu competitiv + bonus - in functie de nivelul profesional; Ce presupune acest job: Vei verifica documente intr-un sistem specific de evidenta contabila si gestiune; Vei intocmi rapoartele financiar-contabile cerute de legislatie; Vei intocmi declaratiile financiar-contabile cerute de legislatie; Publi
-
Esti o persoana dinamica ce isi doreste sa se perfectioneze in domeniul cifrelor? Iti doresti sa lucrezi intr-o echipa tanara si dinamica? Esti omul potrivit la momentul potrivit, pentru ca noi ne marim echipa si avem nevoie de oameni implicati si minunati ca tine! Ce trebuie sa stii: sa fii o persoana implicata, tipicara, dinamica, energica, responsabila, serioasa, amabila si care sa fie mereu atenta la detalii; sa iti placa sa lucrezi cu calculatorul; sa iti placa sa lucrezi cu actele si cifrele; Ce iti oferim: program de lucru full time; weekendul sa fie doar pentru tine (noi nu lucram si consideram ca in weekend trebuie sa stai cu familia); training de specialitate; salariu competitiv + bonus - in functie de nivelul profesional; Ce presupune acest job: Vei verifica documente intr-un sistem specific de evidenta contabila si gestiune; Vei intocmi rapoartele financiar-contabile cerute de legislatie; Vei intocmi declaratiile financiar-contabile cerute de legislatie;
-
Ești organizat ă, atent ă la detalii și nu te plictisești să lucrezi într-un mediu administrativ, cu volum de muncă variabil dar cu termene de predare? HR Design recrutează pentru clientul său - o companie românească de furnizare de proiecte integrate și soluții la cheie în domeniul tehnico-medical, din București - un Contabil Junior! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important: *să ai studii superioare economice, de preferat cu specializare în contabilitate *să îți placă să lucrezi cu cifre și informații specifice *să te concentrezi pe task-urile de făcut, astfel încât sa le rezolvi repede și bine *să respecți procedurile de lucru financiar-contabile și legislația în vigoare *să ai cunoștințe de operare pe calculator (Ms Office) și în programe de gestiune financiară (SAGA) Competențele cheie pe care le căutăm: * ai între 3 și 5 ani experiență în domeniul contabilității financiar * ai dorință și disponibilitate către învățare și dezvoltare în acest domeniu Iată, în mod concret ce vei reuși să faci: * înregistrezi documente financiar-contabile în conformitate cu procedurile interne și cu legislația contabilă, financiară și fiscală în vigoare * verifici corectitudinea documentelor primare și sau a lucrărilor d.p.d.v. contabil și fiscal * verifici componența soldurilor conturilor * păstrezi caracterul confidențial al informațiilor la care ai acces Compania își desfășoară activitatea la sediul situat în zona Bd. Banu Manta, programul de lucru este Luni-Vineri, între 9-18. Dacă nu mai stai pe gânduri, ne poți transmite CV-ul tău pe adresa de email pentru a intra în procesul de selecție. Pentru mai multe informații despre prelucrarea datelor personale în cadrul procesului de recrutare, vă rugăm să consultați informarea disponibilă pe site-ul nostru la adresa: